2,156 +2938 -782
Kudos
#24475 (Top 7.6584%)
| Kudos/dag | 2.51 |
| Kudos/reaguursel | 5.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -62 |
2,156 +2938 -782
Kudos
#24475 (Top 7.6584%)
| Kudos/dag | 2.51 |
| Kudos/reaguursel | 5.81 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 197 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -62 |
371
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.43 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 02-01-2024 |
| Eerste reactie op | 16-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 16:42:07 door RonDr op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Ja dat dacht ik ook Maar ja het is broedseizoen he, dus dat gaat niet door met de Chinook...
-22 kudos 2026-06-15 10:09:27 door TheGreatPoombah op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Bijna goed.
Je haalt alleen links en rechts door elkaar.
4 kudos 2026-06-09 07:55:22 door Dump-Pie-Dump op Doe maar een tattoetje
Je hoeft ook niet over haar als mens te oordelen, maar je kan prima een oordeel hebben over deze 'subtiele' tatoeage en/of je het bijvoorbeeld lichaamsverminking vindt. Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk.
0 kudos 2026-06-05 22:38:52 door Balhijger op Flinke overstroming
Frame*. Het is allemaal 1 shot.
2 kudos 2026-06-05 15:03:12 door met vreselijke groet op Oma (90) nog nooit klaargekomen
@Kalmaanenrap | 05-06-26 | 15:12: Maar ja, dan was opa geen meer opa geweest.
0 kudos 2026-06-05 14:30:30 door Flexibessie op Ben je lekker aan het maaien
mum, mum , lois lois
6 kudos 2026-06-05 13:12:08 door Kalmaanenrap op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Moraal van dit verhaal: Als opa gewoon in die reet was klaargekomen, was opa blij geweest en wij ook.
-7 kudos 2026-06-05 12:41:49 door Stummy op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Dat orgasme zal allemaal wel maar die zaadlozing, die hadden ze niet moeten hebben.
5 kudos 2026-06-03 08:25:14 door sarabada op RIP het Westen
@onkl | 03-06-26 | 10:09:
Wat dat betreft is Dumpert e.d. niet heel anders dan "woke" en soortgelijke groepjes.
Gevoelens en onderbuik boven feiten.
-2 kudos 2026-06-03 08:09:36 door onkl op RIP het Westen
Serieus? Kan je ook maar één voorbeeld vinden van iemand die de moord op Nowak goedpraatte?
Je bent je kwaad aan het maken over een idee wat alleen in je eigen hoofd bestaat. (Dat maakt een oplossing voor je irritatie gelukkig wel makkelijker)
-1 kudos 2026-05-28 12:44:43 door Spellinghamer op Heb jij lucht nodig joh?
@joshenken | 28-05-26 | 10:15: want die lucht had hij er aan de oppervlakte onder druk in gedaan?
5 kudos 2026-05-28 11:44:50 door banditoz op Heb jij lucht nodig joh?
@Dizsaidup | 28-05-26 | 11:34: Werkt dat ook in bed?
8 kudos 2026-05-28 09:34:05 door Dizsaidup op Heb jij lucht nodig joh?
Omdat hij langzaam lucht via zijn neus in zijn duikbril uitblaast om daarmee langer zijn adem te kunnen inhouden.
Probeer het zelf maar eens. Adem inhouden en zodra je werkelijk niet langer kan voorzichtig wat lucht laten ontsnappen. Je kan dan verbazend lang uitstellen.
0 kudos 2026-05-28 09:27:52 door a4p op Heb jij lucht nodig joh?
@joshenken, is dat niet alleen zo als de lucht er onder druk (op diepte) ook in gedaan is en dus eigenlijk uitzet tot meer dan de capaciteit van de bril?
-1 kudos 2026-05-28 09:25:09 door darkracer125 op Heb jij lucht nodig joh?
