DumpStats voor Zonderstraal

10,308 +12158 -1850

Kudos

#7224 (Top 2.2605%)

Kudos/dag 7.93
Kudos/reaguursel 8.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 419
Minste kudos op 1 reaguursel -59

1,287

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.99
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 02-12-2022
Eerste reactie op 02-12-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 23:26:26 op Spiderman gaat weer
De coördinatie van Speederman is niet geweldig, maar hij gaat wel hard.

-1 kudos 2026-06-24 23:19:42 op Ik help
Dat is een wasbare luier.

-5 kudos 2026-06-13 18:15:42 op Stormtroopers gaan naar huis bij AZC demonstratie
@Fox88 | 13-06-26 | 17:52: Ik ben zeker voor een streng beleid, maar dat moet dan ook goed georganiseerd worden. Opvangcentra zijn daar een onderdeel van. Je moet er niet aan denken dat die hele flow volledig onder de radar verdwijnt. Maar boven alles staat dat we niet elkaar de hersens in moeten gaan slaan omdat er vluchtelingen aan de poort staan. Dat is precies waar het met name Rusland en Iran om is te doen. Rusland sluit zelfs contracten af met landen aan de Middellandse zee om het laatste stukje transport mogelijk te maken. Iran en Rusland zorgen voor de onrust in midden Oosten en en Afrika. De criminele benedes worden geholpen en buiten schot gehouden van autoriteiten. En anders worden die autoriteiten aangepakt. We moeten echt goed begrijpen dat dit het mechanisme is waar we mee te maken hebben en dat het niet zomaar opportunisme is van gelukszoekers.

26 kudos 2026-06-13 17:32:15 op Stormtroopers gaan naar huis bij AZC demonstratie
De doelstelling van geforceerde migratie (human trafficking) is om het westen te destabiliseren. De bekende landen uit de as van het kwaad (onder andere Rusland en Iran als grootste aanjagers) zitten hier achter. Wij moeten hier niet intrappen. De relschoppers werken juist die landen met hun anti westerse strategie in de hand.

-2 kudos 2026-06-10 22:02:32 op Lekker nummertje chef
In het tweede deel van zijn optreden deed hij een konijn na. Dat was van korte duur..

10 kudos 2026-06-09 21:41:06 op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Hoezo heeft de Gorilla verloren evolutionair? Is maar net hoeveel het definieert.
Kunnen overleven in de natuur zonder instrumenten, alle haren nog hebben, je verstandskiezen nog hebben, geen zwakke knieeen of zere rug. Hoe ziet evolutionair winnen er uit?

0 kudos 2026-06-08 21:20:55 op Hopeloze brakechecker
@Schuurm | 08-06-26 | 20:30: Seat meneer zal al snel total loss worden verklaard en dan kan hij met 1800 Euro proberen iets gelijkwaardige terug te kopen.

24 kudos 2026-06-08 13:09:16 op President Trump is boos.
Ik kwam speciaal kijken welke sukkel Donald Trump ging verdedigen.

3 kudos 2026-06-04 10:02:43 op snoek laat zichzelf los
Maar dan zeg je tegelijk dat vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben.

-1 kudos 2026-05-30 21:21:06 op Vissen, toch leuk
Ik zou zeggen:" Ruik eens aan mijn sok."

0 kudos 2026-05-28 12:00:06 op Slome PC?
Of er heeft een wijf aan gezeten.

11 kudos 2026-05-27 23:58:12 op Slome PC?
Jij hebt er echt verstand van.

8 kudos 2026-05-24 17:42:28 op Flotilla gekkies aanpakken
@Pimmetjes | 24-05-26 | 17:28: vergeet de AZC relschoppers niet te noemen

25 kudos 2026-05-17 16:55:35 op Vrouwen doen vrouw zijn
Als je niet uitkijkt dobber je ondersteboven in het water en lukt het niet om terug te komen met je hoofd boven water.

12 kudos 2026-05-17 13:51:25 op ADHD op de trampoline
Je krijgt kennelijk ontzettende jeuk aan je anus als je zo gaat springen.

