DumpStats voor wat_nou_nickname

52,083 +54707 -2624

Kudos

#1047 (Top 0.3276%)

Kudos/dag 10.55
Kudos/reaguursel 31.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 1674
Minste kudos op 1 reaguursel -176

1,666

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.34
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 14.9
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 36
Geregistreerd op 17-12-2012
Eerste reactie op 17-12-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-09 15:29:37 door Bangerik op Dixie uitschrobben
Op alle projecten langer dan 2 weken staat bij ons een toiletunit met WC's, wasbakken, etc.

Dixi is alleen voor de korte klus of voor de aannemer, die geen zak om zijn personeel geeft.

14 kudos 2026-06-09 09:37:22 door simvastatien op Dixie uitschrobben
Je kan het ook uitsmeren op het plafond; dan voorkom je in ieder geval dat je het bovenop dat van je voorganger deponeert. Voor de rest blijft het hetzelfde.

-2 kudos 2026-06-07 10:31:15 door Creatieloos op De klappen van de zweep
@godzill4 | 07-06-26 | 11:46: Misschien is reaguurder tegen Covid ingeënt, daar schijn je vreemde dingen door te gaan zeggen.

1 kudos 2026-05-22 13:24:19 door Gerf op Welke auto heb je?
Er is een verschil tussen wettelijke volwassenheid en geestelijke volwassenheid. Die tweede blijft vaak achter op de eerste. Bij ons, mannen, vooral.

3 kudos 2026-04-28 23:40:23 door Leegzwembad op Tas gestolen met koningsdag
@DiePanzerVorwaerts3 | 29-04-26 | 00:33: we weten allemaal dat jij het er niet mee eens bent, nou niet doen alsof er een kans bestaat. Zoals pim fortuin een bepaalde smaak had heb jij volgensmij diezelfde smaak. Of waarom moet je het toch zo voor zo een rat als dit opnemen?

-6 kudos 2026-04-28 22:33:32 door DiePanzerVorwaerts3 op Tas gestolen met koningsdag
Ongeacht of ik het met de stelling eens ben, zodra iemand meent namens "het land" of "het volk" te moeten spreken krijg ik altijd een nare smaak in mijn mond.

0 kudos 2026-04-24 14:33:52 door Midnightmotion op Beetje druk opgebouwd
Ik zou dit persoonlijk liever meteen weten. Verzekering, schoonmaakbedrijf en een schilder kunnen dan misschien al geregeld zijn voordat je thuis bent.

1 kudos 2026-04-20 12:54:28 door JXRR op Wat is da?
Yep, en gewoon iedere 3 jaar nog even een keer spelen uit sentiment. Love it!

-4 kudos 2026-04-15 09:53:39 door Zolderkamervragen op Studentenfeestje om de hoek
Snel* .*
Je lijdt aan het Hoofdletterpuntsyndroom, ook wel C.P.S. (Capital Period Syndrome) genoemd.
Die subsidie is bij jou ook niet goed terechtgekomen.

4 kudos 2026-04-08 17:15:01 door Duffe op De straat van hormuz gaat weer open
De cijfers niet begrijpen is dom, maar gokken is weldegelijk een inherent onderdeel van het spel. De eerste klik is per definitie een gok, en de informatie die je krijgt hoeft geen enkele zekerheid te bieden voor een vervolgstap. Op elk moment in het spel kun je vastlopen waarna de enige weg vooruit opnieuw een blinde gok is.

-2 kudos 2026-03-30 15:25:06 door Deleukste op Geen vriendin nemen
Na je flatje? Wat is er met "naar" gebeurd? Ook zo'n rare manier van taalverloedering.

2 kudos 2026-03-30 09:57:03 door ShoarmaSjaak op Hoe vrachtwagenchauffeurs bier drinken
@Zolderkamervragen | 29-03-26 | 20:49: Als je zo nodig iemand wilt verbeteren, zorg dan dat je het zelf wel goed hebt. Het is OF een komma, OF een dubbele punt.

Geen puntkomma.

19 kudos 2026-03-30 07:07:05 door Arie Boom-SWA op Geen vriendin nemen
Alleen de eerste dinsdag van de maand haalt hij haar op. De rest van de maand rouleert de RSQ8 bij de niffo's.