101,822 +112623 -10801
Kudos
#447 (Top 0.1399%)
| Kudos/dag | 27.64 |
| Kudos/reaguursel | 20.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1707 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -623 |
101,822 +112623 -10801
Kudos
#447 (Top 0.1399%)
| Kudos/dag | 27.64 |
| Kudos/reaguursel | 20.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1707 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -623 |
4,897
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.33 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 15.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.79 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 44 |
| Geregistreerd op | 24-09-2011 |
| Eerste reactie op | 23-05-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-14 18:31:13 door Gerf op MATCH DAY!
Reclame is prima, maar in 6 seconden zou toch alles gezegd kunnen worden?
-2 kudos 2026-06-13 11:11:15 door sigpro op Ik zet je terug, maar eerst
Why are you gay?
4 kudos 2026-06-13 06:48:53 door altijd-guus op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Er hoor er juist best vaak mensen over vallen...het zijn wel altijd een beetje dom-rechtse mensen die er over vallen en dat dan als excuus gebruiken om heel links weg te zetten als maoisten....maar verder goed punt man!
-1 kudos 2026-06-12 21:47:55 door Gerf op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@morsen | 12-06-26 | 22:41: welnee, hoe kom je erbij.
9 kudos 2026-06-12 20:41:02 door morsen op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Alsjeblieft zeg. Het feit alleen al dat Rosenmöller's verleden er in zo'n beetje elke discussie over links vs. rechts wordt bij gesleept, zegt juist dat er heel veel mensen over vallen.
5 kudos 2026-06-12 19:59:29 door RW00 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Is het dan "links" die er over valt? Of is het toch Tata-steel, die misschien toch andere beweegredenen heeft.
0 kudos 2026-06-11 21:23:47 door Schuurm op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Gewoon ongelakt zoals 30 jaar geleden een groot deel van de auto's nog hadden. We gaven elkaar zelfs wel eens een kusje bij het stoplicht. Niet te hard want dan kan je je bumper achter de trekhaak haken.
Mijn werkbus heeft nogsteeds ongespoten bumpers, ideaal als er een vuilnisbak in de weg staan, verplaatsen zonder uitstappen en zonder dat er wat kapot gaat.
0 kudos 2026-06-10 21:09:57 door Creatieloos op De toekomst is hier
@JeGeweten | 10-06-26 | 22:24: In 4d heb je er langer plezier mee.
3 kudos 2026-06-10 20:24:03 door JeGeweten op De toekomst is hier
Al mijn vriendinnen zijn 2d. Deze is tenminste 3d!
4 kudos 2026-06-09 13:36:49 door leatherboy69 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Ja, is een overblijfseltje. Het gaat er dus om dat je er niet in stinkt…
9 kudos 2026-06-09 13:22:59 door jamaarikweethetbeter op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Ja, is vanuit de prehistorie om hulp in te schakelen. Gaat er nooit uit is puur instinkt.
-1 kudos 2026-06-08 21:55:36 door -emankciN- op Privéjet crasht in Texas
Alsof je het verschil kan niet in dit beperkte filmpje, of het nu 10kts headwind of tailwind is… die Pitch tijdens de landing is al absurd. En gebrek aan turboflaps is overduidelijk. Prutser
1 kudos 2026-06-05 20:45:47 door Mbryo op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
@Kloekkloek | 05-06-26 | 19:28: zo snel mogeljik uit het raam gooien is de beste optie.
0 kudos 2026-06-05 18:57:26 door Uhoortnogvanons op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Dit dus! Gun elkaar gewoon die inschattingfoutjes!
5 kudos 2026-06-05 17:28:05 door Kloekkloek op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Als het goed is geen één.
-1 kudos 2026-06-05 17:19:32 door Gerf op WK mannetjes
*Hanegem
4 kudos 2026-06-05 13:10:42 door Settler1 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Die mensen in het middenoosten zijn toch allemaal wilde dieren?
6 kudos 2026-06-05 08:55:06 door Toewan op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Vrijwel niks meer, daarom zijn er ook prominente partijleden weggelopen omdat ze het niet eens waren met de koers van PvdD.
0 kudos 2026-06-04 11:25:52 door nieuwsgierige pelg op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Zo weinig mensenkennis?
1 kudos 2026-06-03 13:19:49 door DominiqueWeesie op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Prins Bernhard was een zelfverrijkende nazi, pathologische leugenaar en seriële vreemdganger. Dat vonden we in grote meerderheid ook geen probleem.
-1 kudos 2026-06-02 21:26:49 door altijd-guus op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
dat is algemeen bekend en hij is verkozen....das toch net even wat anders.
-6 kudos 2026-06-02 21:24:51 door Lekker Bezig op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Wat is je punt? Iets met appels en citroenen.
1 kudos 2026-06-02 07:55:10 door Kingcoder op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@FreddyboyK | 01-06-26 | 22:38: @FreddyboyK is kut
0 kudos 2026-06-01 20:38:17 door FreddyboyK op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Ik ben niet kut.
1 kudos 2026-06-01 19:57:26 door dWork op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@iedereen is kut
0 kudos 2026-06-01 19:57:17 door john68 op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@Kingcoder | 01-06-26 | 21:46: Kingcoder is kut
-1 kudos 2026-06-01 19:46:46 door Kingcoder op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@NatNiks is kut
4 kudos 2026-06-01 19:38:23 door NatNiks op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@AndreH | 01-06-26 | 21:33:
AndereH is kut.
