3,434 +6260 -2826
Kudos
#18196 (Top 5.6937%)
| Kudos/dag | 1.9 |
| Kudos/reaguursel | 2.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 528 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -191 |
3,434 +6260 -2826
Kudos
#18196 (Top 5.6937%)
| Kudos/dag | 1.9 |
| Kudos/reaguursel | 2.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 528 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -191 |
1,167
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.65 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 21.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.08 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 16-07-2021 |
| Eerste reactie op | 17-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 08:44:55 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Dat van dat doosje lego had ook niet gemogen. Is echter wel gedoogd, was ook geen officieel iets maar van de winkeleigenaar.
2 kudos 2026-06-22 16:59:31 op Donkere dagen voor HalperNL
@Badkamertegel1 | 22-06-26 | 16:53: Crowdfundactie starten hier. Wil best wel een touw kopen en dat verzenden naar hem...
0 kudos 2026-06-22 08:14:59 op Man staart in trein Den Haag
vent is zo dronken als weet niet wat
16 kudos 2026-06-21 16:57:13 op Express bezorging door DHL
we komen tussen 0800 en 1800 succes
8 kudos 2026-06-21 16:56:41 op Express bezorging door DHL
De ene bezorger wordt ontslagen bij DHL en gaat dan naar PostNL en andersom.... krijg je gewoon dezelfde lui die rouleren
-2 kudos 2026-06-21 12:26:19 op Conductrice zingt Het Tietenlied
Gevraagd?
0 kudos 2026-06-20 11:11:49 op Wat willen mannen?
nee je tieten zien. Ijsje kan ik ook zelf kopen
-3 kudos 2026-06-19 09:08:13 op Prima reclame
Ze waren die corrupte teringzooi van Oekraine gewend. Belastinggeld op rekeningen doorschuiven en paar filmpjes tonen van successen voor miljarden.
-1 kudos 2026-06-18 22:56:28 op Russen geven geen fuck
@Attelenooje | 18-06-26 | 13:58: Ze willen jouw belastinggeld dat is het gewoon
-1 kudos 2026-06-18 22:56:00 op Russen geven geen fuck
@Tartaros | 18-06-26 | 12:59: Eeuh denk je dat Rusland niet een zelfde gedachte heeft met die NAVO en EU expantie?
-4 kudos 2026-06-18 10:39:09 op Oekraïne slaat weer toe
@RandyBiel | 18-06-26 | 09:52: IN hoeverre is Trump, Jette etc zelf aan de leiding en in hoeverre vertegenwoordigen ze Wallstreet, AEX etc? Moet je even over nadenken.
-12 kudos 2026-06-18 10:38:05 op Oekraïne slaat weer toe
Had gedacht dat de VS afghanistan en al die andere 11 landen wel zouden innemen, maar geen 1 ervan is gelukt.
-3 kudos 2026-06-18 10:28:44 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Beetje zoals de VS dachten over alle oorlogen te kunnen winnen en alles te verliezen. O.a. Iran en Afghanistan de afgelopen 5 jaar. Syrie is ook mislukt. Assad is weg, maar wat er nu zit is erger.
-55 kudos 2026-06-18 10:27:52 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@reageer_meneer | 18-06-26 | 10:21: Volgens de rechter was het een ongeval en bovendien niet bepaald opzettelijk op ons gericht. Stel dat NRC artikel klopt dan heeft Nederland geholpen 35k te vermoorden. Denk nu dat de Russen juist een appeltje met ons te schillen hebben als je kijkt naar de cijfers.
-85 kudos 2026-06-18 10:27:05 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Alleen is het een hele grote leugen.
-26 kudos 2026-06-18 10:26:34 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Wat een LEUGENS. Moskou heeft geen brandstoftekort (Zie yt heeft iemand ook uitgebreid over bericht). Krim heeft elke keer rond deze tijd een terkort ivm logistiek en een grote toename van vakantiegangers.
-6 kudos 2026-06-16 09:37:46 op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
@Japie0 | 16-06-26 | 09:30: Russen en Chinezen hebben betere wapens
1 kudos 2026-06-14 23:07:24 op Zomerjurkjes!
@dedodododedadada | 14-06-26 | 20:26: een vriend vraagt waar ook alweer?
-3 kudos 2026-06-14 23:00:25 op Allemaal van links naar rechts!
Dacht dat het zwarte piet was
1 kudos 2026-06-14 22:58:26 op Je bent een worst
@Vicieuze-viscositeit | 14-06-26 | 11:09:
Julio Poch wil hem wel even brengen
-2 kudos 2026-06-13 00:33:59 op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
je moeder is een gierzwaluw
-4 kudos 2026-06-11 20:19:17 op Voor en na de operatie
Had je ma ook tomatensperma besteld op internet?
