657,868 +682143 -24275
Kudos
#25 (Top 0.0078%)
| Kudos/dag | 173.35 |
| Kudos/reaguursel | 22.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -330 |
657,868 +682143 -24275
Kudos
#25 (Top 0.0078%)
| Kudos/dag | 173.35 |
| Kudos/reaguursel | 22.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -330 |
29,656
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 7.81 |
| Topreaguursels | 143 |
| Woorden per reaguursel | 14.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 49 |
| Aantal x weggejorist | 146 |
| Geregistreerd op | 15-01-2016 |
| Eerste reactie op | 16-01-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-06 11:31:47 op Kaartmeisje met vlugge vingers
Kijk niet zo kwaad joh
3 kudos 2026-06-06 11:30:03 op Lavreysen doet zijn eerste Japanse Keirin
Of een ingezeepte buitenbocht
17 kudos 2026-06-03 12:18:14 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Dit zijn gewoon kankergezwellen van de maatschappij. En dat heeft niks met huidskleur of afkomst te maken, maar alles met gedrag. Er zijn te veel van dit soort videos, vaak met buitenlanders, maar ook vaak genoeg met andere etniciteit, dat maakt voor mij niks uit. Zorgwekkend gedrag. Hoeveel gebroken kaken en schedels zijn er al geweest dankzij dit soort aggressieve opgefokte teringdebielen? Het wordt gewoon tijd dat we dingen eens aan gaan pakken, los van hoe ze er uit zien, maar puur vanwege wat ze doen.
54 kudos 2026-06-02 19:22:32 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
21 januari. Blurren. Kijk ze eens filmen, trotse figuren, als wilde aasgieren over de balie. Gatverdamme wat een teringlijers. Valt me nog alles mee dat ze niemand gestoken hebben.
17 kudos 2026-06-02 19:14:47 op Verkeershufter du jour
De paupermeter slaat helemaal door in het rood. Achterlijk gedrag
-5 kudos 2026-06-02 19:05:53 op wanneer je na een nacht stappen thuiskomt
Ja maar komt ze nou thuis of niet?
33 kudos 2026-05-31 00:12:38 op Politie uitdagen is klappen vragen
Wel lekker met overslaande stem stoer lopen schreeuwen maar dan ren je als een bange schijtlijster weg, kom op man.
1 kudos 2026-05-31 00:08:41 op Joop brengt 'm even naar beneden
Goed bezig Joop
3 kudos 2026-05-31 00:02:23 op Ha ha
Ja die dop heb je er gewoon zelf weer losjes opgedrukt ouwe goochemerd
-24 kudos 2026-05-30 16:15:17 op Winkels in het centrum van Parijs timmeren hun ramen dicht
Bij verlies is het slopen natuurlijk ook slecht, maar dan snap ik het sentiment er achter nog een beetje. Maar als je wint, wat bezielt je dan in hemelsnaam om de hele boel te gaan slopen. Dat heeft niets meer met een beetje dronken baldadigheid te maken.
16 kudos 2026-05-30 01:00:41 op Zeekoe op een scooter
Goed, fijn dat je nog even je domme kop filmt naast je domme gebrabbel en je domme gedrag met je telefoon achter het stuur.
18 kudos 2026-05-30 00:54:33 op Ik wil Spa rood
Voor die laatste fles had hij van mij toch een gigantische teringpoffer op zijn kaak gekregen.
39 kudos 2026-05-30 00:51:14 op Hij wil biggie doen
Ik neem aan dat er ook een ambulance is gebeld, ik hoor meerdere mensen duidelijk een tia hebben.. spraak is helemaal kapot
6 kudos 2026-05-30 00:48:27 op Omgevallen boom op de A13
Mijn hemel, lech?!
4 kudos 2026-05-30 00:44:01 op Fatbiker heeft het gas erop
Dat kan harder, de valpartij dan hè!
5 kudos 2026-05-27 21:06:33 op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
Hee ouwe viezerik
13 kudos 2026-05-27 21:00:20 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
De reactie van Mona op het antwoord op de 1e vraag die ze stelt geeft aan hoe zij over dingen denkt. De Vos geeft keurig aan dat Nederland van Nederlanders is, zonder enige huidskleur te benoemen. Monaatje concludeert dat Nederlanders blijkbaar gelijk staat aan haar insinuatie "blanke Nederlanders". Wie is hier nu de smeerpijp dan?
1 kudos 2026-05-27 20:54:14 op Jarige Manon en droge Sjoerd bij DumpertReeten!
Gefeliciteerd Manon! Niks wit topje, groen staat je prima. De heren waren vrij scherp vandaag, netjes!
20 kudos 2026-05-27 00:27:12 op Zoek je ruzie?!
