DumpStats voor yustme

1,982 +3159 -1177

Kudos

#25567 (Top 8.0001%)

Kudos/dag 0.39
Kudos/reaguursel 9.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 644
Minste kudos op 1 reaguursel -349

214

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 46.7
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 18-06-2012
Eerste reactie op 18-06-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-05-14 12:29:35 op Hemelvaartsdagtetten
@Boutendraaier | 14-05-26 | 12:03:
Spiegel gekocht?

1 kudos 2026-05-14 12:24:37 op Starter op de huizenmarkt
En toch zitten er weleens hoogleraren aan tafel die goed weten wat er in een andere uitzending besproken is. Denk je echt dat het plekje daar aan tafel ze genoeg zou interesseren om ineens 12 uur uitzendingen te gaan bekijken? Niet erg waarschijnlijk. Nou, dan betekent dat maar 1 ding, die hoogleraren hebben maar 2 hersencellen. Einstein was ook hoogleraar bij de universiteit van Leiden. Had natuurlijk ook maar 2 hersencellen.
Ja, zo dom klink jij dus.

-6 kudos 2026-05-14 12:19:42 op Starter op de huizenmarkt
Mede daarom wil ik geen kinderen.
En ik wil geen kinderen in een land waar veel kinderen de deur niet uit durven, of van hun ouders simpelweg niet mogen, zoals veel gebeurt in en om ter apel.

-15 kudos 2026-05-14 12:12:49 op Starter op de huizenmarkt
@Flow | 14-05-26 | 11:58:
Het valt me nog mee dat je hem/haar niet voor racist, klimaatontkenner en wereldvernietiger uitmaakt. Je hebt nog een hoop te leren als aanstaande linkse extremist.
Maar nu even naar de feiten:
De van oorsprong Nederlanders krijgen gemiddeld maar 1,4 kinderen per stel gemiddeld, en dit is al een paar decennia aan de gang. Ook al blijven ouderen langer thuis wonen, dan nog zijn er 2 generaties verder toch veel minder huizen nodig? Nee, want de huishoudens worden ook kleiner. Ja, dat klopt, en daarom zijn al veel eensgezinswoningen in 2en gedeeld, dus extra woningen. En nog moet er gebouwd worden, en niet zo zuinig ook! Dit heeft niet met xenofobie te maken, er kan ivm de stikstopcrisis niet voluit gebouwd worden, maar, afgaande van de instroom, moeten elk jaar meer dan 40.000 woningen bij. Maar wat dat betreft zit je wel al op het goede spoor. Zodra er feiten benoemd worden begin je al snel met beledigingen te smijten.

4 kudos 2026-05-14 11:53:51 op Snuifke in de rolstoel
Ik denk dat als ik echt in een rolstoel terecht zou komen, dat ik gewoon van alles zou proberen. Ik is dan al zoveel wat niet meer kan, misschien is dit dan wel leuk. En ik zou mezelf al een loser vinden, want ik zit in een rolstoel. Jouw idee erover zou ik net zo belangrijk vinden als hoeveel zout er nou precies totaal in de oceanen zit.

0 kudos 2026-05-14 11:36:25 op Audi aso geeft mij geen voorrang
@KelderKebabKwab | 14-05-26 | 01:05:
Nee, hij komt met 50 erop zeilen en geeft vanaf de 34 ook weer gas ondanks dat de audi eraan komt en dit duidelijk niet verwacht.
Ik houd ook wel van een beetje gang er in, maar wel op een normale manier... Maar neem jij de volgende rotonde maar met 200.

-1 kudos 2026-05-14 11:28:31 op Audi aso geeft mij geen voorrang
@Perciflaje | 14-05-26 | 09:29:
Jij hebt natuurlijk ook nooit iets gemist zeker? Zo scheel als een kaketoe met een dwarslaesie, waardoor je niet 2, maar zelfs 4 kanten tegelijk in de gaten kunt houden?
Indirect zoek je zelf een uitweg voor het gedrag van de dash-cammer door naar de audi te wijzen (net als de dash-cammer). Ik zie toch liever de mogelijkheden dat iemand iets over het hoofd ziet, dan dat ik er altijd maar vanuit ga en vaak aan word gereden (ja, aangereden, want met zo'n blik op de zaken is het natuurlijk nooit mijn schuld).

