52,083 +54707 -2624
Kudos
#1047 (Top 0.3276%)
| Kudos/dag | 10.55 |
| Kudos/reaguursel | 31.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1674 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -176 |
52,083 +54707 -2624
Kudos
#1047 (Top 0.3276%)
| Kudos/dag | 10.55 |
| Kudos/reaguursel | 31.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1674 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -176 |
1,666
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 14.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 17-12-2012 |
| Eerste reactie op | 17-12-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-10 12:36:08 door Zoishetookweer op Spidercam valt naar beneden
Jij hebt je taalcompetentie alvast uitgeschakeld zie ik
10 kudos 2026-06-10 09:43:39 door Pilsner op Spidercam valt naar beneden
lekker genederlandsd
5 kudos 2026-06-09 15:29:37 door Bangerik op Dixie uitschrobben
Op alle projecten langer dan 2 weken staat bij ons een toiletunit met WC's, wasbakken, etc.
Dixi is alleen voor de korte klus of voor de aannemer, die geen zak om zijn personeel geeft.
5 kudos 2026-06-09 09:42:30 door MiesNootAap op Dixie uitschrobben
Het is de standaard omdat het de goedkoopste optie is.
14 kudos 2026-06-09 09:37:22 door simvastatien op Dixie uitschrobben
Je kan het ook uitsmeren op het plafond; dan voorkom je in ieder geval dat je het bovenop dat van je voorganger deponeert. Voor de rest blijft het hetzelfde.
-2 kudos 2026-06-07 10:31:15 door Creatieloos op De klappen van de zweep
@godzill4 | 07-06-26 | 11:46: Misschien is reaguurder tegen Covid ingeënt, daar schijn je vreemde dingen door te gaan zeggen.
3 kudos 2026-06-07 10:16:11 door dirrrk op De klappen van de zweep
@godzill4 | 07-06-26 | 11:46: geinrent
4 kudos 2026-06-07 09:46:03 door godzill4 op De klappen van de zweep
ingerent?
7 kudos 2026-06-07 09:26:12 door Tiswatttis op De klappen van de zweep
U identificeert zich als negroïde man of vrouw?
2 kudos 2026-05-28 12:09:27 door nergens_goed_voor op Voetballen samen met je dochtertje
Je moet wat als het vrouwtje de grap al kent..
1 kudos 2026-05-22 13:24:19 door Gerf op Welke auto heb je?
Er is een verschil tussen wettelijke volwassenheid en geestelijke volwassenheid. Die tweede blijft vaak achter op de eerste. Bij ons, mannen, vooral.
-3 kudos 2026-05-22 12:35:01 door qreaguurder op Welke auto heb je?
Ja maar niet om een auto te bezitten!
0 kudos 2026-05-10 08:10:14 door qreaguurder op Kereltje doet ff voelen
* gebruik
4 kudos 2026-05-09 20:07:56 door Uhoortnogvanons op Het is bewezen
Wellicht een onderzoekje waard.
2 kudos 2026-05-08 07:38:41 door Subietzometeenstraks op Re: Schoorsteen moet plat
Ik mis wel het BHV vestje.
0 kudos 2026-05-05 09:16:47 door nlnoob op Kijkje achter de schermen bij de film
Dit is "Around the block III". Eén straat. Vier hoeken. Elke bocht is een keuze.
3 kudos 2026-04-28 23:40:23 door Leegzwembad op Tas gestolen met koningsdag
@DiePanzerVorwaerts3 | 29-04-26 | 00:33: we weten allemaal dat jij het er niet mee eens bent, nou niet doen alsof er een kans bestaat. Zoals pim fortuin een bepaalde smaak had heb jij volgensmij diezelfde smaak. Of waarom moet je het toch zo voor zo een rat als dit opnemen?
3 kudos 2026-04-28 22:55:21 door DiePanzerVorwaerts3 op Burger King Arnhem tijdens Koningsdag
Daarvoor moet je toch echt bij de ouders zijn.
-6 kudos 2026-04-28 22:33:32 door DiePanzerVorwaerts3 op Tas gestolen met koningsdag
Ongeacht of ik het met de stelling eens ben, zodra iemand meent namens "het land" of "het volk" te moeten spreken krijg ik altijd een nare smaak in mijn mond.
6 kudos 2026-04-28 17:26:54 door J-de-J op Tas gestolen met koningsdag
Niet zat genoeg.
-8 kudos 2026-04-28 17:15:13 door gerrtjeuh op Tas gestolen met koningsdag
Niet waar.
19 kudos 2026-04-26 11:39:35 door HermanDePermban op Ongeluk op de beat
Ik verbaas me over jouw spelling.
0 kudos 2026-04-25 15:26:21 door Myosotis78 op Mitchel is boos
Een goudvis zwemt ook alleen maar rondjes….
0 kudos 2026-04-24 17:38:38 door Respect82 op Pianoman wordt niet meer uitgenodigd
Maxime en Sophie! Geweldig!