Ik zou het hard laten escaleren door keihard te lachen om zijn manier van lopen.
8 kudos 2026-05-25 19:11:37 op Cliffhanger
Leuk dat je zegt dat het jouw beslissingen zijn. Maar wie mag je kadaver ophalen als dat stukje steen breekt?
2 kudos 2026-05-25 18:58:02 op Doe maar een biertje en euhm…
Even bij de bar kletsen
5 kudos 2026-05-25 18:50:49 op Vondelpark
Ik ben ook wel eens staande gehouden door 2 agenten. Het gekke was, ik lag niet op de grond met een X aantal agenten op mij om me in bedwang te houden. Na alles besproken te hebben kon ik weer verder lopen zonder enig probleem. Dat ligt echt alleen maar aan je eigen gedrag. De boete heb ik overigens nooit in mijn brievenbus ontvangen, dus wellicht betaalt een stukje respect en vriendelijkheid zich wel degelijk uit. Maarja, het is natuurlijk makkelijk om maar op de politie te kankeren als ze weer eens een respectloze klootzak moeten oppakken. Die shit wordt ook direct gefilmd en voila.
55 kudos 2026-05-25 18:46:01 op Wees eens aardig tegen elkaar
Maar gelukkig heb je het op video!
0 kudos 2026-05-25 18:44:33 op Scheermesjesdief
Ahja, dus als ik een voorwerp kan zien dan mag ik het gewoon meenemen, dat zou betekenen dat heel de winkel gewoon voor het oprapen ligt wanneer het mensen maar uitkomt. De reden dat winkels het bij de servicebalie neer moeten leggen ziet u hierboven in beeld. Luie schrale donders met grijpgrage klauwen die ze niet in bedwang kunnen houden. Dat is in elk mogelijk opzicht niet de schuld van de winkel.
-1 kudos 2026-05-24 13:42:10 op Motorrijder op de vlucht
De familie kan vast wel een maniertje vinden om er een rechtzaak uit te slepen. Zo doen ze dat in murica toch?
11 kudos 2026-05-24 00:43:14 op Luilakken Delft
Ik bedoel, in snap een spoiler bij een auto, een beetje verlagen enzo, een mooie kit voor je motor en al die dingen, maar dit ziet er toch niet uit man.
2 kudos 2026-05-24 00:39:08 op Tijd voor een nieuwe motor
Ze hebben in ieder geval wel een helm bij
11 kudos 2026-05-23 18:05:00 op Demo op het spoor
Er is inderdaad 1 oplossing. Ophoeren van de openbare weg en het spoor. Dat waardeloze blokkeren wekt alleen frustratie op bij de groep mensen die je eigenlijk achter je statement wil hebben. Maar hee, lekker ee hardwerkende burger dubbel in de kont naaien door wegen te blokkeren terwijl dat verboden is én de tijd verzieken van die agenten die wel heel wat betere zaken te doen hebben. Pleurt op man
9 kudos 2026-05-23 18:01:35 op Biefstukje aaien
Toch met argwaan naar die grote klapjoekel er achter gekeken. Als die er klaar mee is, ben jij ook klaar
-1 kudos 2026-05-23 17:59:09 op Het wiel opnieuw uitvinden
Rare manier om die navelstreng weg te krijgen
-1 kudos 2026-05-23 17:58:08 op Iemand honger?
Drie keer raden wanneer die vreedzame tijd bruut verpest werd..
0 kudos 2026-05-23 17:56:45 op Mooie lippen
Vast die toblerone in 1 hap naar binnen op dat festival.
5 kudos 2026-05-23 09:19:30 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Ja, moet je de gemiddelde afkeur eens bekijken wanneer een man het initiatief neemt om op je af te stappen. Al kan ik me best voorstellen dat jij dat totaal nooit mee maakt.
8 kudos 2026-05-22 14:42:21 op DPV: Ze worden steeds jonger die agenten
10 juni vorig jaar? Wat?!
5 kudos 2026-05-22 14:40:21 op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Dan ben je echt van het laagste soort laffe strontvegen. Bij een oud omaatje durven ze wel. Bah.
6 kudos 2026-05-22 14:32:09 op Outfitcheckkk in het pashokje
Ik zou het vrij kut vinden als iemand mijn pashokje zou binnenwandelen. Man of vrouw maakt dan helemaal niets meer uit.
7 kudos 2026-05-22 14:29:39 op Alexia krijgt vraagje over relatie
Ik heb die hele heisa om relaties nooit begrepen. Het zou alleen vrij ongemakkelijk zijn als het een staatsvijand was, maar voor de rest. Kan mij het wat schelen.. Al die ophef, heb je niks beters te doen met je journalistenleven? Dit geldt overigens voor al die bekende lui, laat ze lekker hun gevoelens en liefdesleven ervaren. Daarin friemel je hier en daar wat, je experimenteert.
