18,686 +19854 -1168
Kudos
#3789 (Top 1.1856%)
| Kudos/dag | 11.17 |
| Kudos/reaguursel | 12.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 207 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
18,686 +19854 -1168
Kudos
#3789 (Top 1.1856%)
| Kudos/dag | 11.17 |
| Kudos/reaguursel | 12.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 207 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -100 |
1,458
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.87 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 24-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-15 20:43:16 door Lord-Palf op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
@Forza_Ruud_Krol | 15-06-26 | 21:35: alstublieft, twee thee
2 kudos 2026-06-15 19:54:38 door claude hommel op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Wilhelmina Kuttje junior, de dochter van... Normaal gesproken was Jantje Vos hier ook, maar die is weer te laat, want hij had weer eens een schnabbel. Hij wel, terwijl ik de "dochter van" ben.
3 kudos 2026-06-15 19:35:43 door Forza_Ruud_Krol op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Met twee t.
7 kudos 2026-06-13 05:14:28 door Nie-mand op Elke dag een vluggertje?
ik lees alleen maar zuurpruim reaguursels
5 kudos 2026-06-08 08:38:48 door stahlindiehose op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
mut=kut
0 kudos 2026-05-27 19:51:21 door Ouwe Jood op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
JA21 lijkt mij
0 kudos 2026-05-27 19:44:33 door timmey op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Met de EU ga je t niet voor elkaar krijgen, landen verschillen onderling teveel qua bevolking(aantal) en cultuur. Elk land moet zelf bepalen of ze wel/niet asielmigranten willen.
2 kudos 2026-05-27 17:37:45 door stahlindiehose op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Henkslaaf. Dat valt mee. Ik weet dat Syriërs ook voornamelijk soenitisch zijn. Dat die Saoudi machthebbers geen buitenlanders willen opnemen is weer een heel ander verhaal (ze willen geen onrust in hun samenleving en aan de macht blijven). Maar 100 mln jaarsalaris aan Ronaldo en cs. is dan weer geen probleem.
-2 kudos 2026-05-27 17:23:40 door henkslaaf op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@stahlindiehose Je bent duidelijk niet bekend met de Islam. Dat is niet erg maar maakt je punt wel zwak. De sjiieten willen de soennieten stuk maken en andersom. Daarom is opvang in de regio minder makkelijk dan je zou denken.
-2 kudos 2026-05-27 16:56:09 door metjehoofd op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Het is jammer dat de politiek zo polariserend is. Ik ben zelf links en ben ervoor om mensen op een menselijke manier te behandelen. Ik ben ook voor een zero tolerance policy waar mensen die zich structureel schuldig maken aan misdaden, terug gestuurd moeten worden. Ik ben er ook voor om de instroom te beperken maar denk niet dat je veel kan doen op nationaal niveau maar meer als Europa met ontwikkelingshulp en afspraken maken over het terugsturen van problematische migranten. Ik ben er echter vel op tegen om mensen over èèn kam te scheren en te beoordelen op huidskleur. Geen idee wie deze mevrouw is maar Vos is de politiek onwaardig en niet veel beter dan Baudet. Eigenlijk wel jammer dat er geen progressieve rechtse partijen zijn.
1 kudos 2026-05-27 16:44:50 door stahlindiehose op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
* gedweep
9 kudos 2026-05-19 23:37:43 door ILoveHawkTuahChicks op Brobbey scoort voor Sunderland
Zal wezen, maar Brobbey blijft altijd werken en is fysiek sterker en is tenminste geen over het paard getild ventje met een ego dat buiten zijn lichaam treedt. Dus ik gun heb Brobbey 10x meer, ookal is hij niet altijd erg trefzeker geweest. Hoop voor hem dat dit nu eindelijk doorbroken is, want volgens mij heeft ie wel veel potentie.
2 kudos 2026-05-16 16:22:25 door GraafSteno op Leerlingen hebben prestatiedruk
Jank niet. Wij gingen in de '70er jaren naar scholengemeenschappen met 1800 leerlingen, leraren die elke les een schemaatje erbij moesten pakken omdat ze geen idee hadden wie ze nu weer in de klas hadden. Ja wij waren ook nummers. Maar we jankten niet zo, hadden moeilijkere examens dan die sneeuwvlokjes van nu en haalden gewoon een diploma.
3 kudos 2026-04-28 21:58:35 door Broek der Broeken op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
Alleen als jij over gaat stappen.
2 kudos 2026-04-13 11:45:31 door owikzegmaarwat op Trump post van Truth Social.
of het serieus is weet ik nog niet, ik mag hopen vna niet, maar hij wil zelfs zijn eigen klasse zeeschepen in de marine. en hij had het kennedy center al laten omdopen tot trump-kennedy center.
