966 +1102 -136
Kudos
#36828 (Top 11.5238%)
| Kudos/dag | 9.11 |
| Kudos/reaguursel | 6.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 158 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
966 +1102 -136
Kudos
#36828 (Top 11.5238%)
| Kudos/dag | 9.11 |
| Kudos/reaguursel | 6.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 158 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
153
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.44 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 10-03-2026 |
| Eerste reactie op | 10-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-16 kudos 2026-03-15 12:23:55 op Straatfittie met abrupt einde
Mawashi geri ippon
-15 kudos 2026-06-15 00:45:12 op Opstelling Oranje tegen Japan
Mooi he, de overbetaalde baardjes en sikjes brigade kan al bijna weer naar huis, heerlijk..
Valentijntje D, Rene vd G en oppermopperautist Johan D kom er maar in met jullie analyse in dat hersenloze praatprogrammaatje .
De 900km vlaggetjes kunnen weer de kast in.
Ik kan niet wachten tot morgenochtend op al die chagrijnige mensen die het allemaal beter weten.
-12 kudos 2026-06-13 14:24:13 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Met een beetje geluk zit die maandagochtend weer op de boot terug naar verrotterdam
-11 kudos 2026-06-15 15:33:34 op DSI pakt 2 mannen op
Dit is geen DSI dit is het AT van de politie midden Nederland, aanhouding gebeurde bij de Praxis aan de Maat in Houten.
-11 kudos 2026-05-27 14:55:11 op Gras maaien op z'n Japans
Met verse halmen bamboe lukt dit nog wel, maar als het 2 jaar oud is kom je daar echt niet zo makkelijk doorheen, zelfs niet met een katana.
Op 1.25 kun je de schutbladeren zien verschijnen in het bovenste deel van de bamboe, vandaar dat het dus verse halmen zijn van nog geen jaar oud.
-7 kudos 2026-03-15 19:41:17 op Heb je wel eens op een plek gedraaid dat je van van.......
Onze poldersamoerai Po
-6 kudos 2026-05-24 18:48:21 op Dashcam arrestatie Britney Spears
Oeps she did it again
-6 kudos 2026-05-01 18:10:03 op Lekker alles loskraken
Jij weet overduidelijk niet waar je het over hebt
-6 kudos 2026-03-12 14:39:42 op Bom op deur synagoge in Luik maandagnacht
@Aleksandr | 12-03-26 | 13:18: Briljante gedachte, Luik Belgie want belgen stemmen Nederlandse PVV
-6 kudos 2026-06-24 13:43:48 op Nationaal Hitteplan
Swa die ijs, wat voor ijs is die?
Mokka, stracciatella ,vanille?
-5 kudos 2026-05-04 09:51:18 op Turkse opa is schoenenpoetser
Nou iemand die knuffelt met een koningscobra,taipan of een black mamba
-4 kudos 2026-04-30 13:03:42 op Even bijtanken en daarna naar Heerde
Dat is een amateurfotograaf met zijn hand bovenop zijn lens.
Een lens ondersteun je door je hand eronder te houden dan kan je met 2 vingers zoemen en eventueel scherpstellen
-4 kudos 2026-03-23 15:48:29 op Op z’n teentjes…
Ik zie 1 Audi en 1 Porsche
Of een groter beeldschermpje nemen of naar Hans Anders
-3 kudos 2026-04-01 12:42:06 op Circuit Maasvlakte weer geopend
Ja dit zijn overduidelijk geen Boston Acoustics
-3 kudos 2026-03-26 15:47:55 op DumpertMesMakerij
Of je koopt gewoon een Nesmuk exclusief
-3 kudos 2026-03-28 13:31:19 op Goeiekkmorgen
@DrijverS | 28-03-26 | 13:24: "jezelf" schrijf je aan elkaar
-3 kudos 2026-06-11 09:13:25 op Lekker nummertje chef
Awimbawe awimbawe awimbawe in the jungle the mighty jungle
-3 kudos 2026-03-15 18:45:14 op Screening voor gemeenteraadsleden gaat goed!
Spelen met het tooltje?
