DumpStats voor prakkert

13,486 +15281 -1795

Kudos

#5477 (Top 1.7138%)

Kudos/dag 15.38
Kudos/reaguursel 11.41
Meeste kudos op 1 reaguursel 1249
Minste kudos op 1 reaguursel -876

1,182

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.35
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 21.1
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 25-01-2024
Eerste reactie op 29-01-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-24 21:16:11 op Nee jonge ff niet
Die kale heeft aardig wat camera's hangen kennelijk.

0 kudos 2026-06-24 19:49:07 op Geen zin om je tuin bij te houden?
@banditoz | 24-06-26 | 13:12: U begrijpt dat het een timelapse betreft, uitgesmeerd over meerdere dagen, hoop ik.

1 kudos 2026-06-24 19:47:10 op Afslagje gemist
@KlaagKadaver | 24-06-26 | 10:02: Wel lezen he, ik stond nog in het vak en maakte aanstalten, waarna die brommerlul even lekker moeilijk wilde doen. Kon ik ook. Wees niet als KlaagKadaver.

-4 kudos 2026-06-24 02:03:44 op Afslagje gemist
Niet zo lang geleden wilde ik net wegrijden met m'n busje uit een parkeervak en er kwam een motor veel te hard en wijd de bocht om (30-zone). Hij hard en lang revven terwijl er niets aan de hand was. Ik schrok me de tiefus, tijdelijk halfdoof. 40 meter verder parkeerde die kale anabolenlul bij een sportschool, dus ik er naast ook lekker plankgas revven. Was ik de idioot ineens. Hersenloos volk, gebruik je tuter ipv iemand halfdoof revven.

9 kudos 2026-06-22 23:14:23 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@WierdKud | 22-06-26 | 21:53: Niet zo snel op je teentjes getrapt doen. Het betreft hier zeer waarschijnlijk een vrouwelijke agent. Misschien was agente een betere term of zou je dan nog steeds zo aangebrand reageren?

20 kudos 2026-06-22 19:32:23 op Donkere dagen voor HalperNL
Er zal vast wel een reaguurder zijn daar die hem herkent. Ik hoop dat je hem een trap in z'n kloten verkoopt namens dumpert.

6 kudos 2026-06-20 12:39:05 op Politie heeft hulp nodig
Ik gok precies andersom, wat doet die jongen anders met 2 tasjes en een schroevendraaier in z'n hand.

27 kudos 2026-06-19 13:29:32 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Verdomme wat ben je dan dom zeg. Haal maar achter het stuur vandaan als ie blijft volhouden dat het oké is.

12 kudos 2026-06-17 17:01:36 op Popo mag het wel
Zeikstraal. Ben je nu trots op jezelf?

0 kudos 2026-06-16 13:29:06 op Bakkie op?
* IJverig

0 kudos 2026-06-12 15:22:17 op Ohnoes nee neeee
De achterbumper kwam wel een stukje los/omhoog. Ben benieuwd hoe de voorkant er uit ziet.

7 kudos 2026-06-12 11:39:43 op Indringer op de boot
@curryworstspecial | 12-06-26 | 11:34: Kijk anders even het filmpje voordat je commentaar hebt en iemand onheus staat je bejegenen, met je paasei. Na 0:06

2 kudos 2026-06-11 01:47:32 op Witte kerst in juni
Ik ga morgen een t-shirt met lange mouwen aandoen denk ik. Met je winterjas.

0 kudos 2026-06-11 01:11:02 op Goeiemorgen vrienden
Inderdaad, voeren op die plek is een zeer slecht idee.

-6 kudos 2026-06-06 23:44:31 op Zeg baas
Soms zijn de knopjes waarmee je de automatische versnellingsbak en handrem bedient ietwat klein en pietlutterig. Het fysiek aantrekken van een handrem mis ik dan wel en kijk 2 keer of het handrem- of P -lampje brandt.

4 kudos 2026-06-06 23:34:33 op File aan de pomp
Wat doet die dikke in het blauw vanaf 00:17 ?

0 kudos 2026-06-06 11:36:36 op Nou moe wat een boze emoe
Wat staat ie daar dan de boel op te naaien, ze weten dat ze elkaar niet mogen.

0 kudos 2026-06-04 16:19:20 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Dat kind geeft hem juist terug aan de brommerrijder die in deze situatie beter even niet had moeten inhalen.

17 kudos 2026-06-02 22:29:48 op 130 op de vluchtstrook
Dashcammert treitert de cupra duidelijk vanaf het moment dat de cupra vlak achter hem meegaat de afrit op. Hij remt overduidelijk even kort onnodig op de afrit zodra die cupra begint te bumperen. Daarna langzaam naar rechts schuiven totdat de cupra het zat is, dan ineens sneller en duwt ie de cupra de vluchtstrook op. Dashcammert is een eikel, echt een lul. Cupra ook.

-2 kudos 2026-06-02 12:56:50 op Honger?
@Wakemeister | 02-06-26 | 10:15: Probeer dan eens een pistoletje met kool en brie.

15 kudos 2026-06-02 12:44:31 op Weer aan het werk
Ik vond die ruk aan de staalkabel een halve seconde voordat ie vast zou kunnen zitten in de katrol wel gewaagd.

3 kudos 2026-06-01 19:23:50 op BMW pauper
Bij vw kun je die afstand instellen, maar je kan ook gewoon je gas er op houden, dan remt ie niet af zodat je niet 8! seconden tevoren naar links hoeft en na het inhalen je gas weer los en de auto het zelf laten regelen.

1 kudos 2026-06-01 00:44:52 op Brake-check du jour
@Pimmetjes | 31-05-26 | 21:24: Ik denk niet dat je kan lezen en of een rijbewijs hebt. I had het er over dat ie onnodig remt voor invoegend verkeer. Een beetje plek maken op de rechterbaan voor invoegend verkeer door licht te vertragen of te versnellen in een drukke situatie op de rechterbaan terwijl je niet naar links kan is onvermijdelijk, en anders ben je gewoon een lul die de boel stagneert en laat vastlopen. Met je wilt. Lees mij de les niet, zwitsal.