DumpStats voor Couscousmetappelmoes

966 +1102 -136

Kudos

#36828 (Top 11.5238%)

Kudos/dag 9.11
Kudos/reaguursel 6.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 158
Minste kudos op 1 reaguursel -16

153

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.44
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 10-03-2026
Eerste reactie op 10-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-15 kudos 2026-06-15 00:45:12 op Opstelling Oranje tegen Japan
Mooi he, de overbetaalde baardjes en sikjes brigade kan al bijna weer naar huis, heerlijk..
Valentijntje D, Rene vd G en oppermopperautist Johan D kom er maar in met jullie analyse in dat hersenloze praatprogrammaatje .
De 900km vlaggetjes kunnen weer de kast in.
Ik kan niet wachten tot morgenochtend op al die chagrijnige mensen die het allemaal beter weten.

-11 kudos 2026-06-15 15:33:34 op DSI pakt 2 mannen op
Dit is geen DSI dit is het AT van de politie midden Nederland, aanhouding gebeurde bij de Praxis aan de Maat in Houten.

-11 kudos 2026-05-27 14:55:11 op Gras maaien op z'n Japans
Met verse halmen bamboe lukt dit nog wel, maar als het 2 jaar oud is kom je daar echt niet zo makkelijk doorheen, zelfs niet met een katana.
Op 1.25 kun je de schutbladeren zien verschijnen in het bovenste deel van de bamboe, vandaar dat het dus verse halmen zijn van nog geen jaar oud.

-6 kudos 2026-06-24 13:43:48 op Nationaal Hitteplan
Swa die ijs, wat voor ijs is die?
Mokka, stracciatella ,vanille?

-4 kudos 2026-04-30 13:03:42 op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Dat is een amateurfotograaf met zijn hand bovenop zijn lens.
Een lens ondersteun je door je hand eronder te houden dan kan je met 2 vingers zoemen en eventueel scherpstellen

-4 kudos 2026-03-23 15:48:29 op Op z’n teentjes…
Ik zie 1 Audi en 1 Porsche
Of een groter beeldschermpje nemen of naar Hans Anders

-3 kudos 2026-03-26 15:47:55 op DumpertMesMakerij
Of je koopt gewoon een Nesmuk exclusief

-3 kudos 2026-03-28 13:31:19 op Goeiekkmorgen
@DrijverS | 28-03-26 | 13:24: "jezelf" schrijf je aan elkaar

-3 kudos 2026-06-11 09:13:25 op Lekker nummertje chef
Awimbawe awimbawe awimbawe in the jungle the mighty jungle

-1 kudos 2026-06-14 18:16:59 op Voorspelling voor Nederland - Japan
@dikkejenkie | 14-06-26 | 17:27: Nee man, kees kist en wim zuurbier in de spits en piet schrijvers int doel, simon tahamata in de achterhoede.

0 kudos 2026-06-15 18:34:21 op Hou mijn bier vast..
En nou met een groefkopadder of een bushmaster

0 kudos 2026-03-19 18:57:16 op Berichtje van vriendin
Andere auto, de ene heeft alcantara stuur en de andere niet, net als kettinkje aan de spiegel, ene wel andere niet

0 kudos 2026-04-27 18:31:07 op Zo loop ik altijd..
Dat BoraBora op Ibiza is wel achteruit gegaan zeg.

0 kudos 2026-04-27 18:19:59 op Poah das mien merk
Doe eens wat WD40 op die remmen,wat een herrie.