DumpStats voor banditoz

8,263 +9580 -1317

Kudos

#9052 (Top 2.8324%)

Kudos/dag 5.36
Kudos/reaguursel 4.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 364
Minste kudos op 1 reaguursel -108

1,810

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.17
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.3
Reacties per reaguursel 0.04
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 25
Geregistreerd op 25-02-2022
Eerste reactie op 05-04-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 13:17:22 op Carpaccio a la motorblok
@Balrog.Moria | 24-06-26 | 10:12: Wat zit er recht onder die kleppen? Juist je cilinders met zuigers. halve mm eraf en je hebt minder inhoud.

15 kudos 2026-06-24 13:15:11 op Debieltje in Polo
Zit er nou een aapje achter het stuur? Als het beeld op pauze gaat lijkt dat echt zo.

3 kudos 2026-06-24 13:13:59 op Afslagje gemist
Ook heel gezond voor je motorblok, onbelast zo de toeren in jagen.

0 kudos 2026-06-24 13:12:25 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Dus jij kun t in 51 seconden een hele tuin onkruidvrij maken? Je hebt de schaar nog niet eens gevonden binnen die tijd.

5 kudos 2026-06-22 22:27:34 op Putain zat in een dagelijkse dip.
@Forza_Ruud_Krol | 22-06-26 | 21:55: Hij zegt niet dat het feiten zijn. Als hij dat toch denkt is dat toch prima. Dat die wereldleiders niet sporen is wel een feit.

0 kudos 2026-06-22 22:23:04 op Doe maar een schermpje
Dat komt ook niet door dit LED scherm dus niet zo zeuren.

0 kudos 2026-06-16 13:19:31 op Kokhalzen
Bij jezelf ook best moeilijk.

0 kudos 2026-06-13 13:07:38 op Badmode op de poesloop! #2
@LaidBack | 13-06-26 | 10:53: Op straat kech volgens sommige maar ik hou het op snol.

1 kudos 2026-06-13 13:05:41 op Fiets gestolen door kurwa's
Kenteken is best goed leesbaar en pools dus misschien wel echt hun auto ook.

6 kudos 2026-06-13 13:01:53 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Die agressievo reageert verkeerd maar hij was niet over de haaientanden en de andere chauffeur draait inderdaad erg krap de bocht in. Dus dat de telefoonrijder geen voorrang verleend klopt niet.

-1 kudos 2026-06-13 12:54:14 op Pocket pussy
Nee dat is meer voor frikandellen liefhebbers denk ik.

3 kudos 2026-06-13 12:42:56 op Kinderbrommer op je auto
De automobilist heeft recht op schadevergoeding. helaas is de fietser dan weer een zwakke verkeersdeelnemer en krijg je minder of alsnog niks.

69 kudos 2026-06-04 13:03:40 op Haha mis
Je laatste zin doet anders vermoeden!

1 kudos 2026-06-04 12:57:18 op Hello ladies
Meer wat natte bruine "sneeuw"

3 kudos 2026-05-30 21:33:39 op Niet aan mij zitten
Die politieagent kan er denk ik niks aan doen dat ze zwanger is. Gewoon meewerken als er politie is en er gebeurd niks.

15 kudos 2026-05-30 21:31:21 op Niet aan mij zitten
Ik vondt vooral het filmpje iets te vroeg afgekapt. Dit lijkt een beroepsoplichtster / zakkenroller of iets in die richting en die hebben een steeds grotere waffel dus prima gehandeld meneer agent.

1 kudos 2026-05-30 21:23:36 op Vissen, toch leuk
Ze maken een soort holen in de oever. Is dus niet heel moeilijk te vangen als je niet bange bent.

1 kudos 2026-05-30 21:19:02 op Doe maar een duikje
@gladiator107 | 30-05-26 | 21:07: En dat was het opwarmen?

0 kudos 2026-05-30 21:18:01 op Verkeersaso gespot
Dit is bij / achter Arnhem. In Nijmegen heb je voor dit soort carpiolen het Keizer Karelplein. Rij er wekelijks een keer of 5 6 overheen. Gebeurd altijd wel iets daar :)

-3 kudos 2026-05-30 13:19:32 op Fijn weekend allemaal!
@O_my_goat | 30-05-26 | 12:29: Ziet er wel heel goed uit voor een kerel dan :)

-1 kudos 2026-05-28 14:03:52 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Sylvitip | 28-05-26 | 09:57: Maar vooral liever niet in Nederland. Adresje in Dubai en hoppa.

-1 kudos 2026-05-28 13:54:41 op Meisje op het flyboard
Ik denk dat jouw scherm kapot is of te vies van bepaalde activiteiten.

2 kudos 2026-05-28 13:52:57 op Poeskat sluipt op de prooi af
Er horen hier wel degelijk katten thuis in het wild. Die zijn langzaam bezig met een comeback. Wel met je eens dat iedereen zijn tamme kat binnen en/of in zijn eigen tuin moet laten. Ik heb zelf twee katten en die komen gewoon niet uit de tuin. Ze kakken maar mooi op de kattenbak en niet bij de buren in de tuin.

1 kudos 2026-05-28 13:33:04 op De mega-WK zomerhit van 2026
Dan heb ik toch liever een AI gegenereerd liedje. Is het tenminste op maat en zuiver :)

5 kudos 2026-05-28 13:29:16 op Smokey Bear
Je bent die lichte huidskleur gewoon niet meer gewent. Zo waren de meeste vroeger.