20,313 +25242 -4929
Kudos
#3466 (Top 1.0845%)
| Kudos/dag | 11.98 |
| Kudos/reaguursel | 13.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 517 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -200 |
20,313 +25242 -4929
Kudos
#3466 (Top 1.0845%)
| Kudos/dag | 11.98 |
| Kudos/reaguursel | 13.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 517 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -200 |
1,509
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.89 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.6 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 24-10-2021 |
| Eerste reactie op | 02-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 23:08:47 door metdedeurinhuis op Hé, hallo, jij ook hier?
Voor mij zijn er weinig andere mogelijkheden.
-1 kudos 2026-06-22 19:06:28 door DikkePapzak op Stokjevangen
max fanboys zijn echt mensen die niks beters in hun leven hebben
32 kudos 2026-06-22 18:40:01 door Uw_Herder op Stokjevangen
En je vader met piemels op een parkeerplaats
2 kudos 2026-06-22 01:21:02 door altijd-guus op NK wielrennen gaat fout
Jij doet niet zo veel aan sport of wel?
4 kudos 2026-06-20 19:04:14 door Attelenooje op De keuzes die je in het leven maakt
Ik ga van links...Naar rechts!
6 kudos 2026-06-20 14:50:01 door DeKeizer1975 op Auto uitladen in Afrika
Ik ook niet, al was het maar omdat we in Nederland hier speciale transportvoertuigen voor hebben bedacht.
61 kudos 2026-06-20 14:47:37 door Uberschwanz op Hoe is het met Krakaka meneer?
Als je het filmpje had afgekeken wist je dat.
2 kudos 2026-06-16 19:24:57 door Nozemans op Lukaku komt invallen
@Zoepvogel | 16-06-26 | 13:29: ik heb echt nog nooit iemand over Max in het Nederlands elftal opstellen zien praten hier behalve jij...
-20 kudos 2026-06-16 11:29:02 door Zoepvogel op Lukaku komt invallen
@deoudebeer | 16-06-26 | 13:21:
Dat is Max Verstappen ook, en daar doen ze hier ook niet moeilijk over.....dus!
47 kudos 2026-06-16 11:21:58 door deoudebeer op Lukaku komt invallen
Lukaku is Belg, mag je niet opstellen in Oranje.
0 kudos 2026-06-08 16:37:39 door itgiedoan op Burenruzie gaat verkeerd
@lned | 08-06-26 | 15:30: It liket my in famyljetragedie.
1 kudos 2026-06-08 13:49:59 door ikbenaf op Aftermath burenruzie Burgum
lees net artikel, maar de tegenpartij komt toch uit Den Haag?
13 kudos 2026-06-08 13:30:55 door lned op Burenruzie gaat verkeerd
"De politie bevestigde maandag aan WâldNet dat er sprake was van een conflict. "
No shit
15 kudos 2026-06-08 12:06:29 door GraafSteno op Aftermath burenruzie Burgum
"De politie doet onderzoek en daaruit moet blijken wat er precies gebeurd is en wat aanleiding is geweest voor het conflict"
Jaja, allemaal mooi, maar krijgen wij daar dan hier ook even bericht van? Want nou weten we nog steeds niks.
-1 kudos 2026-05-27 10:02:01 door Dirk-teur op Dit varkentje laat zich niet zomaar wassen
Zo praat je niet over je moeder
-9 kudos 2026-05-26 17:23:10 door ioozereoh op Kom maar naar beneden
een spijker van onder naar boven.
-10 kudos 2026-05-21 23:22:36 door wswa32 op Vistuig!
* rekening
1 kudos 2026-05-14 10:14:25 door jemigwatverveelikme op Gijzeling in Turkijee
Nee, als jij de chauffeur was dan scheet je in je broek en deed je gedwee wat de man met de shotgun zei. Doe jezelf niet stoerder voor dan je bent.
19 kudos 2026-05-13 20:03:56 door pietpvv op Gijzeling in Turkijee
Ja, maar jij bent ook een heel slim fries paard, dan is het ook veel makkelijker.
