30,009 +31673 -1664
Kudos
#2130 (Top 0.6665%)
| Kudos/dag | 4.72 |
| Kudos/reaguursel | 24.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2326 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -242 |
30,009 +31673 -1664
Kudos
#2130 (Top 0.6665%)
| Kudos/dag | 4.72 |
| Kudos/reaguursel | 24.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2326 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -242 |
1,234
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.19 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 15.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.17 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 20-01-2009 |
| Eerste reactie op | 20-01-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-14 22:47:27 door Couscousmetappelmoes op Opstelling Oranje tegen Japan
Of Piet Schrijvers
0 kudos 2026-06-14 22:01:33 door Kameleon4 op Opstelling Oranje tegen Japan
2010
5 kudos 2026-06-14 21:03:44 door Regtzodiegaat op Opstelling Oranje tegen Japan
Zelfs ik weet dat Stekelenburg de keeper is.
10 kudos 2026-06-14 20:26:51 door Kalmaanenrap op Opstelling Oranje tegen Japan
Die is toch gelijktijdig met Krajicek gestopt joh, barbaar!
-1 kudos 2026-06-14 17:56:24 door MiesNootAap op Nog meer party in Dallas
Verstuurd vanaf je mobiel met honderden dingen waar amerikanen aan verdienen?
1 kudos 2026-06-14 16:47:04 door Greenhorn op Nog meer party in Dallas
Populist. Je gebruikt zeker ook geen Google, Microsoft, Apple, of welk ander Amerikaans bedrijf dan ook? Laat die mensen lekker genieten.
3 kudos 2026-06-14 15:58:14 door Jesdetsmie2 op Nog meer party in Dallas
@handhaving Maar die beste president in Amerika kan ons toch allemaal leveren wat wij bij de andere president niet meer mogen kopen… (met advies van die president in Amerika)
7 kudos 2026-06-14 15:56:37 door biersoort op Nog meer party in Dallas
De meeste die je daar ziet, die werken en leven in Amerika dus waar moeten zij dan hun geld uitgeven
-3 kudos 2026-06-14 15:50:04 door Handhaving op Nog meer party in Dallas
@Trekboer | 14-06-26 | 17:46: Nou inderdaad. Waarom kopen we geen olie meer van Rusland? Zijn we daar zo op tegen allemaal vanwege de huidige president?
-4 kudos 2026-06-14 15:46:50 door Trekboer op Nog meer party in Dallas
Vanwaar die uitspraak? Ieder zo z'n hobby toch? Of ben je er echt zo op tegen allemaal vanwege de huidige president?
15 kudos 2026-06-02 18:53:13 door hamkaes op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
@curryworstspecial | 02-06-26 | 20:43: Nee hoor, dit doen ze allemaal als ze hier op de boerderij achter de strobalen wegkomen zonder ooit iemand gezien te hebben.
-21 kudos 2026-06-02 18:43:12 door curryworstspecial op Geredde kitten wordt voor het eerst geaaid
dat maakt niet zo uit, een gevoel van verbinding tussen kat/hond en mens zit er instinktief in door dat ze eeuwenlang met hen samenleefden en leven.
1 kudos 2026-03-25 20:32:53 door JorisKopvot op Steven Kazan goochelt met Gina en Fayth in DUMPERTREETEN
Dat is niet echt een compliment, hij is al 16 jaar dood.
-4 kudos 2026-03-25 17:20:07 door Murse117_117 op Steven Kazan goochelt met Gina en Fayth in DUMPERTREETEN
Hieeeehieeeee….sjaamoonaaah…
8 kudos 2026-03-25 17:02:16 door de bartsmitridder op Steven Kazan goochelt met Gina en Fayth in DUMPERTREETEN
@Ruitn | 25-03-26 | 17:37: Ja, Michael Jackson zou niet graag naast haar wakker worden, veels te oud.
