80,226 +93138 -12912
Kudos
#606 (Top 0.1896%)
| Kudos/dag | 57.43 |
| Kudos/reaguursel | 10.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1490 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -850 |
80,226 +93138 -12912
Kudos
#606 (Top 0.1896%)
| Kudos/dag | 57.43 |
| Kudos/reaguursel | 10.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1490 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -850 |
7,686
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 5.5 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 15.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 39 |
| Aantal x weggejorist | 67 |
| Geregistreerd op | 29-08-2022 |
| Eerste reactie op | 30-08-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 05:50:57 door BoerkaLover op Mag jij van jou man
Ik weet precies wat eronder zit, ze staan op youporn.
-1 kudos 2026-06-23 21:30:31 door Anaalintruder op Daar gaat je fiets
Pff, ja hoor. We weten het inmiddels. Het is leuk geweest..
0 kudos 2026-06-23 20:30:10 door ZwitsallusMaximus op Mag jij van jou man
@BertHoeMeinWille | 23-06-26 | 18:28: snoer is wel de cultureel correcte grammaticale vorm
2 kudos 2026-06-23 19:57:41 door Cor-Pulent op Mag jij van jou man
of dichtgenaaid, geheel volgens traditie
0 kudos 2026-06-23 19:44:42 door stringvanoma op Niet de meeuwen voeren!
Heb nog nooit knip gegeten, smaakt dat naar kip?
6 kudos 2026-06-23 18:29:57 door SRADracer op Mag jij van jou man
@BertHoeMeinWille | 23-06-26 | 18:28:
Bert houdt wel van dikke snoeren.
-2 kudos 2026-06-23 17:34:34 door BertHoeMeinWille op Niet de meeuwen voeren!
Meeuw is eetbaar, maar het is tegenwoordig zelden een culinaire delicatesse. De meeste mensen die het hebben geproefd beschrijven het als een stuk minder smakelijk dan eend, gans of andere jachtvogels.
0 kudos 2026-06-23 17:20:10 door dikbenzo6 op Niet de meeuwen voeren!
er is een reden dat ze met zo veel zijn:
8 kudos 2026-06-23 16:41:04 door Consequent_Klote op Mag jij van jou man
@BertHoeMeinWille | 23-06-26 | 18:28: Rustaagh Bertie; gewoon even de tijd nemen voor je op 'verstuur' dru
0 kudos 2026-06-23 16:40:39 door zhirek op Mag jij van jou man
weleens een knappe Habsburger gezien?
0 kudos 2026-06-23 16:28:59 door BertHoeMeinWille op Mag jij van jou man
Grrr. Die vervloekte spellingcorrectie! *snor
3 kudos 2026-06-22 04:01:16 door Rikkert223 op NK wielrennen gaat fout
Niet zo streng zijn, het is een wielrenfan.
1 kudos 2026-06-22 02:39:56 door dopinie op Willy en Max op de tribune
@doemaargewoonnormaal | 21-06-26 | 16:02: Volgende keer dat je een naampje voor jezelf kiest, raadt ik 'zakkenwasser' aan. De huidige werkt bij jou duidelijk niet.
-19 kudos 2026-06-21 14:02:43 door doemaargewoonnormaal op Willy en Max op de tribune
Niet die oudste (bolle hark)
0 kudos 2026-06-21 06:52:07 door Freddie M op Wippende hommels
Ah, u bent bestekschrijver. .
8 kudos 2026-06-20 18:47:40 door Geen jeweetwel op Breaking: de man is nutteloos!
@Loosecanon | 20-06-26 | 20:46: Als je daar in je relatie over moet twijfelen zit je al jaren bij de verkeerde vrouw.
3 kudos 2026-06-20 18:46:27 door Loosecanon op Breaking: de man is nutteloos!
Ja, en wanneer is het een goed moment om over een DNA test te beginnen?
4 kudos 2026-06-20 15:02:24 door wowzerinmytrouser op Grote biem in slowmotion Almere
Haal jij de waterdichte camera? Ga ik volgende keer buiten staan.
11 kudos 2026-06-20 14:42:48 door Settler1 op Vrouwen MMA
Een partij vol scharen was het.
-1 kudos 2026-06-19 23:51:37 door goempert op De wolk met drone in Heinkenszand
Vefrektes hendig!
0 kudos 2026-06-19 17:45:35 door Settler1 op Joep Schreuder bij FOX
Ja dat telt niet, boven de schouder!
1 kudos 2026-06-19 14:46:47 door Het Vragevuur op Tornado raast over huis
Vrijdag is hier de bingodag, dan krijg ik van mama een mangodrankje.
1 kudos 2026-06-19 13:26:40 door Flierefluiter op Ff afkoelen
Dan doe je de stenen in de vriezer.
6 kudos 2026-06-19 10:44:21 door AgentPigleton op Engelengeduld
Ook mannen.
