101,822 +112623 -10801
Kudos
#447 (Top 0.1399%)
| Kudos/dag | 27.64 |
| Kudos/reaguursel | 20.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1707 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -623 |
101,822 +112623 -10801
Kudos
#447 (Top 0.1399%)
| Kudos/dag | 27.64 |
| Kudos/reaguursel | 20.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1707 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -623 |
4,897
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.33 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 15.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.79 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 44 |
| Geregistreerd op | 24-09-2011 |
| Eerste reactie op | 23-05-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
76 kudos 2026-06-14 20:55:14 op BDS!
Zo.
Filmpje gemaakt, en weer terugsturen die handel en geld terug.
Want zo gaat dat, bij "influencers".
0 kudos 2026-06-14 20:31:13 op MATCH DAY!
Reclame is prima, maar in 6 seconden zou toch alles gezegd kunnen worden?
1 kudos 2026-06-14 20:30:07 op MATCH DAY!
Daar kijk je dan eerst 20 seconden reclame voor...
26 kudos 2026-06-14 12:33:47 op Geen vuilnismannen nodig
Hoe komt toch al dat plastic in de oceanen.
Allemaal de schuld van de westerse maatschappij.
-1 kudos 2026-06-12 23:47:55 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@morsen | 12-06-26 | 22:41: welnee, hoe kom je erbij.
19 kudos 2026-06-12 20:28:42 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Tja, iets te rechts zijn is ZO verkeerd, links daarentegen... Zoals Paul Rosenmöller die zijn Maoistische verleden tot in zijn twintiger jaren als een onschuldige jeugdzonde bestempeld. Niemand valt daarover.
-15 kudos 2026-06-12 16:23:38 op Ik zet je terug, maar eerst
Vissen is wat mij betreft gewoon dierenmishandeling.
3 kudos 2026-06-11 16:44:41 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Als alle personenauto's nou een soort botsautobumper rondom hadden op een standaard hoogte, hoeveel inkomsten zou dat schelen bij schadeherstelbedrijven?
1 kudos 2026-06-10 22:20:15 op De toekomst is hier
Toch niet helemaal hetzelfde, he.
5 kudos 2026-06-09 20:47:50 op Muntjes rapen in de V.S
Dat land is kapot in alle opzichten.
0 kudos 2026-06-09 17:44:55 op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
Ik voel zo iets dan zelf door mijn hele lijf.
33 kudos 2026-06-09 14:57:13 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Is dat nou gewoon nog een oerinstinkt bij vrouwen, dat gillen?
5 kudos 2026-06-08 15:53:43 op Privéjet crasht in Texas
Met wind mee landen is ook geen gelukkige keuze (windsok op 00:06).
Ik dacht al, waarom komt hij met zoveel snelheid binnen.
49 kudos 2026-06-08 14:50:56 op President Trump is boos.
"Poll zet mij op achterstand? FAKE POLL!"
"We verliezen bij de verkiezing? RIGGED ELECTION!"
Wat een kind. Wat een sneeuwvlok. En dat zit op de stoel van de president van Amerika. Schokkend.
-21 kudos 2026-06-06 19:14:19 op Boom op de weg door windvlaag!
Zo dik zijn, dat je 5 minuten nodig hebt om op te staan van de grond.
6 kudos 2026-06-05 19:47:57 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Live and let live.
Iedereen maakt wel eens een inschattingsfoutje.
Gun dat elkaar!
14 kudos 2026-06-05 19:38:30 op Wat doe jij nou?!
Ik dacht eerst dat het twee mannen waren, tot ze gingen vechten.
4 kudos 2026-06-05 19:35:46 op VrijMiBo
O, wat heerlijk...
Alleen die tatoo's, maar wie ben ik....
10 kudos 2026-06-05 19:31:48 op Bromfietser is levensmoe
Ga eens in Engeland rijden, dan kom je dit overal tegen. Zelfs gewoon fietsers. In het donker. In de regen.
Wij zijn gezegend met onze weginfrastructuur, maar hebben daar maar half besef van.
-1 kudos 2026-06-05 19:19:32 op WK mannetjes
*Hanegem
2 kudos 2026-06-05 19:19:10 op WK mannetjes
Ik heb de tijd van van Hangem en Neeskens nog meegemaakt. Een tijd dat echte mannen niet naar de stijlist gingen vlak voor een wedstrijd. Doet me ook aan F1 denken.... https://scontent-ams2-1.xx.fbc...
3 kudos 2026-06-05 19:05:51 op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Mensen nemen ook powerbanks mee het vliegtuig in. Ongetwijfeld ook Temu crap.
Gaat 1 a 2x per maand fout.
Hoeveel zouden er de ruimbagage ingaan?
1 kudos 2026-06-05 19:03:53 op 3PM Oval Office announcement
"trump slapen? Nee hoor! Hij slaapt nooit", aldus Marco Rubio bij zijn congress "hearing" onder eed.
110 kudos 2026-06-04 23:54:20 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Wat doet de Partij voor de Dieren eigenlijk nog voor de dieren? Het is gewoon een soort reserve groenlinks geworden.
Voor echte steun aan de dieren kan je beter doneren aan instanties als stichting Dierenlot, of stichting Aap, of Wakker Dier, of de dierenbescherming. Stuk voor stuk beter voor de dieren dan de zogenaamde Partij voor de Dieren.
