167 +195 -28
Kudos
#69657 (Top 21.7963%)
| Kudos/dag | 1.42 |
| Kudos/reaguursel | 3.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -9 |
167 +195 -28
Kudos
#69657 (Top 21.7963%)
| Kudos/dag | 1.42 |
| Kudos/reaguursel | 3.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -9 |
48
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.41 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 26-02-2026 |
| Eerste reactie op | 26-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-24 16:21:26 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
"...video protected".
0 kudos 2026-06-24 16:14:47 op Afslagje gemist
@RemkoNHN | 23-06-26 | 21:31: HeEEEEEEEEENG!
0 kudos 2026-06-24 16:12:46 op Afslagje gemist
@G.Kalf | 24-06-26 | 13:05: Dat zou evolutionair een stap zijn: dat die motorrijder een "volgen" signaalbord gebruikt. Om dan te gaan vechten op de eerstvolgende P.
0 kudos 2026-06-24 16:07:48 op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@Tomme_Pelg | 24-06-26 | 09:25: Bewaar jij daar de oorsmeer?
0 kudos 2026-06-24 16:07:19 op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@asdfaghzsc | 24-06-26 | 14:54: Eens, het klinkt als chips eten.
Maar niet compleet verpest, het blijft wat mij betreft een fijn filmpje.
6 kudos 2026-06-17 15:31:32 op Heldere boodschap
Zonder de naam en data betreft dit een gedicht van Schippers zelf, uit de jaren 70.
2 kudos 2026-06-17 12:16:11 op Levensecht poppetje van The Joker
Ik heb er een van mijn ex laten maken.
1 kudos 2026-06-16 21:14:00 op How het gemaakt is
Dit zijn van die tassen die niemand wil, en ook niet een tweede keer gebruikt.
23 kudos 2026-06-16 19:51:59 op Nest bouwen
Zonder bierbuik en bilspleet, ook.
8 kudos 2026-06-15 13:30:33 op Een paar feitjes over jachtluipaarden.
Met een betere tekst en een betere stem.
0 kudos 2026-06-14 14:11:28 op Wij zoeken jou!
ok Rambo
-9 kudos 2026-06-14 14:09:19 op Driften met je Opel Manta
#smalldickenergy
15 kudos 2026-06-09 18:30:59 op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
Op een overgang met meerdere sporen (Zie de Andreaskruizen) zou ik toch even wachten en die 5 seconden weggeven.
2 kudos 2026-06-09 18:09:30 op De Stelvio opjakkeren
Met een wasknijper-kartonnetje in je achterwiel.
5 kudos 2026-06-09 18:06:41 op De Stelvio opjakkeren
Nee Jackson, dit zou iedereen geweldig vinden als ie het op een afgezet stuk weg zou doen.
0 kudos 2026-06-09 18:03:58 op Kijk mij eens..
Een pak van 100% mensenleer.
1 kudos 2026-06-09 18:02:32 op Kijk mij eens..
@VijfEuro | 09-06-26 | 17:56: ...Ehh, ach laat ook maar...
4 kudos 2026-06-09 12:53:27 op De Stelvio opjakkeren
"Ik heb helemaal geen penis"
-1 kudos 2026-06-08 21:43:54 op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
jij hebt niet zo'n reedt
7 kudos 2026-06-08 21:42:22 op Lekker zwemmen met dit weer!
Sitting on a highway in a broken van
Thinking of you again
Guess I have to hitch hike to the station
With every step I see your face
Like a mirror looking back at me
Saying you're the only one
Making me feel I could survive
I'm so glad to be alive
Nowhere to run and not a guitar to play
Messed up inside and it's been raining allday
Since you went away
Manhattan Island Serenade
Ik zit hier op de snelweg met een lege tank
Regen klettert op het dak
Ik zal nu wel naar huis toe moeten liften
Ik denk aan jou bij elke stap
In de verte blijft de Transit staan
Ik kom nooit meer van je los
Ik zie de Caltex in de nevel
Olievlekken op de Maas
Ik loop wel door maar ik kan nergens heen
'T regent nog steeds en ik voel me zo alleen
Nu 'k je nooit meer zie
Oude Maasweg kwart voor drie
1 kudos 2026-06-06 11:42:08 op Pak jij even de satesaus
Fosko
6 kudos 2026-06-06 11:35:24 op Totale mafklapper op de weg
Ik denk niet dat de politie interesse heeft.
