113 +425 -312
Kudos
#78497 (Top 24.5624%)
| Kudos/dag | 0.68 |
| Kudos/reaguursel | 1.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 49 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
113 +425 -312
Kudos
#78497 (Top 24.5624%)
| Kudos/dag | 0.68 |
| Kudos/reaguursel | 1.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 49 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -50 |
112
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.67 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 09-01-2026 |
| Eerste reactie op | 09-01-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-19 19:53:17 op Verdrietig
@altijd-guus | 19-06-26 | 19:20: Jawel hoor, maar dit filmpje heeft toch al een grafstemming.
7 kudos 2026-06-19 19:46:15 op Hoe is het met Krakaka meneer?
Toen ook.
5 kudos 2026-06-19 19:40:44 op 4-Jarige over het randje duwen
Of het nou 30 of 230 meter is maakt echt niet uit hoor. Dooier dan dood kan niet.
-1 kudos 2026-06-18 22:09:42 op Kakske
Hoe weet jij dat die meneer niks betaald heeft om de reclame op zijn wagen te zetten?
4 kudos 2026-06-18 22:04:02 op Een mooie advertentie maken
@Vanderlinde | 18-06-26 | 21:46: Degeneratie gaat juist hartstikke goed!
2 kudos 2026-06-18 21:26:37 op Zo, eindelijk vakantie..
Die camperbestuurder is de enige die zich bekommert om het welzijn van degene die dat busje bestuurt. Aan de snelheid te zien gaat het niet helemaal lekker mat dat persoon.
0 kudos 2026-06-18 21:12:37 op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
@Myosotis78 | 18-06-26 | 20:16: Nee gelukkig niet., een drempel hier en daar ben ik niet op tegen hoor. Je heb wat tbs'ers rondrijden in Nederland. Hier sinds kort een,ik denk vorm van drempel, maar het lijkt meer een schans. Ik als kind had dat wel leuk gevonden ja, zeker met een fatbike. Lekker springen en met vriendjes kijken wie het verste kan springen.
-6 kudos 2026-06-18 21:05:01 op Man krijgt tikken van oom agent
Die laatste poging tot klap vind ik toch discutabel, toch geef ik voordeel van de twijfel aan agent.
1 kudos 2026-06-18 20:56:18 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
Hebben schijt aan anderen, die wachten maar even.
1 kudos 2026-06-18 20:55:35 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
80-weg, recht geen kruisingen en mooi weer, dan moet je ook 80 rijden vind ik.
-2 kudos 2026-06-18 20:54:23 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
Dashcammer en motorrijder bedoel je neem ik aan.
-28 kudos 2026-06-18 20:51:55 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Meer dan 250 miljoen mensen over 1 kam scheren. Dat reaguursel van jou zegt meer over jou dan over Amerikanen.
11 kudos 2026-06-18 20:50:14 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Volgende keer als ik op een festivalterrein naar de wc ga, ga ik ook maar even bellen met de politie.
0 kudos 2026-06-18 20:45:00 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Waar merk je dat aan dan?
1 kudos 2026-06-18 20:37:35 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Die komt daar niet meer. Ik zou een straatje verderop laten bezorgen en de knietjes de andere kant op laten knikken
-6 kudos 2026-06-18 20:31:36 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Hoogheid8 | 18-06-26 | 18:48: Ik snap dit soort reaguursels nooit.
-14 kudos 2026-06-18 20:26:17 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Als dit een reaguursel zou zijn, stond hij dik in de plus. Het gaat duidelijk niet om wat iemand zegt in dit geval. Ik ken deze baardaap helegaar niet.
8 kudos 2026-06-18 20:23:54 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Die haaientanden zijn niet de stopstreep, Aparted.
1 kudos 2026-06-18 20:21:56 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
@DJBuddyFoxy | 18-06-26 | 19:36: Volgens mij heeft hij hem laten gaan. Als je een punt wil maken rijdt je tegen hem aan. Dit haalt precies niks uit.