3 kudos 2026-06-04 19:47:26 op Roadrage!
Fijn he, dat second ammendment.
5 kudos 2026-06-04 10:42:07 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Wat ik niet begrijp is dat er nog steeds mensen kijken naar dit soort programma's.
5 kudos 2026-06-03 19:05:30 op Fijne dinsdag allemaal
Potverdorie.
Nou ja, ik mag altijd nog dromen.
-23 kudos 2026-06-03 19:01:38 op RIP het Westen
Farrage heeft helemaal afgedaan bij mij, ook door zijn trump kontlikkerij.
Maar hij is wel een van de erg weinigen die dit aankaarten.
18 kudos 2026-06-02 23:13:29 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Paul Rozenmuller was Maoist tot diep in zijn twintiger jaren.
Dat schiint geen probleem te zijn. Hij zit nu in de senaat.
5 kudos 2026-06-01 23:42:44 op Het is maandag of het is maandag
Met die plagende lapjes stof erop vind ik het nog sexier dan zonder.
Heerlijk.
12 kudos 2026-06-01 21:26:36 op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Vislijn is kut.
Vissers zijn kut.
7 kudos 2026-05-31 20:42:53 op Rondjes rijen in Rotterdam
Is een Range Rover met een of ander Lamborghini dinges op zijn voorruit al een "dikke bak"?
-4 kudos 2026-05-31 14:34:20 op Polsstokhoogspringen is lastige sport
Op de middelbare school ooit een paar keer geprobeerd.
Ik had al moeite om de paal in het gleufje te mikken.
Heb er nog steeds moeite mee, maar ik zou gewoon meer moeten oefenen.
-7 kudos 2026-05-30 21:31:30 op Hoe in de wasstraat
Nou, toch liever een poesje, hoor.
16 kudos 2026-05-29 17:22:39 op Bezopen vader Mart Hoogkamer bedreigt vrouw met pistool
Ik las dat Mart Hoogkamer een zanger is.
Ok.
8 kudos 2026-05-29 17:21:25 op Man mag de edit doen
Ik vind dagelijks scheren al een straf. Wat moet het leven van dit soort vrouwen toch een hel zijn.
0 kudos 2026-05-29 17:20:06 op Politiemeneer vindt leuk
En toch: Dat wij hier allemaal van kunnen genieten is toch wel mooi.
-4 kudos 2026-05-29 17:16:03 op Voor alle duidelijkheid...
Vissers zijn paupers.
-5 kudos 2026-05-29 12:38:22 op Lekker weer
Ja, dat heb je met die goedkope auto's.
0 kudos 2026-05-29 12:21:37 op New Glenn rocket exploded. Ander invalshoek..
@IIVQ | 29-05-26 | 10:32: Ik lees dat de New Glenn booster (1e trap) methaan gebruikt met zuurstof, dus wel koolstofmoleculen.
De tweede trap gebruikt waterstof en zuurstof.
4 kudos 2026-05-29 12:14:02 op Luchthelden vertrekken na inzet
Groot nieuws uit Vlissingen: Er is een helicopter de lucht in gevlogen, nadat eerder in de haven al een rubberboot was opgeblazen. Daarna is in een broodjeswinkel de staat van beleg afgekondigd.
(Naar Fons Jansen. Wie??? Zoek het maar op.)
10 kudos 2026-05-29 12:06:35 op Weer warm weer vandaag!
Oeps, bij het verkeerde filmpje.
-17 kudos 2026-05-29 12:05:53 op Weer warm weer vandaag!
Mensen zijn domme wezen, conformisten en trendvolgers.
Maar om eerlijk te zijn had ik dat ook wel een beetje op de middelbare school.
23 kudos 2026-05-28 22:04:55 op Huidkanker Louis Vuitton speciaal
En die LV tassen en koffers zijn gewoon spuuglelijk. Ik vind de vrouwen die ermee lopen altijd een beetje sneu.
0 kudos 2026-05-28 21:19:26 op Ff blokkie om
In ons waterland doen ze helaas zo moeilijk over waterlandingen met watervliegtuigen.
Zo'n Icon A5 lijkt me prachtig om te hebben. Helaas is de leverancier onlangs failliet gegaan. Het toestel was wat underpowered, met ook een beperkt bereik, maar genoeg om in Nederland plezier mee te hebben.
1 kudos 2026-05-27 21:04:44 op Zweefvliegmanmeneer met skills
Ik weet wat een "Go Around" is in de luchtvaart, maar dit is daar geen voorbeeld van.
6 kudos 2026-05-27 15:35:27 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Even een tik in het kruis en hij is rustig, lijkt me.
-1 kudos 2026-05-26 21:40:39 op Jackass
De "muziek" zegt ook al weer genoeg.
Wat een droefenis.
10 kudos 2026-05-26 13:53:08 op Vogeltje verhangt zichzelf bijna
Een normaal mens helpt zo'n beestje direkt.
Maar tegenwoordig denken de meesten eerst aan de telefoon om daarna een filmpje te gaan maken.
7 kudos 2026-05-26 13:49:29 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Ik vind de elektrische Ford Mustang al belachelijk, laat staan een elektrische Ferrari.