975 +1111 -136
Kudos
#36828 (Top 11.5238%)
| Kudos/dag | 9.11 |
| Kudos/reaguursel | 6.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
975 +1111 -136
Kudos
#36828 (Top 11.5238%)
| Kudos/dag | 9.11 |
| Kudos/reaguursel | 6.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
153
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.43 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 10-03-2026 |
| Eerste reactie op | 10-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-10 kudos 2026-06-24 13:08:07 door Dump-Pie-Dump op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Je bent zelf net zo een pauper. Ga Nederlands leren!
-12 kudos 2026-06-24 12:26:52 door Pilslikker op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
ik hoor die woordje hier ook gewoon bij Nederlandse jeugd hoor.
-92 kudos 2026-06-24 11:56:46 door Schurk01 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ja, want alle Nederlands beheersen hun moedertaal net zo goed als jou, he! Of denk jij dat jij beter ben als mij?
2 kudos 2026-06-23 14:56:11 door Orichinals op OCD moment in Windows klok
Ja, al 35 jaar, meestal met veel plezier en dito gemak, als je weet hoe en welke rotzooi je uit moet schakelen. Doordat laatste blijven zelfs de nieuwste versies te doen. Ook wel Linux in diverse soorten geprobeerd, maar steeds was dat het net niet voor mij, ook Mac en Chrome zijn voor mij niet geschikt genoeg. Met Wndows kan ik verder alles doen wat nodig is en het loopt allemaal soepel.
6 kudos 2026-06-19 16:59:24 door BennieDeKok op Re: Kampen hij komt eraan!!
Ik zou varkensvlees verplichten in de cel. Dan is het cellentekort snel opgelost.
1 kudos 2026-06-15 18:23:08 door alsikaanjoudenk op DSI pakt 2 mannen op
@Poopulist | 15-06-26 | 19:48:
Klopt eenheden hebben idd AOT en die vallen sinds het bestaan van de DSI onder de DSI. De DSI is een verzamelnaam van vier afdelingen.
Zo moeilijk is het toch niet
-1 kudos 2026-06-15 17:48:47 door Poopulist op DSI pakt 2 mannen op
@alsikaanjoudenk | 15-06-26 | 15:41: Nope, allerlei andere eenheden hebben ook arrestatieteams. Dus als het een AT is, wil nog niet zeggen dat het een AT van de DSI is.
-4 kudos 2026-06-15 16:02:16 door Lucifers-Bitch op DSI pakt 2 mannen op
@alsikaanjoudenk | 15-06-26 | 15:41: Niet elke AT'er is DSI'er, elke DSI is dan wel weer AT'er
2 kudos 2026-06-15 14:02:00 door Sjakkieflessenrukker op DSI pakt 2 mannen op
Ja dat klopt en waar zit de DSI in Houten ergens op de Veste.
25 kudos 2026-06-15 13:41:01 door alsikaanjoudenk op DSI pakt 2 mannen op
Laat het AT nou een afdeling zijn van de DSI.
Dus DSI
0 kudos 2026-06-15 13:28:42 door nappie86 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Basketbal
-3 kudos 2026-06-15 06:06:04 door nergens_goed_voor op Opstelling Oranje tegen Japan
Wie is er nu de oppermopperautist?
1 kudos 2026-06-13 13:24:50 door Eenechteslet op Bang in de achtbaan
nee dit is duidelijk zoveel stress dat het lichaam zich uitschakeld. Daarom ook uitval op moment dat er geen G krachten zijn maar wel veel spanning in het lichaam.
1 kudos 2026-06-13 13:10:08 door Couscousmetappelmoes op Bang in de achtbaan
@hoidoeihoi | 13-06-26 | 10:52: Nee hoor, puur eigen ervaring met hartfalen
10 kudos 2026-06-13 08:52:41 door hoidoeihoi op Bang in de achtbaan
Jij bent eerstejaars geneeskundestudent en wil pronken met moeilijke termen? Bepaalde hartritmeproblemen kunnen dit veroorzaken maar decompensatio cordis (=hartfalen) zorgt doorgaans niet voor plots bewustzijnsverlies.
5 kudos 2026-06-11 08:54:57 door ikdenkwat op Lekker nummertje chef
The tiger sleept tonight?
9 kudos 2026-06-08 12:29:26 door Vage_eddie op In de islamosfeer...
Mensen zijn bang voor de reacties van extremistische moslims, maar onderschat ook niet wat decennia vingerwijzen vanuit eigen, Nederlandse gelederen heeft gedaan.
Als je je over zoiets uitspreekt, ben je al snel -zonder enige nuance- een "racist".
7 kudos 2026-06-08 12:17:17 door Couscousmetappelmoes op In de islamosfeer...
@Wateenaccountnaamzeg | 08-06-26 | 14:13: Het is niets meer dan constateren van feiten, heeft niets te maken met zielig doen.
Het heeft er zelfs mee te maken onder welk accountnaam je de reactie plaatst
-7 kudos 2026-06-08 12:13:02 door Wateenaccountnaamzeg op In de islamosfeer...
Behalve dan dat je overal op het internet gewoon deze mening mag neerplempen zonder enig probleem. Maar probeer het anders eens met argumenten ipv alleen zielig doen. Het is misschien nieuws voor je maar daders doen over het algemeen niks met gevoelens van zieligheid.
