DumpStats voor molenkoek 👶

293 +1301 -1008

Kudos

#58076 (Top 18.1725%)

Kudos/dag 0.28
Kudos/reaguursel 1.75
Meeste kudos op 1 reaguursel 116
Minste kudos op 1 reaguursel -86

167

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.16
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.7
Reacties per reaguursel 0.65
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 28-08-2023
Eerste reactie op 28-08-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-19 19:43:21 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Waarom kan ik dit alleen op internet zien? De wereld kan zo mooi zijn als vrouwen gewoon altijd zo over straat geen. In de trein, in de supermarkt, op het werk.. Zeker in deze hitte!

116 kudos 2026-06-18 23:25:22 op Man krijgt tikken van oom agent
Wat als de agent een donkere man op zo'n manier had geslagen?
Waren er dan kamervragen gesteld, praatprogramma's wekenlang aan het discussiëren? Belastinggeld massaal in anti discriminatie campagnes gepompt? BLM Rellen in steden? Excuses vanuit politie en overheid? Knielende politici?
Black privilege.

5 kudos 2026-06-16 22:46:34 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Het is geen eens AI:
"Dit is geen Ai maar echt gebeurd. Het meisje heet Dilara en ze is van Albanese komaf en woont in Istanboel. Ze wilde een goede daad verrichten door koekjes aan te bieden bij de Eyüp-Sultan Moskee. Door de grote drukte liep het echter snel uit de hand en in Turkije is door veel mensen woedend gereageerd op de inhaligheid (açgözlülük) van deze graaiers."

21 kudos 2026-06-16 20:15:48 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Het is volgens mij pas echt dom als je je grenzen open zet en al je belastinggeld uitdeelt aan de derde wereld.
En als je je laat manipuleren door NOS en andere gecensureerde staatsmedia.

1 kudos 2026-06-16 10:03:49 op Stok gevonden
Ik zal mijn stick ook een keer laten zien aan sticknation.

-7 kudos 2026-06-15 23:07:25 op Momentje pakken gaat fout
Almere is de natte droom van Yaser Klaver, als het aan hem ligt is dit de toekomst van Nederland. Dat noemt hij progressie.

3 kudos 2026-06-15 22:48:56 op Crisis in het onderwijs
ik ben het wel eens met de beste man. als heel land, en eigenlijk als heel Europa glijden we af door het onhoudbare open grenzen beleid waar de belastingbetalende burgers voor moeten opdraaien.
Import the third world, become the third world.

-18 kudos 2026-06-14 12:07:42 op Je bent een worst
Ja, jammer dat echt rechts wordt gecensureerd op platformen zoals Dumpert en andere media in Europa door de Europese Commissie (waar je niet op kunt stemmen).

2 kudos 2026-06-13 21:21:56 op Faalhaaskarma
Doe maar op jou eigen kosten. Ik heb al een lekke band.

4 kudos 2026-06-13 21:17:03 op Meisje op de minibike
Vrouwen hebben veel meer seks dan mannen, komen gratis clubs binnen, krijgen gratis drankjes alles, doen alsof ze god zijn.
Maar rijden op een minibike voor 12 jarige kinderen en ze zijn de grootste mongolen.

-3 kudos 2026-06-11 22:34:52 op Straatracen met je maten
Ik snap het niet.. wie filmt er? De camera autonoom? En waarom 2 crashes achter elkaar en bij de tweede pas stoppen?

-3 kudos 2026-06-06 21:19:07 op Badmode op de catwalk!
Kijk, zo'n vriendin zoek ik nou!
Waarom krijg ik altijd die dikken? Of die single moeders? Of die oude gescheiden trollen? Of die uitgewoonde sletten met trauma's alcohol problemen en SOA's?

-1 kudos 2026-05-25 06:14:50 op Lubach over Islamkritiek
@Rob Voerman3529 | 24-05-26 | 22:01: Maar jij durft ook niks meer over de islam te zeggen sinds we een minderheid zijn geworden in onze steden.

19 kudos 2026-05-25 06:10:30 op Fatbikert midden op de weg
Gelukkig is dit ergens in het midden oosten volgens mij aan de bevolking te zien. Ook rijdt volgens mij die witte volkswagen door rood achter de politie, en die mercedes wisselt van baan en de bestuurder spreekt geen eens Nederlands en die grijze auto @ 0:51 lijkt een deuk te hebben etc. etc. slordig land.

