4,681 +4903 -222
Kudos
#14535 (Top 4.5481%)
| Kudos/dag | 57.79 |
| Kudos/reaguursel | 17.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -43 |
4,681 +4903 -222
Kudos
#14535 (Top 4.5481%)
| Kudos/dag | 57.79 |
| Kudos/reaguursel | 17.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -43 |
268
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.31 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 14-03-2026 |
| Eerste reactie op | 06-04-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
22 kudos 2026-05-23 20:02:08 door van_Sukkelenburg op Flotilla gekkies aanpakken
Die gaan volgende keer ook in Nederland demonstreren. Meer dan de helft van die Jodenhaters spreekt geen enkel woord Nederlands.
3 kudos 2026-05-23 13:23:55 door vansuyle.com op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Het is niet aan de regering, maar aan de samenleving. Die krijgt namelijk de regering die het verdient, helaas.
Wabbeer je als samenleving geen mensen meer durft aan te spreken op wangedrag, hoe kun je dan van ambtenaren verwachten dat ze het wel doen? Wanneer je als samenleving stemt op politici die een hekel hebben aan autochtonen en iedereen die hard werkt voor zn centen, dan zijn de gevolgen logisch.
Burgerplicht is meer dan alleen stemmen en belasting afgeven aan een stel oplichters in Den Haag. Het is opkomen voor jouw medemensen en de openbare ruimte.
-6 kudos 2026-05-23 11:24:14 door Sabbey op Bloedzuigerig gedrag naar agent
@Hallooooo | 23-05-26 | 10:12: Pas op! Alle andere demonstranten moeten keihard worden neergeslagen. Asielzoekers moeten ook kortgeslagen worden door de politie, evenals statushouders. Maar de combinatie daarvan, azcdemonstranten, die hebben het juist bij het rechte eind, en verdienen de ruimte om Loosdrecht, Apeldoorn of andere dorpen kort te slaan. Desnoods de fik in het beoogde AZC en dan de hulpverleners hinderen.
6 kudos 2026-05-23 09:06:22 door Youtoo op Bloedzuigerig gedrag naar agent
@Hallooooo | 23-05-26 | 10:12:
Je schrijft Palestina demonstranten verkeerd.
-20 kudos 2026-05-23 08:12:55 door Hallooooo op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Behalve als het een anti AZC protest betreft natuurlijk. Dan is geweld tegen de politie wel gerechtvaardigd toch?
33 kudos 2026-05-23 08:10:03 door Uhoortnogvanons op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Als de politieleiding al niet eens achter hun agenten staan (zie trapgevalletje in Utrecht), dan kunnen ze voorlopig wel fluiten naar dat respect.
-4 kudos 2026-05-21 11:03:47 door Creatieloos op Mama’s leeftijd toen haar kinderen werden geboren
Ze weet hoogstwaarschijnlijk ook wat er in dat gaatje moet.
-3 kudos 2026-05-19 19:07:58 door dikkejenkie op Hé modepolitie, kijk eens!
Welke niet kun je beter vragen.
8 kudos 2026-05-19 17:52:11 door Rovig op Ik ben er klaar mee
Voor 18 bier zijn 3 braadworsten anders een prima bodem
0 kudos 2026-05-16 14:51:37 door Naamzonderspaties op Mega chaos voor plastic horloge
-weggejorist-
3 kudos 2026-05-16 13:38:44 door klokje-in-de-sneeuw op Mega chaos voor plastic horloge
En kun je ook het iq van dit volk wel inschatten.
0 kudos 2026-05-15 07:26:11 door SnotYoung op Niet f*cken met MijLo
Ik zie alleen een hitsige hulphond?
-2 kudos 2026-05-14 18:50:39 door Baron Von Awesome. op Dit is geen geluk meer
Nee joh, deze heeft zijn geluk al opgebruikt.
-1 kudos 2026-05-12 22:04:53 door DominiqueWeesie op Lekker samen dutje doen
Viagraatje opgesabbbeld.
Dom? Dit is niet de familie Einstein, hè.
2 kudos 2026-05-12 19:02:32 door Weljajawel op Lekker samen dutje doen
Zal wel van die takis chips meuk hebben lopen vreten.
-4 kudos 2026-05-10 19:51:16 door klokje-in-de-sneeuw op Keuken lifehack
Nu
4 kudos 2026-05-09 19:52:26 door 1ekakarot op Lentekriebels
Nee dus.
-2 kudos 2026-05-09 12:14:05 door DiePanzerVorwaerts3 op Mijn kind heet Djevin
Lekker toch?
0 kudos 2026-05-09 09:54:54 door Warmhands op Fietser wil discussie
In Britain its normal to be given a driving lesson by a family member .Someone with a learner or provisional license can drive if under supervision from a licence holder of more than 3 years.
-2 kudos 2026-05-09 09:34:39 door HandSolo op Fietser wil discussie
Ja en nee. De platen zijn verplicht voor iemand meteen voorlopig rijbewijs, zonder praktijk examen, wel theorie en les krijgt. Echter is dit geen officiële lesauto zoals wij die in Nederland kennen. De L moet wel verwijderd worden als iemand met een volwaardig rijbewijs de bestuurder is.
