180,486 +190512 -10026
Kudos
#196 (Top 0.0613%)
| Kudos/dag | 44.83 |
| Kudos/reaguursel | 76.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 9900 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1284 |
180,486 +190512 -10026
Kudos
#196 (Top 0.0613%)
| Kudos/dag | 44.83 |
| Kudos/reaguursel | 76.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 9900 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1284 |
2,367
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.59 |
| Topreaguursels | 89 |
| Woorden per reaguursel | 13.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 43 |
| Geregistreerd op | 16-06-2015 |
| Eerste reactie op | 16-06-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-3 kudos 2026-06-24 18:56:46 op Tip voor deze warme dagen
Lekker man, gelijk alle grip op je stuur kwijt. Goed idee!
1 kudos 2026-06-24 17:56:08 op Auto in de hens op de A7
Pas nou op straks gaan ze weer massaal filmen achter het stuur
23 kudos 2026-06-24 11:21:55 op Vetzakken in de sportschool
Ik vind dat mensen die denken dat ze influencer zijn omdat ze zichzelf kunnen filmen niet in de sportschool thuis horen.
87 kudos 2026-06-24 11:20:38 op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
Mensen die spraakberichten versturen verdienen het sowieso om op een legoblokje te stappen.
0 kudos 2026-06-24 11:07:16 op En wie niet springt die is een Zweed
@AliDigitalie | 23-06-26 | 21:26: wat is nou de hint voor de jonge reaguurders?
1 kudos 2026-06-23 18:48:50 op Gefeliciteerd eh
Dit is een fucking grap toch? Alsjeblieft, laat het fake zijn.
16 kudos 2026-06-23 18:48:01 op 121 jaar geleden..
Snel, lachen, anders wordt 'ie nog boos
1 kudos 2026-06-23 18:00:11 op Effe rap diesel pomp deruit rijde
en rap ging het ook niet!
15 kudos 2026-06-21 19:33:09 op Onweer vanuit Ameland!
vanaf Ameland*
0 kudos 2026-06-20 17:21:41 op Nederlanders doen Magalenha
-weggejorist-
19 kudos 2026-06-18 12:41:55 op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Ik denk dat het een sketch is.
1 kudos 2026-06-17 18:00:23 op Maaike op de stuntstep
@Koekkoeksklok | 17-06-26 | 17:31: het spijt me zeer, maar dan ben je echt redelijk koekkoek
7 kudos 2026-06-13 19:18:18 op Papa wil de grote voetbal kopen
Nou, ik denk het in dit uitzonderlijke geval eigenlijk wel.
7 kudos 2026-06-13 18:48:06 op Preventief handelen
Denk dat de eigenaar van die geluidstafel er niet om kan lachen
16 kudos 2026-06-13 15:38:47 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Tamelijk jammer dat zoiets 'bijzonder' genoeg is om benoemd te worden
11 kudos 2026-06-13 10:37:26 op Toy Story Challenge
Ik ben blij dat er nog steeds zulke turnpakjes worden gedragen
-1 kudos 2026-06-13 10:35:38 op Meisje op de minibike
Had niet verwacht dat ze als een soort Cool Aid-mannetje er dwars doorheen ging
0 kudos 2026-06-13 10:34:46 op Kijk kleine, de honkbal!
Wat liev
5 kudos 2026-06-11 20:36:13 op Al me dierbare persoonen
@Bees80 | 11-06-26 | 20:32: dan geven we hier gewoon een plusje, zwitsal.
14 kudos 2026-06-11 18:46:55 op Goed vasthouden
Dit ging echt veel beter dan ik had verwacht
-8 kudos 2026-06-11 12:04:35 op Knicksfan mept agent neer
Lekker deëscalerend opgetreden, pik.
0 kudos 2026-06-10 18:02:44 op Achterlijke die aan het inhalen is
@Dweeziltje | 10-06-26 | 12:44: je zou toch moeten weten dat je mij ook niet altijd serieus moet nemen
4 kudos 2026-06-10 16:43:41 op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
Hou godverdomme gewoon je muil en laat je tieten zien
10 kudos 2026-06-10 12:06:48 op Achterlijke die aan het inhalen is
Heel je auto naar de kloten, zelf het risico op allerlei vervelende verwondingen maar JA - je hebt 'm wél een lesje geleerd hoor!
-2 kudos 2026-06-09 18:20:05 op Vogel in je oog
Ik kan van jullie allebei een geestelijke achterstand
4 kudos 2026-06-02 17:16:15 op Verkeershufter du jour
Gompie
3 kudos 2026-05-31 12:12:08 op Speeltje gekocht op vakantie
Saai!