@joshenken | 28-05-26 | 10:15:
heeft hij die lucht onder water in de bril gedaan?
waarom praat je onzin?
die bril is boven water aan gegaan en er zit dus lucht in op 1 bar. niet 2.4 bar.
0 kudos 2026-05-28 09:04:05 door A.tractie op Smokey Bear
'Der kanu' in het Duits.
9 kudos 2026-05-28 08:15:23 door joshenken op Heb jij lucht nodig joh?
Er zit op die diepte lucht onder druk (2.4bar) in zijn duikbril. Als hij naar de oppervlakte gaat dan zet die lucht uit en lekt langs de rand van de duikbril.
13 kudos 2026-04-08 13:31:56 door ShakespeareanTragedy op Nieuwe foto vrijgegeven van Artemis II
Wap wap
1 kudos 2026-03-20 20:45:49 door Geheelnaarwaarheid op Slingeren in de hijskraan
Jij hebt duidelijk 0 verantwoordelijkheid in je werk.
17 kudos 2026-03-20 10:08:26 door Catalisator op Slingeren in de hijskraan
tot er iets gebeurt, dan kan je je hele toko opdoeken als je mazzel heb. dus kies wijs.
-15 kudos 2026-03-20 10:05:28 door Kaagweg op De paal beweegt niet
* verplaatst zich
1 kudos 2026-02-06 10:34:36 door rubberbillen op Bii ons in de lift
Kutmuziek
-3 kudos 2026-01-29 12:34:37 door vaat_slabbetje op Hee sorry mevrouw
als het ruikt naar vis, het proeft als vis en eruit ziet als vis moet het wel NSFW zijn!
0 kudos 2026-01-29 09:27:00 door Loosecanon op In welk jaar zijn jullie geboren?
AOW gerechtigd.
1 kudos 2026-01-29 08:57:53 door Ach-waarom-niet op In welk jaar zijn jullie geboren?
Fossiel
9 kudos 2026-01-29 08:32:36 door Tomme_Pelg op In welk jaar zijn jullie geboren?
Een rimpelkwekend prostaatrisico geval zoals ik.
12 kudos 2026-01-29 08:30:55 door tielenaar op In welk jaar zijn jullie geboren?
Een amoebe of trilobiet of zo.
45 kudos 2026-01-29 08:28:54 door Dick_K op In welk jaar zijn jullie geboren?
Dood?
-2 kudos 2026-01-07 12:50:52 door bamibami123 op Sleeën achter de auto met 90km/u
Ook.
-2 kudos 2026-01-07 12:47:44 door Wakemeister op Sleeën achter de auto met 90km/u
Allebei denk ik.
-2 kudos 2026-01-07 12:44:17 door Prutser4Life op Sleeën achter de auto met 90km/u
Er doorheen.
3 kudos 2026-01-07 12:39:34 door ikvindhelemaalmooi op Sleeën achter de auto met 90km/u
Ja
-1 kudos 2026-01-07 09:27:35 door EdwinKelder op Trump doet weer raar
@PisFinger | 07-01-26 | 10:01: Dat is jouw probleem.
-2 kudos 2026-01-07 09:27:05 door petergilles op Trump doet weer raar
In de biologieles vroeger werd hier heel makkelijk over gedaan: XY of XX, dat was het. Maar het verhaal is complexer. Zo worden er bv mensen geboren met vagina in de broek en testikels in de buik. Mogen we raden hoe die zich later voelen. En ook mensen met penis in de broek en baarmoeder in de buik. Vanwege de haat die deze mensen over zich heen krijgen is het maar goed dat het zelden voor komt
3 kudos 2026-01-07 09:01:33 door PisFinger op Trump doet weer raar
@Cohoni | 07-01-26 | 09:27:
Je snapt het verschil tussen 'je eigen probleem' en ieder moet zich aan 'jouw probleem' aanpassen?
5 kudos 2026-01-07 08:27:37 door Cohoni op Trump doet weer raar
@TurboTinus | 07-01-26 | 09:26: Je snapt het verschil tussen seks en gender?