-1 kudos 2026-05-14 11:18:19 op Audi aso geeft mij geen voorrang
En ja, ik weet dat de witte auto er niet direct achter zit, maar op zo'n moment kun je je beter niet af laten leiden door op de details te letten, want als er dan alsnog een aanrijding volgt, kun je je niet schrap zetten want je was alleen maar in je spiegels aan het kijken.

-3 kudos 2026-05-14 11:15:16 op Audi aso geeft mij geen voorrang
Hij moest wel in de remmen, want ondanks dat het duidelijk is dat de audi doorrijdt, zie je de snelheid weer van 34 naar 38 gaan.
Dus... Eerst met 50 de rotonde opgaan, dan alsnog richting de 30 en vervolgens weer versnellen... Met die combinatie moet iedereen rekening gaan houden op rotondes? Ja, volgens u kennelijk wel, wwnt de audi had gewoon moeten stoppen.

Ik zie het anders. Als de audi op het laatste moment vol in de remmen was gegaan, was het goed mogelijk dat de auto daarachter op de audi klapt. Voluit in de remmen omdat je bepaald gedrag van een ander niet verwacht, is lang niet altijd de juiste reactie.

-1 kudos 2026-05-14 11:08:24 op Audi aso geeft mij geen voorrang
@Jegebruikersnaam | 14-05-26 | 10:47:
Ik denk dat de verkeersregels niet zo zwart-wit zijn. Je moet vooruit kijken en anticiperen. Als je ziet dat er genoeg ruimte zit tussen de auto's, wordt er niet van je verwacht dat je je anker uitgooit. Anderen verwachten dat ook niet, dus je creëert er gevaar mee en dan ben je zeker aansprakelijk als er iets gebeurt. Dan had je gewoon alsnog de rotonde op moeten duiken en maar hopen dat nicky lauda die met 50 een rotonde opkomt ook wel een beetje oplet en niet alleen maar als een debiel rijdt en daarmee gevaarlijke situaties veroorzaakt.

-1 kudos 2026-02-07 16:45:38 op Lieve jongen
Nu wil ik ook een beer!

-1 kudos 2026-02-01 14:05:54 op Neuken of bier...
Heb je hem opgemeten met een laser?

-7 kudos 2026-02-01 14:00:46 op Neuken of bier...
Jouw vrijgezelle bestaan was duidelijk niet erg wild, anders was je er echt wel 1 tegengekomen die er duidelijk over is, en er goed uitziet.
Dus nee, jouw idee over haar is niet duidelijk op basis van dat ene berichtje.
Mijn idee over jou is wel duidelijk, je denkt op basis van een paar woorden niet alleen te kunnen zeggen of diegene een oartner heeft, maar zelfs hoe diegene eruit ziet. Dat doet jou alleen overkomen als een zeer kortzichtig persoon die arrogant doet, maar eigenlijk heel onzeker is.

4 kudos 2026-02-01 13:48:05 op Dumpert Heeft Talent: Freestylerap
Tegenwoordig kan alles hè?
De 1 identificeert zich als een vrouw, een ander weer als, nijlpaard, weer een ander als Marokkaan.
Wollah ikke praten als autist!

3 kudos 2026-01-27 10:22:50 op Goeiemorgen vrienden
Ik maar zoeken naar een naam in de comments, weer pech.

-1 kudos 2025-11-27 01:43:44 op Pingponger blaast ff stoom af
Dus jij hebt nooit momenten gehad dat je zelf het idee hebt dat het wel goed is voor je om even stoom af te blazen? Hij sloopt niks en hij valt niemand aan. Wat is nou eigenlijk je probleem Karen? Ik vind zijn gedrag beter dan het jouwe als ik eerlijk mag zijn. Op basis van een filmpje van maar een aantal seconden van iemand die even stoom afblaast gelijk maar in het rond roepen dat ie zijn kinderen waarschijnlijk mishandelt.

4 kudos 2025-11-27 01:36:39 op South Park did it!
Mannensport, vrouwensport, transformersport. De winnaars krijgen geen edelmetalen plak maar een Optimus Prime voor de nummer 1, een Bumblebee voor 2 en een kapotte Megatron voor de nummer 3.

-1 kudos 2025-10-20 12:30:06 op Treinrails kapot? Plakbandje er op!
@Warhead8472 | 19-10-25 | 23:01:
Aan de ene kant geloof ik het wel, aan de andere kant ga ik het niet napluizen, want de NOS is ook zeker niet meer zo betrouwbaar als het is geweest.