19 kudos 2026-03-25 16:37:55 door Ruitn op Steven Kazan goochelt met Gina en Fayth in DUMPERTREETEN
Toch word ik liever wakker naast haar ipv Michael Jackson...
5 kudos 2026-02-22 01:51:34 door Frieskist op "Toen ik je zag" voor de allerlaatste keer
@PSHH | 21-02-26 | 21:46: Ze deden een maand geleden reunie bij Domien op zolder. Uurtje ouderwets Ekstra Weekend alsof ze nooit weg zijn geweest. Staat helemaal (behalve de muziek) op youtube.
30 kudos 2026-02-21 20:46:21 door PSHH op "Toen ik je zag" voor de allerlaatste keer
Hamka's was vroeger ook een stuk smaakvoller, maar dat geheel terzijde.
0 kudos 2026-02-08 12:02:22 door hamkaes op Kies je kont
@Vogelnest | 08-02-26 | 12:24: En allemaal precies dezelfde vouwen in de broek
1 kudos 2026-02-08 11:51:44 door Greenhorn op Kies je kont
@Vogelnest | 08-02-26 | 12:24: Ok, dankjewel voor de uitleg.
3 kudos 2026-02-08 11:24:34 door Vogelnest op Kies je kont
@Greenhorn | 08-02-26 | 11:21:
Ga er van uit dat weggejorist hierboven is vanwege "AI" geroep. JE kan het voornamelijk herkennen aan de kleuren op eerste gezicht. AI is niet zo goed in kleding, vooral spijkerbroeken.
Daarnaast zie je gefaalde delen:
- buis links van de lift
- ketting/koord van AI-persoon A klopt voor geen meter qua verhouding en consistentie
- sluitingclip van AI-persoon C is onnatuurlijk zichtbaar vanuit die hoek.
- Broekriemlus van AI-persoon B is vervormd
- Ze hebben toevallig allemaal de zelfde
schoenen aan.
Maargoed, uploadert had er lol blijkbaar is dus w/e.
0 kudos 2026-02-08 10:21:34 door Greenhorn op Kies je kont
Mag ik vragen waar je dit zo snel aan ziet? Het enige wat mij opvalt is dat de broeken hetzelfde zijn gekreukt. Maar dat zag ik pas na jouw reactie.
0 kudos 2026-02-08 10:20:17 door Ericje op Kies je kont
-weggejorist-
-8 kudos 2026-02-06 06:56:28 door blackphilip op Duits nieuwsbericht over de 1st SS Panzer Division
Nee dat was aan het oostfront. De Russen hebben 80% gedaan. Maar geloof lekker hollywood.
22 kudos 2026-02-05 19:38:13 door fapz0r op Duits nieuwsbericht over de 1st SS Panzer Division
Aantal slachtoffers :
-Duitsers: 67.675 ( 17.236 doden, 16.000 vermist, 34.439 gewonden)
-Geallieerden: 87.559 ( 19.276 doden, 21.144 vermist, 47.139 gewonden)
Niet mals..
3 kudos 2026-02-05 12:47:00 door TheSailor op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
Het nieuws van de vondst ging rond als een lopend vuurtje, vandaar dat hij het heeft aangegeven.
https://youtu.be/H9wOP5dc5eY?s...
1 kudos 2026-02-05 09:16:23 door jan1000001 op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
De tank van een tank ja?
1 kudos 2026-02-05 08:40:21 door Maxima_Hartman op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
@Anaalintruder | 04-02-26 | 20:47: Hahaha je hebt vermoedelijk geen goud, de goudprijs is het afgelopen jaar al verdubbelt.
10 kudos 2026-02-04 21:50:15 door KenJijDeSwaffelman op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
@Zwitsalpoep | 04-02-26 | 21:17: Nu nog de inflatie meerekenen.
21 kudos 2026-02-04 20:46:59 door zoutzuurkanon op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
@Zwitsalpoep | 04-02-26 | 21:17: vind je?
