10,389 +14770 -4381
Kudos
#7135 (Top 2.2326%)
| Kudos/dag | 1.8 |
| Kudos/reaguursel | 11.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4801 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -301 |
10,389 +14770 -4381
Kudos
#7135 (Top 2.2326%)
| Kudos/dag | 1.8 |
| Kudos/reaguursel | 11.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4801 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -301 |
912
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 60.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 10-06-2010 |
| Eerste reactie op | 20-09-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-22 14:29:12 op Ongeduld probeert file te ontwijken
Weer een geweldige Beroepschauffeur ... prachtig ..
17 kudos 2026-06-22 14:24:33 op Scooterrijder laat een trucje zien op zijn scooter
Helm is voor deze overbodig...
9 kudos 2026-06-19 13:11:12 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Volvo rijders zijn ook tegenwoordig wel een clubje hoor .. poe poe ...
-13 kudos 2026-06-18 11:45:03 op Popo mag het wel
Heeft niets met regels te maken. Ja ik ben zeker voor team politie. Diep respect voor de mensen wie hun leven wagen voor onze veiligheid. MAAR als er geen noodzaak is hebben ze een voorbeeldfunctie. en dan bedoel ik, als ze niet bezig zijn met andere werkzaamheden. Nou dus trek je altijd aan het kortste eind. het is een beetje als hun salaris, da's ook om te janken als je ziet wat ze allemaal tegen komen en moeten handelen. en dan hebben we het niet eens over respectloos tuig.. maar goed. Geen noodzaak of taak -> voorbeeldfunctie. dus ze hebben altijd een taak .. Jouw en mijn veiligheid waarborgen.
-9 kudos 2026-06-11 15:10:52 op Rob houdt van vlees
hmmm iets met bel en klepel.
Leven is slecht voor het milieu, en dood gaan we toch. we kunnen ons beter druk maken om de problemen welke werkelijk bestaan. ons land gaat naar de Haaien, en we zeuren over de Efteling, fuck de Efteling.
35 kudos 2026-06-11 10:52:23 op Straatracen met je maten
Ik beschik zelf over meerdere rijbewijzen, en meerdere motorfietsen. Mooi om zo te rijden, maar ga dan naar een circuitdag. kan je lekker knallen, geen kans op boetes of ander verkeer. Mijn Rijinstructeur heeft ons altijd duidelijk proberen te maken, dat je je bewust moet zijn wat je bestuur. Een auto is een moordwapen van ( toen 1000 Kg ) 1,5 Ton. een vrachtwagen knalt als je pech heb niet OP een auto, maar er overheen. en zo ook met een motorfiets. Mijn zwaarste Motor weegt 230 Kg, maar als ik deze met een gangetje van 180 in de zijkant van een auto zet, wil je niet weten hoe diep deze de auto binnen komt. En dit soort motorrijders zijn de "wielrenners" onder de motorrijders.
-1 kudos 2026-06-11 09:17:35 op Goeiemorgen vrienden
@Kreationist | 11-06-26 | 08:30: Nou alleen mensen kunnen de beest uit hangen. dus ik vermoed dat hij het over het siliconen plakplaatje heeft.
9 kudos 2026-06-09 10:49:13 op Rollen omgedraaid
hoe vreemd ook, het mag wel. Thans de fietsers dan. dit zegt de regelgeving :
Bij groepen vanaf 15 personen mag de groep eventueel op de rijbaan rijden in plaats van het fietspad.
En het advies van de Wielerbond: met niet meer dan 14 tegelijk de weg op. ( ofwel gewoon op het fietspad ) .
0 kudos 2026-06-08 20:29:57 op Hopeloze brakechecker
@zoindepoepertt | 08-06-26 | 20:16: En dan inderdaad ook nog maar hopen dat die verzekerd is.
20 kudos 2026-06-08 20:29:01 op Hopeloze brakechecker
?? ben ik nou gek of .... ( ja zo wie zo ) . Maar als invoegend verkeer moet je toch echt het overige verkeer voor laten gaan. sterker nog, je MOET je aanpassen. als de caravan/cammer besluit zijn gas los te laten voor de invoeger is dat heel erg aardig. Veel mensen gaan ook naar de linker baan als ze invoegers zien, maar wist je dat dat officieel niet mag.
7 kudos 2026-06-05 13:27:44 op Olé
Jawel hoor, maar ik denk dat je het gemist heb, of omdat je te jong bent, of met andere dingen bezig was. whatever maakt ook niet uit. Maar een aantal decenia geleden is hierover gezeik geweest binnen de EU .. heel Spanje op straat, want traditie enz enz .. en zie hier het resultaat van onze Krachtige Regeringen. 1 regering is wel krachtig en houd vast, een andere regering laat zijn hele land naar de klote gaan, past alle tradities aan en zemelt maar iets in de rondte.
