DumpStats voor Verkerk

16,167 +17061 -894

Kudos

#4494 (Top 1.4062%)

Kudos/dag 10.18
Kudos/reaguursel 16.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 1220
Minste kudos op 1 reaguursel -58

1,003

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.63
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 20.6
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 28-11-2021
Eerste reactie op 17-02-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-17 13:59:40 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Wat een hypocriet gezeik. Een gast die ooit een half hitje heeft gehad en leeft van schnabbels en een columnist die zelf reclame maakt geven af op een gast die schnabbelt en reclame maakt. Maar goed van die onderste dikkop wisten we al die hypocriet was door z'n asielzoekersactie.

3 kudos 2026-06-15 19:06:14 op Kokhalzen
Als het zout bij jouw tandarts toevallig op is, kan het placebo effect ook werken, door met je mond open een denkbeeldige zoutbus in je mond leeg te schudden. Hoe harder je schudt, hoe beter het werkt.

12 kudos 2026-06-14 08:53:46 op Tik...
In ieder geval kiezen ze iemand van hun eigen formaat

57 kudos 2026-06-12 18:22:14 op Echte liefde is
Zo heb ik ook een keer een verhaal gehoord van mensen die na het winnen van de loterij zichzelf gunde om elke week een keer bij de Van der Valk te eten in plaats van een keer per maand. Dat was nog in de tijd van een appelmoes met een kersje. Moraal van het verhaal, doe waar je blij van wordt met degene waar je blij van wordt. Groet, de moraalridder

38 kudos 2026-06-12 05:07:40 op Voor en na de operatie
Toch mooi dat ze dit kunnen. 100 jaar geleden had hij waarschijnlijk moeten bedelen of was hij in het bos achtergelaten. Nu kan hij een mooie rest van zijn jeugd hebben

27 kudos 2026-06-04 17:18:36 op Lekker uit stampen met je bestie
Ik geloof niet dat ze het extra emotioneel maken, maar dat het gewoon heel emotioneel is. Ze zijn al sinds de middelbare school samen en nu gaat die kerel dood terwijl hij nog geen 40 is en zijn zoontje net geboren is. Ik vind het knap dat ze zo het leven kunnen vieren, want ik zou er helemaal kapot aan gaan hoe fucking oneerlijk dat is.
Maar blijkbaar heb jij een gekreukeld bierblikje op de plek zitten waar de meesten van ons een hart hebben.

1 kudos 2026-06-03 13:17:45 op Fijne dinsdag allemaal
Ik vind dat ze dat best kan hebben. Mocht ze mijn mening willen weten

1 kudos 2026-05-23 07:55:50 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@doc holliday | 23-05-26 | 06:23: Diezelfde verdragen zorgen ook voor open grenzen, vrije handel en gezamenlijke verdediging, waar een land als Nederland meer voordeel dan nadeel van heeft. Je kunt niet alleen het zoet krijgen en niet het zuur. Vraag anders in Engeland even of de brexit nog bevalt. Ze hebben de voordelen niet meer, maar in Dover komen nog steeds bootjes met illegale immigranten aan.

2 kudos 2026-05-23 05:21:33 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@Orichinals | 23-05-26 | 00:29: Gezinshereniging snap ik nog wel en dat je je vrouw en kinderen liever op een veiliger manier hier krijgt dan op een gammel bootje en dat je dat als man dus alleen doet snap ik ook. Maar waarom moet na het gezin ook de schoonfamilie en daar weer de gezinnen van komen?

-5 kudos 2026-05-23 05:13:16 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@adam76 | 23-05-26 | 02:37: De overheid kan niet zeggen vol is vol, want we zitten in allerlei verdragen, waar we niet zomaar uit kunnen. Wat wel de schuld is van de overheid (lees VVD, Rutte en Blok) is dat ze bedachten dat woningcorporaties heel rijk waren en daarom heel veel belasting konden betalen. Dat geld zat vooral in stenen, die moesten verkocht worden en ze konden niks meer bijbouwen. Daarom zijn er lange wachtlijsten. Niet vanwege statushouders, daar gaat nog geen 10% van de woningen naartoe.

-4 kudos 2026-05-18 19:23:29 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Factcheck, de plaatselijke krant is nav de rellen gaan rondvragen in de buurt van hotel Gooiland waar deze man niet heen durft met zijn vrouw, omdat iedereen daar op haar geilt (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten) https://www.gooieneemlander.nl... html

11 kudos 2026-05-16 05:26:57 op Die ene collega
Uitstervend beroep, zag deze week een machine die zo een hele klinkerstraat uitrolde. En er is sowieso al een aziaat die beter kan pogoën.

2 kudos 2026-05-14 19:27:21 op Starter op de huizenmarkt
En de zorg en de techniek en de schoonmaakindustrie en de fruittelers en de slachthuizen kunnen niet zonder die mensen, want er zijn niet genoeg mensen zonder migratieherkomst om al dat werk te doen met de vergrijzing. Ik prentendeer niet dat ik de antwoorden wel heb en ik zie ook de problemen wel, maar alleen roepen ' geen buitenlanders' lost ook de problemen niet op.

1 kudos 2026-05-09 13:37:05 op We proberen zwanger te worden
Die ene dat het koud was, was goed geslaagd. Kort en een grappige wending. Maar de rest is allemaal kut, gewoon langdradig gezeik. Kap eens met haar hier een podium geven.

8 kudos 2026-05-06 09:04:24 op Motorrodeo
De t in wilt is niet van toepassing.

33 kudos 2026-05-06 07:52:40 op Carrièreswitch du jour
Het oude adagium 'links lullen, rechts vullen' blijkt nog steeds relevant

30 kudos 2026-05-03 13:13:29 op Demonstratie IJsselstein
Die gast schiet gericht met vuurwerk op de politie. Ik zou zeggen gewoon terugschieten. Als ze even geen vuurwerk bij de hand hebben, gebruik dan iets wat je wel bij de hand/aan je riem hebt hangen. Niemand mist dit soort gasten, behalve hun tokkiemoeder die zal zeggen dat ze altijd zo lief waren.

5 kudos 2026-05-03 10:23:49 op Troepgooiers willen aandacht
@TUNF | 03-05-26 | 09:18: dat is toch van een heel andere orde vind je niet? Eisen dat niemand meer fossiele brandstof gebruikt of het gewoon normaal vinden dat je je troep niet gewoon van je afgooit maar even thuis of in een afvalbak weggooit. Maar we weten dus wel hoe jij in de wedstrijd zit.