DumpStats voor Tinus_Trotyl

15,441 +16876 -1435

Kudos

#4758 (Top 1.4888%)

Kudos/dag 2.91
Kudos/reaguursel 15.15
Meeste kudos op 1 reaguursel 678
Minste kudos op 1 reaguursel -114

1,019

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 19.4
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 09-12-2011
Eerste reactie op 09-12-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 23:31:57 op Warm jongens
Lekker man! Kijk die beestjes eens genieten. Heerlijk

-6 kudos 2026-06-23 22:41:42 op Vis achtbaan
Tja ik weet niet of dit nou onder mishandeling valt. Toch gelachen.

-25 kudos 2026-06-22 14:17:07 op Stokjevangen
Hij doet het gewoon heel vaak achter elkaar en elke keer vallen dezelfde stokjes op hetzelfde moment. Ja dan kan ik het ook

45 kudos 2026-06-20 00:04:16 op Biem des doods
Het schijnt als dat je 1 zo'n ontlading kan vangen je een auto met minimaal 1 persoon er in terug naar de toekomst kan sturen

56 kudos 2026-06-14 22:19:22 op Concessies doen
Partijbelang, Partijpolitiek, Partij dit , partij dat…ik wordt helemaal lijp van die partijen
Overigens heeft De Mos hier een prima punt

34 kudos 2026-06-13 16:09:21 op Hey Miksel Jekson!
De Hiii Hiii was wel echt goed en lekker getimed

8 kudos 2026-06-13 16:03:33 op Zeepkist gaat verkeerd
En een broer die het werkwoord 'rijden' wat beter beheerst zou ook mooi zijn

3 kudos 2026-06-12 22:51:37 op Hey bootmans
Ff soepeltjes eronder door

3 kudos 2026-06-09 10:40:24 op Dixie uitschrobben
Zo, ff binnenstebuiten en aan de lijn hangen

3 kudos 2026-06-07 09:01:16 op Vechten in Mallorca
Oh…er was een 2e filmpje waarin hij weer uit de stabiele zijligging wordt gehaald…

18 kudos 2026-06-07 08:59:53 op Vechten in Mallorca
Niet naschoppen > check
Ogenschijnlijk verdedigend optreden> check
Netjes in stabiele zijligging achterlaten > check

Misschien even naar de stoep slepen was aardig geweest maar zo is hij wel weer beter vindbaar voor als hij vrienden heeft die hem zoeken

Tja…al met al best een aardig filmpje

3 kudos 2026-06-04 09:01:58 op Spraakgebrek?
Heb je het over een accent of over een taal spreken? Ik ben geen voorstander van Mark Rutte maar zijn Engels is niets mis mee

16 kudos 2026-06-02 22:07:45 op Scooter koppen
Waarschijnlijk stond zijn schommel vroeger ook al wat te dicht bij de schuur

157 kudos 2026-05-31 07:17:52 op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Hier ook wederom weer keihard om gelachen! En inderdaad, deze grappen worden nog steeds wel gemaakt hoor bij DWHN

29 kudos 2026-05-27 22:55:40 op Auto vond stoppen niet nodig
Ik vind het bizar dat je iemand die een inschattingsfoutje maakt meteen helemaal naar de tyfus scheldt. Doe je dat thuis ook naar je vrouw of naar je vrienden? Familie?

-4 kudos 2026-05-27 06:39:27 op Boa huisbezoek
Noem eens een voorbeeld van hoe Jan van Zanen Den Haag de vernieling in helpt?

-59 kudos 2026-05-25 22:10:41 op Politie gearriveerd om de kraan dicht te draaien
Laten we het even niet groter maken dan het is. Iemand had de sleutel die op die kraan past. Dit gebeurt al zo lang er steden met waterleidingen bestaan bij warm weer bij alle bevolkingsgroepen ter aarde. Niet alles is de schuld van mensen die in een 'andere wijk' wonen

26 kudos 2026-05-22 00:08:39 op Vistuig!
Dit was wel één van de meest briljante uitzendingen van DRR hoor. Het kleinleed, de boosheid, de mand waardoor hij heen viel…

5 kudos 2026-05-19 23:18:15 op Weer in Guadalajara
Ik heb eigenlijk helemaal niet verstaan wat ze zei

-1 kudos 2026-05-18 17:29:53 op Ben even tanken schat.
Wie van jullie sleepte ook het bovenste tijdslidertje naar links om nog een keer te kijken?