155,610 +164846 -9236
Kudos
#247 (Top 0.0773%)
| Kudos/dag | 23.21 |
| Kudos/reaguursel | 26.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3936 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -217 |
155,610 +164846 -9236
Kudos
#247 (Top 0.0773%)
| Kudos/dag | 23.21 |
| Kudos/reaguursel | 26.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3936 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -217 |
5,912
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.88 |
| Topreaguursels | 33 |
| Woorden per reaguursel | 28.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 74 |
| Geregistreerd op | 15-02-2008 |
| Eerste reactie op | 15-02-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-19 13:27:24 door SlimmeLantarenpaal op Mannen zijn mannen
Huh?
35 kudos 2026-06-13 06:06:56 door Superjeap op Indian Simulator
Dan moet je je wel echt de tandjes vervelen! +1
0 kudos 2026-06-12 06:06:52 door 42 op Rob houdt van vlees
@Kameleon4 | 11-06-26 | 18:05: Kan aan mij liggen, maar ik hoef niet perse vlees in m'n poffertjes...
0 kudos 2026-06-12 05:49:43 door helpgek op Rob houdt van vlees
Dat bepaal jij niet
2 kudos 2026-06-11 22:03:53 door Vip3r op Rob houdt van vlees
@Peterrrrrrrr | 11-06-26 | 20:25: Dat is echt zo simplistisch gedacht. "Als het maar hetzelfde smaakt.". Ok, dus jou maakt het niks uit wat voor rotzooi ze er allemaal in stoppen, want het gaat immers alleen maar om de smaak? Geef mij maar liever pure dierlijke producten dan al die bewerkte rotzooi om maar een bepaalde smaak na te bootsen.
2 kudos 2026-06-11 19:54:47 door nergens_goed_voor op Dolle salto op intens festival en de onverwoestbare fles
Als je in mijn tijd zo naar school ging had je een probleem in de fietsenstalling.
16 kudos 2026-06-11 18:25:48 door Peterrrrrrrr op Rob houdt van vlees
@Kameleon4 | 11-06-26 | 18:05: En die poffertjes smaken nog steeds precies hetzelfde. Ik eet de meeste dagen vlees, maar als het voor de smaak niks uitmaakt, dan hoeven er niet perse uit principe dierlijke producten in ofzo.
7 kudos 2026-06-11 16:05:59 door Kameleon4 op Rob houdt van vlees
Klopt maar de efteling slaat een weg in met meer veganistische producten. Onder meer de poffertjes zijn veganistisch tegenwoordig
23 kudos 2026-06-11 13:59:35 door A.tractie op Droeftoeter vergeet te betalen
Bij mijn overbuurman.
2 kudos 2026-06-11 13:22:01 door lancyyyy op Rob houdt van vlees
@Loosecanon in Nederland wel
-48 kudos 2026-06-11 13:13:08 door Loosecanon op Rob houdt van vlees
Saté hoort niet op een broodje. Een kaassoufflé ook niet.
-8 kudos 2026-06-11 13:09:47 door Jeremymening op Rob houdt van vlees
Broodje saté? Was je toen ook op tv?
7 kudos 2026-06-07 09:36:23 door banjo-kazooie op Integreren kun je leren!
Goed hoor. En Skyline, jij hoeft ook niet weg uit het land hoor. Je schrijft immers best een woordje Nederlands, en waarschijnlijk ben je niet dom want je kan met een toetsenbord omgaan. Goed bezig maatje!
6 kudos 2026-06-04 08:46:21 door ikvindhelemaalmooi op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Het probleem is juist dat dit soort figuren als konijnen gaan..
0 kudos 2026-06-03 12:27:04 door groenteman op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Zwaardere straffen hebben helemaal geen effect: ze schrikken NIET af en leiden juist tot een HOGERE kans op recidive.
