DumpStats voor Naamzonderspaties

4,232 +4778 -546

Kudos

#15652 (Top 4.8976%)

Kudos/dag 6.23
Kudos/reaguursel 7.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 151
Minste kudos op 1 reaguursel -62

585

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.86
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.8
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 29-07-2024
Eerste reactie op 14-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 03:03:24 op Dames hebben een mening
Ik was afgeleid door haar nagels en zag later pas haar vape: ik vind mensen die aan een kunststof apparaatje lurken om giftige stoffen in te ademen en dan een mist van aardbeiengeur uitademen ook raar.

-1 kudos 2026-06-23 23:44:16 op Wist je dat in Finland
Dit is toch sneu.. waarschijnlijk was dit take 5 omdat ze in de voorgaande tijdens het praten niet voldoende onnatuurlijk bewoog om haar tieten genoeg te laten schudden. Ben benieuwd welke weetjes ze nog meer verteld op haar Insta.

33 kudos 2026-06-23 20:03:52 op Dames hebben een mening
Cosplayers zijn inderdaad raar. LARPers ook. Vrouwen met bizar lange nagels die denken dat dat mooi is ook.

-1 kudos 2026-06-20 14:41:01 op Neppe ChatGPT-website gebouwd
Dit doet me denken aan Joe Lycett, een comedian die grappige emailconversaties bedenkt en dan voorleest. Ongeveer even kut als dit.

8 kudos 2026-06-20 05:00:23 op Biem des doods
@Orichinals | 20-06-26 | 01:16: Wat een schokkend gebrek aan algemene (film)kennis...

11 kudos 2026-06-19 15:57:03 op Lief interviewtje Wim T.
Leuk hoe hij blij verrast is wanneer de interviewer het lied kent en de stem ook probeert te doen. Had hij waarschijnlijk niet verwacht.

-19 kudos 2026-06-19 00:55:04 op Een mooie advertentie maken
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit expres is gedaan.. want grappig en daardoor meer kliks. Je bent zelf verloren.

5 kudos 2026-06-18 12:50:17 op Liev meisje <3 vogels
Nu nog die debiele tekstjes als 'mama ik ben écht wel honger!' weglaten en het wordt een leuk filmpje.

0 kudos 2026-06-14 18:23:14 op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
@Gratis_op_Marktplaat | 14-06-26 | 12:59: klopt, heb ik geleerd van het lied Boerderijdieren van rapper Ron van Zalmsaus. Leerzaam lied, aanrader!

0 kudos 2026-06-14 18:17:54 op Lekker stukje vlees op de BBQ
@Erikjan79 | 14-06-26 | 13:41: Weleens een steak Fiorentina besteld in Italië? Dik maar heerlijk rosé.

Dat jij het niet kunt, berekent niet dat het helemaal niet kan.

115 kudos 2026-06-12 00:21:32 op UEFA trolt FIFA
Waar heb je het over? Het is geen asielzoeker maar scheidsrechter. Hij zal aantoonbaar op uitnodiging zijn en dan alsnog geweigerd worden. Het is bespottelijk en jij probeert het recht te lullen. Je bent niet helemaal lekker.

6 kudos 2026-06-11 00:14:21 op Mag ik even piano spelen?
Die domme tekstjes zijn sowieso belachelijk en irritant. Speel dat nummer gewoon als je het zo goed kunt en val de kijker niet lastig met dat gelul.

8 kudos 2026-06-10 23:45:43 op Ff een klein zetje
@desneeuwruimer | 10-06-26 | 22:56: toettoet!

3 kudos 2026-06-05 16:48:43 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
@Kreezielepiet en @zuipkampioen | 05-06-26 | 15:58: en afsnijdt met een t laten jullie liggen? Dus eigenlijk snappen jullie er ook niet veel van..

4 kudos 2026-06-05 16:37:51 op Olé
Als je op 0,25x snelheid kijkt, zie je dat hij z'n ogen dicht heeft, dat is natuurlijk ook niet zo handig van hem.

0 kudos 2026-06-04 23:27:22 op Nog één dag te gaan
Ik zou ook wel hun vaderfiguur/stepdaddy willen zijn..

Onder welke naam is #2 online te vinden? Alvast bedankt!

8 kudos 2026-06-03 21:25:23 op Wanneer hij in zijn moedertaal praat
Geen idee wie het is, maar wat een irritante bek trekt ze. Het is toch debiel dat er kijkers/volgers zijn voor dit soort domme onzin. Ik voel me oud en snap die generatie niet.

0 kudos 2026-06-01 23:08:07 op Overwinning PSG vieren in Parijs
@Forza_Ruud_Krol | 01-06-26 | 20:41: er zijn een paar tramlijnen aan de buitenkant van Parijs maar niet in de stad, dat zijn metrolijnen en die zijn overwegend ondergronds.

-3 kudos 2026-05-30 18:50:20 op Een stier boos maken?
*wordt *lijdt

Verder ben ik onder de indruk van je hoor.

2 kudos 2026-05-30 00:06:16 op Ginger Mercury
@verknift | 29-05-26 | 19:13: is natuurlijk geen flashmob, 90% van dat plein hoorde erbij en de rest zou het opzetten van de drumkit, piano, de tientallen camera's etc etc hebben gemist? Gewoon een grote productie voor het joetoepkanaal van die pianist met die irritante kop.

12 kudos 2026-05-29 18:11:23 op Weer warm weer vandaag!
Doe mij het hoofd van twee op het lichaam van twee maar. Prachtborsten! Mooiere buik, mooiere heupen, alles mooier!

-1 kudos 2026-05-24 20:02:34 op Lubach over Islamkritiek
@pietpvv | 24-05-26 | 12:19: Ik denk dat de minners me niet helemaal snappen. Beetje beter lezen, stelletje cognitief uitgedaagden.

-8 kudos 2026-05-24 11:01:40 op Lubach over Islamkritiek
Het enige dat ik niet snap aan dit stukje is de zin 'wat je ook van Theo van Gogh vindt'. Dat past meer bij een uitspraak als 'Wat je ook van Hitler vindt, hij maakte wel mooie schilderijen.'

7 kudos 2026-05-24 10:57:03 op AZC protest in Den Bosch
Gelukkig heeft hij daarna dat ding over z'n kop zodat niemand hem herkent.

47 kudos 2026-05-24 01:05:22 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Hij doet niks verkeerd? Wat hij verkeerd doet, is geen gebruik maken van de tien kansen die hij krijgt om mee te werken.

0 kudos 2026-05-19 21:57:17 op Nederlandse safari
Nou, maak hem eens want ik zie het nog niet voor me. Het klinkt me allemaal een beetje ver gezocht.