-2 kudos 2026-04-13 11:17:45 door AccountNodigVoorNSFW op Trump post van Truth Social.
Daar heeft hij gelukkig alleen een grapje over gemaakt. Los daarvan is het nog steeds een doorgeslagen gek.
0 kudos 2026-04-09 09:08:16 door nlnoob op Dronken pool word vriendelijk verzocht verder te lopen…
stahlindiehose was een beetje pools toen hij dit schreef.
Klinkt toch gek he?
14 kudos 2026-04-08 16:01:01 door kabouterkoning op Dronken pool word vriendelijk verzocht verder te lopen…
Nee, dat is een pleonasme.
1 kudos 2026-04-08 13:08:32 door stahlindiehose op Trump vs Trump
Stilletjes over deze 'speciale militaire operatie' bedoel ik. Voor de rest skettert hij wel door ja.
11 kudos 2026-04-08 12:51:23 door WeliusCaesar op Trump vs Trump
Vance stilletjes? Nope die is openlijk met bondgenoten van Putin aan het flirten.
5 kudos 2026-04-05 16:35:46 door Spellinghamer op Even je motor in de garage zetten
Ja, je bent vergeten een onderwerp in de zin te zetten.
0 kudos 2026-03-31 19:50:26 door Balzakius op The Gays of Hormuz
Die heeft Groenland toch ook niet?
-4 kudos 2026-03-31 15:18:11 door usb stok op VS gooit bommetjes op raketbasis
Niet dat ik het graag voor Trump opneem, maar dit heeft zo'n beetje elke Amerikaanse president gedaan, zowel Democraat als Republikein. De president heeft het recht om het leger in te zetten, maar om officieel oorlog te verklaren is toestemming van Congress nodig. Presidenten gebruiken een maas in de wet door het als militaire operatie te bestempelen en dan mag het. Dat zo'n conflict dan kan uitlopen tot een volwaardige oorlog waren ze denk even vergeten bij het schrijven van die wet.
-1 kudos 2026-03-24 10:17:55 door JoeMomma69 op Weer een klapper in Iran
Lekker huilen dan, waar haal je je informatie vandaan? NOS? Of RTL? Gossie je bent zo kundig in geopolitieke kwesties.
-3 kudos 2026-03-23 19:51:47 door Kneiterlinks op Weer een klapper in Iran
Trump heeft dit niet zelf bedacht. Hij danst enkel naar de pijpen van Netanyahu.
-3 kudos 2026-03-23 19:27:02 door Zolderkolder op Weer een klapper in Iran
Dat is inderdaad het geval ja, anders was die straat niet afgesloten
-2 kudos 2026-03-23 18:54:56 door JP8926 op Weer een klapper in Iran
@Kudtenpiemol | 23-03-26 | 18:51:
Dat is inderdaad hoe die seniele sinaasappel de wedstrijd in gegaan is.
4 kudos 2026-03-23 18:14:01 door lievhebbert op Weer een klapper in Iran
Trump is een ongeleid projectiel. Beïnvloedbaar door iedereen met wie die praat. Ook al denkt ie dat ie dat niet is hij waait met elke wind mee. Dan weer Rusland, dan weer Rutte, dan weer Netanyahu en vervolgens weer een paar economen. Er gaat geen dag voorbij zonder dat er ongefundeerde spuitpoep uit zijn mond komt. En elke paar weken wordt de ellende die die veroorzaakt groter en groter. Zijn ego is zijn valkuil. Want daar kan ie met de epstein affaire en weet ik wat nog meer bespeeld, gestuurd en gemanipuleerd worden. En we hebben daar allemaal last van.
15 kudos 2026-03-23 17:56:30 door Kuifje65 op Weer een klapper in Iran
@Kudtenpiemol | 23-03-26 | 18:51: ja, dat is hoe de oranje idioot te werk gaat.
-31 kudos 2026-03-23 17:51:13 door Kudtenpiemol op Weer een klapper in Iran
Als je denkt dat dat waar is ben je echt een enorme klont. Alsof het beste en sterkste leger op de bonnefooi naar het middenoosten afreist. Doe maar een oorlogje van een miljoen miljard dollar zonder plan.
4 kudos 2026-03-19 17:34:16 door backtrack op Papa is sterk
hahaha ik moest eerst denken aan zijn wat corpulente vrouw, en toen kwam het besef dat ie 88 kinderen heeft
-1 kudos 2026-03-13 10:58:36 door Prins Nilluz op Is toch niet nodig?
Bel Berthold Gunster , dat kan een leuke podcast worden.
0 kudos 2026-03-09 08:55:18 door Greenhorn op Teheran afgelopen nacht
Dit heeft Israël veroorzaakt. Maar ook de VS was hier niet echt blij mee. Je verliest de steun van het volk, die uiteindelijk voor een revolutie zou moeten zorgen.