1 kudos 2026-06-05 16:25:05 door Nozemans op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Farthdater | 05-06-26 | 15:39: ik heb het ook nog maar even gedaan en wat toegevoegd.
8 kudos 2026-06-05 13:39:17 door Farthdater op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Reedtveeter | 05-06-26 | 14:35: Nee, die kuthoer blokkeert iedereen die er wat van zegt. Ik kan haar profiel opeens niet meer zien na dat ik er iets over had gepost onder exact die foto.
3 kudos 2026-06-05 12:35:09 door Reedtveeter op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Het meest treurige aan dit alles zijn nog de volgers die haar gedrag totaal niet veroordelen. er lopen meer gekken rond dan er vast zitten.... https://www.instagram.com/p/DZ...
5 kudos 2026-06-03 14:44:22 door Mr.Knakworst op Fijne woensdag allemaal
Dan ga ik voor de zekerheid voor het zinken de kerk uit
0 kudos 2026-05-28 12:37:11 door SuqMadiq op Freestylemeneer komt violist tegen
Jezus wat een open deur zeg....
0 kudos 2026-05-27 22:16:40 door ManuelV op Gras maaien op z'n Japans
Lukt gewoon prima. Met de juiste techniek snij je er als boter door. Je moet de bamboe na het kappen alleen niet te lang laten drogen. Dan hardt het uit en wordt het inderdaad moeilijker. Je krijgt dan ook sneller krassen op je blad
-2 kudos 2026-05-27 13:23:26 door Kwaaie tor op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
In Nederland is alle stroom 100% duurzaam dus je hoeft je ook helemaal niet schuldig te voelen. Althans, toen ik op zoek ging naar eer een energie leveraar was alles 100% duurzaam. Ik veeg me reet er mee af, wat een onzin.
-2 kudos 2026-05-27 13:23:00 door Dirk-teur op Gras maaien op z'n Japans
@Dr. Klatergoud | 27-05-26 | 14:59: Begrijpend lezen is moeilijk.
4 kudos 2026-05-27 12:59:53 door Dr. Klatergoud op Gras maaien op z'n Japans
Vandaar dat opa even 5x laat zien dat het wel kan
2 kudos 2026-05-05 13:23:16 door Weggedorist op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Oké je hebt walgelijke gedachtes.. En waarom wilde je die precies delen?
11 kudos 2026-05-03 13:46:25 door DeBennieDeKok op Op rooftocht in Nieuwegein
Zonder infrarood bijschijnen kunnen we de RAL ook wel raden.
0 kudos 2026-05-01 06:58:52 door Departed82 op Chanook haalt water uit Maas te Reuver
Pas nou op of kijk uit. Net zoals je iets uitprint en afdrukt en niet afprint of uitdrukt.
1 kudos 2026-04-30 14:06:53 door nieuwsgierige pelg op Chanook haalt water uit Maas te Reuver
@R2_MeToo | 30-04-26 | 15:15: Net genoeg ruimte om één shotje in te doen voor Timmy.
2 kudos 2026-04-30 13:15:53 door R2_MeToo op Chanook haalt water uit Maas te Reuver
Ik denk dat er precies genoeg ruimte is voor Jimmy de bultmug in zo'n emmer
5 kudos 2026-04-30 11:40:26 door TommeltjeHorlepiep op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Doe niet zo belangrijk
3 kudos 2026-04-30 11:03:22 door banditoz op Hard rijden?
@Ginootje1976 | 30-04-26 | 12:40: Ik ben gewoon aan het werk, zoals je weet. (google translate, het is een Nederlandstalige website.)
-33 kudos 2026-04-30 10:40:26 door Ginootje1976 op Hard rijden?
'ana fi aleamal faqat, kama taealam.
0 kudos 2026-04-21 13:36:32 door Infantilo op 0 Zicht, sneeuw, mist en een flauwe bocht
Is dit een Turks Pools dialect?
2 kudos 2026-03-28 10:35:30 door Imp58 op Fietser weet snellere weg
Net als de muziek.
6 kudos 2026-03-26 14:58:23 door Risingson op Ali B krijgt NOG meer cel geëist in hoger beroep
Goede ouwe tijd in Kanaleneiland of Slotervaart
1 kudos 2026-03-19 16:21:06 door Couscousmetappelmoes op Bord voor je kop?
@Evy85 | 19-03-26 | 12:43: Het is taalvout
-2 kudos 2026-03-19 12:35:56 door Loosecanon op Onderweg naar opa's laatste rustoord
Couscous: moeilijk hè, reaguren?
3 kudos 2026-03-19 11:43:07 door Evy85 op Bord voor je kop?
En zeker als je een taalfout maakt!
0 kudos 2026-03-19 08:15:18 door Trumpie op Noa Lang verliest bijna het topje van zijn duim
en een VW Golf met die tasje?
6 kudos 2026-03-15 18:03:22 door Aleksandr op Straatfittie met abrupt einde
Jodan mawashi geri
Geen ippon want de tegenstander was geheel weggedraaid toen de techniek werd ingezet.
Mogelijk diskwalificatie en zeker geen punt.