DumpStats voor Couscousmetappelmoes

955 +1091 -136

Kudos

#36828 (Top 11.5238%)

Kudos/dag 9.01
Kudos/reaguursel 6.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 147
Minste kudos op 1 reaguursel -16

153

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.44
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 10-03-2026
Eerste reactie op 10-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-6 kudos 2026-06-24 13:43:48 op Nationaal Hitteplan
Swa die ijs, wat voor ijs is die?
Mokka, stracciatella ,vanille?

0 kudos 2026-06-22 17:46:24 op Superheldenentree
@BeermanMormont | 22-06-26 | 14:50: Hier naartoe gezonden door Imro van Hetten

5 kudos 2026-06-21 23:25:25 op Paarshaar met Groenhaar
Bij hun volgende date gaan ze samen naar de A12 met een tube lijm

6 kudos 2026-06-19 18:27:02 op Re: Kampen hij komt eraan!!
Ach een paar dagen broodje ham,broodje kaas,wat drinken en in de airco met papieren beddengoed is zo slecht nog niet met deze hitte.

5 kudos 2026-06-19 07:42:10 op Wat heb je aan een garage
Dit hadden we in de jaren 70-80 ook hoor, alleen had toen niemand een telefoontje waar je mee kon filmen, toen hing de telefoon nog in de gang bij de voordeur.

0 kudos 2026-06-15 18:34:21 op Hou mijn bier vast..
En nou met een groefkopadder of een bushmaster

-11 kudos 2026-06-15 15:33:34 op DSI pakt 2 mannen op
Dit is geen DSI dit is het AT van de politie midden Nederland, aanhouding gebeurde bij de Praxis aan de Maat in Houten.

47 kudos 2026-06-15 08:09:33 op Japanners zijn goed opgevoed
Kijk Nederlanders, dat is nou opvoeding, ipv de voeding die ouders hier geven.

-15 kudos 2026-06-15 00:45:12 op Opstelling Oranje tegen Japan
Mooi he, de overbetaalde baardjes en sikjes brigade kan al bijna weer naar huis, heerlijk..
Valentijntje D, Rene vd G en oppermopperautist Johan D kom er maar in met jullie analyse in dat hersenloze praatprogrammaatje .
De 900km vlaggetjes kunnen weer de kast in.
Ik kan niet wachten tot morgenochtend op al die chagrijnige mensen die het allemaal beter weten.

-1 kudos 2026-06-14 18:16:59 op Voorspelling voor Nederland - Japan
@dikkejenkie | 14-06-26 | 17:27: Nee man, kees kist en wim zuurbier in de spits en piet schrijvers int doel, simon tahamata in de achterhoede.

6 kudos 2026-06-14 16:46:32 op MATCH DAY!
Je zal toch tijdelijke huisvesting zoeken, een huis huren en dan bij deze GGZ klant in de straat terecht komen.
Dat gun je je ergste vijand niet

1 kudos 2026-06-14 13:32:56 op Overstekende eenden
@doemawat | 14-06-26 | 12:05: Ja idd dat vraag ik mij dus ook af, dit slaat nergens op, geen enkele grond voor.

2 kudos 2026-06-14 10:45:33 op Overstekende eenden
Nee hoor gewoon Thailand, heel normaal daar.
Kom eens van je zolder af en doe wat levenservaring op,dan hoef je niet zo vaak Ai te denken.

1 kudos 2026-06-13 15:10:08 op Bang in de achtbaan
@hoidoeihoi | 13-06-26 | 10:52: Nee hoor, puur eigen ervaring met hartfalen

3 kudos 2026-06-13 14:29:08 op Domme vrouw
Dit is denk ik bij de Efteling,zie de minaret van Ali Baba en de 70 rovers

1 kudos 2026-06-13 10:14:42 op Bang in de achtbaan
Kan ook een onderliggende hartziekte zijn he, bv decompensatio cordis,waardoor je hart te weinig kracht heeft om je bloed rond te pompen bij zulke G-krachten.

-3 kudos 2026-06-11 09:13:25 op Lekker nummertje chef
Awimbawe awimbawe awimbawe in the jungle the mighty jungle

9 kudos 2026-06-11 09:06:07 op Mag ik even piano spelen?
Heerlijk Robert Miles, nog van voor het tijdperk autotune en hiphoptroep.

8 kudos 2026-06-09 15:16:59 op Fietsen in West Vlaanderen
Dit is Henok Dekaezemaker, ook bekend onder zijn alias bomma Georgette een typetje wat hij doet

7 kudos 2026-06-08 14:17:17 op In de islamosfeer...
@Wateenaccountnaamzeg | 08-06-26 | 14:13: Het is niets meer dan constateren van feiten, heeft niets te maken met zielig doen.
Het heeft er zelfs mee te maken onder welk accountnaam je de reactie plaatst

53 kudos 2026-06-08 14:05:59 op In de islamosfeer...
Er worden geen collums over geschreven omdat de redacteurs bang zijn voor reacties uit de hoek van dit soort mannen, en je mag zo langzamerhand ook nergens meer vrijuit reageren als het om dit soort dingen gaat, zelfs hier op Dumpert ligt het er maar net aan wie er in het moderatingteam zit merk ik steeds vaker.

16 kudos 2026-06-07 14:18:19 op Goeie beatfabriek
Te weinig levenservaring hebben om te zien dat ze hier lintzagen slijpen en omdat je vonkjes ziet denken dat er gelast wordt, welkom in het brein van een 25 jarige.