563 +683 -120
Kudos
#45731 (Top 14.3096%)
| Kudos/dag | 0.96 |
| Kudos/reaguursel | 9.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 89 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
563 +683 -120
Kudos
#45731 (Top 14.3096%)
| Kudos/dag | 0.96 |
| Kudos/reaguursel | 9.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 89 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
62
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 44.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 07-12-2023 |
| Eerste reactie op | 13-11-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-19 21:28:58 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Je kunt ook zo'n speciale pakket aflever postbus neerzetten als je het graag afgeleverd wilt hebben op een nettere manier. Een koerier word enkel betaald om het pakket tot aan je huis te brengen. Vaak nog maar extreem matig. Iets van 1 euro per pakket. Daar moet deze wel alles van doen (verzekering, benzine, tijd voor het wachten bij de deur) dus reken uit hoeveel pakketten die moet bezorgen om aan jouw uurloon te komen dat je bij de baas krijgt.
-14 kudos 2026-06-19 21:24:11 op Bezorger gooit pakket over het hek
Als je echt bezorgkosten zou betalen, dat redelijk is ten opzichte van de dienst verlening, zou je 10 euro per pakket betalen. Alles minder dan dat is daarmee proberen goedkoop uit te zijn met bezorgers die zich maximaal inspannen om nog een boterham er aan over te houden.
44 kudos 2026-06-19 21:22:09 op Buitje
Dan ben je reaguurder, wil je trots hier je kunnen tonen. En dan film je zo'n verschijnsel VVS... Dat is toch op zijn minst jammer.
9 kudos 2026-06-18 22:50:44 op Babyhertje met ballen van titanium
@MaikelMaikelsen | 18-06-26 | 21:47: Nattekiwi is bescheiden. Hij wil liever niet uit eigen werk van jarenlang onderzoek dat hij ter plekke deed citeren. Vindt hij gênant.
1 kudos 2026-06-16 01:09:31 op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Grappig als je denkt dat vogels inheems zijn. Er zijn niet heel veel standvogels die echt enkel in een specifiek gebied leven en daarbuiten niet (voor)komen.
Veruit de meeste vogels zijn over grote gebieden verspreid. Hoe kun je dat dan inheems noemen? Er zijn heel wat vogelsoorten die reizen van meer dan 6000 kilometer ondernemen om te nestelen of te overwinteren.
Ik ben wel erg benieuwd waar deze statistiek maker zijn informatie vandaan heeft en of hij echt wel zeker is dat inheems specifiek is voor dat land. Het lijkt mij heel bijzonder als er zoveel standvogels zijn per land.
0 kudos 2026-06-09 12:44:15 op Brandje in de trailer
Ze hebben speciale pakken aan. Denk dat ze nog prima hun baard hebben als ze die als brandweerman zouden willen (meesten niet, is best lastig in een pak met luchtdruk). Het is wel bijzonder dat ze hier niet op voorbereid zijn (laag blijven, niet zo dicht in de buurt van de deuren, zijkant ook nat houden).
11 kudos 2026-06-09 12:39:50 op Boomzager is alert
Duidelijk iemand die wel verstand heeft van zijn werk als boomverzorger.
0 kudos 2026-05-22 14:04:26 op Orgaandonor A10
Volgens mij stond de tijd van de dashcam niet goed ingesteld. Dan is het bewijzen wanneer het gebeurd is sowieso lastig. Of hij dan nog steeds zo dwaas rijdt weten we echter niet.
-3 kudos 2026-05-21 16:51:14 op Een stukkie fruit
Kun je de kleintjes nu ook al uit meloenen halen? En dat voor slechts 15 euro?
2 kudos 2026-05-21 16:50:02 op Transformers-seksspeeltjes
The AI is groot in deze. Nog wel groter dan het benodigde gat voor de buttplug.
0 kudos 2026-05-18 18:56:28 op Ben even tanken schat.
Wel apart vind ik dat de diesel die hij tankt echt onmiddellijk stopt met stromen zodra de pomp verwijdert is. Dat is nog eens een effectief systeem om verspilling te voorkomen. Normaliter zou je toch verwachten dat het uit de slang uit de voorraad zou spuiten. Of zit de pomp om het naar de slang voor te tanken te krijgen in het apparaat dat boven de grond staat? Iemand die dat weet?
5 kudos 2026-05-15 10:43:03 op Gina onderzoekt kanker met patholoog Sjors
Ik vind uw eigen kanaal ook erg interessant, ondanks dat je sommige filmpjes gerust meerdere keren moet afspelen om het helemaal te begrijpen en te volgen. De snelheid zit er vaak goed in.
https://www.youtube.com/@DR.Pa...