-5 kudos 2026-06-05 13:22:20 op Mama appelsap cartoon
En we missen nog , Theezakje en ook nog eeuwen geleden een ton met zout, nou ja zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen, maar wil anderen ook de mond gunnen.
-3 kudos 2026-06-02 15:58:23 op Het was een geweldige dag
Nou ja als je als TataSteel op milieu gebied vooruit wil komen, is iemand als hij natuurlijk een zeer geschikt iemand. je hoef je geen zorgen te maken dat hij je als bedrijf niet scherp houd. anderzijds zit hij met de snotter direct op een grote vervuiler, en heeft hij de kans om er nog meer toe te doen. het had dus gewoon een win-win kunnen worden. ik zie er wel iets in.
-1 kudos 2026-06-01 20:24:46 op Uitbater doet huilie bij PowNed
voor mijn wel , moet natuurlijk voor mijn werk zijn .. poh
6 kudos 2026-06-01 20:24:09 op Uitbater doet huilie bij PowNed
Roadrunner, ik heb daar voor mijn wel eens werkzaamheden in een vrachtwagen uitgevoerd, mijnheer kwam toen ook vragen of wij iets te eten wilde. Wij hebben hier vriendelijk voor bedankt. en daarmee was de kous af. niets vreemds aan gevonden toen. terrein is wel wel groot, tot je er een aantal vrachtwagens neer zet.
maar goed, ik heb dus zelf geen slechte of verkeerde ervaring met de beste man. en naar verluid kan je er inderdaad prima eten.
131 kudos 2026-05-28 20:29:51 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Sja ik vind dit eigenlijk enorm dubbelzinnig. Aan de ene kant heb je het niveau van de demonstranten, welke ongeveer rond of onder het vriespunt ligt. Aan de andere kant, hebben ze gewoon keihard gelijk en moet het een keer klaar zijn met de binnenstroom. Nederland is aan het verzuipen. we gaan als land compleet naar de knoppen. Nederland KAN de wereld niet redden, en daarbij help het natuurlijk ook enorm mee, dat er elementen binnen komen welke we helemaal niet binnen willen hebben. ook niet in de gevangenis, want dan zijn ze NOG duurder.
29 kudos 2026-05-21 16:09:39 op Trump als Gollum
klinkt wel aardig. jammer dat het over een sprookje gaat. Was Trump maar een sprookje.
2 kudos 2026-05-21 10:05:52 op Ritje Wallonie
dit is denk ik inderdaad in Wallonie , want in Wallonië zijn de wegen echt slecht.
2 kudos 2026-05-13 09:10:08 op En toen stond het stil
Nou die sterren ( Mercedes ) en die amerikaanse troep ( Tesla ) die missen ze ook heeeeeel erg vaak. het is bijzonder als je er 1 ziet met knippers.
Zoals mijn rijinstructeur voeger al zei: richt geef je niet aan voor jezelf, zelf weet je wel waar je naartoe ga. je doet het voor een ander, zodat die kan anticiperen op wat jij ga doen. net als even 300 meter voor de afrit op een snelweg richting aan geven dat je er af gaat. het is heel erg moeilijk voor eigenlijk iedereen, maar als ik op jou inloop op de rechterbaan, ga ik kijken naar een gaatje, tot jij aangeef er af te gaan, dan kan ik nog even door rollen op de rechter baan. tis allemaal zo moeilijk. en die mensen, krijg je dit toch niet aan het verstand.
9 kudos 2026-05-11 21:42:02 op Kogelvrij masker
kogelvrij is iets zonder kogel, dit is kogelwerend.
8 kudos 2026-05-11 21:40:50 op Kamikazedemonstranten in actie
Sja en ze zijn net zo slim als die mensen van wakker dier ( doen ook hun huiswerk niet voldoende ). het spoor is nog wel de meest milieuvriendelijkste manier van transporteren, dus wat willen ze nou ?
38 kudos 2026-05-06 08:33:12 op Idioot op A10 heeft haast
Amerikaanse mentaliteit, keep your lane. Kut volk donder op naar rechts. de spitsstrook is open, je kan zo 2 banen naar rechts stoep mongool. egoïstisch kut volk, alleen bezig met zichzelf. oh kijk eens wat er gebeurt.... als jij rechts had gereden had hij niet rechts langs gekund.