Wat wel belangrijk is: verhogen pakkans en toevoegen van alternatieve straffen als taakstraffen en enkelbanden.
Misschien toch de wet wijzigen zodat deze mensen eerder op het digitale schavot komen en daarna lekker ingezet worden voor de samenleving?
2 kudos 2026-06-02 19:23:00 door Metjas op Helikoptermans met skills
ETA 10 seconds
-2 kudos 2026-06-02 11:40:08 door doemawat op Het was een geweldige dag
Precies dat, dit is een echte SPer.
-8 kudos 2026-05-30 23:29:01 door Balloze binnenkater op Hoe in de wasstraat
Wie en wie?
30 kudos 2026-05-18 23:48:51 door Balhijger op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Die zijn even gaan tanken, een paar jaar geleden.
45 kudos 2026-05-18 22:48:21 door Vanderlinde op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Die zitten vast man.
3 kudos 2026-05-12 16:19:33 door MVahl op Wheelies voor de wederzijdse families
*bevestigt
7 kudos 2026-05-08 09:41:21 door Pommetj3 op Nagels knippen voor gevorderden
Half jaar geleden dit kanaal ontdekt en is nu mijn Guilty pleasure
-4 kudos 2026-04-10 16:30:58 door pannekoekmetmosterd op Fuck yo bitch and the clique you claim
Havaianas tot de dood maat!
2 kudos 2026-04-08 03:50:27 door disturber op Scratchmeneer doet scratchen
Dit is geen scratchen idd , beetje software gebruiken , zolang de naald niet echt gebruikt wordt is het geen scratchen..
0 kudos 2026-04-04 12:14:29 door Aleksandr op Militairen oefenen in Rotterdam
@ikdenkwat | 04-04-26 | 05:53: Jij moet inderdaad wel een marinier zijn als ik je zo zie schrijven. Zijn de mariniers nog steeds het enige onderdeel waar je bij kunt komen zonder enige vooropleiding of diploma?
2 kudos 2026-04-04 04:59:45 door Dean_Moriarty op Militairen oefenen in Rotterdam
@ikdenkwat | 04-04-26 | 05:53: als je hier meldt met dt schrijft moet je ook held met dt schrijven vind ik.
16 kudos 2026-04-04 03:53:11 door ikdenkwat op Militairen oefenen in Rotterdam
Ga eens een weekje mee op oefening. Maar als je zo held bent meldt je aan. We zoeken serieus zo held als jou!
39 kudos 2026-04-03 23:25:54 door ApoIIyon op Militairen oefenen in Rotterdam
We hebben een echte COD speler in ons midden....
8 kudos 2026-03-27 11:21:44 door flame_me op Bedrijfsbusje heeft haast
@Wiekser007 | 27-03-26 | 09:57:
Ben jij er ook zo 1 die er langs wil terwijl dat helemaal niet kan, en elke inhalende auto ziet als linksplakker? Linksplakken is kut maar gevaar komt toch het meest van opgefokte typetjes.
1 kudos 2026-03-27 08:57:18 door Wiekser007 op Bedrijfsbusje heeft haast
@flame_me | 27-03-26 | 08:33:
Als je dit vaker hebt, ben je toch echt een linksplakker.
-9 kudos 2026-03-27 07:33:35 door flame_me op Bedrijfsbusje heeft haast
Ook altijd leuk als een korte piemel achter je zit en je nadert op een 2 baansweg een flitspaal om dan net voor de flitspaal naar rechts te gaan. Gebeurd vaak dat ze zo opgefokt zijn dat ze verder nergens op letten. (nee ik ben geen linksplakker heb wel gruwelijke hekel aan aso's die gaan kleven en druk doen wanneer je gewoon inhaalt)
0 kudos 2026-03-27 04:12:35 door Biteme123 op Bedrijfsbusje heeft haast
-weggejorist-
1 kudos 2026-03-26 14:37:55 door Schuurm op Dilan brengt flitsbezoekje aan fregat Zr. Ms. Evertsen
Lees anders het artikel in de link. Die 92k is alleen voor de huur van een prive vliegtuig.