-18 kudos 2026-05-24 16:33:17 op Oekraïense luchtafweer sloopt kudtdrone
Ik realiseer me nu dat dit leidt tot cognitieve dissonantie bij menig reaguurder en daardoor als ongemakkelijke waarheid wordt ervaren wat leidt tot downvotes.

-11 kudos 2026-05-24 14:06:31 op AZC protest in Den Bosch
We gaan deze mensen belachelijk maken op Dumpert. Vervolgens gaan we D66 stemmen. Vervolgens gaan we klagen dat we langzaam uitsterven en vrijheden verliezen omdat Lubach geen grapjes meer kan maken.
Doe er dan iets aan! Slap reaguurvolk.

10 kudos 2026-05-23 10:47:37 op Mooi strandweer vandaag!
Naar het schijnt zullen dit soort vrouwen helaas verdwijnen als gevolg van massa migratie.

33 kudos 2026-05-22 21:32:39 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Welkom! Welkom in ons land, wij werken hard en betalen veel belasting om jullie te vertroetelen.
We krijgen zelf geen kinderen meer, want die kunnen we niet betalen en we kunnen zelf niet uit huis! We wonen tot 40+ bij papa en mama om jullie te kunnen verzorgen!
Bedankt overheid en linkse gemeenschap, wat een fijn sociaal systeem!

De media is overwegend links, de publieke opinie is daardoor overwegend links en ook de burgemeesters zijn overwegend links (Geen enkele FVD/PVV/BBB burgemeester!). En wij kunnen ook geen burgemeester kiezen in "onze democratie"
De rechters zijn overwegend links, de universiteiten zijn overwegend links, het school systeem is overwegend links, de Raad van State is links, de EU is links, de VN is links.
Er gaat niks veranderen, we leven in een linkse wereld bestuurt door linkse mensen. We storten binnen 1 generatie de afgrond in.

15 kudos 2026-05-22 09:36:43 op Gat in de water
hoe krijgen ze die camera nou weer terug dan? hoe hebben ze die SD kaart eruit gekregen?

4 kudos 2026-05-22 09:31:53 op Gezellig onderonsje in Den Haag
Bizar dat dat tegenwoordig nodig is. Al die broccoli's die poortjes open trappen en stennis komen schoppen als de conducteur komt.

-1 kudos 2026-05-19 23:10:24 op Sjoelkampioenschap
Wat mooi om te zien, echt iets voor mij. Kan ik eindelijk weer een spelletje doen tussen mijn eigen volk waar ik bij hoor.
ik voel me vaak eenzaam en een minderheid in de stad. ik spreek niet eens straattaal.

1 kudos 2026-05-19 22:43:01 op Alleenstaande vader
Sterkte man, ik moest een traantje voor jullie laten.

-55 kudos 2026-05-19 01:28:34 op Je hebt me afgesneden domme kudt!
hoe zou jij reageren als een domme kudt die niet kan rijden je afsnijdt en je bijna komt te overlijden?
En daarna je reactie staat te filmen en op internet gaat zetten.
Juist.

17 kudos 2026-05-19 01:07:28 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
De term "asielindustrie" verwijst naar dit perverse verdienmodel: meer instroom en langere procedures = meer geld voor betrokken partijen, terwijl de belastingbetaler de rekening krijgt (netto kosten van niet-westerse migratie zijn volgens studies als die van Jan van de Beek substantieel negatief over generaties).

5 kudos 2026-05-19 01:05:01 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
De term "asielindustrie" verwijst naar dit perverse verdienmodel: meer instroom en langere procedures = meer geld voor betrokken partijen, terwijl de belastingbetaler de rekening krijgt (netto kosten van niet-westerse migratie zijn volgens studies als die van Jan van de Beek substantieel negatief over generaties).

10 kudos 2026-05-19 01:02:05 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
@ilithios | 18-05-26 | 19:08: Tussenpersonen en commerciële opvangbedrijven: Bedrijven die locaties regelen, bemiddelen en beheren tegen hoge marges. Er zijn tientallen ondernemers die "goud geld verdienen" aan de crisis, vaak via tijdelijke contracten voor hotels, schepen of panden.
NGO's en asielorganisaties (VluchtelingenWerk, andere belangenorganisaties): Ontvangen subsidies voor opvang, begeleiding, juridische hulp en lobby. Zij profiteren van een groter volume aan asielzoekers (meer cliënten = meer budget).
Overheidsorganisaties & consultancy: COA, IND, gemeenten en adviseurs. Hoge budgetten (asielketen kost miljarden per jaar) leiden tot extra banen, managementlagen en externe adviescontracten. Gemeenten krijgen vergoedingen per opvangplek.