17 kudos 2026-05-13 19:09:26 door Ilovefatchicks op Baba mag blijven!
Meedoen is belangrijker dan innen.
0 kudos 2026-05-09 15:31:18 door banjo-kazooie op Hoe diagnosticeer je kanker?
Gast, gezondheidszorg, in het bijzonder voor patiënten met kanker is één van de grootste uitgaven van het westen.
2 kudos 2026-05-09 10:56:52 door DiePanzerVorwaerts3 op Hoe diagnosticeer je kanker?
Op Facebook kun je lezen dat het medicijn tegen kanker allang is ontdekt maar dat "ze" het niet willen vrijgeven. Doe zelluf onderzoek!!1!
9 kudos 2026-05-08 23:00:47 door TommyHijgfiguur op Hoe diagnosticeer je kanker?
In plaats dat we betere behandelingen tegen kanker aan het uitvinden zijn, zitten we te Netflixen en te gamen.
5 kudos 2026-05-08 21:53:22 door Touwtje_ op Hoe diagnosticeer je kanker?
Komt vanzelf als er eentje zelf last van krijgt.
-1 kudos 2026-05-07 17:26:13 door Nozemans op Haha dombo!
*kutt
0 kudos 2026-05-05 18:08:41 door tbcg op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Zeker!
11 kudos 2026-05-05 16:19:48 door Miel98 op De operatiekamer in met een traumachirurg in Dumpert Filmt Je Werkplek!
We vinden niet perse dat artsen te veel verdienen hoor. Eindeloze managementlagen daarintegen…
0 kudos 2026-04-24 07:07:52 door SchuivendePanelen op Wel erg duur tanken
@giggity | 23-04-26 | 23:00: Inderdaad. Rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten. Oud Nederlands gedicht. Plm 1950.
-1 kudos 2026-04-23 21:00:25 door giggity op Wel erg duur tanken
Niet om te slijmen, maar wat kunnen jullie goed rijmen.
-3 kudos 2026-04-23 20:59:06 door Driverofthedqy op Wel erg duur tanken
Wat zul je ze haten die van Ten Kate
3 kudos 2026-04-23 19:41:09 door johannes_de_roker op Wel erg duur tanken
Laat je foppen bij Joppen. collega motorboer
0 kudos 2026-04-23 19:06:24 door Trekpop101 op Politie faalt aan de deur
Geen idee, daar heb geen ervaring mee.
1 kudos 2026-04-23 18:40:56 door Justme86 op Politie faalt aan de deur
dat is niet waar. als er een melding is waarbij er zorg/melding is gemaakt, of mogelijk een .... vinding dan komt er gewoon één eenheid en mogelijk een pso. maar dan gaan ze gewoon naar binnen op art 3 politiewet
0 kudos 2026-04-22 20:26:07 door CtrlAltDepeche op Beertje vast in de boom
Misschien is het niet zozeer het probleem dát hij er zelf uit kan komen, maar vooral wanneer hij er zelf uit komt.
De titel klopt dus gewoon niet.
2 kudos 2026-04-22 16:24:03 door Nopenoo7 op Beertje vast in de boom
In het bos in de beer zijn eigen leefgebied lopen minder mensen rond die vinden dat ie eruit moet. Waarschijnlijk is de woonwijk met mensen,verkeer en asfalt de reden dat ie in de boom zit en er niet meer uit durft. En misschien sterven er wel beren op deze manier aan hongersnood maar doorgaans blijven botten of karkassen niet eeuwig aan objecten vastklampen. Denk dat geraamtes van beren en andere dieren uberhaubt maar zelden blijven doen waar ze als laatst in levende lijven mee bezig waren. Mochten er beren uithongeren in bomen zijn ze geconsumeerd door de natuur in of onder de boom voordat jij er meerdere ziet hangen/liggen tijdens je boswandeling. Ik hoop dat uw vraag enigzins is beantwoord hiermee. Berenfijne dag gewenst!