1 kudos 2026-05-17 13:48:22 op Bericht aan alle buurjongens
Ouwe nek
Daarnaast ben ik bang dat dit klusje geld kost in plaats van dat je vergoed wordt.

3 kudos 2026-05-16 08:51:39 op Nederlanders zijn de mooiste mensen
De vraag hoe iemand zich iets kan veroorloven, of waarom iemand keuzes maakt om zijn geld aan het ene of het andere uit te geven komt alleen maar voort uit afgunst.

0 kudos 2026-05-14 17:46:17 op Spring dan
Enkeltje ziekenhuis

-2 kudos 2026-05-13 09:35:30 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Deze asocialen vertegenwoordigen mij in ieder geval niet. Je zou maar naast zo een asociaal wonen. Dan is je huis meteen een stuk minder waard.

-3 kudos 2026-05-13 09:33:58 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Je hebt gelijk. Daarnaast zou ik graag willen dat er en speciaal dorp gebouwd wordt waar dit type asocialen fijn naast elkaar kan wonen. Ik wil ze in ieder geval niet in mijn straat.

3 kudos 2026-05-03 20:49:32 op Babyolifantje zit vast
Je weet het verschil tussen ras en soort niet, maar dat is nog het minst domme van je reactie.

2 kudos 2026-05-01 23:58:23 op Onsportief mokkel in blauw
@slingerj@@p | 01-05-26 | 18:47: Eerst oplezen en dan in de spiegel kijken, of tegelijkertijd oplezen en in de spiegel kijken?
Maar waarom eigenlijk dat in de spiegel kijken? Wat gaat dat opleveren?

1 kudos 2026-05-01 17:03:05 op Wakker worden
Ik zie toch echt iets dat sterk lijkt op glijmiddel op de middelste vingers op die latex handschoen.

15 kudos 2026-05-01 17:00:38 op Ff wippen
Het was extra leuk geweest als ineens ook datmobieltje door de lucht vloog. Maar dan hadden we nu het mysterie wie de beelden gepost heeft.

3 kudos 2026-05-01 16:54:15 op Niet je pielemuis in gek stoppen
Mensen zaniken over de muziek, maar ik zit liever daar in dat zwembad dan nier achter mijn computer mijn werk niet te doen.
Bovendien zo een gekke meid...doe maar eens gek. Ik zie mogelijkheden.

9 kudos 2026-05-01 16:50:01 op Stoer doen op de fatbike
Prima toch. Als ie maar gelukkig wordt en een partner vindt die wel veilig kan rijden.

-2 kudos 2026-04-25 19:01:06 op Superfly meisje
Als je dat mixt krijg je vlaaimoes.

11 kudos 2026-04-25 18:58:59 op Nog geen plannen voor de meivakantie?
Ik heb meerdere mensen ontmoet die een alternatieve grotere vrijheid en blijheid nastreven op ongeveer deze manier. Maar vaak blijkt dat het helemaal niet van die hele lieve mensen zijn. Verschillende voorbeelden ken ik van mensen die zeer egocentrisch zijn en vooral met zichzelf aan het worstelen zijn. Het is generaliseren wat ik hier doe, maar ik ben de oprechte vrije blij mensen nog niet tegen gekomen. Ze zullen er vast zijn, maar ik betwijfel of dat mensen met slecht onderhouden baarden en ingevlochten dreadlocks zijn.

12 kudos 2026-04-25 16:22:44 op Trump is even in de war
Iedereen die het gedrag van Trump probeert goed te praten, al is het slechts de zoveelste verhaspeling of verspreking, is alsnog een vijand van het vrije westen.

35 kudos 2026-04-17 22:19:35 op Mijn vriendin wil niet mee
Ik dacht dat ik tegen iemands necrotische been aankeek in de eerste secondes.

-1 kudos 2026-04-17 21:38:02 op Likken en zuigen
Ik zat net mijn whippet te aaien terwijl ik dit las...

-15 kudos 2026-04-16 16:16:32 op Breek de week
Als ze dan toch nodig naar de chirurg wilde gaan had ze beter een nose job kunnen nemen.

23 kudos 2026-04-12 16:44:20 op Rennen kut!
Na zoveel km staat het schuim op haar cavia.