-7 kudos 2026-05-01 08:46:41 op Kind wil niet
we wilde wel kinderen, maar niet zulke.
-12 kudos 2026-04-17 10:17:19 op Ben te traag als ik bestemming zoek vind agro gek
je krijgt een hele berg minnetjes, maar eigenlijk ben ik het zeker eens dat iemand anders niet de dupe hoeft te worden van jouw "zoektocht" . rijd je te ver, geeft niets verderop ff draaien en door.
1 kudos 2026-04-10 11:06:46 op Voorrang pakken
@Forza_Ruud_Krol | 10-04-26 | 00:54: Het gebeurt zeker, en van een auto zal ik het minder snel "begrijpen" dan van een vrachtwagen hoor. soms staan ze er al 3 minuten, en dan heb je een gaatje waar het wellicht niet helemaal lekker past, maar als je daar op moet wachten, kan je soms wel 15 minuten wachten met je vrachtwagen. Is het goed wat hij doet ? NEE . is het te begrijpen? JA
Dus mijn vorige post was iets met /s
2 kudos 2026-04-10 09:54:38 op Ze verbaast zich
oprecht vind ik ook zo'n kutwoord.
15 kudos 2026-04-09 21:07:41 op Busje pikt bumperklever niet meer
Helemaal gelijk, hij mag daar niet eens rijden. maar dat weten er veel niet geloof ik. de 2 rechter banen, daar mag je rijden met je aanhanger. net als vrachtwaggels.
-2 kudos 2026-04-09 21:06:12 op Linksplakker opbellen op de weg
@ioozereoh | 09-04-26 | 15:16: Eu ok, en als we passeren dan ? dat mag WEL ! .. dus doen we dat op rechts.
-1 kudos 2026-04-09 21:01:35 op Voorrang pakken
Hmm gezien de snelheid, en hoe snel een vrachtwaggel optrekt, kom je daar in deze niet geheel mee weg vrees ik. Maar ja.
7 kudos 2026-04-08 20:57:50 op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
en daarom als motorrijder, een aantal keer per jaar gewoon een noodstop maken op een plek waar het kan. dan weet je wat kan.
0 kudos 2026-03-31 16:19:54 op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
Nou ik denk wel 3 seconde. poh scheelt toch weer he.
-33 kudos 2026-03-31 15:57:59 op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
@Massiefje | 31-03-26 | 15:47: Klopt, in deze had de remmende auto alsnog door mogen rijden. dit omdat de auto achter hem niet remde. oranje is stoppen indien veilig. maar je hebt zo wie zo gelijk. tis een wereld van verschil, kunnen en willen is er ook zo een.
0 kudos 2026-03-31 15:56:07 op Waar zit de knop van die hottub nou?
-weggejorist-
-1 kudos 2026-03-27 09:49:22 op Nieuwsflits: Ierland geraakt door raket
Dat heeft hij zeker.. thans. Hij had een overeenkomst met Poetin toch, om een periode X geen energie voorzieningen in Oekraïne aan te vallen. En wat gebeurde er binnen die termijn? juist .. en wat deed ome Donald? idd helemaal niets. kan niet iemand die man gewoon afschieten ? verwend kutkind. stampvoetend je zin door proberen te drijven.
1 kudos 2026-03-27 09:29:36 op Ondertussen bij jeugdzorg..
@vladimir poetin1072 | 26-03-26 | 22:35: Nee is daarop het antwoord. en dat komt omdat we al decennia lang een Beroepsleger hebben. die zijn daar vrijwillig. Dus de aanpak is anders. Dus idd gedwongen heropvoedingskampen bouwen ( ach 1 is voldoende ) lijfstraffen invoeren en Mensenrechtenorganisatie op afstand houden. want die gaan dan toch alleen maar lopen liggen janken, tot ze zelf slachtoffer worden van zo'n "onhandelbaar" element. ik zie mogelijkheden.
16 kudos 2026-03-25 10:14:09 op Nieuws weer gehaald
In Den-Haag hebben ze werkelijk geen idee, zouden wij als burgers hen een zetje in de juiste richting moeten geven, of zal die betonplaat voor de kop te dik zijn?
23 kudos 2026-03-24 21:06:40 op Paaltje kussen
Mensen welke de bocht afsnijden.... zo'n schurfthekel aan.
12 kudos 2026-03-24 15:08:39 op Game over: Kaal op je 18'de
Inderdaad. Ik vind ook, als jij inbreekt, iets steelt of wat dan ook. dan neem je automatisch afstand van het recht op privacy, maar ook op het recht van bescherming. ofwel ik als eigenaar mag jou helemaal de Pest in meppen als ik jou midden in de nacht in mijn huis vind. je neemt afstand van je rechten op dat moment.