0 kudos 2026-06-18 20:20:25 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Neem dan ook meteen maar camera's in plaats van spiegels mee in dat verbod. Altijd spannend als je met je fietsje langs zo'n vrachtwagen fietst.
-3 kudos 2026-06-18 20:14:27 op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Drempels zijn gevaarlijk, verbieden die dingen.
Als ik het geld had, zou ik een Dakar rallyauto kopen met al die klote drempels hier in de buurt tegenwoordig.
0 kudos 2026-06-17 21:42:08 op Ga harderrrr!
https://www.youtube.com/shorts...
-12 kudos 2026-06-17 21:40:30 op Ga harderrrr!
"Grrr, ben nog nooit zo kanker hard gegaan. Ik rol echt over de grond!"
"Haha, dat is de bekende uitspraak uit de meme over Laiza Vunderink" Haha, zelfs AI vindt het een leuke meme.
-7 kudos 2026-05-11 20:18:15 op Meisje betrapt op de WC
Gemiste kans: Zuigen aan een blijheidsstok in plaats van een kankerstok.
1 kudos 2026-04-19 21:41:18 op Over zijn nek bij nederlaag NEC
Ik ken hem niet en tijdens de wedstrijd noemde wij hem nog Harry NAC.
-2 kudos 2026-04-14 11:08:37 op Iggy Pop is 79
@tijdelijkeban14-04-26|11:07: Mischien eens handig om je reaguursels eerst na te lezen voordat je op verstuur druk. Ik ga uitloggen, doeg.
-1 kudos 2026-04-14 11:06:59 op Iggy Pop is 79
@Dr. Klatergoud | 14-04-26 | 10:39: Interessant, Als ik lekker wijf schaars gekleed staat op een feest of festival wordt het toegejuicht, maar als er een fitte jonge man zijn shirt uitdoet is het vervelend. Bij oudere is het kennelijk andersom. Oma in bikini is vies met haar hangtieten, maar een oude man met een "verlebberde vuilniszak" mag je niks over zeggen.
1 kudos 2026-04-14 10:51:05 op Hallooooo pakketje voor de buurman
Mevrouw met humor, of een domme vrouw die niet snapt dat buurman niet thuis is.
10 kudos 2026-04-14 10:27:26 op Auto wassen tijdens Pasen?
Doen die Duitsers ook niet, op een enkeling na. Ik woon in de een bollenstreek, dus kom nog wel eens Duitsers tegen die Duits tegen je beginnen te praten.
4 kudos 2026-04-14 10:23:10 op Auto wassen tijdens Pasen?
Waaruit maak jij op dat hij daar woont? Er zijn ook een paar mensen die wel eens een weekendje weg gaanmet Pasen, dan wassen ze meestal geen auto, maar kennelijk is het de hobby van deze man.
-2 kudos 2026-04-13 23:53:02 op Rookmevrouw wil niet gestoord worden tijdens het roken
@dennisnmgn | 13-04-26 | 23:06: Een verslaving wordt naar mijn weten aangemerkt als ziekte, dus het klopt gewoon wat jandol zegt. Een verslaafd iemand zal zich niet meer netjes aan regels houden wanneer de drang naar dat middel hoger wordt. Er zijn ook plekken zat waar het niet verboden is om te roken, maar wel zeer asociaal en je tweede zin verklapt dat jij dat een asociaal persoon ben.
2 kudos 2026-04-13 23:36:54 op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
@patlo | 13-04-26 | 21:28: Want zonder mensen die dit werk uitvoeren heb jij geen stroom om te kunnen reaguren. De kanktoorpikkies die neerkijken op mensen die met hun handen werken staan daar niet bij stil. Vermoedelijk bent u daar één van.
3 kudos 2026-04-13 23:01:02 op EHBG
Kan makkelijk, zolang je maar niet zegt dat vooral mensen van een bepaald geloof/cultuur degene zijn die lghtbi+- figuren haten.