-3 kudos 2026-05-12 16:02:54 op 3, 2, 1 see ya!
Darwin award net niet gewonnen waarschijnlijk.
48 kudos 2026-05-12 12:06:49 op Steeldieven bij voetbalclub
Ik vermoed dat je ook niet zomaar een mobiel instelt om de hele tijd op te nemen in de kleedkamer. Dan moet er iets eerder gebeurd zijn. Dus het is zeker niet de eerste keer dat ze dit zonder betrapt zijn hebben gedaan. Dat zie je ook in de routinematigheid wat ze laten zien.
6 kudos 2026-05-11 20:17:15 op Trein pakken op Rotterdam Ceentraal
Daarna komen de vrouwen, dan moeten de mannen alert zijn dat ze niet worden aangerand of erger. Echt niet te doen, ik snap dat de mannen dan zo snel mogelijk de trein in willen voor een veilig plekje te vinden.
7 kudos 2026-05-04 19:30:51 op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Dat is voor Mustafa's en Ali's een probleem misschien. Maar in Nederland ben je vrij te kiezen welke relatie je hebt. 1 man, 2 mannen, 3 mannen. Of combi vrouw en man, harem, iets uit de regenboog.
Als het de vrouw is van Henk denk ik dat Henk eerder ook eens bij zichzelf te rade mag gaan waarom deze vrouw gezien wordt als zijn bezit en waarom hij niet meer energie en tijd in haar investeert als hij haar zo belangrijk vindt.
2 kudos 2026-05-02 17:43:11 op Dus je bent niet getrouwd?
Het zal je verbazen dat er op dit moment nog steeds nieuwe nonnen intreden in Nederland. De kloosters zijn niet eens meer zo eenvoudig te vinden waar dat is.
En die nonnen zien er echt niet slecht uit.
-1 kudos 2026-05-02 17:39:27 op Mevrouw wast de auto even grondig
Nee, klysma is duur. Hogedrukspuit in poepert, half minuutje en klaar. Daarna half minuutje buitenkant spoelen en weggaan. Is natoer.
13 kudos 2026-04-16 10:20:33 op Uitverkoop wegens aankomende verbouwingen
Er zat er nog een te werken. Waarschijnlijk dat die er nu onder ligt.
Snap dat iedereen wel even wil kijken. Zou ik zelf ook gedaan hebben. Of het verstandig is bedenk je soms pas achteraf.
0 kudos 2026-04-14 23:09:09 op Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht
-weggejorist-
15 kudos 2026-04-13 19:31:20 op EHBG
Nee schatje, we duwen je wel aan in uwe gatteke he. Dat is natuurlijk veel plezanter.
-1 kudos 2026-04-13 16:27:57 op Ga je dat halen denk je?
In de meeste gevallen biedt duwen meer controle en stabiliteit, terwijl trekken vaker gepaard gaat met fijngevoelige aanpassingen of specifieke manoeuvres.
Achterin merk je het doordat je auto met duwen abrupter/ steviger reageert dan met trekken.
1 kudos 2026-04-04 16:00:40 op Alles is een dildo
Lichen Sclerosis is ook anders een niet te onderschatten jeuk gevende aandoening aan de foef. Daar kom je alleen niet vanaf. Enkel onder controle houden met de juiste middeltjes.
2 kudos 2026-04-03 18:45:55 op Verboden te parkeren
Zelfs na heel lang oefenen kan een man dat slechts 1 op de 6 keer goed doen.
Een vrouw lukt het gewoon in een keer. En dan nog verbaasd staan 'maar ik deed het niet expres'.
3 kudos 2026-04-02 12:22:38 op Schietende magnetron
Bestaat ook al van hetzelfde bedrijf. De epirus Leonidas Pod.
Kan onder een drone, kan fatbikes, drones, alles met electronica effectief kapot maken. Kan heel selectief werken, doet het niet standaard.
Prijskaartje is best stevig: op dit moment nog ruim boven de 100K dollar.
https://www.thedefensenews.com...
0 kudos 2026-03-24 09:41:03 op Uitvoegen of toch invoegen
dashcamfilmpje is ook niet van heel recent.
73 kudos 2026-03-23 21:17:11 op Motorrijder vs wielrenboomer
Een boomer wielrenner die regels negeert. Hij zou toch de levenservaring moeten hebben om het niet zo te doen. Dan maar de harde leerles.
1 kudos 2026-02-27 13:14:47 op Wolf staakt de jacht op de Veluwe
Het is ook vermoeiend om de hele dag met je eten te moeten spelen in het bos.
1 kudos 2026-02-25 23:20:32 op Duitse over Oktober Feest
Schijnt iets van 15 euro de liter te zijn in 2025 bij Oktoberfest.