-7 kudos 2026-03-24 14:55:33 op Olieraffinaardeklote
Dat men gewoon echt niet naar het verleden kijkt. onze planeet heeft meerdere malen een ijstijd mee gemaakt, maar ook perioden van extreme hitte. jonge je kan op je kop gaan staan, die opwarming houden wij niet tegen. en voor wie het niet gelooft, Het verhaal van nederland, daarin word ook verteld dat de noordzee gewoon nog geen zee was, maar land. de zeespiegel stijgt dus al eeuwen. het mooie is, dat er geld wordt verdient. want ik kan geen andere reden bedenken waarom je de waarheid niet zal delen met de mensheid, anders dan dat de waarheid voor vele tere zieltjes niet leuk is om aan te horen. maar als je nu eens gewoon accepteer dat je dood ga, is het allemaal iets makkelijker. Ja je gaat dood, je bent geboren om dood te gaan, dat hoort er bij. in de tussentijd helpen wij ons zelf even graag naar de klote. maar deze planeet overleeft ons wel hoor. maar wij de planeet niet. simpel als dat. en met genoeg konijnen in het hok, duikt er vanzelf wel een goed uitdunnend virusje op. lekker man. dus laat die schijnheilige Grutto ( ik vertrouw hem voor geen micrometer ) maar proberen, ondertussen mag werkend nederland wederom de rekening betalen.
1 kudos 2026-03-23 11:14:01 op Rob aan tafel aanschuiven bij Donald
you shure about that one boy?
17 kudos 2026-03-20 11:08:26 op Slingeren in de hijskraan
tot er iets gebeurt, dan kan je je hele toko opdoeken als je mazzel heb. dus kies wijs.
9 kudos 2026-03-17 14:19:17 op Onodige politie geweld
Het gesprek zal vast niet begonnen zijn met "goedeavond mijnheer, wat zijn we aan het doen? Excuus mijnheer agent, ik kon het echt niet meer op houden. als u mij toestaat mij even aan te kleden zodat ik u te woord kan staan en u mijn id kan overhandigen, dan graag. " maar het is maar een vermoeden hoor.
-14 kudos 2026-03-16 14:52:37 op Trekker binnenzetten
op de neus ok, op de as ? nou je we bedoelen wat je begrijp.
-32 kudos 2026-03-11 14:34:02 op Zit het allemaal ff niet mee?
I'll be back
-4 kudos 2026-03-11 08:28:42 op Flapdrol in Volvo
ik zie niets bijzonders. Vroeger waren Volvo rijders veilige rijders, tegenwoordig DE tokkies van de weg.
7 kudos 2026-03-11 08:26:32 op Apache komt van links
Het is vooral indrukwekkend als je in het echt, echt aan het werk zie. Ik heb dit mogen getuigen op een uitzending, 2 apaches boven een dorpje. Er zat daar een dreiging waardoor wij niet door mochten rijden, die moest eerst geëlimineerd worden. dat kunnen ze wel, en toch. ondanks dat het een geweldige machine is, ben je niet blij dat ze nodig zijn. vergeten doe je dat nooit mee. zie ze zo nog voor ons hangen.
2 kudos 2026-03-11 08:22:37 op Wegwezen hier mattie
Als je koppeling dat houd..
0 kudos 2026-03-09 08:53:14 op Altijd die rooie!
@KenJijDeSwaffelman | 09-03-26 | 00:52: Hmm wij hadden vroeger een Kater, die vond het geweldig om de rol compleet af te rollen, hebben wij hem nooit geleerd. wel dat hij van ons eten af moest blijven. en dat weten de katten welke we nu hebben ook donders goed. wij kunnen rustig vlees op het aanrecht laten liggen en weg lopen. en zo hoort het ook.
1 kudos 2026-03-09 08:42:53 op Nog ff d'r tussen hoor
Fijn, dus als ik niet bekend ben met die afrit, en ik kom er te laat achter, dan zal ik dus echt pech hebben bij u. Ja er zijn er meer dan genoeg wie het er om doen, maar niet allemaal en iedereen. Daarbij komt dat ik door zou rijden en omdraai verderop, want ik zit niet te wachten om een auto achterop te krijgen, of zo veel hinder te veroorzaken. Moraal van het verhaal, niet iedereen doet dit expres.
7 kudos 2026-03-05 11:14:25 op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
Hahaha het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze niet terug wil.