-1 kudos 2025-10-20 12:17:28 op Hee sorry dat ik laat ben
De andere optie was als mocro-stijl van achter aanvallen of een mes/schroevendraaier halen.

-2 kudos 2025-10-20 12:06:52 op Fietser kijkt niet uit z'n doppen
@Tochmaardan | 20-10-25 | 07:21:
Ja en nee.
Je mag bij een stoplicht wel op je telefoon, zolang je het overige verkeer niet hindert (zoals helemaal niet opletten en te lang wachten bij groen). Zolang je echt stilstaat, ben je geen bestuurder. Is pas geleden nog gezegd door de politie zelf op TV bij een grootschalige controle na een nieuwsgierige vraag van de journalist.
Op basis hiervan denk ik dat de automobilist toch nog kans heeft.

0 kudos 2025-10-20 11:45:46 op Geert's campagneposter
@Raketijsje | 20-10-25 | 08:10:
Dat laat ik me ook zeker niet door Wilders wijsmaken en ik ga ook niet op hem stemmen.
Ik ga er simpelweg gewoon tegenin dat hij steeds als veroorzaker van de polarisatie wordt aangewezen, terwijl hij dat niet (alleen) veroorzaakt. Sterker nog, het voorbeeld van net valt nog mee. Mensen worden ook al heel snel voor racist uitgemaakt tegenwoordig, wat begrijpelijk is, want de linkse deugers in de tweede kamer geven het goede voorbeeld.

0 kudos 2025-10-20 11:35:05 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
@Fogol | 20-10-25 | 10:14:
Ja, goeie! Die rijden ook op de openbare weg!
Doe je nou serieus je best om mij dom te laten lijken, of jezelf?

0 kudos 2025-10-20 11:24:17 op Scouting bouwt toren van 129 bierkratten
@Hornoks | 20-10-25 | 11:12:
Misschien zegt ie daarom ook 'leeg te zuipen' en niet 'opzuipen'.
Misschien maar iets minder drinken.

1 kudos 2025-10-20 09:10:07 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
@Een ton snot, nee | 20-10-25 | 00:00:
Wat een onzin. Hij gaat over een streepmarkering een baan naar links, dan over een blokmarkering. Zolang de blokmarkering nog geen doorgetrokken streep is, mag je er nog gewoon overheen. Jij en je plussers komen zeker ook nooit een snelweg op? Ohnee! Blokmarkering! Iew!

0 kudos 2025-10-20 09:05:13 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
@Gerard7014 | 19-10-25 | 21:44:
Niet op gebouwd.... Maar vrachtwagens gaan prima? Dat zo'n domme opmerking zoveel plusjes krijgt, bevestigt maar weer het gemiddelde IQ hier op dumpert. 'maar de parkeerplaatsen zijn hier niet op ingericht!' hoor ik de huilerds al roepen. Wie zegt dat de eigenaar het niet op een erf of oprit neer kan zetten? Altijd maar weer met een tunnelvisie reageren op eigen aannames.
Nee, ik heb zelf geen pick-up en ik hoef er ook niet 1.

9 kudos 2025-10-20 08:59:35 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
@GSven | 20-10-25 | 08:51:
Waar brengt ie anderen in problemen dan? Hij gaat nog steeds over een blokmarkering en er is ruimte genoeg tussen de 2 auto's en de linkerbaan is helemaal vrij. Als invoegen een probleem voor je is en je ook regelmatig op de snelweg komt, dan vraag ik je minder op de snelweg te komen. Dat scheelt een hoop files. Eigenlijk.... Beter helemaal niet meer op de weg komen. Want doorrijden en ergens anders keren kan weer zorgen voor extra groen licht voor die ene auto op die baan en voor oponthoud zorgen voor de rest wat nu rood heeft doordat jij niet durft in te voegen. Ja, ik kan ook veeeeeeeeeeeel te ver doordenken, precies zoals jij doet.