-2 kudos 2026-05-22 08:25:46 op Reaguurder is badboy
Achter de pc ben je een bad boy, bij de bejaarde dames, voor geld. Viespeuk!
7 kudos 2026-05-20 14:16:40 op 10000 euro voor de gouden tip!
Aan de pixels te zien is dit een foto van 30 jaar terug, zo gaan we dit soort pisvlekken natuurlijk nooit vinden..
6 kudos 2026-05-18 14:00:41 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Ik denk dat de technologie/AI/sociale media voor de ontwikkeling van de mens sowieso een heel slecht aspect is, vooral in de huidige opzet. Er is een groot aandeel positieve gevolgen die we te danken hebben aan ontwikkeling van technologie, maar er is een negatieve kant die net zo veel of misschien veel meer invloed heeft op de mens. Uiteindelijk komt het toch weer neer op macht, geld, status. Alles moet een verdienmodel worden waardoor een gemiddelde burger moet schrapen om iets over te houden, terwijl zelfgeile eigenpijpers oorlogen en aanslagen uitvoeren, puur om ergens weer wat centen te verdienen.
3 kudos 2026-05-18 13:46:23 op Nantes hooligans stormen het veld op
En nu? Je clubje is al gedegradeerd en dan ga je ze mogelijk nog verder de drek in duwen door het veld op te rennen met je opgefokte proletenkop, verscholen achter een maskertje omdat je stiekem toch heel bang bent.
-2 kudos 2026-05-16 15:31:23 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Ik zal voortaan even jouw handboek raadplegen om te zien waar ik wel en niet op mag klikken en reageren. Voordat ik weer op allerlei rare dingen klik, waar kan ik dat zien?
6 kudos 2026-05-16 12:41:02 op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
Mensen hebben ook een sterk afnemend bewustzijn van de omgeving en ruimte om hun heen. Voorheen was dit alleen overduidelijk zichtbaar in de supermarkt, maar tegenwoordig doet iedereen echt maar een dotje zonder ook maar even om zich heen te kijken.
5 kudos 2026-05-16 12:30:15 op Petje wordt boos na brakecheck
Wat kunnen we met zijn allen toch fijn anticiperen zonder emoties. Misschien even bedenken dat 20 cm van je voorganger af niet heel prettig is. Scheelt een hoop asogedrag daarna.
1 kudos 2026-05-16 12:17:53 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Misschien moeten we op scholen gaan leren hoe je je leven ná je examen moet gaan leven. Misschien 1 van de grootste lessen is omgaan met teleurstelling. Examens makkelijker maken is een enorme fout, dat maakt mensen lui, die gasten die wél goed in een vak zijn hoeven dus helemaal niks meer te doen, terwijl de mensen die het niet goed kunnen er ook niks mee op schieten, een half puntje misschien. Je moet die gasten uitdagen, maar wel op de juiste manier. Je moet een bepaalde basiskennis hebben, eens. Maar je moet die gasten een bepaalde motivatie geven om te willen leren, met als belangrijkste iets wat ze interessant vinden. Sociale media speelt hierin zeker een enorme rol, dat doet ons als mens sowieso meer kwaad dan goed. Maar het is niet alleen dat.
7 kudos 2026-05-16 12:06:55 op Ik ben slechthorend
Ja nou, denk dat het wel duidelijk is..
4 kudos 2026-05-16 12:00:12 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Och het is weer tijd voor die waardeloze poppenkast. Flikker toch op, we weten allemaal dat er weer een van de lhgabdhekfhsbd-kliek wint, maar statements doen niet mee, het is allemaal zooooo goed. Wellicht dat mondkapje van je bakkes afhalen, dan kan je misschien wel zuiver zingen.
8 kudos 2026-05-13 14:49:24 op Ik denk die twee...
Laat me raden, voor 10 euro heeft ze ze wel eens gedropt?
37 kudos 2026-05-13 14:46:45 op Steeldiefjes confronteren in de dierenwinkel
Oei, confrontatie met je wangedrag. Dan reageer je natuurlijk met ongemakkelijk lachen and misplaatste frustratie! Wat een stel miskleunen
16 kudos 2026-05-13 11:25:19 op Trump over z'n ballroom
Je zou dat geld ook kunnen gebruiken voor de bevolking van dat oh zo great America. Je kan een politieke voorkeur hebben, prima, maar dit heeft he-le-maal niks met het land besturen te maken. Pure zelfverrijking. Dat land is gewoon een puinhoop en de enige die ze nooit de schuld geven is zichzelf.