2 kudos 2026-06-01 19:33:30 door AndreH op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Gerfen is kut
2 kudos 2026-05-29 22:08:41 door Lekker Bezig op Man mag de edit doen
Waarom zou je je dagelijks scheren?
2 kudos 2026-05-29 17:35:37 door NiCeY op Voor alle duidelijkheid...
Morgen is het roofvisseizoen weer open.
Ga je met me mee, of pak je liever hier een handje deugkudo's?
10 kudos 2026-05-29 10:06:35 door Gerf op Weer warm weer vandaag!
Oeps, bij het verkeerde filmpje.
3 kudos 2026-05-28 22:41:59 door A.tractie op Huidkanker Louis Vuitton speciaal
Of mensen met een Armani t-shirt. Ik associeer Armani met mooie, dure pakken/kleding voor succesvolle of rijke mensen, niet met de één of andere scooterhufter met badslippers, een gouden ketting en een nektasje.
4 kudos 2026-05-28 21:31:14 door Cesare Lombroso op Huidkanker Louis Vuitton speciaal
Lange nagels, gebleekte tanden en siliconen nep-lippen.
4 kudos 2026-05-26 20:04:08 door gvr144 op Jackass
Het is een beetje gezellig en meteen weer zeiken.
Hoe ben jij als je een feestje hebt met vrienden of collega's? Ga je dan ook zo zitten janken?
0 kudos 2026-05-25 07:08:52 door HitsigeHenri op Journalisten horen schoten bij Witte Huis
@molenkoek | 25-05-26 | 06:25: dat zal best, maar hoe ze ermee omgaan is diep triest
0 kudos 2026-05-25 07:03:31 door Malcolm_OSX op Journalisten horen schoten bij Witte Huis
Het is blijkbaar alleen voor schoolshootings want ze hebben er tot nu toe nog niets nuttigs mee gedaan. Of er kan echt niemand richten in dat land.
-8 kudos 2026-05-25 04:25:09 door molenkoek op Journalisten horen schoten bij Witte Huis
Er is meer vrijheid in Amerika dan in Europa.
28 kudos 2026-05-24 18:29:41 door aceshigh op Lubach over Islamkritiek
Ik denk van niet, want een fobie is een irrationele angst voor iets, en ik denk dat jij geen irrationele angst voor de islam hebt, maar eerder een op feiten gebaseerde kennis van de ideologie en daar kritisch op bent. Islamskeptisch is een term die misschien beter de lading dekt.
0 kudos 2026-05-22 15:12:00 door pietpvv op Polyphon muziekdoos
Ja of een orkest.
-2 kudos 2026-05-22 13:55:32 door Creatieloos op Zwemfaalcompi
Je moest eens weten hoe vaak ik auw en oei heb geroepen.
10 kudos 2026-05-22 13:28:07 door BonafideKunyaza op Meisje heeft een serieuze vraag
Ik weet niet of dat ook voor jou geldt, maar go for it zou ik zeggen.
2 kudos 2026-05-22 13:21:24 door pietpvv op Gezellig onderonsje in Den Haag
Kankerlijer was t dacht ik.
-5 kudos 2026-05-22 05:58:52 door Foutenmakenmoed op Gezellig onderonsje in Den Haag
Net als bij de kinderboerderij, blanke volk
4 kudos 2026-05-20 16:02:02 door Leegzwembad op Goedkope eieren
@Holladijee | 20-05-26 | 11:39: met de hoeveelheid blanke Nederlanders in Nederland heb je daar best een goeie kans van, de hoeveelheid Bulgaren in NL zou je zeggen dat het zeldzaam zou moeten zijn om die dit soort dingen te zien dan alleen dat is het dus niet.
14 kudos 2026-05-20 09:47:41 door Uhoortnogvanons op Goedkope eieren
Holla, stop met wegkijken.
-39 kudos 2026-05-20 09:39:23 door Holladijee op Goedkope eieren
Dat zou een Nederlander nooit doen natuurlijk...
5 kudos 2026-05-16 10:39:44 door Forza_Ruud_Krol op Leerlingen hebben prestatiedruk
Een oudere generatie is in de regel negatief over een jongere generatie. "Vroeger was alles beter" is de gekscherende paraplu waar dit soort stereotyperingen onder vallen: er werd harder gewerkt, de mensen waren serieuzer, we zorgden beter voor elkaar, de algemene ontwikkeling was veel breder, enzovoort enzovoort. Dit is een psychologisch en sociologisch fenomeen waar al enorm veel onderzoek naar is gedaan. Mede daardoor weten we dat oude Grieken als Socrates en Aristoteles en oude Romeinen als Plautus en Catullus al dezelfde klacht hadden.
Aan de ene kant kun je dus zeggen: dat klagen is van alle tijden, er waren dus ook generaties die hetzelfde over ons beweerden als wij nu over de jonge generatie(s), en dat is op zijn minst tegenstrijdig te noemen.
Aan de andere kant: in elk cliché zit een kern van waarheid, anders had het geen cliché kunnen zijn.
9 kudos 2026-05-16 10:09:58 door Het Vragevuur op Leerlingen hebben prestatiedruk
De ouders zijn watjes geworden. Die willen alles voor hun kind en durven niet meer de confrontatie aan met hun kind, met spijkerharde deadlines en consequenties.
7 kudos 2026-05-16 10:06:41 door Ilovedixi op Leerlingen hebben prestatiedruk
Ouders