DumpStats voor Vogelnest

176,499 +185251 -8752

Kudos

#208 (Top 0.0651%)

Kudos/dag 26.75
Kudos/reaguursel 17.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 2178
Minste kudos op 1 reaguursel -236

10,046

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.52
Topreaguursels 26
Woorden per reaguursel 19.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 97
Geregistreerd op 03-06-2008
Eerste reactie op 03-06-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-25 20:12:56 door Barry P op Nijmegen doet promonummertje
Mag trouwens van mijn moeder toch de Waal niet over anders word ik uit mijn zolderkamer getrapt en onterfd..

0 kudos 2026-06-22 16:50:58 door Loosecanon op Stokjevangen
Vogelnest: laat gaan man, wat schiet je ermee op?

1 kudos 2026-06-22 11:30:07 door Rubberen-Robbie op Stokjevangen
De tags destijds waren:
'pixelkut, 'lijken op elkaar' 'Micky van de Ven' en de laatste was 'Raphael van der Vaart vindt er ook wat van'

1 kudos 2026-06-12 12:02:50 door Duffe op Goed vasthouden
@A.tractie | 11-06-26 | 23:33: Dat is altijd beter dan deze neppe onzin.

18 kudos 2026-06-06 06:22:10 door Opzoeknaareenleven op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Bedankt voor het aanvragen van onze nieuwsbrief!
Veel leesplezier!

Bespaar energie met hoogwaardige LED spotjes

Beste klant,

Bent u op zoek naar energiezuinige en stijlvolle verlichting? Met LED spotjes geniet u van een lager energieverbruik, een lange levensduur en een aangename lichtkwaliteit in iedere ruimte.

Onze LED spotjes zijn verkrijgbaar in verschillende lichtkleuren, vermogens en uitvoeringen. Of het nu gaat om de woonkamer, keuken, badkamer of kantoor, er is altijd een passende oplossing voor uw verlichtingswensen.

Waarom kiezen voor LED spotjes?
Tot 90% energiebesparing
Lange levensduur
Direct volledig licht
Verkrijgbaar in dimbare uitvoeringen
Geschikt voor vrijwel iedere ruimte
Tijdelijke aanbieding

Profiteer nu van 15% korting op alle LED spotjes met kortingscode:

LED15

Geldig t/m [datum].

Heeft u vragen of wilt u advies? Ons team helpt u graag bij het vinden van de juiste verlichting.

Met vriendelijke groet, op zoek naar een leven

0 kudos 2026-06-05 13:03:01 door Vogelnest op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
@Mr.Reance | 05-06-26 | 10:06:
Sterker nog, bijna in alle handleidingen voor het opladen van apparaten wordt je gewaarschuwd het ten alle tijden onder toezicht moet doen.

1 kudos 2026-06-05 08:06:26 door Mr.Reance op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
@Lux-et-Libertas | 05-06-26 | 09:37: Sterker nog advies dat je van iedereen zult krijgen die minimale kennis heeft van brandveiligheid: e-bikes, e-scooters of vergelijkbare ondingen niet binnen zetten. Alleen buiten plaatsen onder een afdakje, maar onder geen beding naar binnen halen. Niet in je huis, niet in je schuur. Kan je hem niet veilig buiten zetten en buiten opladen, dan moet je er geen kopen.

0 kudos 2026-06-05 07:50:49 door Farthdater op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
@Gias | 05-06-26 | 09:34: De chemische reactie creëert zijn eigen zuurstof en daarom heeft blussen van buitenaf of afdekken geen zin. Wat je zeker niet moet doen is die rook inademen.

4 kudos 2026-06-05 07:37:01 door Lux-et-Libertas op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
@PrinsWillem | 05-06-26 | 09:30:
Bij een accu- of batterijbrand (zoals van een e-bike, telefoon, powerbank of elektrische auto) is snelheid en veiligheid heel belangrijk.

Wat moet je direct doen?
Breng jezelf en anderen in veiligheid
Verlaat de ruimte als er veel rook of hitte is.
Waarschuw anderen in huis of gebouw.
Bel direct 112
Een lithium-ion batterijbrand kan snel erger worden en giftige rook veroorzaken.
Alleen blussen als het veilig kan
Kleine beginnende brand:
Gebruik veel water of een brandblusser.
Trek de stekker eruit als dat veilig kan.
Grote of rokende accu:
Niet aanraken.
Afstand houden.
Pas op voor giftige rook
Adem rook niet in.
Ventileer pas als het veilig is.
Wat je NIET moet doen
Geen deken over een grote accubrand leggen als enige maatregel.
Geen afgesloten ruimte ingaan vol rook.
Geen beschadigde of opgezwollen batterij meer gebruiken.
Een brandende e-bike of scooter niet binnen laten staan.

4 kudos 2026-06-05 07:34:40 door Gias op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Tja, naar buiten gooien zou de eerste keus zijn, maar als op 10 hoog woont brengt dat ook wat risico's voor anderen met zich mee.

blussen heeft iig geen zin. Een chemische brand zoals en accu heeft geen zuurstof nodig.

-3 kudos 2026-06-04 14:11:48 door de bartsmitridder op Filmpje maken voor de socials
Precies! Alleen muziek zoals wij 'm kennen! Oh ja, en wat onze ouders tegen onze muziek hadden, en dat dat ook 'het einde van de beschaving' zou zijn, dat vergeten we maar even.

-3 kudos 2026-05-29 11:17:07 door Nordic_Stalker op Fatbikert zit op telefoon
Kijk even hoe dat wettelijk geregeld is met suggestiestroken en fietspaden.
Lever zelf je rijbewijs maar in dus.
Geen wonder dat er zoveel auto's/vrachtwagens op suggestiestroken/fietspaden staan.
Niemand schijnt dat te weten, ook jij niet.
Dat is pas verbazingwekkend en eigenlijk gewoon triest dat je dat niet weet.

0 kudos 2026-05-29 10:05:46 door John McClane op Fatbikert zit op telefoon
Eens maar het is geen "zogenaamde stilstaande auto", de auto staat wel degelijk stil, tot de fatbikert hem in beweging zet.

7 kudos 2026-05-26 10:55:47 door JP8926 op Mega classic van de dag
Jaartje of 10 geleden? Dan kan ik nog steeds beweren dat ik nu een jaar of 30 ben. In theorie dan.

-1 kudos 2026-05-23 13:41:52 door WeliusCaesar op Huisvredebreuk op camera
@pwpw leek mij ook geen sperwer, maar zeker geen torenvalk. Dacht zelf aan een smelleken, maar bij nader inzien heeft vogelnest denk ik toch gelijk. Een sperwer dus. Een mannetje.

0 kudos 2026-05-23 12:26:03 door BennieDeKok op Huisvredebreuk op camera
@Nordic_Stalker | 23-05-26 | 14:06: Sperwer. Want een torenvalk heeft een donkerder rood/bruin verenpak.

1 kudos 2026-05-18 19:36:04 door De_GBS op Stuur hulp!
@TommeltjeHorlepiep | 18-05-26 | 21:18: Door haar tieten te laten zien aan de helpdesk medewerker. Waarom heeft ze dat dan niet gedaan?

7 kudos 2026-05-18 16:01:24 door DeBennieDeKok op Potver, een inhaalverbod
@@ppelsap | 18-05-26 | 16:42: Je zet je boodschappentas toch ook in de gordel? Of wil je bij een flinke stop al je zooi door je auto hebben liggen?