24,601 +25250 -649
Kudos
#2773 (Top 0.8677%)
| Kudos/dag | 26.37 |
| Kudos/reaguursel | 20.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1303 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
24,601 +25250 -649
Kudos
#2773 (Top 0.8677%)
| Kudos/dag | 26.37 |
| Kudos/reaguursel | 20.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1303 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
1,210
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.3 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.64 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 04-12-2023 |
| Eerste reactie op | 04-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 09:33:15 door Knalluh8497 op Zelfs de treinen beginnen te zweten vandaag
https://www.dumpert.nl/item/10...
0 kudos 2026-06-25 09:18:41 door Youtoo2 op Politie ramt motorrijder
@tweetosties | 25-06-26 | 10:30:
Zal nu wel meevallen want dit waren motorrijders met blanke huidskleur.
7 kudos 2026-06-25 08:30:58 door tweetosties op Politie ramt motorrijder
Ik hoop het ook. Keer wat anders dan een mes in je rug krijgen van je werkgever en moeten onderduiken met je gezin omdat ze anders hun leven niet zeker zijn.
1 kudos 2026-06-24 16:42:40 door guurst3 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
De vorige keer viel goed mee!
Alle andere keren waren zoals deze.
2 kudos 2026-06-24 12:32:32 door Pilslikker op ARKO en ARKO++
volg 'ketelklets' op youtube
0 kudos 2026-06-24 12:14:27 door Farthdater op ARKO en ARKO++
@foxathome | 24-06-26 | 14:05: Ik woon in een appartement. Zolang mijn buren niet koelen heb je dat sowieso wel. Je voelt de hitte van de muren afstralen. Nu kan ik in ieder geval slapen. Maar inderdaad, zodra ie uit gaat is het zo weer heet.
1 kudos 2026-06-24 12:14:27 door schimmpie op Afslagje gemist
Lul nie zo dom kerel
0 kudos 2026-06-24 12:08:28 door foxathome op ARKO en ARKO++
@Vogelnest | 24-06-26 | 13:52: Als je info geeft, zorg er dan voor dat het klopt. De compressor zit in de buitenunit, dus binnen is hij veel stiller dan 1 zonder buitenunit.
0 kudos 2026-06-24 12:05:16 door foxathome op ARKO en ARKO++
@Farthdater | 24-06-26 | 13:57: zet je hem uit, meteen terug bij af en vooral héél veel stroom verbruikt en nog beter gezegd, weggegooid. Een arico koelt echt, een mobiele airco geeft op de plek waar hij staat het gevoel dat hij werkt tot je hem uitzet en het ook meteen weer warm is.
0 kudos 2026-06-24 12:03:45 door foxathome op ARKO en ARKO++
@owikzegmaarwat | 24-06-26 | 13:54: dat werkt dan nog steeds niet, lucht naar buiten moet ergens naar binnen. Jij snapt het duidelijk niet helaas.
0 kudos 2026-06-24 12:00:30 door foxathome op ARKO en ARKO++
@dikkereneedtje | 24-06-26 | 13:48: https://www.midea.com/global/h...
0 kudos 2026-06-24 11:57:58 door Farthdater op ARKO en ARKO++
@owikzegmaarwat | 24-06-26 | 13:54: zeker, maar kieren heeft ieder huis wel. Maar voor appartementen is split-unit airco vaak geen optie. Zonder mijn mobiele airco had ik afgelopen nacht iig heel anders beleefd.
0 kudos 2026-06-24 11:54:59 door owikzegmaarwat op ARKO en ARKO++
bij een mobiele airco kune je dan ook het beste een raamafdichtingskit kopen, als die er al niet bij zit
0 kudos 2026-06-24 11:52:18 door Vogelnest op ARKO en ARKO++
@dikkereneedtje | 24-06-26 | 13:48:
Die zijn er niet.
De meeste mobiele airco's (alles-in-een) hebben maar 1 slang en dat is voor afvoer van warmte. Mobiele airco's met dubbele slangen worden simpelweg niet hier verkocht.
