DumpStats voor sheepstrike

8,926 +10711 -1785

Kudos

#8333 (Top 2.6075%)

Kudos/dag 4.6
Kudos/reaguursel 12.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 1014
Minste kudos op 1 reaguursel -152

726

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.37
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 22
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 03-03-2021
Eerste reactie op 03-03-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 16:16:12 op Noren nemen Times Square over
@Wateenaccountnaamzeg | 22-06-26 | 11:56: Gek hè. Zou het er wat mee te maken hebben dat het één zo'n 800 jaar recenter is of lijkt je van niet? Vreemd dat we de slag bij Arnhem nog herdenken terwijl niemand zich meer de Utrechtse Successieoorlogen uit 1159 voor de geest kan halen1!1!

-4 kudos 2026-06-17 17:45:53 op Nedermoppie represent!
Zeg me dat je maagd bent zonder te zeggen dat je maagd bent.

-4 kudos 2026-06-15 09:54:25 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
'Het is zo gek11?!', omdat er geen reet van je redenering klopt. Iets met verkeerde oorzaak-gevolg enzo.

Steden zijn überhaupt vaak links (of democratisch, aangezien je je ideeën vast baseert op de VS), omdat armere mensen in het verleden vaak op socialistischere partijen stemden. Armoede gaat helaas ook hand in hand met slechtere wijken, mindere cohesie, hogere bevolkingsdichtheid, minder publieke diensten, minder affiniteit, geld en zorg voor de wijk, slechtere opvoeding en gedrag. Allemaal oorzaken waarom die wijken vaak smeriger zijn. Maar verder ben ik serieus genoeg ingegaan op je omvolkingsgetrol.

1 kudos 2026-06-11 07:42:02 op Amsterdam krijgt een AZC
Als iedereen zich gewoon aan de spreidingswet houdt, dan wordt alles gewoon verdeeld i.p.v. een paar gemeentes met alle ellende op te zadelen. Maar de VVD de gemeentes hierin totaal vallen.

19 kudos 2026-06-09 07:50:43 op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Ja dat ben je, want kindermisbruik is niet afhankelijk van of de ouders nu hetero- of homoseksueel zijn. Het is al tragisch genoeg en om deze trieste gebeurtenissen te gebruiken voor je trad-conservatieve agenda maakt het helaas alleen maar erger.

29 kudos 2026-05-31 10:08:35 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Flikker toch op joh. De NPO heeft fantastische documentaires en programma's waar je nog eens wat van opsteekt. Met deze mentaliteit zitten we straks alleen nog naar Schoonspringende Patty Brards of Reclame Inside te kijken.

-21 kudos 2026-05-27 16:53:33 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Inmiddels is zo'n 20% van de kamer radicaal/extreem rechts, maar nee hoor, het is weer de schuld van extreem links die het allemaal heeft opgezet. Welke extreem linkse entiteiten hebben wij in de tweede kamer? En kom nu niet aan met 'ja maar PRO is extreem links'.

-2 kudos 2026-05-26 07:09:52 op Strandweer met Pinksteren
@RonnieJamesDio | 25-05-26 | 22:00: Dat niemand op je 'kijk mij eens cool in Rio zijn' post ingaat is misschien een teken dat je niet nog eens hoeft te benadrukken hoe vaak je er komt. Daar is niemand in geïnteresseerd namelijk.

0 kudos 2026-05-14 21:35:57 op Starter op de huizenmarkt
@yustme | 14-05-26 | 12:19: Nederland is echt levensgevaarlijk ja.

-5 kudos 2026-04-23 07:29:18 op Opnieuw demo in Loosdrecht
@yemavap | 23-04-26 | 06:27: Hoeveel agenten zijn er inmiddels gewond geraakt bij XR protesten door stenen en zwaar vuurwerk? Oh wacht.

-2 kudos 2026-04-22 10:48:43 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Behalve dat al die sigarettenpeuken op straat miljoenen liters water vervuilen in een tijd waarin drinkwater steeds schaarser wordt, maar leef en laten leven hè? Want je hebt toch recht op je kankerstokje!1!

6 kudos 2026-04-13 10:47:44 op “Ruszkik haza!” (Russians go home!)
@Fox88 | 13-04-26 | 10:43: Ah nu heeft links het weer gedaan. Nee populistisch en dictatoriaal rechts ging anders zo lekker in Hongarije. Is na 16 jaar Orban het armste EU land geworden. Maar prima joh, lekker zeiken op de EU.

17 kudos 2026-03-24 16:56:56 op Kansloze pikt fiets mee in Den Bosch
Knap dat je onder een filmpje van een autochtone Nederlander die een fiets jat toch de kans pakt om allochtonen af te zeiken.

9 kudos 2026-03-24 09:43:58 op De baas op de dansvloer
"Dansen is gay." - Aldus de stijve hark die op elk feestje snel een hoekje opzoekt om zich in te verstoppen als er gedanst wordt.

22 kudos 2026-03-24 09:15:17 op De baas op de dansvloer
Beter kan dansen dan jij? Ja dat was hem wel bekend, denk ik.

-3 kudos 2026-03-23 15:14:32 op Game over: Ventje doet zich voor als piloot
Ah gossie, Nederland is sinds dag en dauw een rechts land, extreemrechts rukt aan alle kanten op, maar men blijft maar huilie huilie doen en 'links' overal met de haren bij slepen.

5 kudos 2026-03-23 09:34:08 op Band oppompen
Maar alleen Renaultmotoren, nemen wij aan?

0 kudos 2026-03-23 08:37:08 op Pauper steekt illegaal over
In Den Haag, waar Richard de Mos de grootste is, komen dit soort dingen echt nooit voor namelijk.

1 kudos 2026-03-23 08:36:35 op Pauper steekt illegaal over
Want de gemeenteraad gaat inderdaad over het Europees vastgestelde migratiewetten inderdaad. Heel goed.

-2 kudos 2026-03-19 08:22:37 op De Mos met de 'landslide'
Ik dacht dat de algemene consensus op Dumpert was dat de provincie fantastisch is en de steden helemaal kut en het bezoeken niet waard zijn. Maar kennelijk houden de reaguurders zich hier stiekem toch meer met de steden bezig dan dat ze zich concentreren op hun eigen gemeente.

28 kudos 2026-03-19 07:28:01 op Ja gewonnen!
Jij bent niet helemaal oké in je hoofd hè?