15,840 +19681 -3841
Kudos
#4592 (Top 1.4369%)
| Kudos/dag | 5.34 |
| Kudos/reaguursel | 12.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1417 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
15,840 +19681 -3841
Kudos
#4592 (Top 1.4369%)
| Kudos/dag | 5.34 |
| Kudos/reaguursel | 12.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1417 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
1,319
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.44 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 30 |
| Geregistreerd op | 12-05-2018 |
| Eerste reactie op | 12-05-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 23:58:20 op Waterprobleem in Afrika opgelost
Is gewoon achterstevoren afgespeeld. Zo kan ik het ook.
2 kudos 2026-06-23 16:49:26 op Heethoofd op de weg
Dat was vast niet in Nederland. Hier gaat het vooral om witte ongemarkeerde busjes, kleine Volkswagens en gehuurde pauperbakken.
-3 kudos 2026-06-23 16:43:20 op Noren roeien door naar de volgende WK-ronde
Pff roeien.. Dat deden wij 30 jaar geleden al na een avondje stappen op Terschelling. Welke camping zaten jullie?
-3 kudos 2026-06-23 16:40:49 op Dames hebben een mening
@Blotus: je spreekt jezelf tegen..
-8 kudos 2026-06-22 14:04:02 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Laten we deze mensen alsjeblieft geven wat ze willen: een land zonder witte mannen. Limburg ofzo. Hek eromheen en klaar. Dan hebben wij de komende decennia iets om naar te kijken en om te lachen.
0 kudos 2026-06-20 22:07:37 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Prutsers gonna pruts
14 kudos 2026-06-19 00:36:36 op Spiegeloefening voor reaguurders
Altijd bijzonder, die mensen die een half uur later precies dezelfde grap maken..
-3 kudos 2026-06-15 09:50:56 op Dumpert Opsporing Verzocht
Tieten! Mand.
12 kudos 2026-06-12 15:52:28 op Ik parkeer hier even
Je kan ook gewoon even wachten tot die auto er langs is he, hans worst.
2 kudos 2026-06-12 10:57:06 op Busje voor binnenstad milieuzone
Ja. En nu achteruit inparkeren.
2 kudos 2026-06-11 13:18:04 op Video maken op de plee
Nou je kan in ieder geval horen dat het geen homo is...
8 kudos 2026-06-08 17:01:44 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Qua volwassenheid en IQ in de brugklas blijven hangen.
6 kudos 2026-06-06 16:23:48 op Afrikaanse Michael Jackson
Je merkt dat er een steeds groter aandeel jongere generaties op Dumpert zit. Ondanks dat we hard ons best doen om ze hier een passende opvoeding te geven hebben ze zo af en toe toch een flinke dosis afwijkende normen en waarden.
1 kudos 2026-06-05 19:54:17 op Vrouw achter het stuur
Ja duh, ze hoeft alleen maar rechtdoor..
1 kudos 2026-06-05 17:57:02 op PottenbakTV
Knap. Ik stoor me er wel aan dat hij de hele tijd zo mans doet.
18 kudos 2026-06-04 09:47:41 op snoek laat zichzelf los
"Kijk me manu"? Een beetje jeugdige incompetentie kan ik hebben, maar dit kan ik niet waarderen. Spreek je moers taal.
3 kudos 2026-06-03 23:25:25 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik vind bah.
0 kudos 2026-06-03 23:23:33 op Guitige DumpertReeten 488 met Sezgin Güleç + Gina
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-03 23:16:29 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Later die dag kwam Kim in Kum.
3 kudos 2026-06-02 21:08:03 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
@Brammosopdefiets | 02-06-26 | 19:34: Ik vermoed dat het puur een economische keuze is geweest van de kabinetten de afgelopen decennia. Ten eerste de banen die de gemiddelde Nederlander niet meer wilde en daarnaast een dreigende stagnatie van de economie. "Rule #1: companies have to keep growing." Persoonlijk heb ik liever een veilig Nederland, dan maar wat minder welvaart met zn allen.
19 kudos 2026-06-02 20:27:20 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Het is al te laat. Pim was onze laatste kans op redding van het land, die kans is ons door de neus geboord.
0 kudos 2026-06-02 17:32:29 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
-weggejorist-
8 kudos 2026-06-02 17:27:47 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Pissing the night away!
21 kudos 2026-06-02 17:16:42 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Tipje voor de politie: pak de database van asielzoekers uit Syrië van de afgelopen 10 jaar er eens bij. Als jullie bij de overheid tenminste zo slim zijn om biometrische gegevens af te nemen van asielzoekers.
62 kudos 2026-06-02 17:14:12 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Import the third world, become the third world.