9 kudos 2026-04-22 15:26:55 door Hetlievemeisje op Beertje vast in de boom
Daar smeren ze broodjes.
5 kudos 2026-04-15 05:55:42 door ditdusook op VI mannen over het duwtje van Robben
Ik snap het ergens wel. Iedereen loopt zich natuurlijk groen en geel te ergeren aan die Robben en niemand durft er wat van te zeggen. Dat je dan je "status" als bekende voetbalpresentator gebruikt om een beetje te bemiddelen lijkt mij niet meer dan normaal.
En reken maar dat Robben zich de volgende wedstrijd wel gedraagt nu dit viral is gegaan, dat was zonder Genee niet gebeurd. Door dit incident is zijn trainerscarrière natuurlijk al zo goed als mislukt. Door zich als een idioot te gedragen bij Groningen onder 14 en dan ook nog verliezen van een amateurclub met de beste o14 voetballers van Groningen.
-2 kudos 2026-03-30 15:27:30 door WhySoSeriousss op Sloot avontuur met keukenmeid
Wat lul je, hoe had het dan uit moeten pakken? Ik zie niets anders dan een poging iemand van de fiets te trappen en als het minder was geweest, was er niet grappigs gebeurd.
0 kudos 2026-03-28 17:46:33 door Esthertje op Meisje valt flauw tijdens rijles
kan niet zonder VOG
0 kudos 2026-03-28 13:38:28 door Shestov op Meisje valt flauw tijdens rijles
Oke. Prachtopmerking kan er wel om lachen.
4 kudos 2026-03-28 12:58:04 door banditoz op Goeiekkmorgen
@Couscousmetappelmoes | 28-03-26 | 13:31: Nee in dit geval niet. Helaas heb je het voud.
0 kudos 2026-03-28 12:38:23 door Wipkipje op Meisje valt flauw tijdens rijles
-weggejorist-
-3 kudos 2026-03-28 12:31:19 door Couscousmetappelmoes op Goeiekkmorgen
@DrijverS | 28-03-26 | 13:24: "jezelf" schrijf je aan elkaar
4 kudos 2026-03-28 12:24:25 door DrijverS op Goeiekkmorgen
Terwijl je zelf te dom bent om correct te spellen.
6 kudos 2026-03-26 19:36:47 door Harryplok op Behoorlijke beuker op de Nürburgring
als het een georganiseerde trackday is dan is een verzekering verplicht.
ik ga ook alleen maar tijdens een trackday.
14 kudos 2026-03-26 19:28:02 door dezusvanpinpaskelly op Behoorlijke beuker op de Nürburgring
dat hoeft niet, je bent niet verzekerd op Nürburgring.
7 kudos 2026-03-26 19:25:53 door ZusAntigoon op Ali B krijgt NOG meer cel geëist in hoger beroep
Jij hebt een taalcursus verdiend.
3 kudos 2026-03-22 06:48:21 door Woppardoes op Aanval op luchtmachtbasis Iran
Zoals de belofte om geen buitenlandse oorlog te voeren?
11 kudos 2026-03-22 00:19:03 door Broek der Broeken op Aanval op luchtmachtbasis Iran
@Eenopa | 22-03-26 | 00:44: Hij zou de oorlog in Oekraïne in een dag beëindigen. Die belofte is hij niet nagekomen. Hij zou geen buitenlandse interventies meer doen. Die belofte is hij ook niet nagekomen. Hij zou de inflatie aanpakken. Hij heeft er zojuist voor gezorgd dat de benzineprijzen door het dak gaan. Vertel me, hoeveel voorbeelden wil je hebben voordat je je gedachten verandert? Doe maar een getal, ik weet zeker dat we als reaguurders zoveel voorbeelden kunnen geven als jij wilt van beloftes die hij niet is nagekomen.
9 kudos 2026-03-21 23:52:08 door Ed-Random op Aanval op luchtmachtbasis Iran
@Eenopa | 22-03-26 | 00:44: ja Trump staat er echt om bekend dat ie zijn beloftes nakomt ja. Grappenmaker...