2,148 +4124 -1976
Kudos
#24523 (Top 7.6735%)
| Kudos/dag | 3.76 |
| Kudos/reaguursel | 4.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 355 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -601 |
2,148 +4124 -1976
Kudos
#24523 (Top 7.6735%)
| Kudos/dag | 3.76 |
| Kudos/reaguursel | 4.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 355 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -601 |
531
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.93 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 12-11-2024 |
| Eerste reactie op | 29-11-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 09:49:57 door Luchtbakker op Mexicanen vergeten nooit #2
@pannekoekmetmosterd | 22-06-26 | 21:54:
Letterlijk is puto een mannelijke hoer.
Je hebt gelijk dat het als 'klootzak' wordt gebruikt.
1 kudos 2026-06-22 19:54:06 door pannekoekmetmosterd op Mexicanen vergeten nooit #2
Puta is hoer, Pluto is klootzak. Verschil in Spaans is mannelijke of vrouwelijke invulling van de zin. Die nee, er staat geen hoer(en), er staat klootzakken.
1 kudos 2026-06-22 18:40:00 door SuqMadiq op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Alleen bij embedded video's, en eens, heel irritant.
2 kudos 2026-06-22 16:30:02 door Luchtbakker op Mexicanen vergeten nooit #2
*Hoeren
0 kudos 2026-06-22 15:33:24 door PeterPandemie op Fatbike VS Undercovers
Vroeger op de brommer een keer gehad, toch gepakt en opgevoerde brommer in beslag genomen. Uiteindelijk geen enkele boete gehad en licht opgevoerde brommer na 3 maanden weer compleet teruggekregen. Maar dat is heel lang geleden.
1 kudos 2026-06-22 14:00:06 door Zoepvogel op Fatbike VS Undercovers
In Nederland: niks nada niente zero nul.
In de rest van de wereld: ze slaan je helemaal de tyfus.
0 kudos 2026-06-22 12:14:05 door dezakloper op Fatbike VS Undercovers
https://www.fietsersbond.nl/we...
3 kudos 2026-06-22 12:04:16 door Flierp! op Fatbike VS Undercovers
Te warm
11 kudos 2026-06-22 11:48:03 door MiesNootAap op Fatbike VS Undercovers
Ja dat is omdat... ik ga ff liggen ben wat lui.
28 kudos 2026-06-22 11:42:35 door Dizsaidup op Fatbike VS Undercovers
Ik weet het, maar ik ben te lui/warm om je te antwoorden.
0 kudos 2026-06-21 13:27:49 door D. Apeldoorn op Buitenspelen op Made Powerweekend
Je bedoelt denk ik de amberlamps?
5 kudos 2026-06-17 18:45:34 door Superjeap op WTF du jour
jij dacht dat dit echt was?
8 kudos 2026-06-13 16:21:27 door Sjors1963 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Ja dit kon vroeger nog, nu ben je nog volop aan het werk op je 95e.
22 kudos 2026-06-13 16:10:12 door Hakkie op Ik kom te laat op werk volgens mij
of met z'n werkgever.
8 kudos 2026-06-12 22:56:49 door Pensioenado op Spelletje chicken spelen
de het een filmpje
1 kudos 2026-06-11 17:24:47 door NiHa0 op Amsterdam krijgt een AZC
In een echte democratie zou de bevolking via een referendum moeten kunnen stemmen over de vraag of er überhaupt nog mensen toegelaten mogen worden.
1 kudos 2026-06-11 14:31:37 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
@Kneiterlinks | 11-06-26 | 09:14:
Bijna alle azc's zijn afhankelijk van vrijwilligers. Die mensen doen geweldig werk. Als je overlast wilt voorkomen, moet je die asielzoekers niet opsluiten, maar contacten en bezigheden geven. Maar omdat onze regering zijn oren laat hangen naar een stel schreeuwende primaten in Kamer, Urk en Loosdrecht, zitten we met veel meer (gepercipieerde) overlast dan nodig is.
1 kudos 2026-06-11 07:34:42 door Chubbyy op Amsterdam krijgt een AZC
NIMBY
-1 kudos 2026-06-11 07:14:04 door Kneiterlinks op Amsterdam krijgt een AZC
Wassenaar heeft wel een AZC. Overigens 1 van de best functionerende in Nederland omdat er allemaal vrijwilligers actief zijn. Die mensen worden aan het handje genomen. Misdragende asielzoekers zijn bekend en dat wordt netjes opgelost.
In Bloemendaal worden de duurste advocaten ingehuurd om alles tegen te houden.
Ik ben erg voor om Bloemendaal aan te wijzen waar Ter Apel de mensen naar toe moet sturen als ze geen bedden meer hebben.
9 kudos 2026-06-10 21:53:35 door lekkerNSFW op Amsterdam krijgt een AZC
https://www.story.nl/showbizz/...
een parodie.
0 kudos 2026-06-10 20:27:32 door KnockKnockWhosthere op Amsterdam krijgt een AZC
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-04 13:05:43 door StevenQ op Stevige deurtjes in Vreewijk
Dit is ook niet de DSI, dit is het TPE(Team Parate Eenheid) van de politie Rotterdam
3 kudos 2026-06-04 09:41:12 door syncopatic op Stevige deurtjes in Vreewijk
Je schreef "teleurgesteld" een beetje vreemd.
