DumpStats voor thebeast4000

3,037 +6928 -3891

Kudos

#19761 (Top 6.1834%)

Kudos/dag 3.44
Kudos/reaguursel 3.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 457
Minste kudos op 1 reaguursel -178

803

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.91
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 20.2
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 23-01-2024
Eerste reactie op 23-01-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-24 21:29:39 op Heb je het ook zo warm....
tja, als die miljarden en miljarden aan ontwikkelingshulp nu eens nuttig besteed waren hé?

-1 kudos 2026-06-21 13:45:31 op Vleesetende egel
@van_Sukkelenburg | 21-06-26 | 12:56: ai is het niet met u eens. de egel is een roofdier en geen kleintje ook. dat hij toevallig eens een besje eet veranderd daar niks aan

0 kudos 2026-06-11 19:12:09 op Ohnoes nee neeee
@onkl | 11-06-26 | 19:08: vindt je het erg als ik daar mijn ernstige twijfels over heb?

28 kudos 2026-06-11 19:03:39 op Ohnoes nee neeee
ja, gelukkig lopen er in nederland niet minimaal net zoveel idioten rond.

-5 kudos 2026-06-09 12:09:59 op 7-Jarige op de virtuele ring
gewoon eens een beetje met de tijd meegaan. heel vroeger liepen ze allemaal met een hoepel door de straat, ook toen vonden de opuderen daar wat van. je kunt ontwikkeling niet vastzetten op een tijd die jou goed uitkomt.

1 kudos 2026-06-09 05:28:26 op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
@slabak12 | 09-06-26 | 01:23: wie is nu slim? max die stinkend rijk is geworden in een sport die nu relatief veilig is geworden of iemand die op een eiland als een beest te keer gaat met een grote kans op de dood en dat voor een beloning die niks tot nihil is?

2 kudos 2026-06-04 11:31:33 op Hello ladies
bij mij was er toch geen wit wolkje maar een bruin wolkje te zien....

6 kudos 2026-06-04 02:44:05 op Haha mis
nee, een rondje rennen van punt a naar punt a zet zoden aan de dijk, dan ben je pas slim hé?

1 kudos 2026-06-03 13:27:10 op RIP het Westen
@sarabada | 03-06-26 | 13:15: diegene wat er nu zitten lossen het probleem zeker niet op.

-6 kudos 2026-05-30 18:42:31 op Niks aan de hand
elke morgen als ik opsta heb ik hetzelfde probleem, een cobra die alle kanten op gaat.

4 kudos 2026-05-22 07:37:47 op Space-X boosters komen weer thuis
@Doelkoes | 22-05-26 | 07:18: ach, vroeger waren mensen ook overtuigd dat er nooit iemand naar de maan zou gaan....

6 kudos 2026-05-21 11:23:31 op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
kan me natuurlijk vergissen maar die brug en het onderhoud zijn volgens mij gewoon betaald van belastinggeld? die brug is van ons allemaal.

7 kudos 2026-05-21 01:33:04 op Meisje in de keuken
@split-87 | 21-05-26 | 00:20: de hele dag met mezelf spelen....

-3 kudos 2026-05-16 18:49:16 op Gezelligheid in Nijmegen tijdens het Nationaal Protest
zou hij die subsidie misschien krijgen om een gelijk speelveld te creëren tegenover de import van die derde wereld landen die niet aan allemaal die onzin van klimaat en natuur hoeven mee te doen?

5 kudos 2026-05-14 19:10:34 op Leuke dag gehad
tja, de tijd dat we achter een hoepel aanrenden is al een tijdje voorbij hé.....

0 kudos 2026-05-13 06:27:52 op Koters opvoeden
@ikvindje | 13-05-26 | 05:25: dan heeft u niet goed gekeken.... slaan kan een hond niet, die corrigeert met zijn bek.

10 kudos 2026-05-12 11:37:43 op 10-jarig talentje
ik heb vroeger een goeie raad gekregen van mijn ouders: koop je kinderen nooit een drumstel.....

1 kudos 2026-05-10 01:29:09 op Roken is slecht
door uitlaatgassen in te ademen. oh nee wacht, die zijn schoon zeggen ze.

-21 kudos 2026-05-08 03:24:53 op Stephen Colbert for president?
maar zijn supporters proberen niet keer op keer een democratische leider te vermoorden.

-2 kudos 2026-05-07 00:13:44 op Weer een job minder
@vanonder | 06-05-26 | 23:47: en dat geloof je zelf?

-44 kudos 2026-05-06 02:18:59 op Jurkje maat M
en waar denkt u dat uw garderobe vandaan komt? alleen betaald u het driedubbele, dus wie is hier nu dom?

-27 kudos 2026-05-02 22:37:00 op Banksy slaat weer toe
u kunt het slecht hebben dat er mensen zijn die wat meer hebben dan u hé?

-12 kudos 2026-05-02 12:14:34 op Zieke synchroon muziekvideo
dat maken zelf wel uit. cocaine, heroine en alcohol gebruiken is ook niet stoer.