6 kudos 2026-01-28 21:04:36 op AI goed gebruiken
Nou, volgens mij is het vooral dat je nogal angstig bent voor hoe anderen reageren. Alles hangt daar samen met hoe stoer je overkomt. Dus als ze je volledige stoere uiterlijk om zeep helpen kan je daarna zomaar iemands slaafje worden. En niet in positieve zin. Dus het heeft voor iemand die er niet uit kan wel degelijk consequenties die je van buitenaf niet kunt overzien.
-4 kudos 2026-01-28 09:32:29 op De één z’n dood…
Ik zou persoonlijk liever kiezen voor regelmatig handen ontsmetten met goede handalcohol. Iets wat effectiever is en beter dan handen wassen als ze zichtbaar schoon zijn.
En dan niet zoals veel mensen het doen, beetje erop en wat wrijven, maar echt goed volgens de juiste methode zodat je na 20 / 30 seconden echt de minste bacterie culturen er op hebt. (helemaal zonder bacteriën is onmogelijk).
77 kudos 2026-01-23 13:20:28 op Brakecheck prijsvraag
Zouden ze de bestuurder van XF-730-F nou achteraf ook een artikel 5 met EMG geven? Of is dat enkel bij staandehouding?
-5 kudos 2026-01-22 11:35:58 op Vervelend als je vergeet wat je zojuist al gezegd hebt
Ik vermoed dat in 2050 de helft van AI ook al dementie heeft. Vergeet dan de mensen te voeden en in bed te leggen (correctie: in de cubicle vast te houden)
-7 kudos 2026-01-15 17:44:03 op Stukje uit de laatste Jensen show van 31-12-2025
In het ziekenhuis overlijden aan een hartaanval is een zeer onwaarschijnlijke doodsoorzaak. Dat willen ze graag naar buiten brengen. Leverfalen (en daarmee andere organen die stuk zijn gegaan en stoppen), daar kan het hart uiteindelijk ook niet meer mee omgaan en dan ga je dood. Maar dan is de hartaanval niet de oorzaak, maar het gevolg.
Zeker als je al meerdere dagen in het ziekenhuis ligt is hartaanval als oorzaak overlijden onwaarschijnlijk. Bijna altijd is het onderliggend lijden dat.
4 kudos 2026-01-12 21:44:01 op Mevrouw ho stop eens even
Mogen deze nu wel of niet in de PMD bak?
2 kudos 2026-01-11 10:54:58 op Sneeuwschuiven in de Alpen
https://www.youtube.com/watch?... kijkt inderdaad wel lekker weg.
31 kudos 2026-01-05 14:11:40 op Als je rond Utrecht niet per se de weg op hoeft, doe dat dan ook niet
Altijd fijn dat de camera's wel op tijd op hun werk arriveren.
16 kudos 2026-01-01 20:32:46 op Trein krijgt nieuwjaars-kleurstelling
Even nagekeken of ik wat kon vinden.
Volgens NPO Radio 1 site van 2024 kost het ongeveer 400.000 euro om zo'n trein die geheel beklad is weer helemaal van buiten te reinigen. Hebben ze naar verluidt zo'n 75 mensen voltijds voor in dienst maar de trein moet wel uit dienst genomen worden er voor. Ook dat kost geld.
https://www.nporadio1.nl/nieuw...
89 kudos 2026-01-01 20:18:01 op Trein krijgt nieuwjaars-kleurstelling
Op het rangeerterrein zoals je ziet dat ze hier staan zijn er blijkbaar geen actief gemonitorde camerasystemen.
Want als je anderhalf uur of langer bezig bent lijkt het me dat je toch die gasten wel zou moeten te pakken krijgen.
Ik vermoed dat ze zo stoer zijn dat ze zelfstandig zich melden bij de NS om sorry te zeggen en de schadevergoeding te betalen. Want zo stoer is het ook om je filmpje naar Dumpert te uploaden. Zo stoer ben je dan uiteraard ook om de consequenties van je eigen gedrag te aanvaarden.
En Dumpert, geef eens vlot het IP en e-mail adres door bij de politie. Want ook jullie kunnen hierin een beslissende rol spelen. Niet faciliteren van vandalisme en vernieling en er zelf van profiteren door de views en advertentie inkomsten.
2 kudos 2025-12-22 10:06:24 op Viel je kerstpakket tegen dit jaar?
Voor de dag van de zorg kreeg ik bij een grote zorgorganisatie een flesje handalcohol cadeau. Iets dat het personeel gewoon gratis ter beschikking staat om te gebruiken tijdens werk en niemand moeilijk over doet als je het meeneemt naar huis (bedrijfskleding diende we ook zelf te wassen, vandaar).