0 kudos 2026-03-24 19:41:19 door HandSolo op Motorrijdert doet verdwijntruc met 200 km/u
Das 1 grote smoothie nu.
11 kudos 2026-03-24 11:26:50 door Henkyouverymuch op Motorrijdert doet verdwijntruc met 200 km/u
De hersens waren sowieso al niet bruikbaar.
0 kudos 2026-03-11 07:57:37 door Broodjeboerenkool op Altijd gezellig in de tokkiebuurt
Zoiets heet een jurkje.
-1 kudos 2026-02-25 08:01:38 door DeSerafijn op Wat zijn jullie red flags als koppeltje?
Nee die gozer is een helder licht.
0 kudos 2026-02-16 22:54:24 door adam76 op Kinderneuker Youness krijgt Nederlandse nationaliteit niet
-weggejorist-
3 kudos 2026-02-09 16:35:53 door Prinses_Naomi op Man gearresteerd vanwege Facebookpost!
@Harrydeasohulpsint | 09-02-26 | 16:23: vind jij dit klinken als Engelse mensen dan?
6 kudos 2026-02-09 15:23:22 door Harrydeasohulpsint op Man gearresteerd vanwege Facebookpost!
nee hoor in Engeland is dit tegenwoordig 90% van alle arrestaties.
24 kudos 2025-11-28 11:07:36 door ikken11 op Wat vind jij van techniek?
@Daan_O | 28-11-25 | 11:29: Jij dacht meteen ik kan weer ergens over vallen. Autist...
95 kudos 2025-11-28 10:46:52 door Skyline op Wat vind jij van techniek?
@Daan_O | 28-11-25 | 11:29: Ik ben een autist, ik begeef mij 24 uur per dat tussen andere autisten, het is overduidelijk als je weet waar je op moet letten. Geen oogcontact, taalgebruik, handgebaren, gebruik van unieke hoofddeksels, hyperfocus op één onderwerp dat interessant is (vooral techniek). En met autist bedoel ik niets negatiefs. De grootste genieën uit de geschiedenis waren autisten. Einstein, Newton, Tesla, Michelangelo, Mozart etc. Ik vind het mooi als iemand als dit ontdekt dat er meer is dan een standaard saaie basisschool waar kinderen met autisme vaak niet op hun plek zitten omdat hun interesse en creativiteit niet getriggered wordt.
-57 kudos 2025-11-28 10:29:00 door Daan_O op Wat vind jij van techniek?
Hoezo is dit nou weer een autist.
7 kudos 2025-11-24 15:16:19 door Meazel op Meneer moet poepen
1 pot nat dikkedik
8 kudos 2025-11-24 15:12:48 door dikkedik op Meneer moet poepen
Limburger zo te horen...
0 kudos 2025-11-18 17:41:52 door Warmkoud op Thorbecke heeft er genoeg van
Zo heeft ie al 1848 fietsen gestolen, ze zouden een wetboek moeten schrijven….
1 kudos 2025-11-18 17:07:50 door Valreep op Thorbecke heeft er genoeg van
Droog en bewolkt. Is dat typisch?
14 kudos 2025-11-16 21:10:02 door Kiuan op Grote drone is groot.
Where to buy: Netherlands (no result found).
17 kudos 2025-11-14 20:56:23 door JaaroZ op Kinderen in India
@MaikelMaikelsen | 14-11-25 | 17:39: Pakistan en India zijn echt de goorste smeerbulten bij elkaar. Daar wonen echt alleen maar varkens.
37 kudos 2025-11-14 18:49:37 door wieditleestis op Kinderen in India
Ik kan het beamen. Ik ben er 3 weken geweest en heb 4 weken op het toilet doorgebracht. Wat een shithole.