13 kudos 2026-05-30 19:25:54 op Niks aan de hand
Dat doen ze, ja.
12 kudos 2026-05-26 17:26:56 op Man word een beetje boos
Hier in het winkelcentrum trapte net een oude vent zo'n pisvlek van z'n fatbike. Pisvlek wilde vervolgens de oude vent te lijf gaan maar bedacht zich vrij snel; we hoefden alleen met een paar man een paar stappen dichterbij te zetten. Misschien vallen ze in sommige woonplaatsen nog enigszins onder controle te krijgen......
0 kudos 2026-05-24 21:27:53 op Journalisten horen schoten bij Witte Huis
ziek ja
23 kudos 2026-05-22 15:08:00 op Alexia krijgt vraagje over relatie
Meestal wel, denk ik
8 kudos 2026-05-22 12:14:45 op Goedemorgen!
Ik vind de borstvergroting zonde. Daarvoor was ze nog veel lekkerder
48 kudos 2026-05-21 11:31:34 op Imitator doet een Jesse Pinkmannetje
Wat een negatieve reacties... deze imitatie is echt spot on!
8 kudos 2026-05-19 19:21:43 op Stortregen op de A7
Ik heb niet het idee dat 'ie heel hard rijdt
7 kudos 2026-05-18 11:07:06 op Voelgoedbagger in je smoel
Het kan nog
-37 kudos 2026-05-14 09:34:29 op Hakkertjes bij de Appie
Ik word een beetje hersendood van deze generatie
188 kudos 2026-05-11 12:06:03 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Hahaha, sta je daar als volwassen vent. Wat ongekend sneu, zeg.
9 kudos 2026-05-10 20:28:44 op Auto met Genderdysforie
Dit is een afbeelding van een zwarte BMW met een Duitse kentekenplaat waarop staat "TRAM879". Hilarisch omdat het een auto is en geen tram.
747 kudos 2026-05-10 20:04:06 op Gek wijf heeft geen geduld
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de Politie dergelijke meldingen héél serieus neemt. Denk dat meneer zijn rijbewijs mag inleveren en veroordeling voor poging zware mishandeling is ook zeker niet uitgesloten.
2 kudos 2026-05-08 12:31:28 op Moet ik hem natmaken ma??
Het is niet helemaal waar dat iedereen dat zelf mag weten. Mits je het veilig kunt doen en jezelf daartoe in staat acht ben je verplicht om hulp te verlenen. Maar goed, in dit geval snap ik het wel - deze man is waarschijnlijk inderdaad niet in staat om veilig überhaupt zijn schuifpui te openen.
12 kudos 2026-05-08 12:23:13 op Politie Groningen is heel bijzonder
Dat kost veel te veel geld. Gewoon hardhandig de andere kant op werken zodat je er geen last meer van hebt en door met waar je mee bezig was.
-1 kudos 2026-05-07 21:43:53 op 't ken net
@KoejoeloeckyLuke | 07-05-26 | 19:24: als je er niet bekend bent is dit echt een kut stuk in Nieuwegein... ik was de eerste keer ook -bijna- te laat. Weg gaat omhoog, je ziet 't gewoon heel slecht.
15 kudos 2026-05-06 21:23:21 op Vladimir wil naar de Olympische Spelen
Het is best knap om het moment suprême zó te missen
17 kudos 2026-05-06 21:22:11 op Douwe Bob koppelt stelletje
Sander heeft goede smaak!
-2 kudos 2026-05-06 19:16:43 op Een bmw heeft altijd voorrang!
Je hebt een dashcam. Gewoon niet remmen, kan je je lol op.
70 kudos 2026-05-06 19:15:18 op Immers en daarentegen
Dit is waarom ik zo'n hekel heb aan trajectcontrole. Niet omdat ik me aan de snelheid moet houden maar omdat iedereen dezelfde snelheid gaat rijden en vervolgens denkt dat van rijstrook wisselen ineens helemaal niet meer nodig is. GA NAAR RECHTS
25 kudos 2026-05-06 19:13:42 op Acrobaat in opleiding
Zo, die doet ff niet meer mee
-3 kudos 2026-05-05 16:35:06 op Ff snel de auto neerzetten
Omdat het cool is
4 kudos 2026-05-04 13:24:59 op Drankje doen?
Ze kunnen beter het drankje overslaan
-3 kudos 2026-05-03 16:48:37 op Elektrisch is de toekomst.
Wat doet de filmer nu weer fout?