1 kudos 2026-06-18 17:57:16 door Uhoortnogvanons op Zo, eindelijk vakantie..
En welk noodgeval zou dit gedrag, het in gevaar brengen van anderen, kunnen goedkeuren?
14 kudos 2026-06-18 17:27:35 door Schuurm op Stagiaire krijgt geen verlening
Wat denk je dat er op 0.21 gebeurt?
3 kudos 2026-06-18 15:47:50 door Goddelozesingel op Zo, eindelijk vakantie..
Zo'n rijstijl is vragen om een noodgeval met waarschijnlijk onschuldige slachtoffers.
2 kudos 2026-06-18 06:49:46 door Ed-Random op Slaapchauffeur is toe aan weekend
Omdat hij bij het oprijden van de rotonde ineens bedacht dat ie tóch rechtsaf moest in plaats van rechtdoor.
-3 kudos 2026-06-17 10:21:55 door Fluitui2 op Waarom deze boodschap?
@Radium | 17-06-26 | 11:59: zit anders wel waarheid in, daar in de veluwe... brrr
7 kudos 2026-06-17 09:59:46 door Radium op Waarom deze boodschap?
Doe ff normaal man.
0 kudos 2026-06-17 03:10:51 door Nietstemelden op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
@HalveMongool | 16-06-26 | 21:38: Oh was jij dat ?
7 kudos 2026-06-16 21:15:24 door FreddyboyK op Gezellige bruiloft gehad
De buurman, ze stonden bij de verkeerde deur.
5 kudos 2026-06-16 19:51:49 door Anaalintruder op Slimme collega’s..
Dan bevriest het licht, duh!
-1 kudos 2026-06-16 19:38:09 door HalveMongool op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Ja vervelend ook dat ze steeds langs het bejaardentehuis rijden.
7 kudos 2026-06-16 19:36:50 door Anaalintruder op Nest bouwen
laai..
0 kudos 2026-06-16 18:48:15 door lievhebbert op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Inmiddels worden er rond het Kremlin netten gespannen om de kleine drones tegen te houden. Niet dat ze tegen de drones zoals in deze video effect hebben. Want ook bij deze raffinaderij waren netten gespannen. Ze beginnen een beetje wanhopig te worden.
4 kudos 2026-06-16 17:58:37 door Santtulainen op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Daar staat juist het afweer geschut. Alles en iedereen mag kapot gebombardeerd worden in Rusland, zolang de "Grote" leider maar veilig zit (te schijten)
1 kudos 2026-06-14 13:23:14 door nergens_goed_voor op Touw vergeten bij bungeejump
Als je het niet gebruikt maakt het toch niet uit.
3 kudos 2026-06-14 11:21:14 door NoNoThatIsSoNotRight op Touw vergeten bij bungeejump
Touw. Dit is een speciale manier van bungee jumpen waar ze een touw gebruiken.
Nouja... normaliter dan.
0 kudos 2026-06-14 00:43:02 door BertHoeMeinWille op Fiets gestolen door kurwa's
* airtag... En die vermaledijde tekstcorruktie maakt er dan weer airbag van....
0 kudos 2026-06-12 15:45:51 door BassiezonderAdriaan op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Ja klopt, als de keeper aanvoerder is mag een veldspeler tegen de scheidsrechter praten. Vandaar dat hij geen band om heeft.
0 kudos 2026-06-12 10:42:26 door daniyel008 op Scheids legt zijn rode kaart uit aan publiek
Commercie, liefst hebben de Amerikanen ijshockey achtige tafarel(l)en.
-1 kudos 2026-06-12 08:47:38 door Stumpert1001 op Echte liefde is
Je bent niet getrouwd = gelukkig.
5 kudos 2026-06-11 19:46:45 door Dizsaidup op Vliegtuig heeft mij nodig
Waarom denk jij van niet?
0 kudos 2026-06-11 16:44:11 door Henkyouverymuch op Goed nieuws: de week is weer doormidden
Er staat "Handen boven de dekens viezerik."
1 kudos 2026-06-11 09:49:14 door Nie-mand op Goed nieuws: de week is weer doormidden
ik denk dat ik het van dichtbij moet bekijken.
6 kudos 2026-06-11 09:05:03 door Jorisliev op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
De deur dicht maken, dan kunnen ze er geen opleggen.
-1 kudos 2026-06-10 05:55:25 door GerritG op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
aarde is daar net iets ronder
-2 kudos 2026-06-09 21:57:28 door DunDap op Dit wil ik ook kunnen
ik aan Pipo der Clown en Reaguurdster. ook geen idee waarom
32 kudos 2026-06-09 20:49:01 door DunneRace op Eten met de Boomkangoeroe
Kan ik me niet voorstellen, deze is wel leuk om naar te kijken