10,533 +12000 -1467
Kudos
#7053 (Top 2.2069%)
| Kudos/dag | 4.68 |
| Kudos/reaguursel | 10.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 356 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
10,533 +12000 -1467
Kudos
#7053 (Top 2.2069%)
| Kudos/dag | 4.68 |
| Kudos/reaguursel | 10.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 356 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -115 |
1,039
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 11.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 13-06-2019 |
| Eerste reactie op | 24-04-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 00:02:05 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Planten zijn weg, "scheit" overal.
11 kudos 2026-06-24 00:00:09 op Vis achtbaan
Belachelijk veel stress "for the likes"... Kraantjes water alleen al is al verschrikkelijk slecht...
0 kudos 2026-06-23 23:59:22 op Vis achtbaan
Ja hoor... daarom dat mijn vissen na een dag nog altijd naar boven komen als ik de bak open doe om ze eten te geven... met hun geheugen van 5 seconden enzo...
4 kudos 2026-06-23 23:57:16 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Dwaze kloot om verschillende redenen...
Als 1 plank het begeeft, stop je toch met rijden? Niet na 50...
"Goeie muziek" & "Prachtige natuur" in 1 zin...
5 kudos 2026-06-23 17:12:29 op Nederlander uitgedrift in Japan
FAFO... Klagen over de dokters en ingenieurs hier, maar zelf het zwijn uithangen in een ander land...
-2 kudos 2026-06-23 17:06:27 op Daar gaat je fiets
Spring er dan achter... je gaat toch nat worden...
1 kudos 2026-06-23 08:45:49 op Waar was je?
Ze zullen zelfs de vertaling al niet zelf gedaan hebben vrees ik. En dan verwacht jij nog, dat ze iets origineel gaan verzinnen?
0 kudos 2026-06-23 01:14:05 op Warme avond die maandagavond
Netjes
-7 kudos 2026-06-18 22:32:26 op Vulkaan laat scheetje
Damn nature, you scary.
-7 kudos 2026-06-18 21:02:04 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Zelfs mijn GPU krijgt het warm.
6 kudos 2026-06-18 11:19:21 op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Toch niet de kunstacademie?
117 kudos 2026-06-14 11:40:40 op Fijne zondag allemaal
Ok... ik gebruik altijd een zakdoekje oid om het op te ruimen.
22 kudos 2026-06-11 19:51:06 op Dries heeft een vergelijking
De comments waren grappiger dan haar filmpje over de comments.
1 kudos 2026-06-10 16:58:26 op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
@pietpvv | 10-06-26 | 16:54: Tja... Zo klinken Nederlanders voor ons nu eenmaal...
2 kudos 2026-06-10 16:56:10 op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
If god loves us, why is he delaying the plane... religie-wappies...
16 kudos 2026-06-10 16:54:25 op Content creator zijn is kei en keihard werken
Ik moet er nog steeds aan wennen dat de influencers belachelijk veel geld krijgen (bewust niet "verdienen" geschreven)
-1 kudos 2026-06-10 16:51:29 op Billen en poes
Bedoel je de "het licht is aan maar er is niemand thuis" blik?
15 kudos 2026-06-10 16:49:39 op Eet smakelijk, even zitten
Zelfs zonder zijn hand of gezicht te zien, wist je al dat het een dokter of ingenieur was.
3 kudos 2026-06-10 00:33:07 op Dixie uitschrobben
Mooi! Maar ik ga toch liever op een gewone wc.
38 kudos 2026-06-07 00:14:29 op Het is toch wel een spannende periode...
Ik snap echt niet dat er zoveel van deze marginale types zijn die het geld hebben om zo'n auto te kunnen betalen... "hard werken" ... ik geloof er geen reet van dat dat hard werk legaal was.
0 kudos 2026-06-06 20:11:04 op Is dat een DJ-set?
is er iets dat je niet zou doen?
0 kudos 2026-06-06 20:06:51 op Je draait te oude muziek
Ik denk dat het vooral door het licht komt. Veel te licht daar. Je kan niet los gaan omdat iedereen alles ziet.
34 kudos 2026-06-06 10:56:35 op Ondertussen bij de grens Maastricht
Dit is ook de eerste keer dat ik politie iemand UIT hun politiewagen zie sleuren.