21 kudos 2026-04-13 22:22:51 op Paar mods op GTA San Andreas gegooid?
Als dat spel in VVS is hoef ik hem niet.
5 kudos 2026-04-13 20:36:53 op U rijdt door rood
@Jackson01 | 13-04-26 | 18:46: Normale mensen hebben er niet zo veel voordeel van, raddraaiers en respectloze klootzakken zijn degene die er hun voordeel mee doen.
-14 kudos 2026-04-08 15:28:23 op Aussie vs politie
bamibami123 vond het voorheen wel grappig, maar toen een bekende van hem aangereden werd door een alcomobilist veranderde zijn gelach in gehuil en boosheid. Bamibami probeert nu zijn verleden recht te zetten door exorbitante straffen te stellen voor hetgeen wat hij grappig vond.
-1 kudos 2026-04-08 14:27:52 op Willem's laatste woorden
@Befbabe | 08-04-26 | 10:38: Ga dan, dan neem ik je plekje wel in.
-11 kudos 2026-04-06 21:16:41 op Meelopen bij een uitvaartondernemer in Dumpert Filmt Je Werkplek
De kosten van een uitvaart zijn krankzinnig hoog. Toevallig zijn de twee meest memorabele uitvaartendegene waarin belachtelijk hoeveelheden geld gemoeid gingen. Uitvaart of drugshandel, mensen die over lijken gaan zijn dol op geld.
0 kudos 2026-02-25 15:52:48 op U wilde dashcambeelden waar wat actie opstaat.
-weggejorist-
1 kudos 2026-02-24 22:28:54 op Ik ben niet ziek..
De gedachte was dat bij een bepaalde ratio mensen wel zouden stoppen met VVS filmen. Dat blijkt echter een foute aanname.
3 kudos 2026-02-24 22:25:17 op Ik ben niet ziek..
@Lelijke_aap | 24-02-26 | 19:48: Ook voor de GGZ betaal je eigen risico.
2 kudos 2026-02-24 22:19:00 op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
@Superjeap | 24-02-26 | 21:58: Ik compenseer het best, ik werk niet op de woensdag.
4 kudos 2026-02-24 21:17:38 op Sneeuwballenlolzz in Nieuw York
De regio markeren en niet meer komen als politie, dan kan daar zich weer een nieuwe Jeffrey Dahmer ontpoppen.
1 kudos 2026-02-24 21:07:29 op Lieke vergeet de pizzapunt
Die heeft een paar pizza PEPperoni puntjes gehad. Daar zit geen rem meer op.
5 kudos 2026-02-16 11:55:38 op Meisje kan een trucje
Ze hoeft niet te soppen, ze is brandschoon.
0 kudos 2026-02-11 16:59:14 op De Snor gaat stuk om beschonken Willie
Als opa een steeds grotere erfenis achter laat door stom te ouwehoeren op tv zou ik opa ook nog lekker laten ijlen op camera. En ondanks dat opa seniel is, zijn gekke mensjes ook nog nieuwsgierig naar de mening van die ouwe.
2 kudos 2026-02-11 16:40:53 op Wegpiraten met een kort lontje
De eerste twee punten van je reaguursel zijn ook nogal onnodig. En bovendien vervelend.
-27 kudos 2026-02-11 16:35:46 op Auto rijdt snoeihard in op fatbiker in Hoogeveen
"Als mij wat gebeurd binnnenkort zijn ZIJ medeverantwoordelijk. Ze hebben dan misschien niet de trekker overgehaald, maar ZIJ hebben het klimaat geschapen."
Er heerst hier altijd wel een bepaald klimaat wat betreft de fatbike.
0 kudos 2026-02-11 14:14:35 op Moet je heuren!
Doe mijn onze Neerlandsche hiphopper nonstopper maar.
-8 kudos 2026-02-11 14:00:40 op Lifehack: drankje in 1 teug opdrinken
Als jouw pis er zo uitziek s'ochtends, raad ik je aan om eens langs de huisarts te gaan.