DumpStats voor Vogelnest

176,497 +185249 -8752

Kudos

#208 (Top 0.0651%)

Kudos/dag 26.75
Kudos/reaguursel 17.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 2178
Minste kudos op 1 reaguursel -236

10,043

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.52
Topreaguursels 26
Woorden per reaguursel 19.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 97
Geregistreerd op 03-06-2008
Eerste reactie op 03-06-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-26 17:08:56 op Opfriscursus Motorkleding
De meeste beunhazen (typisch van die boxer-helmdragers) rijden binnen de bebouwde kom zonder beschermende kleding.
Ze vergeten alleen dat je al met 30km/h flinke schaafwonden kan oplopen als je gewoon over het asfalt glijdt.

4 kudos 2026-06-25 22:02:49 op Nijmegen doet promonummertje
Complimenten als je dit de volle 3:30 kan luisteren en kijken. Ik ben maar tot 1:51 gekomen.

-3 kudos 2026-06-25 18:46:19 op Kinky poes
Geen wonder dat het eten daarna wat vreemd smaakt.

4 kudos 2026-06-25 17:22:03 op Jij mij viesmaken?
Voedsel verspillen voor de likes -oneindigheid.

9 kudos 2026-06-25 15:26:07 op Nieuws: Mannen mogen geen gynaecoloog worden
Waarom zou je als aandachtshoer een neuspiercing nemen, van die lange nepnagels en waarschijnlijk ook willekeurige tatoeages? Wat hebben die dingen daar in godsnaam te zoeken?
Ik vraag mij dat echt af.

0 kudos 2026-06-25 15:20:57 op Oma laat kleinkind zwemmen
@John McClane | 25-06-26 | 14:48:
Net als de mensen die "ben ik de enige" schrijven.

0 kudos 2026-06-25 12:32:57 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
@lamskabouter | 25-06-26 | 12:16:
Niemand vind het voeren van diplomatieke gesprekken efficient of leuk, maar helaas is dat de werkelijkheid. Soms is het een zaadje planten en dat jaren water geven tot het uitgroeit in iets.
-
Als problemen op de wereld in 1 dag opgelost zou worden, dan hadden we wellicht geen ellende.

2 kudos 2026-06-25 12:27:10 op Vakantiefilmpje voor de sosjuls
@KlaagKadaver | 25-06-26 | 10:11:
Zo'n golf die op je klapt kan je nogal meesleuren en dan heb je een probleem.
Maar nee, blijf jij maar lekker janken over overdrijven. Want die waarschuwingsborden zetten ze ook neer voor de lol.

5 kudos 2026-06-25 12:25:19 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Op het laatste filmpje zie je naast de filmert nog drie filmende mensen. Dit is waar we staan met de mensheid: filmen is belangrijker dan je eigen veiligheid. Man man man.

7 kudos 2026-06-24 17:53:21 op IK BEN DAAN EN IK SNUIF VEEL
@stefvandesande | 24-06-26 | 17:10:
Heb je speciaal een account lopen maken om beetje stoer te doen hier? Je bent zeker een van die hoorbare figuren in het filmpje.

0 kudos 2026-06-24 13:52:18 op ARKO en ARKO++
@dikkereneedtje | 24-06-26 | 13:48:
Die zijn er niet.
De meeste mobiele airco's (alles-in-een) hebben maar 1 slang en dat is voor afvoer van warmte. Mobiele airco's met dubbele slangen worden simpelweg niet hier verkocht.
-
Een mobiele airco met buitenunit (Midea PortaSplit bijvoorbeeld die recentelijk heel populair lijkt te zijn) heeft nog steeds de compressor in het apparaat wat binnen staat: dus je hebt nog steeds last van geluid als die aanspringt. Maar de warmte blijft dan wel uit je huis/kamer. Bij die mobiele versies met een slang, straalt de slang de hitte terug te kamer in.
-
De echte meest effectieve en efficient oplossing is een traditionele split unit. Maar niet iedereen kan of mag dat installeren (monumentaal pand, huurhuis, regels van gemeenten, etc).

