DumpStats voor Eephje

42,047 +45551 -3504

Kudos

#1398 (Top 0.4374%)

Kudos/dag 25.94
Kudos/reaguursel 11.37
Meeste kudos op 1 reaguursel 970
Minste kudos op 1 reaguursel -78

3,699

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.28
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 10.1
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 45
Aantal x weggejorist 63
Geregistreerd op 28-04-2018
Eerste reactie op 15-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-24 18:01:16 op Picobello zwembadbouw
Jaar of 20 geleden flikkerden er binnen een paar jaar tijd meerdere balkons naar beneden, waaronder één in Maastricht, weet ik nog. Met die kennis zou ik dit nooit durven.

24 kudos 2026-06-20 15:04:45 op Altijd leuk in Ter Apel
Psycho. Bel de wouten. Straks staat ie zo tegenover je dochter.

9 kudos 2026-06-20 09:39:40 op Autorijden gaat fout
"Wat er ook gebeurt, niet mij erbij betrekken." Aldus de medeplichtige...

0 kudos 2026-06-12 19:52:00 op Spider-Man!
Nee nee, spiderman icm met een vrouw is heel wat anders dan een superheld.

9 kudos 2026-06-08 14:13:33 op Mag jouw vrouw…
Volgens mij waren het deze 2 jongens die het gister op Radio 2 bij Dolf Jansen verkondigden als satire. Het zou met een knipoog bekeken moeten worden. Ze zien totaal niet dat een deel van de jongeren dit wel vind passen in hun Manosphere-gedachtegoed en dit dus voor waar kunnen gaan aanzien.

0 kudos 2026-06-07 18:04:18 op Honger in Lloret
Jonguh, dit deed ik vroeger altijd bij de bakker op zondachnacht, uurtje of 5. De shoarma van half 2 was alweer verteerd, dus ff aankloppen, want licht brand toch en zin an wat. Als je je dan iets liever opstelt lukt het je vervolgens elke week weer.

10 kudos 2026-06-07 15:45:57 op Vaart is alles..
Stom dat ik dit weet, maar met paardrijden leren ze je hetzelfde, anders word je gelanceerd bij een sprong. Ik lag er dus altijd naast, omdat ik de trappers niet kon vinden.

3 kudos 2026-06-06 16:36:29 op 3..2..1...
Ik zit nou al 10 minuten te kijken, maar ze blijft wel volhouden!

7 kudos 2026-06-06 16:34:36 op Wat kan je hond allemaal
Ja hoor, dat móet het wel zijn. Ik zeg altijd maar zo: Een rups is altijd beter!

12 kudos 2026-06-04 18:58:21 op Roadrage!
Niks geen Rob M. of Peter J. Gewoon met je volle bakkes, naam en toenaam op de buis. Moeten ze hier ook doen. Denk wel dat dat een voorkomende werking zou kunnen hebben.

3 kudos 2026-06-04 18:45:42 op Reaguurder in Afghanistan
Die gasten spugen daar nog erger op westerlingen dan dat ze hier doen. Heb je een keer een toerist en dan behandel je hem zo? Ze zijn ons liever kwijt dan rijk. En wat betreft dat kind, het zal niet de eerste zijn die hem die dag om geld vroeg. Ben een keer bij de piramides geweest, daar moet je ze ook van je af slaan.