DumpStats voor BertHoeMeinWille

80,220 +93132 -12912

Kudos

#606 (Top 0.1896%)

Kudos/dag 57.46
Kudos/reaguursel 10.44
Meeste kudos op 1 reaguursel 1490
Minste kudos op 1 reaguursel -850

7,684

Reaguursels

Reaguursels/dag 5.5
Topreaguursels 11
Woorden per reaguursel 15.8
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 39
Aantal x weggejorist 67
Geregistreerd op 29-08-2022
Eerste reactie op 30-08-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-23 19:34:34 op Niet de meeuwen voeren!
Meeuw is eetbaar, maar het is tegenwoordig zelden een culinaire delicatesse. De meeste mensen die het hebben geproefd beschrijven het als een stuk minder smakelijk dan eend, gans of andere jachtvogels.

0 kudos 2026-06-23 18:28:59 op Mag jij van jou man
Grrr. Die vervloekte spellingcorrectie! *snor

1 kudos 2026-06-23 18:27:37 op Mag jij van jou man
Feit is wel dat je nooit weet wat voor overheerlijk mokkel eronder zit. Gewoon fantaseren en zelf invullen, want ze kan ook een dikke snoer hebben.

1 kudos 2026-06-23 17:23:56 op Best slecht in Best
Ja, daar hebben we hem weer. De diagonaal-VVS-filmer.

7 kudos 2026-06-22 01:20:41 op NK wielrennen gaat fout
Je onderwerp in beeld houden...zucht! Man, man man, wat een filmkneus is hier bezig geweest.

17 kudos 2026-06-21 10:57:52 op Willy en Max op de tribune
En vergeet ook dochter niet. Die kan volgens mij ook best wel een feestje vieren.

4 kudos 2026-06-21 01:13:50 op GTA in het eggie
Wat een ongelofelijke VVS-klojo, zo zou ik m'n tuin nog niet eens sproeien. Horizontaal had hij veel minder moeite gehad om zijn onderwerp in beeld te houden

5 kudos 2026-06-21 01:06:28 op Verkeerde afslag
Ja, dat kan iemand je wel uitleggen, denk ik.

1 kudos 2026-06-21 01:03:30 op Wippende hommels
Keperverband. En nee, ik ben geen stratenmaker.

-2 kudos 2026-06-21 00:50:45 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Beter meer afstand nemen zodat je ruim de actie in beeld hebt en zelf wat mag inzoomen. Statief gebruiken en horizontaal filmen. Beter resultaat waar je later altijd nog in de edit een VVS van kan snijden. Andersom gaat dat veel lastiger.

0 kudos 2026-06-21 00:42:46 op Das pech, tent weg….
Voorlopig krijg ik van buienalarm alleen meldingen wanneer het weer droog wordt.

2 kudos 2026-06-21 00:40:00 op Poldertoren Emmeloord
De normale hwa kan het niet bolwerken, dus de overlopen lopen over.

-4 kudos 2026-06-20 17:00:15 op Grote biem in slowmotion Almere
Watje, ga ff buiten staan als je zoiets filmt, hebben we geen last van de druppels op het raam en horen we de donder.

3 kudos 2026-06-20 16:51:32 op Handig zo'n klamboe
Ik vind dat beestje dat je steekt voor een beetje bloed niet zo erg, maar waarom moet het altijd zo godsgruwelijke jeuken! Een van de vele vauten van de schepping.

8 kudos 2026-06-20 16:46:24 op U parkeert hier
En een paar uur later vraagt menig chauffeur zich af hoe daar in godsnaam zo'n brede auto een noodstop heeft gemaakt.

7 kudos 2026-06-20 16:36:44 op Vrouwen MMA
En? Hoe verliep de wedstrijd?

-1 kudos 2026-06-20 10:29:00 op Geen vrede!
Dit is geen dierenmishandeling, maar ai, te zien aan de rare kronkel in de telefoonkabel boven in beeld.

0 kudos 2026-06-20 10:22:06 op Hitteplan 10/10
En komt er dan een stukje stront voorbij, dan kauw ik erop, dat maakt mij blij!

0 kudos 2026-06-20 10:06:00 op Buitje
En je foto's zijn mooi, maar op een android14 kijken in landscape gaat mooi niet lukken.

0 kudos 2026-06-20 09:58:09 op Bezorger gooit pakket over het hek
En toen stond je open kliko daar net te luchten . Mag een bezorger trouwens je pakketje in de open lucht bezorgen. Er zal maar een flinke stortbui overtrekken.

4 kudos 2026-06-20 09:54:13 op ALARM: extreme hitte!
VVS okay, maar stop met een drieluik. Mijn ogen gaan van links, naar rechts, naar links, naar rechts, ....

-12 kudos 2026-06-20 09:51:42 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Twee voordeuren die permanent gefilmd worden. Daar zullen je overburen blij mee zijn en als ze willen kunnen ze je voor de rechter slepen.

6 kudos 2026-06-20 09:30:35 op Zieke shelfcloud wandelt NL in
Dan heb je dus een strakke lijn, die we voor het gemak maar even de horizon noemen en dan ga je verticaal filmen.

0 kudos 2026-06-20 09:23:04 op Biem des doods
Nou, jou reaguursel levert in ieder geval minnetjes op. Dat heb je dan wel bereikt, met je "Ik wordt..."

3 kudos 2026-06-20 01:01:59 op De wolk met drone in Heinkenszand
En van buienalarm krijg je sinds kort geen alarmen, maar meldingen dat het over x- minuten droog wordt.

10 kudos 2026-06-19 17:13:23 op Schotten op pad
Maar waarom lopen ze in het Vondelpark?

20 kudos 2026-06-19 17:11:51 op Schot komt Ali tegen
Waren dit de laatste opnamen van zijn alleen maar teruggevonden telefoon?

-1 kudos 2026-06-19 16:36:50 op Ondiep varen
* te huur, sorry

4 kudos 2026-06-19 16:28:06 op Tornado raast over huis
Ik zou toch andere teksten gebruiken waar ook god in voorkomt.

3 kudos 2026-06-19 15:58:31 op Even wat wier opruimen
En op het zakje staat dan dood leuk: " gewassen in ijswater"

-1 kudos 2026-06-19 15:34:27 op Ondiep varen
Ja, te buur zonder vaarbewijs, dus de grootste sukkrlx gaan ermee op pad. Levensgevaarlijk.

2 kudos 2026-06-19 15:32:12 op Ondiep varen
Alleen als je het gelooft.

4 kudos 2026-06-19 15:31:38 op Ondiep varen
Even de matjes eronder.

0 kudos 2026-06-19 15:27:47 op Dumpert Hitteplan #8
Weer een cameraman die niet even een stukje de zee inloopt voor een beter shot.