Ik vindt dat in tijden van krapte wel spelen met je organisatie als je zo je personeel beledigt.
8 kudos 2025-12-17 10:16:20 op Pornhub-reaguurders zijn de lul
Mag ik wel verbaasd zijn dat blijkbaar deze gegevens opgeslagen zijn en per gebruiker beschikbaar? DAT lijkt me de werkelijke reden van zorg.
11 kudos 2025-12-10 17:29:01 op Politie spot Porsche met identiteitscrisis
Dat zijn de hits van de ANPR die hij registreert. Er komt dus nog meer voorbij wat controle nodig heeft.
8 kudos 2025-12-10 17:26:27 op Politie spot Porsche met identiteitscrisis
Wat ik ook niet snap is dat ze hem klem hadden bij het eerste volgteken. Waarom laat je dan de ruimte hem er vandoor te laten gaan om anderen in gevaar te brengen. Je weet toch dat iemand met gestolen kentekenplaten niet netjes gaat meewerken.
Dan heb je twee SIV's en laat je hem alsnog wegrijden op 2:43. Blijkbaar is het niet normaal dat je als politie door duidelijk af te blokken vluchtgedrag blokkeert.
8 kudos 2025-12-10 11:01:07 op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Dit is Denys Khrystov. Heeft al 1500 mensen uit de frontlinie weten te halen. Heeft daar eerder al 1% of war over uitgebracht als film, nu recent in Nederland geweest om zijn nieuwe docu met de rauwe werkelijkheid van het frontgebied te tonen. Komt over enkele weken uit.
28 kudos 2025-12-10 10:57:05 op Stuk oorlogsvoering Oekraïne
Dit is Denys Khrystov. Hij is iemand die al zeker meer dan 1500 mensen uit het frontgebied heeft weten weg te halen. Hij staat in Oekraïne op een voetstuk dat wil je niet weten. Was afgelopen week in Nederland om zijn nieuwe docu te vertonen voor het eerst in Europa. Zijn eerdere film, 1% of War vertoont de zeer rauwe werkelijkheid waarin hij zijn acties doet. De nieuwe docu is zo mogelijk nog heftiger, indringender. Heeft al heel veel moordaanslagen overleeft en blijft doorgaan. Is dus ook extreem goed in het neerschieten van drones. Zijn nieuwe docu komt over enkele weken uit. Dan is het zeker aan te raden dat Dumpert dit op de een of andere manier sponsort/ vertoont/ iets er mee doet.
Franky en Coen doen ook tegenwoordig veel zaken met hem. Hun eerdere steun de journalisten Alonya en Sasha, oorlogsjournalisten die veel verslag deden van het front, zijn recent vermoord door drones. Steun Franky en Coen. https://www.frankyandcoen.nl/...
6 kudos 2025-10-08 18:52:46 op De zweefbrug van Vizcaya in Baskenland
Nog nooit gehoord van ingebouwde televisieschermen met reclame erop?
2 kudos 2025-09-25 19:30:18 op Wilder is (weer) boos
Het zijn volgens mij inderdaad de kleine christelijke partijen die vooral op inhoud erg sterk zijn maar op communicatie wat minder.
Als je dus zekerheid wilt dat er een partij is die zoekt naar oplossingen over hun eigen schaduw heen zou de ChristenUnie weer in het kabinet moeten komen. Maar hopelijk dit keer niet met CDA en PvdA. Want die blijven steeds maar weer op de persoon spelen.
Als de ChristenUnie 20 zetels zou weten te krijgen zal die zeker een stabiliserende factor zijn. Hoe meer hoe beter. Inhoudelijk zijn ze het zeker waard om eens te bekijken. En ook voor politici geldt dat ze hooguit voor 70% het eens zijn met hun eigen partijprogramma. Daarvoor hoef je het dus niet te laten.
-6 kudos 2025-09-02 21:39:45 op Wall of Fame
Is dat ook niet bij eigenlijk alle gestolen spullen van winkels of handelaren?
Je hebt ze zelf niet geproduceerd, mag ik hopen als je ze ergens jat. Anders ben je wel heel raar bezig.
1 kudos 2025-09-02 21:36:52 op Zwaan plukt meeuw uit de lucht
Andere hoek, zelfde zwaan - zilvermeeuw gevecht. Deze gaat ietsje langer door.
54 kudos 2025-08-22 10:20:34 op Blauwe auto zag het al aankomen..
Je zal als professionele chauffeur ook maar voldoende afstand houden. Dat schijnt best lastig te zijn. Althans ik zie het velen niet doen op de weg.