-
Een mobiele airco met buitenunit (Midea PortaSplit bijvoorbeeld die recentelijk heel populair lijkt te zijn) heeft nog steeds de compressor in het apparaat wat binnen staat: dus je hebt nog steeds last van geluid als die aanspringt. Maar de warmte blijft dan wel uit je huis/kamer. Bij die mobiele versies met een slang, straalt de slang de hitte terug te kamer in.
-
De echte meest effectieve en efficient oplossing is een traditionele split unit. Maar niet iedereen kan of mag dat installeren (monumentaal pand, huurhuis, regels van gemeenten, etc).
0 kudos 2026-06-24 11:48:09 door dikkereneedtje op ARKO en ARKO++
Heb je toevallig ook een link naar een goede dan? Zie vooral mobiele airco's met buiten unit bedoeld voor in een caravan of unit's van 1500+ terwijl standaard mobiele airco <500 is
0 kudos 2026-06-24 11:26:28 door Farthdater op ARKO en ARKO++
Zolang dit uit de koelere luchtkoker wordt aangezogen die de mechanische ventilatie regelt valt het wel mee. Zal voor een woonhuis wel anders zijn.
2 kudos 2026-06-24 11:18:28 door JefkeMgn2 op Vetzakken in de sportschool
Ik denk dat ik mezelf zou afvragen hoe zij genetisch is samengesteld? Een combinatie van Donald Duck en Donald trump? Een hoop narcistisch gekwaak zonder inhoud!
7 kudos 2026-06-24 09:11:14 door Schrale_dop op Vetzakken in de sportschool
Klopt! Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een leelijk ding.
4 kudos 2026-06-24 07:42:22 door Jongbelegenvlees op Afslagje gemist
@Helly Hansom | 23-06-26 | 21:05: Dit is echt de grootste onzin!
2 kudos 2026-06-24 07:32:20 door Celsius63 op Even de hangstoel stabiliseren
Waarschijnlijk met opzet, om een domino-effect te voorkomen.
7 kudos 2026-06-23 20:18:54 door Kim Tuik op Afslagje gemist
Nou ja, een toeter is prima.
Revven is voor treurwilgen zonder opvoeding
12 kudos 2026-06-23 19:35:55 door AntiVVS op Afslagje gemist
motormuizen die revven zijn klootzakjes
13 kudos 2026-06-23 19:27:47 door hunter101 op Afslagje gemist
@Helly Hansom: Het doel is misschien het zelfde, maar de waarneming is voor de gemiddeld weggebruiker heel anders. Als ik dat gas geven hoor denk ik dat iemand accelereert of stoer probeert te doen, als ik een toeter hoor denk ik dat er een gevaarlijke veerkeers situatie is. Bovendien weet ik niet hoe het bij motoren zit, maar bij mijn scooter is het echt een minuscule moeite om op de toeter te drukken.
-5 kudos 2026-06-23 19:13:55 door Ninjaadt op Even de hangstoel stabiliseren
Denk gezelliger zo dan dat ze naast elkaar zitten
30 kudos 2026-06-23 19:13:13 door Stummy op Afslagje gemist
@Helly Hansom | 23-06-26 | 21:05: Praat lekker voor jezelf, ik ben ondertussen 26 jaar onderweg op de motorfiets en regelmatig met gelijkgestemden maar dat gepauper met je gas is echt gereserveerd voor noobs. Stop daar mee.
2 kudos 2026-06-23 19:06:21 door Onbekende Meneer op Afslagje gemist
Als Biker Mice from the Netherlands nou gewoon in je spiegels gaat rijden, dan valt het meteen op.
Als ik ergens tegenwoordig een uitlaat hoor brullen denk ik meteen aan een tokkie.
Lieve motormuizen, ben eens lief.
-47 kudos 2026-06-23 19:05:54 door Helly Hansom op Afslagje gemist
Als mede motorrijder kan ik je vertellen dat wij eigenlijk nooit onze claxon gebruiken. Dit is het snelle alternatief voor de claxon. Gewoon even jezelf laten horen of dat nou een toeter of een beetje gas is, doel is hetzelfde.
1 kudos 2026-06-22 22:25:45 door Noerd op Even de hond uitlaten
Hond rent pas weg wanneer schreeuw wijf begint te rennen.
1 kudos 2026-06-22 16:00:34 door DeKeizer1975 op Even de hond uitlaten
Die hond was al wel bang als ik het zo zie.
