DumpStats voor Tartaros

82,346 +88310 -5964

Kudos

#586 (Top 0.1834%)

Kudos/dag 15.72
Kudos/reaguursel 51.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 4378
Minste kudos op 1 reaguursel -317

1,587

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.3
Topreaguursels 27
Woorden per reaguursel 23.8
Reacties per reaguursel 0.17
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 21-02-2012
Eerste reactie op 21-02-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-05-13 09:41:21 door zoindepoepertt op Me slaat vrouwtje
nee ze stond eerst te schelden en is toen snel haar tuin ingerend! maar dat is eraf geknipt

0 kudos 2026-05-11 18:50:40 door Ryce op Licht ontvlambaar type heeft broodje boos en doet er afstand van.
Dashcammer gelijk? Nee.. allebei idioten. Dashcammer hoort voorrang te verlenen en bevindt zich ook nog eens achter de A-stijl van het busje (die wellicht het knipperlicht niet kon zien). Dashcammer had gas moeten inhouden en aansluiten, niet z'n auto gebruiken om de bus weg te drukken. Uiteraard was de reactie van die bus daarna ook niet goed, maar iets van frustratie zou ik ook hebben gehad.

0 kudos 2026-04-29 18:24:18 door billybob34563211 op Wat ben je aan het vieren?
Moeten we eerlijk zijn, op Maxima en de kinders na is ons hele koningshuis toch ook gewoon een stel Duitsers? Er zit in elk geval geen enkele autochtoon bij.

-4 kudos 2026-04-22 13:27:52 door Tartaros op Eindelijk vakantie!
@KudtEV | 22-04-26 | 15:11:

Dus je hebt kinders genomen omdat je bang bent dat je later geen bezoek krijgt? Haha, sterkte alvast.

0 kudos 2026-04-22 13:11:54 door KudtEV op Eindelijk vakantie!
Kinderen neem je niet , jullie konden ze niet krijgen en nu doe je net of je gelukkig bent.
Wacht maar als je straks veel vrije tijd hebt en er komt geen bezoek meer.

7 kudos 2026-04-22 12:40:54 door Jorisliev op Eindelijk vakantie!
Kinderen nemen is het beste wat we ooit hebben gedaan. Het is even een beslissing, maar je krijgt er zoveel voor terug, maar dat wisten we ook niet toen we geen kinderen hadden.

4 kudos 2026-02-13 11:33:24 door ikdenkwat op Greetje krijgt fanmail
Homo weet ik niet op de disk staat een film waar hoeren in hun kont gebonkt worden. Dus tja..

65 kudos 2026-02-09 08:49:05 door Trekpopje87 op Man gearresteerd vanwege Facebookpost!
Prima als je het ergens niet mee eens bent. Maar als je dan iets doet wat niet mag, wees dan ook een kerel en ga niet zo verontwaardigd lopen doen als de consequenties bij je op de stoep staan. Hypocriet

23 kudos 2026-02-06 11:13:42 door Ferryvoutgout op Grenzeloos debiel
Ja, een Peugeot Boxer. Laat ze in de logs maar kijken welke halfbakken idioot daarin zat, gisterochtend en direct ontslaan. En een bezoekje van de politie is ook wel op z'n plaats.

3 kudos 2025-09-02 19:37:53 door lievhebbert op Braille shirt, want blinden tellen ook mee
@Ekm11 | 02-09-25 | 19:20: In Diemen is door twee fietsende voorbijgangers die de boel niet vertrouwden en teruggingen toch weer iemand gered. En als dat besef ons allemaal bij blijft zal het sowieso weer vrouwen gaan helpen. Gekken zal je altijd houden. Maar als we ons onderbuik gevoel liever teveel volgen dan te weinig zal het inderdaad helpen.
https://nos.nl/artikel/2580466...

-35 kudos 2025-08-21 09:03:50 door NSFWloerder op Anekdote tijdens interview met Errol Musk
Ik ben zelf geen wappie, maar mensen binnenin overheden zijn dol op belastingen en macht. Dat is bij miskleunen bij de overheid (zie de affaires) eigenlijk altijd de motivatie. Komt er eigenlijk op neer: mensen kunnen geen regering neerzetten en een regering kan geen einde maken aan onzekerheid, oorlog, ziekte, etc. Sommige leden hebben wel de beste intenties, maar die moeten het opnemen tegen sluwe vossen.