DumpStats voor Pietje_precies

583 +603 -20

Kudos

#45161 (Top 14.1313%)

Kudos/dag 0.37
Kudos/reaguursel 14.95
Meeste kudos op 1 reaguursel 245
Minste kudos op 1 reaguursel -6

39

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.6
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 20-03-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-20 09:29:24 op Dumpert Stormbulletin: windje in Harderwijk
Nee, complete onzin die code, want hier bij mij, zijn er maar 4 druppels gevallen. Ze kunnen toch wel gewoon een code afgeven per vierkante meter..

1 kudos 2026-06-18 01:07:01 op Re: Nedermoppie represent!
Kan iemand mij uitleggen wat er fout is dan? Ik snap het niet en leer graag.

3 kudos 2026-06-08 17:41:56 op Jonge Amsterdammers...
@Ouwe_meuk | 08-06-26 | 17:12: Of het is gewoon hetzelfde als het Oostenrijkse "Aufguss", wat dus ook al een hele lange traditie kent. Overigens een variant op het Finse "Löyly", wat zoveel betekent als hete adem. Bij een Aufguss wordt er dus puur gewapperd om de hete lucht extra te laten stromen (in deze als een hete adem) richting de saunabezoeker.

-3 kudos 2026-06-08 13:50:07 op Mag jouw vrouw…
Hoe zijn we afgegleden. Ooit schilderde Raphael een gesprek tussen Socrates en Plato.|
Nu krijgen we krabbels van deze twee hedendaagse "filosofen"

2 kudos 2026-05-14 17:26:56 op Prince Hansu Kloku is terug
@mryn1337 | 14-05-26 | 17:19: Het toeval wil dat de basket direct onder mijn zolderraam hangt, dus dunken, in die betekenis, gaat heel makkelijk zelfs.

3 kudos 2026-05-14 17:11:18 op Prince Hansu Kloku is terug
Misschien kun je die 250 euro dan besteden aan een cursusje Nederlands, me dunkt. Niet kosteloos, maar wel een mooie update of in dit geval upgrade.

17 kudos 2026-05-11 18:20:39 op Goed met pijpen
Is dit nu serieus bijzonder?

29 kudos 2026-05-01 09:38:12 op Re: Schutter Correspondents’ Dinner stormt naar binnen
Ja want hij had natuurlijk moeten wachten tot een recht op hem aflopende schutter met getrokken geweer rustig voorbij is gerend, hopend daarna niet zelf neergeschoten te zijn, om dan eindelijk zelf een keer te vuren.
Vervelend mocht hij in dit geval een collega raken, maar nog vervelender als de schutter gewoon vrij door kan lopen en misschien een veel groter bloedbad aanricht.

15 kudos 2026-04-08 12:02:23 op Premium Propaganda
Op 1:45 mag er ook gewoon een vrouw meedoen in de clip, wel netjes stilstaan.

13 kudos 2026-04-03 15:20:31 op Elon mag diep in de buidel tasten.
@vlametrodebessen | 03-04-26 | 15:16: Dat zou Jacob-Dubbel ook moeten waarderen. Als iets dubbel duidelijk wordt gemaakt, als iets dubbel duidelijk wordt gemaakt.

0 kudos 2026-03-24 12:45:31 op Gevonden: 'Ik wil alleen maar ruggen zien' -kneus blijkt Verdachte GO-013
@Fooraap | 24-03-26 | 12:13: Dat bedoelde ik inderdaad met dat kleine "rimpeltje". Overigens is dat filmpje opgenomen in Arnhem en de verdachte gefilmd in Bronckhorst. Ook relatief dichtbij elkaar (allebei Gelderland), in ieder geval niet de hele andere kant van het land.

13 kudos 2026-03-24 12:06:07 op Gevonden: 'Ik wil alleen maar ruggen zien' -kneus blijkt Verdachte GO-013
Ik ben niet de uploader, maar ik zou ook zeggen 1 op 1 match. zeker als je het bewegende beeld goed bekijkt. Zelfde vorm oorschelp, kaaklijn, exact het zelfde kleine rimpeltje op zn voorhoofd. De still is niet de beste, maar een paar keer stopzetten en je ziet echt duidelijk de overeenkomsten.

1 kudos 2026-03-09 15:53:37 op Dumpert Slowtievie
Dat goedje op 2:49 is het residu van het uitgelekte boomschors, door die steen die erop lag.

0 kudos 2026-02-23 12:51:44 op Kabinet Jetten I is beëdigd
@8940720589562 | 23-02-26 | 11:11:
Als je een klein beetje nadenkt wel ja. Zoals Ruleaz zegt, vaak is dit voor mensen hun pensioen. Zo'n huis (als het verhuurd is) is in verhuurde staat veel minder waard dan de WOZ, terwijl je wel over die waarde afrekent. Als je een normale huur vraagt (oudlopend contract) is het dan niet eens meer op te brengen om de belasting te betalen en ook nog onderhoud uit te voeren (en eventuele aflossing). Zit er 1 ding op om op je oude dag van het geld te kunnen gaan genieten, verkopen tegen een veel lagere prijs terwijl je jaren belasting hebt betaald over het hogere bedrag. Hopende dat de huizenmarkt ook niet nog gaat zakken, als er de komende jaren inderdaad gebouwd zal gaan worden volgens ditzelfde kabinet.

245 kudos 2026-02-20 18:30:51 op Goud!
En wat reed ze hart he

4 kudos 2026-01-10 15:30:18 op Probeer je te landen
Maar die probeer je dan op een kale kano te landen?

1 kudos 2025-12-16 10:01:24 op Geen denken aan
Op zichzelf is over een regenboogzebra rijden niet dodelijk hoor. Dus de schilder heeft niet de beste poging gedaan.

32 kudos 2025-11-09 22:54:53 op Smile
Ze heeft mij zojuist aangezet

-4 kudos 2025-10-29 18:40:31 op Meesterkok aan het werk
Pijn is een emotie, die kun je uitschakelen - Robert Kranenborg

2 kudos 2025-07-18 11:37:42 op Onrust in stilgevallen trein na de vierdaagse
Los van dat dit totaal onnodig is, is het niet vreemd dat een noodhamertje zo snel sneuvelt?? Je zou hem nodig hebben tijdens een brand of iets dergelijks.