0 kudos 2025-10-20 07:51:05 op Geert's campagneposter
Als je denkt dat het eens klaar moet zijn met de polarisatie, moet je ook zeker niet op tuinkabouter, jetten of bontebal gaan. Voor hun is iedereen die tegen migratie is gelijk rechts-extremistisch, dus ook de mensen die minder asielzoekers willen zodat kinderen niet meer tot hun 30e thuis hoeven te blijven wonen wanneer vrije sector te duur is voor ze. En dat is al snel, want 3 keer 1200 is 3600 wat er binnen moet komen per maand. Dat is gewoon een modaal inkomen, wat je heel moeilijk verdient zonder baan op HBO/universitair niveau.

89 kudos 2025-10-20 07:19:56 op Burenruzie gaat fout
Voor de mensen die dik in de plus staan bij het topreaguursel: Ik hoor jullie en alle andere regeltjes-autisten nog wel een keer als jouw geliefde of iemand anders waar je veel van houdt uitgescholden en niet met rust gelaten wordt door iemand die vaker agressief is en vaker met dingen gooit (inclusief een wasmachine van de trap).

Ja, als zo'n agressief, onberekenbaar persoon tegen een direct familielid of mijn partner los gaat, dan gaat er bij mij ook zeer waarschijnlijk een knopje om. Maar dat inbeeldingsvermogen hebben jullie waarschijnlijk niet... Of jullie zijn te bang om voor je naasten op te komen.

0 kudos 2025-09-15 14:14:31 op Maaaaaaa
Echt precies wat ik dacht...

19 kudos 2025-09-15 14:10:34 op Reactie van Bobby Vylan
Heb je het wel gezien? Hij staat enthousiast te vermelden dat als je zo in het leven staat, je voor je kop geschoten moet worden en dat de mensen die daar zijn deze mensen moeten gaan zoeken op straat.

Als je hier zou tikken dat alle azielzoekers doodgeschoten zouden moeten worden en we die mensen op straat moeten opzoeken, dan word je ook hier op dumpert 'weggejorist en opgerot'.

Hij houdt het helemaal niet netjes en je vergelijking is ook erg slecht.

0 kudos 2025-07-23 14:19:05 op Binnen roken bij de NPO
@Baron Von Awesome. | 23-07-25 | 13:48:
Dus in andermans tuin noem je ook 'gewoon buiten'? Dus als jij naar buiten gaat kan iedereen je in zijn of haar tuin verwachten? Of bij een bedrijf op het terrein, lekker klimmen op de pallets.... Ja, daar moeten ze aan wennen, want buiten is buiten, maakt niet uit waar. Alles is openbaar terrein.
Ja, buiten is buiten, maar anders dan jij maak ik wel onderscheid in openbaar en privé-terrein

2 kudos 2025-07-23 14:07:42 op Binnen roken bij de NPO
@altijd-guus | 23-07-25 | 12:52:
Lang verhaal ietsje korter:
Je lult zelf dom! Lees het artikel vanuit je eigen link eens helemaal uit en je zult lezen dat alleen in het slechtste geval de niet-roker er 67 pppj aan meebetaalt, maar in de andere gevallen er juist op vooruit gaat.
Je probeert intelligent te doen met je 'me dunkt', maar je hebt niet eens het geduld om het hele artikel te lezen, maar doet wel alsof je alles weet.

2 kudos 2025-07-23 14:03:17 op Binnen roken bij de NPO
@altijd-guus | 23-07-25 | 12:52:
'Nooit rokers draaien alleen voor de kosten van wel-rokers op in het hogekostenscenario, en zelfs dan blijven de kosten met 1,2 miljard beperkt. In de andere twee scenario's profiteren ze vooral van de baten, die afkomstig zijn uit de kostenbesparingen van vervroegd overleden rokers.'
Dit komt dus uit op 67 euro pppj in het hoge-kosten-scenario. In de 2 andere scenario's besparen de niet-rokers juist geld.
Volgende keer maar het hele artikel lezen. Zo kom je minder dom over. Die 2000 aan het begin is gebaseerd op simpelweg de gemiddelde kosten inclusief verloren levensjaren.