2 kudos 2026-05-30 00:19:41 op Wattefak is met die regen?
Dat is er een van Tempo-Team. Ik bedoel gen Z..
15 kudos 2026-05-29 21:19:03 op Ginger Mercury
Knap dat hij zelfs de shlisss van Freddy's gebit heeft nagebootst.
6 kudos 2026-05-28 07:35:29 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
"Dieteels" ja? Is gewoon een Nederlands woord voor kut!
6 kudos 2026-05-28 07:27:41 op Broekpoepmomentje bij close call
In welke kwart seconde wil je dat het busje had geanticipeerd? De eerste of de tweede?
2 kudos 2026-05-28 07:23:54 op Broekpoepmomentje bij close call
Eens. Maar het is 'minstens zo groot' of 'net zo groot'. Niet allebei.
17 kudos 2026-05-28 00:21:55 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Triest. Dit soort zichtbare mentale armoede zag je 15 jaar geleden in filmpjes uit bepaalde steden in Amerika. Van mij mag de golfbeweging wel weer terug naar normaal.
4 kudos 2026-05-26 11:01:57 op Test even
Het gaat niet om het grapje maar om het feit dat er meteen likes mee gescoord moeten worden. Die jongens wel met hun porem op internet maar filmer blijft anoniem. Ook niet chique.
12 kudos 2026-05-23 09:17:49 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Jammer dat Dalfsen voor mij te ver is, anders stond ik de komende tijd standaard op de parkeerplaats te lunchen. Met camera aan. Dit mannetje hoeft maar 1 keer zijn geduld te verliezen en dan is hij voor Bassie.
17 kudos 2026-05-23 09:01:49 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Wat is dit voor een wereldvreemde autist dan? Wat een idioot die 'uitbater'. Zeker veel gepest vroeger dat hij nu zo machtsgeil klinkt omdat het 'zijn terrein' is. Pisventje
76 kudos 2026-05-22 10:01:33 op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Het is werkelijk ongelooflijk. 95% van alle filmpjes die gaan over zich misdragende medelanders betreft dezelfde bevolkingsgroep: geïmporteerd of afstammend daarvan. Maar als je het beestje bij de naam noemt ben je een rechts extremist.
4 kudos 2026-05-22 01:33:24 op Gat in de water
Heeft toch mooi 15 jaar geduurd..
-2 kudos 2026-05-22 01:13:25 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Nou.. gesprek aan gaat.. Ze luistert geduldig, knikt en komt met wat oneliners. Verder ben ik het met je eens.
13 kudos 2026-05-19 23:56:20 op Fotoshoot samen met een olifant
Waarom zingt hij "Kijk, een leeuw"?
9 kudos 2026-05-18 23:15:12 op Kinderbrommer in het bos
Tweede woonwwwwwagen?
-2 kudos 2026-05-18 12:57:47 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@Mihcaiel Maar op de vrije school hebben ze allemaal van de gekke namen die ik niet uit kan spreken.
0 kudos 2026-05-16 00:44:11 op Moppie met sterke benen
Hamstringdag wel. Alles zit aan de voorkanr
0 kudos 2026-05-16 00:26:22 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Ik ben geintrigeerd
-12 kudos 2026-05-15 13:26:39 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Ondertitel slaat nergens op. Dat iemand anders gebruik maakt van de laad- en losplek betekent niet dat je opeens overal mag laden en lossen.
Hebben de oudjes gelijk? Misschien.
Mag je dan mensen gaan aanvallen? Nope.
4 kudos 2026-05-12 16:37:54 op Wheelies voor de wederzijdse families
bruiloft*
82 kudos 2026-05-12 16:37:23 op Wheelies voor de wederzijdse families
En je bruilof vieren in een kantoorpand inclusief systeemplafond..
0 kudos 2026-05-10 01:05:40 op Alle 28 UFO's op een rijtje
Ja, hebben we eindelijk die rode cirkel nodig....
-24 kudos 2026-05-08 12:57:16 op Humberto spreekt met Naomi
Naomi klinkt als een gekwetste golddigger. Wees niet als Naomi.
11 kudos 2026-05-07 18:20:27 op Graafschapsupporter is piswoest
Wat heeft voetbal toch een trieste populatie supporters. Maar goed, fijn dat ze daar zitten. Komen ze mijn lol in ieder geval niet verpesten.
-4 kudos 2026-05-07 11:51:36 op Gino Pietermaai in krabbels
Mehhh
7 kudos 2026-05-07 11:47:41 op Het campinggevoel
'Disrespect' Zeg dat je algemene ontwikkeling sub par is zonder te zeggen dat..