DumpStats voor Blackov

10,533 +12000 -1467

Kudos

#7053 (Top 2.2069%)

Kudos/dag 4.68
Kudos/reaguursel 10.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 356
Minste kudos op 1 reaguursel -115

1,039

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.9
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 13-06-2019
Eerste reactie op 24-04-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-24 00:00:09 op Vis achtbaan
Belachelijk veel stress "for the likes"... Kraantjes water alleen al is al verschrikkelijk slecht...

0 kudos 2026-06-23 23:59:22 op Vis achtbaan
Ja hoor... daarom dat mijn vissen na een dag nog altijd naar boven komen als ik de bak open doe om ze eten te geven... met hun geheugen van 5 seconden enzo...

4 kudos 2026-06-23 23:57:16 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Dwaze kloot om verschillende redenen...
Als 1 plank het begeeft, stop je toch met rijden? Niet na 50...
"Goeie muziek" & "Prachtige natuur" in 1 zin...

5 kudos 2026-06-23 17:12:29 op Nederlander uitgedrift in Japan
FAFO... Klagen over de dokters en ingenieurs hier, maar zelf het zwijn uithangen in een ander land...

-2 kudos 2026-06-23 17:06:27 op Daar gaat je fiets
Spring er dan achter... je gaat toch nat worden...

1 kudos 2026-06-23 08:45:49 op Waar was je?
Ze zullen zelfs de vertaling al niet zelf gedaan hebben vrees ik. En dan verwacht jij nog, dat ze iets origineel gaan verzinnen?

117 kudos 2026-06-14 11:40:40 op Fijne zondag allemaal
Ok... ik gebruik altijd een zakdoekje oid om het op te ruimen.

-1 kudos 2026-06-10 16:51:29 op Billen en poes
Bedoel je de "het licht is aan maar er is niemand thuis" blik?

15 kudos 2026-06-10 16:49:39 op Eet smakelijk, even zitten
Zelfs zonder zijn hand of gezicht te zien, wist je al dat het een dokter of ingenieur was.

3 kudos 2026-06-10 00:33:07 op Dixie uitschrobben
Mooi! Maar ik ga toch liever op een gewone wc.

38 kudos 2026-06-07 00:14:29 op Het is toch wel een spannende periode...
Ik snap echt niet dat er zoveel van deze marginale types zijn die het geld hebben om zo'n auto te kunnen betalen... "hard werken" ... ik geloof er geen reet van dat dat hard werk legaal was.

0 kudos 2026-06-06 20:06:51 op Je draait te oude muziek
Ik denk dat het vooral door het licht komt. Veel te licht daar. Je kan niet los gaan omdat iedereen alles ziet.

-9 kudos 2026-06-05 19:00:09 op Hond heeft een ontwerpfout
Ze is achterlijk omdat er nu een grote kans is dat het kalfje een hondengeur heeft en dat de moeder het zal verstoten.

0 kudos 2026-06-05 18:58:38 op Zuipen met karakter
Hebben genoeg biertjes niet hetzelfde resultaat?

5 kudos 2026-06-04 18:57:52 op Bijna weekend!
Homey with an extra chromey.

49 kudos 2026-06-04 18:51:06 op Zielige brakechecker
Ik vind dat er een wet moet komen dat je niet meer moet stoppen voor brake-checkers.
Alle schade is op kosten van de brake-checker.

2 kudos 2026-05-30 14:38:11 op Goedemorgen
@ItisIAgain | 30-05-26 | 14:36: Akkoord, maar al krijg hij er een orgasme van... hij doet niets fout...

0 kudos 2026-05-30 14:35:14 op Goedemorgen
@kaboutermuts | 30-05-26 | 14:29: Wat doet hij klootzakkerig? Hij wacht netjes tot 7u, zoals het moet. Het enige verschil is dat hij er een filmpje van maakt.

-8 kudos 2026-05-30 14:24:24 op Goedemorgen
Jij bent waarschijnlijk het type dat nu klaagt, maar als ze bij jouw thuis moeten werken, dan zou je klagen dat ze pas om 10u beginnen.
Je mag wettelijk (in België toch) "lawaai maken" van 7u tot 22u. Zolang het maar gerechtvaardigd kan worden. Dit is werken, dit is rechtvaardig.