DumpStats voor Skyline

155,610 +164846 -9236

Kudos

#247 (Top 0.0773%)

Kudos/dag 23.21
Kudos/reaguursel 26.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 3936
Minste kudos op 1 reaguursel -217

5,912

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.88
Topreaguursels 33
Woorden per reaguursel 28.6
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 74
Geregistreerd op 15-02-2008
Eerste reactie op 15-02-2008

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

90 kudos 2026-06-22 15:48:39 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Als iemand het gore lef heeft misbruik te maken van een dergelijk systeem, dan ligt dat probleem niet aan het proces maar aan de mentaliteit van de idioot die de bonnetjes indient. Wellicht moet er beter naar het proces worden gekeken, maar het begint bij de bron.

23 kudos 2026-06-22 15:07:38 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Lekker cancelen die handel. Zijn die woke gekkies ook goed in, maar wat zij kunnen, kunnen "witte mannen" beter. /troll

11 kudos 2026-06-22 14:54:21 op Haast?
Hij spoort nu wel, want hij mag lekker met de trein.

-1 kudos 2026-06-22 14:50:34 op Aan de kant er is brand
@RonW | 22-06-26 | 14:43: Hij mag er niet staan, maar de brandweerwagen heeft nog zat ruimte tot het paaltje links, het was dus niet nodig om autos te slopen. De verzekering en/of de overheid dekt de schade, dus uiteindelijk betalen wij er aan mee. Zonde van het geld dus.

8 kudos 2026-06-22 14:47:04 op Duitse parkeergarage snapt het
Nee, voor mannen is er meer zekerheid dat je auto niet vol deuken zit, dus dat is ook wat waard.

9 kudos 2026-06-20 01:19:33 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Misschien moet die klapmongool van een bezorger gewoon aanbellen. En op veel plaatsen is het helaas noodzakelijk om je erf af te sluiten, want er zijn een hoop mensen in ons landje die denken dat ze alles maar gewoon mee mogen nemen.

0 kudos 2026-06-19 15:25:44 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
Dit is een afgesloten hillclimb-rallyparcours. (pikes peak) Vermoedelijk tijdens een trainingsessie. (het is dus de bedoeling dat je zo hard mogelijk naar boven rijdt)

4 kudos 2026-06-18 10:26:01 op Nedermoppie represent!
Ik kan ook geen drie spelers bij naam noemen. Ben ik nu een man naar je hart?

12 kudos 2026-06-15 16:48:05 op Wat klopt hier niet?
Gezien de staat van de stoep vergeleken met de staat van de vluchtheuvel, gok ik dat ze nog niet klaar zijn met de werkzaamheden.

72 kudos 2026-06-12 23:18:55 op Indian Simulator
Ik heb wel eens met google street view geprobeerd om een plek te vinden in India waar geen teringbende op straat te zien is. De enige plek die ik heb kunnen vinden is de wijk met dure vilas van hoge overheidspipos. De rest is allemaal teringzooi.

22 kudos 2026-06-12 17:22:17 op De weg van het dodelijke ongeluk
De bocht is een dubbele doorgetrokken streep, daar mag je hoe dan ook niet inhalen, de adviessnelheid is 70kmh en als je inhaalt zit je daar al snel boven want je geeft even gas bij, ook bij een trekker die 40 rijdt. Het is hoe dan ook gigantisch dom. Voor de bocht is het een dubbele onderbroken streep, daar mag je inhalen als dat veilig kan, met de nadruk op veilig en binnen de toegestane snelheid, iets dat de meeste inhalende idioten niet snappen.

