DumpStats voor frisianhorse

20,311 +25240 -4929

Kudos

#3466 (Top 1.0845%)

Kudos/dag 11.98
Kudos/reaguursel 13.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 517
Minste kudos op 1 reaguursel -200

1,509

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.89
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.5
Reacties per reaguursel 0.6
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 24-10-2021
Eerste reactie op 02-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-22 18:40:49 op Stokjevangen
iets vergelijkbaars doet max ook voor een GP

-11 kudos 2026-06-21 22:43:42 op NK wielrennen gaat fout
waarom zou je als je niet bij de eerste 10 zit überhaupt nog gaan sprinten vraag ik me altijd af

-1 kudos 2026-06-20 20:57:32 op Hondencompi
Onze teckel maakt er gehakt van !

4 kudos 2026-06-20 20:55:31 op Onweer des dood
Dit is toch gewoon schitterend? !

-19 kudos 2026-06-20 20:53:47 op Nederland snel op voorsprong!
Hij had beter met summerville kunnen starten. Brobbey is te zwaar gebouwd voor dit soort temperaturen

1 kudos 2026-06-20 20:53:05 op 2-0!
Je moet ze ook eerst koken!

-4 kudos 2026-06-20 20:52:43 op Verkeerde afslag
Wat zou het gaaf zijn als onze agenten dit ook zouden kunnen! Geen broccoli die ze dan nog ontkomt

5 kudos 2026-06-20 20:49:43 op En dat is 3-0!
Brobbey had hem nog bijna gestopt !

3 kudos 2026-06-19 13:06:14 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Typisch geval van twee schuldigen.. Bezorgers dienen hun werk veilig te kunnen doen! En de reactie van de bezorger was "over the top!"

18 kudos 2026-05-29 11:08:47 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Ik voel me niet thuis bij dit zooitje, maar ze hebben wel gelijk. De max is wel bereikt! Kijk naar Amsterdam meer dan de helft van de inwoners is van buitenlandse komaf. We zijn gast in eigen land aan het worden.

-11 kudos 2026-05-26 19:04:41 op Kom maar naar beneden
Ik zit altijd te wachten tot er eens een kaasschaaf of rasp op het einde van zo'n glijbaan zit

-3 kudos 2026-05-26 18:53:53 op Dit varkentje laat zich niet zomaar wassen
En dat is dus waarom ze bij varkens stroomstootwapens gebruiken. Je kunt slaan, schoppen, trekken maar zo'n beer trekt zich nergens wat van aan. Alleen met een stroom stoot kun je zo'n dier sturen

-1 kudos 2026-05-23 17:56:57 op Mooie lippen
Vetgedrukt liplezen !

1 kudos 2026-05-22 08:39:26 op Vistuig!
Je vergroeit met je ellende !

25 kudos 2026-05-22 00:08:40 op Vistuig!
Maak er maar een tekening van en stuur het maar naar Mallorca ! Blijvertje!

-2 kudos 2026-05-18 10:51:44 op Rouwstoet
Kijk het hoeft allemaal niet zo duur !

-33 kudos 2026-05-13 20:56:31 op Gijzeling in Turkijee
Als ik chauffeur was had ik het gaspedaal helemaal ingetrapt en hem de keuze gelaten: schieten en iedereen verongelukt op volle snelheid of je geweer het raam uit flikkeren

49 kudos 2026-05-13 20:48:09 op Baba mag blijven!
Super Baba ! Dit zien we graag! Gewoon mee doen!

-4 kudos 2026-05-12 13:07:03 op Goeiemorgen vriendjes
sorry, deze laat ik aan een ander! Te duur in onderhoud en nep!

61 kudos 2026-05-08 20:26:12 op Hoe diagnosticeer je kanker?
In plaats van dat de wereldleiders hier het geld aan uitgeven geven ze het uit aan oorlogstuig. Rare wereld!

-2 kudos 2026-05-08 16:26:50 op Mijn kat is de baas in de buurt
Hou die beesten gewoon op je eigen erf en ga er mee wandelen ipv dat anderen er last van hebben!

9 kudos 2026-05-08 16:15:44 op Meisje heeft nieuw maatje
Zo wordt alles weer wat betaalbaarder als kinderen hun eigen voedsel mee naar huis nemen

0 kudos 2026-05-07 17:38:43 op De lift nemen
Leek wel of Adolf naar beneden ging

14 kudos 2026-05-07 17:15:33 op Dingdong
Mooie Aziatische dame!