-37 kudos 2026-06-22 09:27:42 door ikdenkwat op Even de hond uitlaten
Ah, daar hebben we er weer een met een spinnenfobie.
5 kudos 2026-06-18 11:31:22 door CtrlAltDepeche op Zlatan is klaar met nep Amerikanen
Eens, al kon ik deze wel beter verstaan
12 kudos 2026-06-18 11:25:51 door Gias op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Ik vermoed dat ze ergens anders dacht gelijk te krijgen en dat die het hebben doorgezet.
-6 kudos 2026-06-16 14:57:51 door henkslaaf op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Dat doen ze zelf ook hoor. Dat land is doordrenkt met kinderachtige zut.
12 kudos 2026-06-15 19:11:17 door PockyMaster op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Dat ligt ook een beetje aan de opvoeding. Mijn dochter van 4 vindt het geweldig. Ook bijv de Fabeltjeskrant is helemaal top. Beter taalgebruik en complexiteit dan die eendimensionale rommel wat je tegenwoordig vaak ziet.
-3 kudos 2026-06-15 09:51:57 door markstar1963 op Scooterongeval vastgelegd
Juist wél!
2 kudos 2026-06-12 08:43:33 door Toompie888 op Echte liefde is
Ze hebben een goeie klik klik klik inderdaad.
8 kudos 2026-06-09 11:39:47 door jan1000001 op 7-Jarige op de virtuele ring
Nha, we zien wat daarvan gekomen is he. Nu zit je hier.
8 kudos 2026-06-09 10:51:30 door JorisDePoris op 7-Jarige op de virtuele ring
En die ouders maar trots dit op internet delen
2 kudos 2026-06-08 07:03:51 door DAFLUP op Burenruzie gaat verkeerd
@foxathome | 08-06-26 | 08:30: Ik ga je helpen om ietsje verder te denken. Soms is het leven niet zo zwart/wit. Zo'n filmpje gaat van nicht, naar oom, naar vrienden-app, naar buurt-app, naar Dumpert.
-1 kudos 2026-06-08 06:30:26 door foxathome op Burenruzie gaat verkeerd
@Timmeh..! | 07-06-26 | 21:38: je kan hem ook lezen dat ik het wel wil zien, maar dat de uploader zichzelf voor schut zet. Je hoeft niet niet trots op te zijn.
Dus misschien sprak ik wel ook voor jou...
-3 kudos 2026-06-07 19:51:52 door nieuwsgierige pelg op Burenruzie gaat verkeerd
Als je daar niet tegen kunt, ga dan in een kerk leven of zo.
15 kudos 2026-06-07 19:38:56 door Timmeh..! op Burenruzie gaat verkeerd
Spreek voor jezelf. Ik ben hier niet om kattenfilmpjes te kijken.
6 kudos 2026-06-04 18:36:14 door BromSnor86 op Avondvierdaagse in de buurt
Misschien bedoelde de schrijver "Wanker bel" omdat ze steeds belletje trekken?
-10 kudos 2026-06-02 16:56:36 door deadrabbits op Onkruid branden
Kun jij struikelend aftrekken?
1 kudos 2026-05-30 22:21:21 door McGuyer op Undercover politie identificeert als wegpiraat
*kenteken
2 kudos 2026-05-30 17:35:17 door Timmeh..! op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Op grond van welke overtreding dan?
2 kudos 2026-05-30 17:34:29 door Coruix op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Wat doet cammert fout dan? Hij gaat niet eens sneller rijden. Niet alsof er veel spannends gebeurt. Live and let live. Politie of niet. Boeit net zo weinig
3 kudos 2026-05-26 13:16:57 door Forza_Ruud_Krol op Ik wil niet stoppen
Omdat ze geen vuurwapens hebben.
Trouwens, als ze die wel hadden, zouden ze dat ook niet doen. Veel te veel risico dat je niks raakt of het verkeerde, al dan niet na ricochet.
2 kudos 2026-05-26 08:29:07 door SnakeNL op Ik wil niet stoppen
Garda heeft geen vuurwapens
2 kudos 2026-05-26 07:58:16 door WeerBrandMan op Mobiel op de fiets
Hij lijkt bijna trots ook