-29 kudos 2026-02-04 20:17:17 door Zwitsalpoep op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
Goud stond 10 jaar terug op 35K, nu op ca. 135K. 10% commissie eraf: 900K aan de staat gegeven. Maakt het al een stuk minder dramatisch.
46 kudos 2026-02-04 19:47:04 door Anaalintruder op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
Dus, als ik het goed begrijp, geef je (in hedendaagse goudprijs) even 4,1 miljoen weg . Zal toen iets van de helft zijn geweest. Damn.. hoe dom.
92 kudos 2026-02-04 19:42:32 door Kameleon4 op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
Beter je bek houden en af en toe wat inleveren. En al helemaal nooit filmen
195 kudos 2026-02-04 19:11:32 door Sanjuro op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
Hoe dom moet je zijn om de staat er bij te halen.
7 kudos 2026-01-03 16:06:23 door NatteKiwi op Met de auto in de sloot! “Heb je wel een rijbewijs”
Kou is als het niet warm is. Waar die 'wlo' vandaan komt weet ik niet.
0 kudos 2025-12-26 08:36:12 door MBK op Gefeliciteeeerd
-weggejorist en opgerot-
9 kudos 2025-12-25 21:07:50 door jamaarikweethetbeter op Gefeliciteeeerd
Zo was de Nederlandse cultuur ook lang geleden. Trouwen was meer een contract tussen families en ging om landbezit. En niet alleen bij de rijken, maar ook bij veel boerenfamilies. We mogen blij zijn dat je nu trouwt omdat je van iemand houdt. Of ze zijn gewoon tering zenuwachtig.
104 kudos 2025-12-25 20:21:01 door eendenreet op Gefeliciteeeerd
Zo is cultuur!
226 kudos 2025-12-25 20:06:28 door KenisPoker op Gefeliciteeeerd
Geef het nog wat tijd... het is de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten!
406 kudos 2025-12-25 19:56:24 door Gekkie123 op Gefeliciteeeerd
Arme knul. Hij was liever met haar broer getrouwd.
3 kudos 2025-09-26 08:42:48 door Kneiterlinks op Squirtbaas is een meester in bevredigen
Vrouw ligt op de rug. Ringvinger en middelvinger naar binnen. Handpalm af en toe op de clitoris drukken. Met de vingers frequent tegen de G-spot aan drukken. Vrouw moet zich wel kunnen ontspannen, maar bij de meesten werkt dit prima.
24 kudos 2025-09-25 19:53:47 door Anus-Martius op Squirtbaas is een meester in bevredigen
Denk dat Gina zijn naar shag stinkende middel- en ringvinger niet in haar punani wil hebben...
26 kudos 2025-09-25 19:36:24 door Scherpstemes op Squirtbaas is een meester in bevredigen
Wordt i.i.g. terstond drijfnat.
4 kudos 2025-08-16 20:00:35 door dumpietrumpeie op Duidelijke anti-wolf instructies
@Wereldwonder12 | 16-08-25 | 21:39: maar echt die stomme yuppen en boeren moeten gewoon oprotten de wolf was hier eerder
15 kudos 2025-08-16 19:39:43 door Wereldwonder12 op Duidelijke anti-wolf instructies
dat is voor meer van onze nieuwe inwoners van toepassing
0 kudos 2025-08-02 05:37:38 door Reacteur op Tuinfeest deLuxe met Hollandse lijfmuziek
Dan heeft er dus niemand last gehad van dit duet?
1 kudos 2025-07-26 06:49:36 door Unit303 op Hoe ga je het best vreemd met de baas?
lekker fees fucken
7 kudos 2025-07-25 23:18:21 door enerene op Hoe ga je het best vreemd met de baas?
Denk dat naar de hoeren gaan op lange termijn goedkoper is.
33 kudos 2025-07-25 20:02:27 door GewoonDoenBah op Hoe ga je het best vreemd met de baas?
Heb je geld?
2 kudos 2025-06-29 19:07:03 door Dwayne Wayne op Bulldog loopt als een zonnetje
Poah