-1 kudos 2026-03-08 17:10:28 door ijstijger2 op Bryan Roy op visite bij Forum Inside
Om hem nou voor Brain uit te maken gaat wel ver.
1 kudos 2026-02-06 16:14:57 door stahlindiehose op Donald Trump doet racies
Nee, alhoewel Stalin in de buurt kwam. Jullie zijn allemaal af.
0 kudos 2026-02-06 16:03:26 door daderkennis op Donald Trump doet racies
Vragevuur? Mojonl?
1 kudos 2026-02-06 16:01:55 door Kaagweg op In Amerika zijn ze klaar voor het innen van fooien tijdens het WK
* lossen zich vanzelf op.
Als ze vanzelf oplossen zijn het suikerklontjes o.d.
-17 kudos 2026-02-06 14:33:04 door Ichbingeil op Donald Trump doet racies
Jetten?
5 kudos 2026-02-06 14:29:07 door Andy007 op Donald Trump doet racies
Stalin
1 kudos 2026-02-05 12:26:51 door AllemaalRondjes op Tikkertje in Spijkenisse
Hij was moe.
1 kudos 2026-01-24 15:56:05 door djmartin op Uitleg van Trumps taktiek
Precies en als het dipt en dan weer ript is het per saldo een stijging. Het gaat inderdaad om de mensen die altijd verkeerd timen die hun geld verliezen. De kleine panic beleggers. Oh shit dat ben ik.
3 kudos 2026-01-24 15:42:41 door Bossbess op Uitleg van Trumps taktiek
Vertel dit verhaaltje maar tegen de 4.000.000 Amerikanen dat dit jaar op pensioen gaan.
0 kudos 2026-01-24 14:36:31 door VanUitDeZolderkamer op Trump lult weer slap
Een wortel met hielspoor en geen militaire achtergrond? En, wat heb ik gewonnen?
1 kudos 2026-01-24 12:44:27 door stahlindiehose op Trump lult weer slap
Ik doel op de missie in Afganistan overigens.
6 kudos 2026-01-17 21:30:23 door PPeterrr op Trump legt Nederland en andere landen 10 procent importheffing op vanwege Groenland
Dat is dan gelukt.
14 kudos 2026-01-17 17:12:51 door Mush Scotia op Kloodtzakje wil de trein niet uit
Heel knap je dat je dat onderscheid kunt maken in de stem. Het maakt geen moer uit of het een Turk Marokkaan of Syriër is. Het probleem is dat dit gewoon continue in de media als 'jongeren' of 'mannen' wordt geframed. De eigen gemeenschap treed niet op tegen deze kansenparels en het softe beleid van de regering zorgt er al jaren voor dat de normale Nederlander (mét en zonder migratieachtergrond) de dupe. Ze worden niet in bescherming genomen en kunnen een mes in de buik verwachten als ze simpel vragen om de voeten van de stoel af te halen of als je vraagt als je er even langs mag als ze weer eens met z'n allen een doorgang blokkeren.
34 kudos 2026-01-17 13:23:22 door Prinses_Naomi op Als Trump Groenland inlijft
@Viesbillendoekje | 17-01-26 | 14:04: zet het dan ook in verhouding. Dan zit de zolder vol fatsoenlijke nederlanders en één gelukszoeker. Als je de statistieken erbij pakt zit het hier helemaal niet vol met gelukszoekers en is het slechts een klein groepje waarop telkens ingezoomd wordt door de media, want dat scoort goed. Maar je moet je niet gek laten maken, het valt allemaal heel erg mee hier. Weet je waar ze pas echt een probleem hebben? In Amerika.
-52 kudos 2026-01-17 13:04:55 door Viesbillendoekje op Als Trump Groenland inlijft
Helaas heeft ben zijn zolder vol zitten met gelukszoekers die van binnenuit Ben zijn huis uitwonen, zijn vrouw verkrachten en zijn zoon bedreigen met een machete terwijl zijn andere zoon hem inmiddels aanspreekt met "bro" omdat het zo cool is.
7 kudos 2026-01-12 20:12:40 door Routine op Lichamen stapelen op in Iran
@Jopie drieten | 12-01-26 | 20:49: Was het het weer maar waarom ze binnen blijven... Maar ja, een stem tegen het Islamitische regime in Iran is een stem tegen Hamas en dus ben je een extreme zionist als je tegen dit regime bent.
6 kudos 2026-01-12 19:49:11 door Jopie drieten op Lichamen stapelen op in Iran
Weet je wel hoe koud het is. Het moet wel leuk blijven . Afzien is niet aan iedereen besteed