5 kudos 2026-05-09 09:25:07 door Dumpertstrumperd op Fietser wil discussie
Nee. Dat is de L van Luldebehanger of Loser of Loco of Leipo
-6 kudos 2026-05-08 08:08:51 door comentator op Zwaantjes voeren
Absolute legend mate
6 kudos 2026-05-07 05:58:33 door Betichelaar op Avondprogrammering: Breek de Week
@baldiebla1 | 07-05-26 | 02:52: https://nl.wikipedia.org/wiki/...
4 kudos 2026-05-07 00:52:10 door baldiebla1 op Avondprogrammering: Breek de Week
Hey, serieuze vraag van een reaguurder die misschien niet helemaal met de tijd mee is gegaan: wat is een brugkut?
2 kudos 2026-05-06 20:41:26 door Olijke Guit op De lift nemen
Hij heeft en bom bij en die kan elk moment afghaan.
5 kudos 2026-05-06 19:11:51 door met vreselijke groet op Echte liefde bestaat
met zaad. Van een paard. enbloem.
1 kudos 2026-05-06 18:20:57 door Anaalintruder op Kom vechten dan
Ik ook, had mijn matten al uit de kast gehaald.
0 kudos 2026-05-04 13:36:06 door Dazzling-Coconut op Witsnuitdolfijn levend aangespoeld op strand Egmond aan Zee
SOS Dolfijn
8 kudos 2026-05-04 10:26:50 door Kneiterlinks op Gekkie gooit bijl door voorruit
Verhaal interessant me niets. Al was de uploader Marc Dutroux. Je belt de politie en je achtervolgt de auto op zijn hoogst. Klem rijden en bijl gebruiken is van mij betreft een enkeltje TBS-longstay.
2 kudos 2026-05-04 09:15:10 door nten355 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Of dat dat Gina even bij hem op bezoek gaat in het kader "op bezoek bij de (af)werkplek"
3 kudos 2026-05-04 09:06:11 door KrentVanEenVent op Witsnuitdolfijn levend aangespoeld op strand Egmond aan Zee
Omdat ze een lijntje coke dol fijn vinden
-2 kudos 2026-05-03 18:24:16 door klokje-in-de-sneeuw op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
Met Rubberen Robbie wordt een condoom bedoeld. En nee ik ga geen andere naam voor Jetje verzinnen.
2 kudos 2026-05-03 18:22:49 door klokje-in-de-sneeuw op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
Even de juiste context. Rubberen Robbie was de naam van de band.
0 kudos 2026-05-03 16:59:04 door WhySoSeriousss op Tanken bij de oosterburen op je zondagochtend
Zullen we onze leidse cultheld's naam ff niet zo door het slijk halen? Zoek maar een andere bijnaam voor Jette!
-1 kudos 2026-05-03 15:35:43 door DiePanzerVorwaerts3 op Benderuzie in tram 6
Onder Rutte werd er tenminste keihard ingegre-
eh... toen de PVV in het kabinet zat werd er tenminste keihard-
O wacht...
4 kudos 2026-05-03 15:34:22 door Klokken01 op Snacks voor de meeuwen
ik niet
9 kudos 2026-05-03 10:30:10 door ikken11 op Onweer met dikke knal
Natuurlijke selectie...
0 kudos 2026-05-03 03:01:20 door Gebruikersnaam-ofzo op Ik help je wel ff
Die heeft snode plannen en slimme streken
2 kudos 2026-05-02 21:29:45 door Wesley_Scheider op Hoe was het feestje?
Slaapt ze nog?
0 kudos 2026-05-02 21:04:52 door Superjeap op Goedemorgen!
dat hele lijf mag niet klagen!
-2 kudos 2026-05-02 20:41:24 door de bartsmitridder op Hoe was het feestje?
In de categorie: "Snel, nu ze nog warm is"?
Nee, dank je.
0 kudos 2026-05-02 17:25:53 door ThaCleaners op Nieuw speeltje gekocht
Russisch praten?
20 kudos 2026-05-02 07:32:53 door NieuwsFlitZ op Troep uit het raam in Rotterdam
Een veer in zijn reet erbij, kan jou het schelen.
7 kudos 2026-05-02 07:06:04 door klokje-in-de-sneeuw op Troep uit het raam in Rotterdam
voor
3 kudos 2026-05-01 23:05:10 door AzzKickah op Rijke mensen zijn de weg kwijt
Och die hoest ze morgenochtend wel weer op.
2 kudos 2026-05-01 22:23:06 door Lekker Bezig op Prank met AI bij de politie
De enige ongeschikte hier ben jij. Als straf stoppen we je zuurstoftoevoer.
1 kudos 2026-05-01 20:41:51 door WhySoSeriousss op Prank met AI bij de politie
Dit gebeurt je 1 keer, daarna weer je het.
-3 kudos 2026-05-01 11:07:20 door Naamzonderspaties op With those beautiful ears of yours
*scheldt *word wakker en her en der een koppelteken en komma.
12 kudos 2026-05-01 07:28:31 door Stumpert1001 op With those beautiful ears of yours
Miljardair zijn miljardair omdat ze de grootste criminelen zijn. En met de grootste criminelen omgaan. PS: lieve kijkbuis kinderen nu niet denken dat als jij crimineel wordt ook deze kansen hebt om miljonair te worden. Zo werkt het niet.
1 kudos 2026-05-01 07:23:34 door ikdenkwat op Drie keer scheepsrecht
De bowlingballen waren op.