0 kudos 2026-04-24 14:33:52 door Midnightmotion op Beetje druk opgebouwd
Ik zou dit persoonlijk liever meteen weten. Verzekering, schoonmaakbedrijf en een schilder kunnen dan misschien al geregeld zijn voordat je thuis bent.
0 kudos 2026-04-24 05:39:17 door Tinus_Trotyl op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
En zo niet, dan ga je toch lekker niet? Daar heeft ook, behalve je buren wellicht, ook helemaal niemand in de wereld last van
1 kudos 2026-04-24 05:37:10 door Tinus_Trotyl op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
Curacao,Suriname,Zuid Afrika, Sint Eustacius, Aruba,Bonaire
0 kudos 2026-04-23 17:28:50 door Eric1966 op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
Niet in Franstalig België. Daar verrekken ze het
1 kudos 2026-04-23 14:37:45 door VlaamseBelg op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
@PatrickHatrick | 23-04-26 | 13:20: correcto!
7 kudos 2026-04-23 11:20:10 door PatrickHatrick op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
België.
0 kudos 2026-04-23 11:09:03 door pietpvv op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
Nein.
0 kudos 2026-04-20 20:36:29 door Kniptang op Wat is da?
hee look a skunk!
2 kudos 2026-04-20 18:58:08 door Blackov op Hoelaat moet je op werk zijn?
Tuurlijk niet! water is zeer zacht om op te landen.
1 kudos 2026-04-20 12:54:28 door JXRR op Wat is da?
Yep, en gewoon iedere 3 jaar nog even een keer spelen uit sentiment. Love it!
0 kudos 2026-04-20 10:45:25 door SoepkipNL op Wat is da?
Don't taunt the purple Tenticle!
1 kudos 2026-04-18 05:35:01 door threeheadedmonkey op Step sneller dan tram?
En je wil er wat aan doen...
5 kudos 2026-04-17 22:00:54 door Dweeziltje op Groninger gevonden die wel voor gaswinning is.
Ik ben niet van de complottheorieën, maar ik vind het wel frappant dat bij 'Adolf' je shift-toets het opeens weer doet.
-4 kudos 2026-04-15 09:53:39 door Zolderkamervragen op Studentenfeestje om de hoek
Snel* .*
Je lijdt aan het Hoofdletterpuntsyndroom, ook wel C.P.S. (Capital Period Syndrome) genoemd.
Die subsidie is bij jou ook niet goed terechtgekomen.
0 kudos 2026-04-09 08:50:05 door Toiletduck op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
Nou kijken kan jij dus niet. De rechterbaan kan je namelijk helemaal niet zien. Je kijkt vanuit de spiegel dus je ziet alleen maar de cammer.
3 kudos 2026-04-09 08:43:32 door Franticz op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
kan je niet zien want je ziet de weerspiegeling van de auto, en niet achter de auto van de dashcammer
4 kudos 2026-04-08 17:15:01 door Duffe op De straat van hormuz gaat weer open
De cijfers niet begrijpen is dom, maar gokken is weldegelijk een inherent onderdeel van het spel. De eerste klik is per definitie een gok, en de informatie die je krijgt hoeft geen enkele zekerheid te bieden voor een vervolgstap. Op elk moment in het spel kun je vastlopen waarna de enige weg vooruit opnieuw een blinde gok is.
6 kudos 2026-04-08 11:52:11 door Athene_Noctua op De straat van hormuz gaat weer open
Jij hebt zeker veel praktisch opgeleide vrienden?
4 kudos 2026-04-07 16:08:51 door Bangerik op Bezigheidstherapie om de dag door te komen
Dan is het geen tweeling.
3 kudos 2026-04-02 19:47:23 door vlasteler op Je bed ruikt naar hond
is zijn laatste rustplaats
-2 kudos 2026-03-30 15:25:06 door Deleukste op Geen vriendin nemen
Na je flatje? Wat is er met "naar" gebeurd? Ook zo'n rare manier van taalverloedering.
2 kudos 2026-03-30 09:57:03 door ShoarmaSjaak op Hoe vrachtwagenchauffeurs bier drinken
@Zolderkamervragen | 29-03-26 | 20:49: Als je zo nodig iemand wilt verbeteren, zorg dan dat je het zelf wel goed hebt. Het is OF een komma, OF een dubbele punt.
Geen puntkomma.
19 kudos 2026-03-30 07:07:05 door Arie Boom-SWA op Geen vriendin nemen
Alleen de eerste dinsdag van de maand haalt hij haar op. De rest van de maand rouleert de RSQ8 bij de niffo's.
-5 kudos 2026-03-29 18:49:17 door Zolderkamervragen op Hoe vrachtwagenchauffeurs bier drinken
Wat* .*
Voor het geval je het niet snapt; in het Nederlands beginnen we een zin met een hoofdletter en eindigen met een punt.
3 kudos 2026-03-29 17:17:52 door ikdenk1954 op De gemiddelde oostblokkert
Omdat deze openging, dacht hij dat de deur wilde ontsnappen..
-1 kudos 2026-03-28 13:26:51 door Zolderkamervragen op Roken weer cool gemaakt
Toch* .*