1 kudos 2025-07-23 13:52:30 op Binnen roken bij de NPO
@altijd-guus | 23-07-25 | 12:52:
Zelf ga ik nu ook een heel stuk verder, dat had ik beter eerder kunnen doen. De uitsparingen op het AOW worden wel meegenomen, maar de productiekosten van de rookwaren ook. Zijn die kosten niet voor de fabrikant en worden die kosten niet doorberekend aan de koper (lees roker)? Dat is al 1.7 miljard die er af kan, want nu wordt er in principe gesuggereerd dat de productie ervan wordt betaald met belastinggeld. Als dat zo is, dan de verkoop ook en dan zou de winst ook meegeteld moeten worden.
Verder hebben we de grootste kostenpost: waarde verloren levensjaren (22,3 miljard). Hoe kun je die uitdrukken in geld? En hoe betalen niet-rokers eraan mee? De zorgkosten staan al elders vermeld (2,9 miljard). Dus dit is ook gewoon een vreemde gok. Dit zou betekenen dat een kind van 11 die wordt doodgereden de staat ook miljarden kost. Door naar de volgende: Lagere kwaliteit van leven (ex-)rokers, 11 miljard. Hoe dan? Krijgen rokers gratis spullen ofzo? Subsidies en andere tegemoetkomingen hebben niets met roken te maken. Wil je huurtoeslag? Dat heeft te maken met je inkomen, niet met wat je overhoudt na het roken. Deze kan dus ook wel geschrapt worden. Dan blijft er ineens nog maar weinig over he?

7 kudos 2025-07-23 13:32:50 op Binnen roken bij de NPO
@altijd-guus | 23-07-25 | 12:52:
Je begint met 'lul niet zo dom', om vervolgens onzin uit te kramen. Het wordt niet geschat op 43 miljard, maar op ergens tussen de 21 en 43 miljard. Jij pakt alleen wat jou het best uitkomt. Citaat : 'Rokers zorgen in Nederland jaarlijks voor zo'n 21 miljard tot 43 miljard aan maatschappelijke kosten, ongeveer 2.000 per inwoner, blijkt uit onderzoek.'. Verder is het gemiddelde van 21 en 43, 32 miljard. De 16 miljoen zijn we al heel ruim voorbij, dus ook die 2000 wordt aardig opgekrikt.
Dat rokers gemiddeld 10 jaar eerder sterven wordt ook vermeld, maar wat ik vermeldde wordt niet meegenomen, namelijk de uitsparingen op latere ouderdomszorg en AOW-uitkeringen. Verder heb je het over de accijnzen, maar niet de BTW. Over een pakje van gemiddeld 20 euro betaal je dus ook nog 3,50. Dit is inclusief de normale kosten. Over de accijnzen betaal je ook BTW, dus (wederom, als de cijfers al kloppen) die 3,129 miljard is uiteindelijk een stuk meer (ruim 21 procent erbij dus, dan zit je alweer tegen de 4 miljard aan).

Buiten dit alles, als die 43 miljard van jou zou kloppen, dan zou nederland toch wel allang failliet zijn na decennia lang keihard paffen? Het is er al sinds de 16e eeuw en vanaf de 1e wereldoorlog werd het overal voluit gedaan. Dat is al ruim een eeuw geleden hè? Je begint met 'lul niet zo dom', maar het niet meenemen van cruciale aspecten in zo'n berekening maakt jouzelf zeker ook niet slimmer. Hetzelfde geldt voor de kortzichtigen die jouw domme uitspraken plussen.

0 kudos 2025-07-23 13:12:04 op Binnen roken bij de NPO
@Baron Von Awesome. | 23-07-25 | 12:32:
Met buiten bedoel ik ook echt buiten. Dus niet in een voortuin van iemand of op het terrein van een station, school, ziekenhuis of wat dan ook.

2 kudos 2025-07-23 12:32:17 op Binnen roken bij de NPO
@vaat_slabbetje | 23-07-25 | 11:31:
Oja? Rokers gaan toch zoveel eerder dood? De niet-rokers kosten veel meer (want deze mensen hebben uiteindelijk ook zorg nodig, niet alleen vanuit het ziekenhuis, maar ook omdat ze bijvoorbeeld vanwege artrose. Verder worden ze veel ouder en dan worden parkinson en dementie ook meer een ding en komen ze in een verzorgingstehuis. Kost ook zat!) en zorgen ervoor dat de pensioenleeftijd maar blijft stijgen.

2 kudos 2025-07-23 12:28:10 op Binnen roken bij de NPO
@Geheelnaarwaarheid | 23-07-25 | 11:51:
Ik wil ook graag dat jij, als anti-roker, niet meer op een terras gaat zitten. Jullie hebben gevochten om de horeca binnen rookvrij te maken, dan ga je maar lekker binnen zitten.

