DumpStats voor stahlindiehose

18,686 +19854 -1168

Kudos

#3789 (Top 1.1856%)

Kudos/dag 11.17
Kudos/reaguursel 12.82
Meeste kudos op 1 reaguursel 207
Minste kudos op 1 reaguursel -100

1,458

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.87
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 12.2
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 24-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 16:54:51 op Donkere dagen voor HalperNL
Niemand heeft verdriet als hij niet meer op deze aardkloot is. Dus daarom ging hij maar omdenken.

9 kudos 2026-06-19 18:57:00 op Een W16 Bugatti starten
En daar betaalde je dan miljoenen euro's voor. Dit kan ik ook.

3 kudos 2026-06-18 17:13:24 op Russen geven geen fuck
Sinds wanneer betaalt een Russische troll belasting in ons mooie landje?!

1 kudos 2026-06-15 11:57:07 op Oma is 80!
Weet oma ook weer hoe ze klinkt als ze haar laatste adem uitblaast!

15 kudos 2026-06-09 18:20:30 op Dwaas dondert uit boom
Zijn medicatie ligt nog in het afhaalkluisje van de apotheek.

2 kudos 2026-06-05 18:57:45 op Mark in Kyiv
Vanwege één grapje die feitelijk ook nog eens klopt? Tja, dat bewijst dat die kleine kabouter echt een psychopaat is dan!

1 kudos 2026-06-05 18:12:12 op Mark in Kyiv
Nee klopt, na deze speech snapt iedereen dat onschuldige burgers moeten sterven van die kleine zenuwleijer!

1 kudos 2026-06-05 18:10:37 op Mark in Kyiv
Kut Vladimieren, voor je het door hebt lopen ze je huis weer in. Als kokend water niet helpt..

3 kudos 2026-06-05 18:06:22 op Mark in Kyiv
Nee, foei! Putin, Lavrov en Medvedev en de rest van de piratenbende daarentegen mogen wel allerlei shit roepen...

8 kudos 2026-05-30 14:29:26 op Niet aan mij zitten
Als ik ergens niet wil wonen nu is het in die vazalstaat van Putin. Doei!

2 kudos 2026-05-27 19:37:45 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Henkslaaf. Dat valt mee. Ik weet dat Syriërs ook voornamelijk soenitisch zijn. Dat die Saoudi machthebbers geen buitenlanders willen opnemen is weer een heel ander verhaal (ze willen geen onrust in hun samenleving en aan de macht blijven). Maar 100 mln jaarsalaris aan Ronaldo en cs. is dan weer geen probleem.

7 kudos 2026-05-27 19:09:21 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Kaalkloot, dat simpele gejank over links versus rechts komt mij een beetje de strot uit. Maar gezien jouw spelling voel jij je daar confortabel bij vrees ik.

20 kudos 2026-05-27 18:42:44 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Jammer dat er geen gematigde partij is die zich sterk maakt voor het opnemen van échte vluchtelingen uit de regio (Oekraïne) en de opname van vluchtelingen uit het Midden-Oosten, Azië en Afrika aan die regio daar laat. Saoedi Arabië heeft geld en land zat bijvoorbeeld om hun geloofsgenoten uit Syrië en Gaza op te nemen. De cultuurverschillen zijn dan minder groot en zo ook minder onrust in de samenleving. Win-Win. En daarnaast: vluchtelingen die zich misdragen gelijk het land uitzetten na hun straf bij een groot delict of drie kleine delicten. Geen gedwee met opvolging en andere enge gedachtenkronkels.

11 kudos 2026-05-25 11:31:15 op Peter, dat kan dus niet meer..
inderdaad, alsof ze 'slava Ukraine' door die megafoon op het NS-station schreeuwden. En dat ze voor miljoenen euro's schade aanrichten op de universiteiten voor de ontvoering van meer dan 22.000 kinderen door Putin.

2 kudos 2026-05-22 19:12:26 op Miami is geen optie
Haar zonnebrilletje viel buiten beeld op de grond. Voor wie het interesseert...