4 kudos 2026-06-06 10:53:14 op WK groepsfoto van onze zuiderburen
@nieuwsgierige pelg | 06-06-26 | 10:04: Wij zeggen frietkot of frituur.
6 kudos 2026-06-06 01:22:26 op Spannende helikopterrit
Wel mooi terug rechtgetrokken.
17 kudos 2026-06-05 20:35:37 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
en dan ... stop making stupid people famous...
18 kudos 2026-06-05 20:33:32 op Inhalen voor gevorderen
Meeste mensen kunnen gewoon niet rijden.
-6 kudos 2026-06-05 20:30:44 op WK groepsfoto van onze zuiderburen
Ja, maar jullie zeggen "patat" als het om frieten gaat, dus...
4 kudos 2026-06-05 19:11:39 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
En nog minder "genieten"
5 kudos 2026-06-05 19:03:59 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
"mag meegenieten"... hier is niets "mogen" aan.
-9 kudos 2026-06-05 19:00:09 op Hond heeft een ontwerpfout
Ze is achterlijk omdat er nu een grote kans is dat het kalfje een hondengeur heeft en dat de moeder het zal verstoten.
0 kudos 2026-06-05 18:58:38 op Zuipen met karakter
Hebben genoeg biertjes niet hetzelfde resultaat?
0 kudos 2026-06-04 22:56:30 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
stom wijf ... FAFO
22 kudos 2026-06-04 22:55:15 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Ongelofelijk dat een bende kinderen het land mag regeren.
8 kudos 2026-06-04 22:50:55 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Toevallig zeker dat haar bloes op de palestijnse vlag lijkt?
5 kudos 2026-06-04 18:57:52 op Bijna weekend!
Homey with an extra chromey.
49 kudos 2026-06-04 18:51:06 op Zielige brakechecker
Ik vind dat er een wet moet komen dat je niet meer moet stoppen voor brake-checkers.
Alle schade is op kosten van de brake-checker.
-21 kudos 2026-06-03 23:12:46 op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Mooi, maar wel vreemde woord keuze "ze zagen ze kilometers lang slingeren" en "ze ... grepen direct in"
1 kudos 2026-06-02 17:03:52 op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
Pijn aan de anus gaat juist niet veel voorkomen... heeft iets te maken met gewenning.
12 kudos 2026-06-02 17:00:25 op Ondertussen op de bonte avond
Komt waarschijnlijk door de AI.
1 kudos 2026-06-01 21:22:06 op Tijd voor mode!
Lustig aan jonguh
-5 kudos 2026-06-01 21:11:33 op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
snelheid 44km/u... rij dan ook door...
3 kudos 2026-06-01 21:10:39 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Ik heb medelijden met haar kind...
1 kudos 2026-05-30 19:10:35 op Hier mag u niet parkeren
NIET TOETEREN!
3 kudos 2026-05-30 19:09:03 op Slib na het openen van een nieuwe dam
's morgens, na de eerste koffie.
24 kudos 2026-05-30 14:39:29 op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
Finnen? Dokters en ingenieurs, wil je zeggen?
2 kudos 2026-05-30 14:38:11 op Goedemorgen
@ItisIAgain | 30-05-26 | 14:36: Akkoord, maar al krijg hij er een orgasme van... hij doet niets fout...
0 kudos 2026-05-30 14:35:14 op Goedemorgen
@kaboutermuts | 30-05-26 | 14:29: Wat doet hij klootzakkerig? Hij wacht netjes tot 7u, zoals het moet. Het enige verschil is dat hij er een filmpje van maakt.
-8 kudos 2026-05-30 14:24:24 op Goedemorgen
Jij bent waarschijnlijk het type dat nu klaagt, maar als ze bij jouw thuis moeten werken, dan zou je klagen dat ze pas om 10u beginnen.
Je mag wettelijk (in België toch) "lawaai maken" van 7u tot 22u. Zolang het maar gerechtvaardigd kan worden. Dit is werken, dit is rechtvaardig.
6 kudos 2026-05-30 14:21:15 op Een stier boos maken?
hihi, alsof het een voddenpopje is... FAFO.