29 kudos 2026-06-11 20:18:26 op Voor en na de operatie
Das wel zielig voor al die jochies die je zo wilt maken man. Maar ik ben het eens met die hoeren en drank en drugs.
19 kudos 2026-06-11 20:12:37 op Sperma bestellen op de interwebs
wij allemaal. wij allemaal
4 kudos 2026-06-11 20:07:28 op Overval op juwelier in Arnhem
@Mali | 11-06-26 | 19:59:
met je scherpe reaguursel
-1 kudos 2026-06-11 09:55:17 op Ff een klein zetje
Maar het regent, en het regent
4 kudos 2026-06-10 08:17:18 op En dan als je geschoten hebt, doe je niet zo..
wat kun je er aan doen om die boog te spannen?
0 kudos 2026-06-09 01:06:04 op Vol gas op de tomos
Verschrikkelijk die peuterpuchen zijn extreem lelijk en ik zie ze alles doen met dat lame gashendeltje en niet eens trappen. Nog sterker. Sommige van die kinderbrommers hebben niet eens meer een ketting.
1 kudos 2026-06-09 01:04:50 op Vol gas op de tomos
dat mag op een tshirt
1 kudos 2026-06-08 17:17:33 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
die had ook nooit een keuze
-2 kudos 2026-06-08 09:23:21 op Ff patsen met de bak van de zaak
Oorlogsmisdadiger
0 kudos 2026-06-08 09:21:52 op Oefenpotje USA - Duitsland
@Janitor77 | 07-06-26 | 11:51: Tja boerkalover vindt het dom gezwets en zo zie ik meer mensen hier op Dumpert. Gewoon klakkeloos de massamedia en hollywood volgen. Nooit meer verdiepen en nadenken. Zwart-wit
0 kudos 2026-06-08 09:20:59 op Oefenpotje USA - Duitsland
@BoerkaLover | 07-06-26 | 11:45: Leg eens uit? Waarom is het dom gezwets?
0 kudos 2026-06-08 09:18:29 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
@InternetNiet | 07-06-26 | 16:55: ja gelijk "geven" ja
-2 kudos 2026-06-08 09:15:39 op President Trump is boos.
Tja maar je moet eens zien hoeveel mensen hier geilen op hollywood image van de VS
-2 kudos 2026-06-06 01:44:51 op Uitsloven op de kinderbrommer
Lodewijck blijft na het lezen van jouw verhaal voorlopig nog in de kast
2 kudos 2026-06-06 00:59:08 op Bochtje pakken
@VetPotje | 05-06-26 | 22:55: binnen in een auto
5 kudos 2026-05-31 23:19:44 op Terror kat verdedigt terrein
nah... gek genoeg kunnen ze prima met elkaar in 1 huis... als je ze van vroeg af aan met elkaar opvoed.
0 kudos 2026-05-29 23:20:32 op Hij merkte het niet eens
In de volgende video gaat die fatbiker voor dat terras nog een keer op zijn bek
19 kudos 2026-05-29 23:11:07 op Fatbiker heeft het gas erop
Gewoon laten liggen
0 kudos 2026-05-29 09:33:56 op Ff blokkie om
ah jammer.
5 kudos 2026-05-27 22:57:11 op Ik ben kaulo sterk he
Alleen maar verliezers
5 kudos 2026-05-26 15:42:58 op Bizar bloedgevecht in de trein
In de trein hangen overal cameras tegenwoordig.
0 kudos 2026-05-25 17:57:53 op Lekker hapje halen in Tillie
@SimonMc | 25-05-26 | 16:17:
Bedoel uiteraard elke moment van de dag dat het je uitkomt, daarom die smiley.
-11 kudos 2026-05-25 01:51:13 op Lekker hapje halen in Tillie
@SimonMc | 24-05-26 | 23:49:
's avonds? ;)
1 kudos 2026-05-25 01:39:22 op Meimarkt Tilburg
Daar wonen lijkt mij ook verschrikkelijk. Kermis, koningsdag, carnaval, meimarkt etc alles daar en ook alle concerten daar pal voor je deur.
0 kudos 2026-05-25 01:38:21 op Meimarkt Tilburg
@Wayfaring stranger | 24-05-26 | 21:49: nee 06:35 die hebben een nachtje doorgehaald en zijn dronken. Het is voor 18:35 veel te rustig.
56 kudos 2026-05-24 20:12:09 op Lekker hapje halen in Tillie
Brine and batter. Goede zaak. Lieve mensen. Jammer dit. Verdienen ze niet. Hele goede kip verkopen ze.
5 kudos 2026-05-24 20:10:53 op Lekker hapje halen in Tillie
stop met liegen. Dit is je homepage
-2 kudos 2026-05-24 00:34:50 op Willem II naar de Eredivisie
Dwaalgebied is niet lelijk. Rest is wel ruk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/...