DumpStats voor velpnetnaastarnhem

24,485 +27201 -2716

Kudos

#2775 (Top 0.8683%)

Kudos/dag 15.33
Kudos/reaguursel 32.22
Meeste kudos op 1 reaguursel 6713
Minste kudos op 1 reaguursel -227

760

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.48
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 11.2
Reacties per reaguursel 0.64
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 33
Geregistreerd op 01-02-2022
Eerste reactie op 08-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

19 kudos 2026-06-09 05:50:43 door sheepstrike op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Ja dat ben je, want kindermisbruik is niet afhankelijk van of de ouders nu hetero- of homoseksueel zijn. Het is al tragisch genoeg en om deze trieste gebeurtenissen te gebruiken voor je trad-conservatieve agenda maakt het helaas alleen maar erger.

11 kudos 2026-05-17 16:47:57 door Kwaaie tor op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Offer jij jezelf maar op, dat moet je helemaal zelf weten. Helaas ben jij er ook zo één die het leven van tegemoetkomende automobilisten op het spel zet door gas te geven als je ingehaald terwijl je vindt dat dat niet mag.

4 kudos 2026-05-17 16:27:35 door Ennubenikhetzat op Klappertje van Alex Márques bij de Moto GP
@velpnetnaastarnhem, wat zet jij ons nou te lakken man! Nee, dat wat Vitesse doet is een stijlvolle sport voor de wel bedeelden. MotoGP is echt geen tokkiesport. Het zoals de overige klassen, en sport waarbij techniek en persoonlijke kwaliteiten hand in hand gaan en waar ommundig hard gereden wordt. Als ik al een sport als tokkiesport zou moeten benoemen dan komen darten en voetbal eerst aan de beurt.

5 kudos 2026-04-21 12:30:32 door Mawe op IrisQueen laat tieten zien
Dit is denk ik Iriskwien van het Don Bosco College in Volendam en die laat haar tieten zien. Ik verzin dit niet zelf.

-1 kudos 2026-01-24 17:24:55 door sarabada op ICE gaat weer donuts
De "domme doos" wou wegrijden toen ICE agenten haar uit de auto proberen te halen, maar er was net een ICE agent links voor haar auto gaan staan. Absoluut geen slimme actie, maar toch is dat wat anders dan bewust inrijden. En dat verdient zeker geen 2 kogels.

3 kudos 2026-01-08 07:46:05 door YojG op ICE in Amerika slaat door
Want dan mag je als agent wel voor een auto gaan staan en iemand door haar hoofd schieten? Je bent ziek in je hoofd als je zo denkt.

7 kudos 2026-01-08 06:38:32 door MojoNL op ICE in Amerika slaat door
Wappie... wel eens bedacht dat je in een fuik zit en dat het dus niet aan reddit en dumpert ligt? Maar dat jij gewoon heel dom bent en makkelijk te beïnvloeden bent door Russische trollen?

9 kudos 2025-12-18 13:52:36 door Worsthorst op Boosmeneer zonder licht flipt
Zij zag de klootzak niet omdat hij te besodemieterd is om een lampje op zijn fiets te zetten. Dan is het heel normaal als fietser anderen de schuld te geven van zijn stomme acties.

-11 kudos 2025-12-16 11:46:37 door InternetFenomeen op Joran mentaal op goede plek
Riiight, lekker populistisch geblaat weer. Ik ehb ooit als onschuldige vastgezeten een paar dagen en godzijdank kunnen bewijzen dat ik onschuldig was. Het lijkt in de verste verte niet op een hotel...