DumpStats voor bertbokworst 👶

2,561 +3595 -1034

Kudos

#22040 (Top 6.8965%)

Kudos/dag 4.04
Kudos/reaguursel 5.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 364
Minste kudos op 1 reaguursel -96

481

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.76
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.3
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 28-09-2024
Eerste reactie op 28-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 15:58:58 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
@WieWilWat | 22-06-26 | 15:46: Harder huilen linksdraaiende drol, zoals je onder elk bericht doet.

1 kudos 2026-06-19 15:01:53 op Volvo boomer wilt boekje lezen
@thytus | 19-06-26 | 14:46: Jij mag mijn hondje wel zijn, ik heb al een buttplug met staart voor je.

10 kudos 2026-05-26 20:17:53 op 180cc Hok Zip a mattie!
@A.tractie | 26-05-26 | 19:32: Niemand maakt zich daar druk over ouwe koeliepijper.

13 kudos 2026-05-26 15:26:55 op Bizar bloedgevecht in de trein
Er zit een hele kudde asielmeuk in Castricum , allemaal geparkeerd in haastig neergepleurde bouwketen langs het spoor en verderop in een leeg staand winkelgebeuren.

Na het kroegen is ook altijd de standaard opmerking : niet langs het station fietsen in je eentje.

43 kudos 2026-05-26 15:19:06 op Bizar bloedgevecht in de trein
Gewoon Deens model, die weg is al neergelegd, we hoeven alleen het nog maar te volgen qua regels, verdragen en andere meuk.

9 kudos 2026-05-25 19:41:22 op Vondelpark
Gewoon je duim zijn oogkas in rammen, werktie vanzelf mee.

5 kudos 2026-05-22 22:34:15 op Tadaaaaa
Dikke kwarktassen, lekker hoor.

1 kudos 2026-05-19 16:09:00 op Ik krijg geen KKlucht
Ik ruik de hippie-quinoalucht al door mijn scherm..ga svp terug naar joop.nl.

23 kudos 2026-05-18 18:37:19 op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Tja, als ik dat mesje uit zijn knuistjes trek en en daarna het schedeltje in aanraking breng met de straat heb ik het weer gedaan zeker?

40 kudos 2026-05-15 16:50:15 op Feesboek = waarheid
En dan mogen we met zijn allen tot ons 80ste werken om jouw een lekker deuggevoel te geven zeker??

Parkeer ze lekker zelf in je kot deugkneus.

4 kudos 2026-05-13 16:14:38 op Goth emo dinges to the rescue
@nAf-e | 13-05-26 | 15:58: Volautomatische wapens (machinegeweren) zijn in de Verenigde Staten federaal legaal, maar onderworpen aan zeer strikte regels onder de National Firearms Act (NFA).

Dit betekent dat ze in principe in de meeste staten zijn toegestaan, mits ze zijn geregistreerd, gemaakt vóór 19 mei 1986, en men een uitgebreide achtergrondcontrole en \(\$200\) belastingzegel heeft doorlopen.

7 kudos 2026-05-12 19:00:25 op Roodkruisnegeerders
@Limburgsjochie | 12-05-26 | 18:42: Ik vraag me soms af wat voor persoon er dan achter zijn toetsenbord of telefoon zit om zulke dingen te kunnen neerplempen?

Dronken?, drugs? ,gewoon dom? kind van 14?