6 kudos 2026-06-06 11:34:06 op Totale mafklapper op de weg
Het filmpje eindigt vermoedelijk net voordat de dashcammer, nog steeds totaal overstuur van het onrecht, de kruising blokkeert.
Ik verwacht het filmpje daarvan op zijn laatst morgen, gemaakt door de volgende met een onverdiend rijbewijs.
1 kudos 2026-06-05 22:45:47 op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
@Kloekkloek | 05-06-26 | 19:28: zo snel mogeljik uit het raam gooien is de beste optie.
-1 kudos 2026-06-05 22:25:30 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
FvD dan weer niet.
6 kudos 2026-06-04 20:38:41 op Avondvierdaagse in de buurt
Banksy
0 kudos 2026-06-04 16:13:01 op Hoi mag ik je sokken hebben?
lepost
4 kudos 2026-06-04 16:01:27 op Ey maat effe driften in de regen
Een Romeinse raamstaarder, ergens na het jaar honderd.
9 kudos 2026-06-03 15:16:05 op Potje vechten op de parkeerplaats
Ze lopen samen weg om een hamburger te gaan eten.
-2 kudos 2026-06-01 21:42:32 op NASCAR op z'n Frans
Ze hebben wel dezelfde sympathieke klapraampjes zoals ooit in de 2CV. Maar verder is het een kinderbrommer voor hogeropgeleiden.
-5 kudos 2026-06-01 15:08:53 op Dumpert slowTV
op 2:41 hoor je het avondeten nog
6 kudos 2026-05-31 16:49:10 op Hagelstenen des doods in België
Dit keer had je niets anders dan zon verdiend blijkbaar.
2 kudos 2026-05-31 16:47:04 op Rapper Sjors optreden bij studenten
Het begrip student is al een decennium of 3 aan inflatie onderhevig.
2 kudos 2026-05-31 14:19:43 op Ondankbaar zusje is boos
Ja, en ook voor die spatie
7 kudos 2026-05-16 20:02:50 op LIVE: Meekijken met Max
Ik wil ook van die stroboscooplampen! scheelt een hoop wachten zo te zien.
-1 kudos 2026-05-16 15:46:25 op Oeh een tunnel
Klopt wel. Mijn kat schijt bij barre temperaturen gewoon 1 meter buiten het luikje, en rent dan weer snel naar binnen.
2 kudos 2026-05-10 12:25:03 op Europees kampioenschap fakkelgooien
A je to!
0 kudos 2026-05-08 22:45:49 op Op zoek naar een dubbele longtransplantatie?
Hij IS het gezwel.
5 kudos 2026-05-08 17:01:30 op Man rijdt dronken. Politie stopt man.
Kan een deskundige uitleggen waarom het alarm/geweld en geweld/fail heet?
16 kudos 2026-05-08 10:25:23 op Zwijnenbende
Zwijnenneukers-muziek
0 kudos 2026-05-08 10:22:59 op Moet ik hem natmaken ma??
Ik gok Haarlem.
0 kudos 2026-05-03 17:12:31 op Eerste stukje alleen op de motor
40 jaar geleden deed ik het precies zelfde op mijn aller- aller- eerste ritje op een crossbrommertje. Ik vergat het gas los te laten en reed al remmend tegen een muur. Naast een beetje schaamte, was ik vooral acuut verliefd op brommers/motoren.
Een beetje compassie voor dit kind mogen we wel hebben.
-6 kudos 2026-04-30 19:38:51 op Auto's zijn vanaf nu gewoon bedden
Wat maakt het nou uit als ze lekker op die beschermhoes liggen?
28 kudos 2026-04-24 11:01:50 op Dit is geen motorpad
Dit lollig bedoelde filmpje explodeert in het gezicht van de uploader c.q. motorsukkel.
3 kudos 2026-04-24 10:51:05 op Beetje druk opgebouwd
Exota 2.0
0 kudos 2026-03-17 15:41:30 op De Vier Jaargetijden in lichtjes
Mooi gemaakt!
Maar moeten die langere rode noten op bv 0:44 dan ook niet langere strepen geven?
0 kudos 2026-03-17 11:16:21 op Dure advertentiefoto laten maken
Gelijk de Nederlandse spelling.
17 kudos 2026-02-26 11:27:27 op Autodief ramt door hek in Oostrum
wel oppassen voor die vlieg dan