3 kudos 2026-06-23 16:05:36 op OCD moment in Windows klok
Net als misbruik van POV, knallen mensen ook zomaar OCD onder een plaatje of filmpje wat niets met OCD te maken heeft.

77 kudos 2026-06-23 15:53:02 op Dames hebben een mening
Aldus het meisje met de zwarte jas dat met enorme lange nepnagels romdloopt en het verschil niet weet tussen een fetisj en cosplay.

1 kudos 2026-06-22 19:18:19 op Drone vliegt haar van rocker in
@SpaceVogel | 22-06-26 | 15:49:
Oef, wat een belediging. Ik denk niet dat ik hiervan kan bijkomen hoor.

3 kudos 2026-06-22 14:45:33 op Drone vliegt haar van rocker in
@SpaceVogel | 22-06-26 | 13:01:
Ik kan echt geen chocola maken van je reaguursel. Wat probeer je nu precies te zeggen?

2 kudos 2026-06-22 11:15:10 op Wie durft
"Don't stick your dick in crazy."

4 kudos 2026-06-22 09:56:33 op Stokjevangen
Mijn geheugen zegt repost, maar zou in godsnaam niet weten welke tags of titel er was gebruikt toen.

3 kudos 2026-06-22 09:06:37 op We zijn voor Turkije
Altijd weer dat onzinnige gedoe over wonen in een land en trouw zijn aan het land. Alsof dat opeens zo belangrijk is tijdens een EK of WK.
Volgens jouw lompe redenering kan je dat ook doortrekken tot nationale clubs. Alleen Nederlandse clubs toegestaan.
Ben je voor Juventus? Verrader!
Vind je Madrid leuk? Mag niet!

2 kudos 2026-06-21 19:27:38 op Uitsloven voor vol terras gaat mis
"Een proleet op een voertuig met twee wielen doet stunts" zou een betere beschrijving zijn geweest in het nieuwsbericht.

0 kudos 2026-06-20 15:16:01 op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Zie je die wallen onder zijn ogen? Hij is zo moe om zich voor te doen als ChatGPT dat hij niet meer kan knipperen.

0 kudos 2026-06-20 09:42:48 op ALARM: extreme hitte!
Dat zijn redactieleden met een passie voor hun werk. Die moet je juist koesteren en belonen.

7 kudos 2026-06-19 23:28:07 op Wat willen mannen?
Nepaandachtshoerwijf die een meme probeert na te doen met "i have a question for the men"

26 kudos 2026-06-19 17:25:08 op Schotten op pad
@OmeTheo | 19-06-26 | 17:10:
Een computermuis en een glas water.

2 kudos 2026-06-19 17:22:14 op Motor skipt de file
@cftbl01 | 19-06-26 | 13:57:
Je hebt het continu over "volgas," maar je lult uit je nek. Volgas tussen file rijden is levensgevaarlijk en geen enkele normale motorrijder doet dat.
-
De meeste automobilisten geven gewoon netjes ruimte aan mottorijders. Een paar niet en dat zijn waarschijnlijk figuren zoals cftbl01.

11 kudos 2026-06-19 17:17:35 op Oeps sorry
Misbruik van POV altijd -oneindigheid.

19 kudos 2026-06-19 17:16:26 op Oprotten met die camera!!!1!
Dikbuikmeneer met telefoon is precies het voorbeeld wat er mis is met sociale media.
-
Het schilderij zelf boeit hem niets. De historie van het schilderij ook niet en waarschijnlijk de schilder ook niet.
-
Even een kudtfoto maken met je kudttelefoon en dan doorlopen. Zo kan hij, net als miljoenen andere bezoekers, claimen dat hij de Mona Lisa heeft bezocht en het geweldig mooi vond. Kots.