1 kudos 2026-06-03 20:55:30 door Stinkzwam-indianus op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Denk aan je pacemaker
2 kudos 2026-06-03 20:49:13 door Kameleon4 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Beter steek je je tijd in wat Nederlandse lessen.
5 kudos 2026-06-03 20:32:26 door Waarschijnlijk op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
We hadden ook niet verwacht dat u uit de keuken mocht komen mevrouwtje...
0 kudos 2026-05-31 15:28:33 door JeGeweten op Ondertussen in Spanje
@Pannekoek25 | 31-05-26 | 16:58: Op zolder zet ik er gewoon een emmertje onder. Probleem opgelost!
-2 kudos 2026-05-31 15:24:20 door Pannekoek25 op Ondertussen in Spanje
@spellinghamer: jij bent zeker heel gezellig op feestjes?
2 kudos 2026-05-31 15:09:33 door Spellinghamer op Ondertussen in Spanje
@Pannekoek25 | 31-05-26 | 16:58: Je bedoelt stam+t.
0 kudos 2026-05-31 15:00:48 door goud-haan op Ondertussen in Spanje
Je schrijft geslachtsziekte verkeerd
0 kudos 2026-05-31 14:58:05 door Pannekoek25 op Ondertussen in Spanje
Je bedoeld een druiper?
-2 kudos 2026-05-31 09:57:34 door PietPotent op Waar is dat apparaat voor?
Igor op de kop houden om te kijken of er nog wat roebels uit vallen voor de speciale militaire operatie
0 kudos 2026-05-29 19:02:52 door NiCeY op Welk land is dat?
Lekker bandje, maar past hier niet helemaal he?
0 kudos 2026-05-23 20:05:18 door Creatieloos op Ff deo opdoen
Daar had ik wel op gehoopt.
4 kudos 2026-05-23 12:49:23 door ookgoed op Kraai op balkon
zielig mannetje. ga naar je moeder lopen gluren joh.
-12 kudos 2026-05-23 08:49:37 door Aleksandr op Auto botst frontaal op tegemoetkomende politieauto
Tegen de tijd dat die motoragent aan kwam rijden was het misdrijf al verjaard...
4 kudos 2026-05-20 13:41:12 door threeheadedmonkey op Stand by me, gezongen door man in rolstoel
Ik zit altijd thuis. Zonder publiek.
3 kudos 2026-05-20 12:52:19 door nieuwsgierige pelg op Moedervlekje?
Verschrikkelijk? Ik heb er tweemaal zeer goed naar gekeken, en niets pijn gevoeld.
4 kudos 2026-05-18 14:29:41 door NakZuKouw op Nationalisten vs. antifascisten
Terug naar de sociale werkplaats
10 kudos 2026-05-02 14:13:31 door Gruune_knuppel op Hoest nu met Merijn
Ja politie, kijken we mee? Met je kakhoofd?
4 kudos 2026-05-02 01:50:29 door Poerlepapvanbaatje op Kevin houdt van Fatbiken
Ik denk dat Kevin daar op de dagbesteding werkt. des Avonds gaat hij gewoon weer terug naar zijn moeder.
-1 kudos 2026-05-01 22:24:26 door Plankveurdekop op Mooi weer in tilburg
Psychoses. Wel typisch iets waar maar een bepaald gedeelte van de bevolking aan lijdt...
1 kudos 2026-05-01 14:00:31 door Bigaroque op Kind wil niet
Ik hoor ze nog krijsen, wanneer ik ze daarmee dreigde.
5 kudos 2026-05-01 13:36:12 door Tiszoalstis op Klein doperwtje even moet inhalen
Ja joh, weggooien dat ding, iedere jaar een nieuwe kopen. Dat is wat je nodig hebt. Sukkel.
0 kudos 2026-04-26 19:39:31 door Katdekat op Schietpartij weer voorbij
@Langemarc | 26-04-26 | 20:48: ik neem haar wel van je over. Is ook maar een idee natuurlijk.
6 kudos 2026-04-26 18:48:47 door Langemarc op Schietpartij weer voorbij
Sorry maar een meid kan nog zo lekker zijn maar als ze een kutkarakter heeft sla ik echt over. Ook voor 1 nacht. Niet dat ik veel te kiezen heb als reaguurder maar het gaat om het idee.
-5 kudos 2026-04-24 06:11:02 door Uhoortnogvanons op Emotioneel nummertje bij Idols
Rare zin vol fouten dit.
0 kudos 2026-04-23 20:57:10 door realhustler op Verkeerslichten
Kan ook zijn dat hij met zijn telefoon het van de camera heeft gedownload, en vervolgens met whatsapp heeft gestuurd. Leuk maar kwaliteit is weg daardoor.
-2 kudos 2026-04-01 14:41:04 door John McClane op Artemis II vertrekt vannacht naar de maan
Omdat dat gewoon awesome is!
-4 kudos 2026-04-01 14:35:24 door JeGeweten op Artemis II vertrekt vannacht naar de maan
@RandyBiel | 01-04-26 | 16:30:
:-D