-4 kudos 2025-07-23 12:26:22 op Binnen roken bij de NPO
@Geheelnaarwaarheid | 23-07-25 | 11:51:
Hoezo verplicht? Je kunt ergens anders gaan staan, zitten, liggen of wat dan ook. Het wordt pas verplicht als je in een cel zit of iets dergelijks en de cipiers gaan in je cel staan roken.

Prachtig hoe je betoogt dat roken een privé aangelegenheid is terwijl dat alleen geldt binnen de muren. Buiten mag het gewoon nog overal.

-8 kudos 2025-07-23 12:15:42 op Tokkies op all-in verkansie
Je reageert zelf alsof je een linksstemmende, permanent vrijgezelle, linkerbaanplakkende zolderkamerreaguurder bent. Doen we nog een gokje over je inkomen (dat waarschijnlijk lager is dan het inkomen van een timmerman-zzp-er)?

6 kudos 2025-07-23 12:09:29 op Klant betaalt niet
Natuurlijk wel. Zonder dit soort acties zouden veel meer mensen niet betalen.

0 kudos 2025-07-21 21:18:08 op Slaap je, chef?
@BertHoeMeinWille | 21-07-25 | 15:23:
Allebei(de(n))

6 kudos 2025-05-16 14:20:43 op Jerry Seinfeld geeft geen neuq
Volgens mij heb je het niet helemaal goed gevolgd. In de gazastrook durfden de tegenhangers van Hamas er niet voor uit te komen, puur uit angst. Angst omdat iedereen die zich op welke manier dan ook negatief uitte naar Hamas, gemarteld of gedood werd. Dit is zelfs hier op het nieuws geweest. Of is dat dan ineens fake news?
Buiten dat ga je voorbij aan het feit dat Hamas helemaal niet vies is van aanvallen met wapens, of ben je de ruim 1100 doden en honderden gegijzelden van de 7 oktober, het begin van de oorlog, vergeten?

-1 kudos 2025-05-04 08:20:58 op Geert is weer wild
@TrustMeImAnEngineer | 03-05-25 | 19:14:
Ok, dus er moeten meer azc's gebouwd worden... Maar iets met regelgeving i.v.m. het milieu waardoor er al veel minder gebouwd mag worden. Dus door meer opvang te bouwen, kunnen er minder normale woningen gebouwd worden, waardoor de woningnood nog verder oploopt, de doorstroming nog verder stagneert en er nog meer azc's gebouwd moeten worden om de "zittenblijvers" op te blijven vangen, want ja, geen woningen hè?
Ja, meer azc's, dat is de oplossing.

2 kudos 2025-05-01 04:41:38 op Asoniffo doet stoer
@Tochmaardan | 30-04-25 | 23:44:
Je bent af. Proberen slim over te komen met "derde persoon enkelvoud", maar tegelijkertijd wel "je bedoeld" tikken. Ook (enkel-)voud.

-2 kudos 2025-04-27 13:13:56 op Sta je dan op SuperSized Kingsday…
@Links-rechts | 27-04-25 | 09:17:
Dan maar een tokkie, ik liep daar ook zonder shirt. Dat doe ik niet voor de jacht, maar simpelweg omdat ik me anders helemaal de tantjes zweet. Zonder die extra laag kan je lichaam simpelweg makkelijker warmte afvoeren, maar dat leer je nog wel op de middelbare school.

1 kudos 2025-04-27 13:09:39 op Sta je dan op SuperSized Kingsday…
@Krijgnouwat | 26-04-25 | 20:56:
Uhuh... Als dat zo zou zijn zou je zelf ook wel op dumpert staan, toetsenbord-held.

Verder ben ik het eens met rambo en Revolting. Hij is duidelijk niet nuchter en wie zegt dat hij dat er zelf op heeft getekend? Ik heb wel gekkere dingen gezien op festivals, net zoals Yott@ ook al zegt. De mensen hier die vinden dat zo iemand maar gelijk in elkaar moet worden geslagen of aan de schandpaal moet, zijn in mijn ogen zelf rijp voor het gesticht als je op basis van een momentopname iemand zo wil aanpakken. Voor mij zijn jullie niets minder erg dan de lichtgetintiërs die een willekeurig persoon met z'n 3en aanvallen.

(reactie op reacties van topreaguursel)