-6 kudos 2026-01-07 08:26:44 door TurboTinus op Trump doet weer raar
Een transgender en al dat LBtQH gedoe ofzoiets is ook niet normaal. Je wordt geboren als man of vrouw en thats it.
5 kudos 2026-01-06 12:23:11 door Kornflake op De sneeuw is nep
Getest, maar hier ligt helaas alleen echte sneeuw. Denk dat ze het op basis van postcode hebben uitgestrooid.
7 kudos 2026-01-06 10:25:18 door Waarschijnlijk op De sneeuw is nep
Ja, ik heb het op film en op dumpert gedumpt..
8 kudos 2026-01-06 10:06:05 door Kennichi op De sneeuw is nep
Ja, al twintig jaar geleden, met precies hetzelfde resultaat. Dit is wat SNEEUW DOET.
11 kudos 2026-01-06 10:03:30 door Dizsaidup op De sneeuw is nep
Durf ik niet. Straks klapt die sneeuwbal nog in mijn handen.
4 kudos 2026-01-02 10:23:16 door Peterva op Snelwegplakker veroorzaakt file
Op haar gezicht.
4 kudos 2025-12-30 12:00:35 door darkracer125 op Grootste vuurwerkvangst ooit!
sinterklaas in zijn jongere jaren.
4 kudos 2025-12-29 11:52:48 door sharkooon op Vuurwerkje in de verte kijken
@ViezeRomper | 29-12-25 | 10:17: Denk je? Waarom kunnen ze nu niet handhaven dan want het mag alleen oudjaarsavond van 22.00 tot 2.00
6 kudos 2025-12-29 10:12:17 door GezeikStraal op Vuurwerkje in de verte kijken
@DiePanzerVorwaerts3 | 29-12-25 | 11:01: Zoals? Amerika? Zuid afrika? Australia? Duitsland? Frankrijk? Belgie? Polen? Tsjechie? noem even wat aub want ik kom er niet uit
-8 kudos 2025-12-29 10:09:33 door Greenhorn op Vuurwerkje in de verte kijken
De overheid wil een vuurwerkverbod, dit komt niet bij 'de mens' vandaan.
-4 kudos 2025-12-29 10:01:19 door DiePanzerVorwaerts3 op Vuurwerkje in de verte kijken
@GezeikStraal | 29-12-25 | 10:17:
Schei toch uit, geen enkel beschaafd land kent het gezeik met vuurwerk dat we hier hebben omdat ze die troep al jaren geleden verboden hebben.
-3 kudos 2025-12-29 09:17:59 door ViezeRomper op Vuurwerkje in de verte kijken
@TurboTinus | 29-12-25 | 10:07: Met een zero tolerance beleid is het wel vele malen makkelijker handhaven.
26 kudos 2025-12-29 09:17:09 door GezeikStraal op Vuurwerkje in de verte kijken
nee, dit is al verboden, gehandibarry. dit gaat gewoon blijven. Het enige wat nu verneukt wordt is het legale vuurwerk voor de mensen die het wel leuk vinden en netjes doen, de verkopers die het netjes verkopen in nederland, de schoenmaker die er 30% van z'n jaaromzet uit haalt.
Nee, die zijn nu genaaid door mensen zoals jij. Het enige wat niet gaat gebeuren is dat dat zware vuurwerk zoals cobra's en shells gaan verdwijnen, haha, nee, dat wordt nu alleen maar erger. Dus, met je domme naiviteit heb je zowel jezelf, als eerlijke mensen in hun vingers gesneden. Eigenlijk zoals het in de democratie altijd gaat - door naïviteit alles naar de kloten geholpen. Thanks!
-6 kudos 2025-12-29 09:14:22 door Geheelnaarwaarheid op Vuurwerkje in de verte kijken
Het verbod komt er omdat er straks ook lieden zijn die hulpverleners er mee gaan belagen, idioten dus.