DumpStats voor grappige_naam_999

15,840 +19681 -3841

Kudos

#4592 (Top 1.4369%)

Kudos/dag 5.34
Kudos/reaguursel 12.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 1417
Minste kudos op 1 reaguursel -179

1,319

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.44
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 30
Geregistreerd op 12-05-2018
Eerste reactie op 12-05-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 16:49:26 op Heethoofd op de weg
Dat was vast niet in Nederland. Hier gaat het vooral om witte ongemarkeerde busjes, kleine Volkswagens en gehuurde pauperbakken.

-8 kudos 2026-06-22 14:04:02 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Laten we deze mensen alsjeblieft geven wat ze willen: een land zonder witte mannen. Limburg ofzo. Hek eromheen en klaar. Dan hebben wij de komende decennia iets om naar te kijken en om te lachen.

12 kudos 2026-06-12 15:52:28 op Ik parkeer hier even
Je kan ook gewoon even wachten tot die auto er langs is he, hans worst.

2 kudos 2026-06-11 13:18:04 op Video maken op de plee
Nou je kan in ieder geval horen dat het geen homo is...

6 kudos 2026-06-06 16:23:48 op Afrikaanse Michael Jackson
Je merkt dat er een steeds groter aandeel jongere generaties op Dumpert zit. Ondanks dat we hard ons best doen om ze hier een passende opvoeding te geven hebben ze zo af en toe toch een flinke dosis afwijkende normen en waarden.

1 kudos 2026-06-05 17:57:02 op PottenbakTV
Knap. Ik stoor me er wel aan dat hij de hele tijd zo mans doet.

18 kudos 2026-06-04 09:47:41 op snoek laat zichzelf los
"Kijk me manu"? Een beetje jeugdige incompetentie kan ik hebben, maar dit kan ik niet waarderen. Spreek je moers taal.

3 kudos 2026-06-02 21:08:03 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
@Brammosopdefiets | 02-06-26 | 19:34: Ik vermoed dat het puur een economische keuze is geweest van de kabinetten de afgelopen decennia. Ten eerste de banen die de gemiddelde Nederlander niet meer wilde en daarnaast een dreigende stagnatie van de economie. "Rule #1: companies have to keep growing." Persoonlijk heb ik liever een veilig Nederland, dan maar wat minder welvaart met zn allen.

15 kudos 2026-05-29 21:19:03 op Ginger Mercury
Knap dat hij zelfs de shlisss van Freddy's gebit heeft nagebootst.

4 kudos 2026-05-26 11:01:57 op Test even
Het gaat niet om het grapje maar om het feit dat er meteen likes mee gescoord moeten worden. Die jongens wel met hun porem op internet maar filmer blijft anoniem. Ook niet chique.

12 kudos 2026-05-23 09:17:49 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Jammer dat Dalfsen voor mij te ver is, anders stond ik de komende tijd standaard op de parkeerplaats te lunchen. Met camera aan. Dit mannetje hoeft maar 1 keer zijn geduld te verliezen en dan is hij voor Bassie.

17 kudos 2026-05-23 09:01:49 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Wat is dit voor een wereldvreemde autist dan? Wat een idioot die 'uitbater'. Zeker veel gepest vroeger dat hij nu zo machtsgeil klinkt omdat het 'zijn terrein' is. Pisventje

76 kudos 2026-05-22 10:01:33 op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Het is werkelijk ongelooflijk. 95% van alle filmpjes die gaan over zich misdragende medelanders betreft dezelfde bevolkingsgroep: geïmporteerd of afstammend daarvan. Maar als je het beestje bij de naam noemt ben je een rechts extremist.

4 kudos 2026-05-22 01:33:24 op Gat in de water
Heeft toch mooi 15 jaar geduurd..

-12 kudos 2026-05-15 13:26:39 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Ondertitel slaat nergens op. Dat iemand anders gebruik maakt van de laad- en losplek betekent niet dat je opeens overal mag laden en lossen.
Hebben de oudjes gelijk? Misschien.
Mag je dan mensen gaan aanvallen? Nope.

11 kudos 2026-05-07 18:20:27 op Graafschapsupporter is piswoest
Wat heeft voetbal toch een trieste populatie supporters. Maar goed, fijn dat ze daar zitten. Komen ze mijn lol in ieder geval niet verpesten.

7 kudos 2026-05-07 11:47:41 op Het campinggevoel
'Disrespect' Zeg dat je algemene ontwikkeling sub par is zonder te zeggen dat..