DumpStats voor klokje-in-de-sneeuw 👶

4,681 +4903 -222

Kudos

#14535 (Top 4.5481%)

Kudos/dag 58.51
Kudos/reaguursel 17.47
Meeste kudos op 1 reaguursel 1374
Minste kudos op 1 reaguursel -43

268

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.35
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 14-03-2026
Eerste reactie op 06-04-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-05-24 10:45:07 op Rico verliest in de laatste sec van de 11e ronde
De grote vraag blijft. Kan een scheids na de bel nog een tko geven. Misschien HD hij dat dan aan het begin van de laatste ronde moeten doen. Nu lijkt het ergens op.

26 kudos 2026-05-23 21:54:26 op Flotilla gekkies aanpakken
Ik hoor hier geen mensen roepen " mij niet aanraken". Niet luisteren is aangepakt worden. Deze gaan zich zeker goed bedenken voor de volgende keer.

15 kudos 2026-05-23 21:48:20 op Adtje voor de sfeer!
Het atten was matig , maar de afsprong was geweldig +5 reten.

4 kudos 2026-05-23 16:45:59 op Iemand honger?
Dat is godverdomme een lieve biefstuk.

110 kudos 2026-05-23 10:05:23 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Er is Nederland echt geen probleem met autochtonen, tokkies, straatratten etc. We hebben een levensgroot respectprobleem. Het is aan de regering dit een goed aan te pakken. Niet luisteren naar de politie is onmiddellijk mee naar bureau, minder papierwerk voor de agenten en een flinke portie snelrecht binnen 24 uur. Dan lopen er een stuk minder van dit soort bloedzuigers rond en wordt het weer leuk om even over de boulevard te lopen.

5 kudos 2026-05-23 10:00:43 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Het wordt hoog tijd dat we samen wat gaan doen aan de heropvoeding van mensen die geen respect hebben voor de politie. We hebben geen probleem met allochtonen, tokkies, of ander volk. We hebben een repectprobleem. Regering pak dit nu eens aan en roei het respectprobleem met wortel en tak uit.

35 kudos 2026-05-20 19:48:01 op Terschelling tandem huren
Lieve papa en mama. Betalen jullie even de gesloopte fiets? En steek wat meer tijd in de opvoeding. Andermans spullen vernielen - 100. Schelden met ziekte -100.

8 kudos 2026-05-19 19:26:36 op Ik ben er klaar mee
Je weet toch dat braadworst helemaal niet goed is voor je kinderen

2 kudos 2026-05-17 09:06:13 op Biljart prank
Mooie Heugaveld vloertegels. Die had m'n oma ook.

19 kudos 2026-05-16 22:17:32 op RIP Timmy de bultrug
Er dank aan die rijke imbecielen die er veel geld voor hebben gegeven de walvis te " redden". Dat geld had veel beter besteed kunnen worden. Was ook beter voor de walvis geweest , deze heeft 14 dagen langer moeten lijden. Stop de groene mafia !

2 kudos 2026-05-16 22:10:24 op Puzzelen onder hoge druk
Als je het iq van deze drie bij elkaar optelt, kom je net boven de 100

0 kudos 2026-05-14 22:00:16 op Hemelvaartsdag
* kun ( officiële schrijftaal)