Tooltje werkt helemaal niet op de site van RTL
-2 kudos 2026-06-08 13:59:06 op Vuurwerkshow op de snelweg
Happy NewYear
-2 kudos 2026-05-21 14:56:44 op Mammoettand gevonden in Nederland
Dat is gewoon de kies van m'n buurvrouw anneke.
-2 kudos 2026-06-23 12:33:14 op OCD moment in Windows klok
Windhoos??
Zijn er echt mensen die dit vrijwillig gebruiken?
-2 kudos 2026-06-15 00:47:27 op Opstelling Oranje tegen Japan
Of Piet Schrijvers
-1 kudos 2026-06-14 18:16:59 op Voorspelling voor Nederland - Japan
@dikkejenkie | 14-06-26 | 17:27: Nee man, kees kist en wim zuurbier in de spits en piet schrijvers int doel, simon tahamata in de achterhoede.
-1 kudos 2026-05-03 14:46:01 op Orka's jagen op pinguïn terwijl cruisevolk toekijkt
Ik snap die orca's wel,weet je hoe lekker die pinguïns zijn met een beetje samoeraisaus
-1 kudos 2026-04-19 16:05:25 op Bootje met sproeimogelijkheden
Ja dat is nogal logisch, als je het besproeid groeit het beter
-1 kudos 2026-06-15 00:53:23 op NY Knicks gewonnen dus tijd om te slopen
Zie hier het IQ van voetbalfans.
0 kudos 2026-04-03 11:14:13 op Looksmaxxer Clavicular laat zich wurgen voor de lijks
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-06-12 13:54:17 op Potje matten op de tribune
Je mag ook niks meer he tegenwoordig
0 kudos 2026-04-02 16:26:11 op Kettingrovers gezocht
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-09 16:03:03 op Brandje in de trailer
Ja die Chinezen kijken niet zo nou
0 kudos 2026-05-29 12:12:33 op Paardje controleren op de renbaan
Ippon
0 kudos 2026-04-30 11:50:32 op Hard rijden?
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-19 08:03:59 op Testrit koningsdagwagen
Is die Italiaanse troep toch nog ergens goed voor.
0 kudos 2026-03-18 10:50:00 op Verstandkies trekken DIY
Een echte badass Maori
0 kudos 2026-06-15 18:34:21 op Hou mijn bier vast..
En nou met een groefkopadder of een bushmaster
0 kudos 2026-04-17 14:58:49 op Aziatische Nederlander wil iets kwijt
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-27 18:33:52 op Dumpert Muziek Quiz
Met Marcel en Ratna de Rijk..
0 kudos 2026-06-07 13:35:26 op Kentekenplaatjatters op beeld
En nou bij mij, die zit met 6 popnagels vast
0 kudos 2026-05-25 13:07:40 op Berg uw moeders en vrouwtjes maar
Waarschijnlijk Samsung?
0 kudos 2026-06-11 12:33:07 op Lekker ding met gouden keeltje
Veel peter idd
0 kudos 2026-03-19 18:57:16 op Berichtje van vriendin
Andere auto, de ene heeft alcantara stuur en de andere niet, net als kettinkje aan de spiegel, ene wel andere niet
0 kudos 2026-04-27 18:31:07 op Zo loop ik altijd..
Dat BoraBora op Ibiza is wel achteruit gegaan zeg.
0 kudos 2026-04-27 18:19:59 op Poah das mien merk
Doe eens wat WD40 op die remmen,wat een herrie.
0 kudos 2026-03-18 16:14:57 op Iron Dome op het nippertje
Nou idd,precies dat dus.
0 kudos 2026-03-10 17:52:50 op Half Australië onder water
@satoer | 10-03-26 | 15:48: Tolol
0 kudos 2026-03-28 10:47:48 op Fietser weet snellere weg
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-05 15:18:01 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-05-25 08:07:46 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-31 15:40:14 op Ondankbaar zusje is boos
Zonde van die pot Skippy op 0.22sec
0 kudos 2026-06-10 13:49:31 op Ex niet helemaal tevreden met nieuwe verloving
-weggejorist-