DumpStats voor ijstijger2

11,395 +15450 -4055

Kudos

#6568 (Top 2.0552%)

Kudos/dag 7.4
Kudos/reaguursel 5.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 647
Minste kudos op 1 reaguursel -292

2,018

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.31
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 07-04-2022
Eerste reactie op 07-04-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 14:49:26 door grappige_naam_999 op Heethoofd op de weg
Dat was vast niet in Nederland. Hier gaat het vooral om witte ongemarkeerde busjes, kleine Volkswagens en gehuurde pauperbakken.

9 kudos 2026-06-22 13:56:43 door Y.A.V.I.S op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Voor mensen die politici zakkenvullers en 'elite' vinden. En die er geen enkel probleem mee hebben dat hun politici het meest corrupt zijn. Echt een uitermate slim model wel, helaas.

-21 kudos 2026-06-22 13:47:56 door Dikke Fappert op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dumpert en Omroep Zeeland behoren ook tot de meenstriem media, dat heeft op facebook gestaan, je moet niet alles geloven wat op de meenstriem media staat! D0E J3 3iGeN ONderZoEK!!!!

0 kudos 2026-03-29 07:22:25 door Albert_1969 op Brabant bant "Holland"
Je bent waarschijnlijk zoals vele Hollanders beperkt auditief ontwikkeld. Als Brabander versta ik nagenoeg ieder Nederlands dialect en accent, zelfs Goois. Maar andersom, ho maar.

9 kudos 2026-02-26 18:12:00 door Rikkert223 op ODIDO tikt niet af, onderhandelt niet met hackgroep
Laat ze maar eens aanbieden om de documenten te vergoeden die bij hun bekend zijn, als je een nieuw paspoort moet aanvragen om dat dit documentnummer op straat ligt met de rest van je gegevens is het wel verstandig deze te vervangen.
Dat je hackers niet betaald snap ik heel goed maar je mag je verantwoordelijk wel nemen, en dat kost ook geld.

2 kudos 2025-12-31 11:38:29 door ShakespeareanTragedy op Briefje aan de buren
Wel jammer dat er net weinig fatsoenlijke en weldenkende mensen je schrijven lazen, maar wel een heleboel tokkies, paupers en zwakbegaafden. Die laatsten zien je ongelijk bevestigd door de minnen die je krijgt, maar je hebt gewoon volkomen gelijk, IJstijger. De zwakzinnigen zijn gewoon met meer.

-3 kudos 2025-12-29 12:58:56 door aphotisch op Wilde plannen tijdens de top 2000
@kabbelend-kontwater | 29-12-25 | 12:44: Omdat een commerciële partij dit ook prima kan oppikken. Ik snap dat sommige programma's niet commercieel levensvatbaar zijn en daarom bij de NPO een plekje kunnen krijgen, maar iets als Top2000 valt daar niet onder.

-6 kudos 2025-12-29 11:09:54 door cowboy op Wilde plannen tijdens de top 2000
Deze zure reactie is onderdeel van een trend. Wat ik niet leuk vind moet weg: is voor boomers, is voor paupers, is geldverspilling. Het principe leven en laten leven kennen we niet meer, jíj bent het middelpunt van het universum. Smerige linkse elitaire snob!

-44 kudos 2025-12-23 21:54:54 door Oprah op Een openhartige Martijn Krabbé
Je hebt gelijk, maar dat heet acteren. Martijn zat alleen maar blowend in zijn caravan tot hij weer voor de camera "moest" komen, althans tijdens de opnames van kijken zonder kopen. Desalnietemin, verschrikkelijk voor hem en zijn naasten. Ik wens hen alle sterkte en de meest mooie periode zolang het nog kan.

3 kudos 2025-12-01 18:11:38 door Skunk57 op Bivakmuts tokkie in actie
Ik dacht gelezen te hebben dat de laatste wens van die 'geweldige supporter' was dat de wedstrijd door hem werd stil gelegd. Hij heeft er zelf gelukkig niet van kunnen genieten.

0 kudos 2025-10-13 11:16:09 door DeBers op Wat gooeeeeeeeeed
Nou.. Ik heb dit programma nooit gezien. Maar volgens mij zijn het wel gewoon ondernemers die lekker aan de weg timmeren. Dus om ze nou nietsnutten te noemen.

3 kudos 2025-10-04 09:38:15 door HendigeHerrie op Mooi bordje
Dat zou je nooit zeggen zonder het geluid van dit filmpje te hebben gehoord

0 kudos 2025-09-25 12:59:27 door WhySoSeriousss op Assen promoot fatbikes
Jullie mogen Wilders of Baudet stemmen. Zonder zelf na te denken meegaan met een verzonnen verhaaltje om angst of haat te zaaien, dat is precies het type dat ze daar zoeken.

0 kudos 2025-09-25 11:06:32 door Wateenaccountnaamzeg op Assen promoot fatbikes
En zoals altijd als gemeenten dit doen werkt het alleen maar tegen ze en is uiteindelijk de burger de dupe. Hooguit dat er iemand vertrekt en word vervangen maar dat is wel het enige mogelijke gevolg. We wachten rustig op de volgende blunder.

3 kudos 2025-09-14 18:31:53 door Rappe_Willem op RIP Gerard Cox
Stumper. Mooie afschildering zet je neer van een gemiddelde voetballiefhebbert