4 kudos 2026-06-12 12:27:19 op Pleurt op met dat mieljeu
@CHUPACABRA213 | 12-06-26 | 12:02: Jij bent anders ook niet het meest heldere licht.
Ik heb een hekel aan voetbal, ik moet er niet aan denken dat ze mijn straat zo versieren. Maar als die mensen dat nou leuk vinden, laat ze lekker. Dat dit een probleem zou zijn voor de bomen is volkomen onzin. Bomen worden wel vaker ingepakt, welliswaar met meer ademend materiaal, maar stel dan voor dat ze er met een prikroller overheen gaan voor ze het om de boom binden zodat er zuurstof bij kan. Sterker nog, je kan ook waterdoorlatend vliesdoek kopen in het oranje, probleem opgelost.

2 kudos 2026-06-11 16:29:07 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Wie had het over total loss? Al was het een 30 jaar oude fiat panda, als je iets sloopt van een ander is het wel zo netjes om het even met de verzekering af te handelen. Als die krassen diep genoeg zijn, moet de bumper worden gespoten. Kost je zo 1000 euro.

Topcomment 262 kudos 2026-06-11 14:59:51 op Rob houdt van vlees
Afgelopen jaar kon ik gewoon een broodje unox, kroketten, frikandellen en sate halen. Geen idee waar rob het over heeft. Maar als hij naar belarus gaat dan mag hij er blijven.

-2 kudos 2026-06-11 11:41:35 op Straatracen met je maten
@lulhaas | 11-06-26 | 10:58: Nee, je hebt fietsers en wielrenners.

6 kudos 2026-06-09 09:57:38 op Jij gaat de bus uit
Ja want het was inderdaad zijn ras waarom hij niet mee mocht en absoluut niet zijn gedrag en het feit dat hij zonder te betalen mee wilde.

12 kudos 2026-06-09 09:42:30 op Stuntrijder met skills
Vooral geen botsmuts dragen; die Darwin Award komt er wel.

1 kudos 2026-06-07 22:21:15 op Man trekt de kar
Als hij zijn banden had opgepompt, dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd.

10 kudos 2026-06-07 22:19:25 op Caravanongeluk
Heeft niets met de schokbrekers te maken, hij heeft zijn kogeldruk niet gechecked en hij gaat heuvel af, het moment dat hij remt gaat het mis, waarschijnlijk is de achterkant van de caravan te zwaar. Zo ingewikkeld is het niet om te checken bij een enkelassige aanhanger, zelfs als je niet weet wat de specs van je caravan of auto zijn. Haal hem van de kogel, voelt hij licht of gaat hij omhoog, dan is het niet goed, kan je hem niet optillen? Dan is het ook niet goed of moet je naar de sportschool. Als hij bij de kogel 30 tot 50 kg weegt, dan zit je redelijk ok.

5 kudos 2026-06-07 01:10:27 op Heeeelp
ai slop

174 kudos 2026-06-07 00:59:31 op Integreren kun je leren!
3 jaar in Nederland en al zo goed de taal beheersen. Lekker bezig. Maar goed, als je HBO verpleegkunde doet, ben je ook niet dom. Zeker hier blijven wonen, goede zorgmedewerkers hebben we hard nodig.

0 kudos 2026-06-07 00:51:23 op Scooter <3 fietsert
Ik weet niet waar jouw ogen zitten, maar het jong stuurt vlak voor de brommer naar links. De brommer heeft geen enkele kans om uit te wijken.

2 kudos 2026-06-07 00:44:16 op Voorrang moet je opeisen
@nieuwsgierige pelg | 06-06-26 | 21:21: Amerikaanse vrachtwagens hebben doorgaans kutremmen, maar daar zijn de meeste wegen ook op ingericht, al helpt dat niet bij een noodstop..

0 kudos 2026-06-07 00:37:32 op Fietser tegen de grond gereden
Dat is makkelijk gezegd, maar die fietser hoort daar niet te rijden. Als automobilist wacht je op verkeer van rechts, je draait de weg op en kijkt wellicht even in je achteruitkijkspiegel om te zien of je het achterop naderende verkeer niet in de weg zit omdat het misschien sneller aankomt dan verwacht. Voor de kruising mag je 50, op de kruising mag je maar 30. Als je net naar links hebt gekeken en de kruising opdraait en tijdens het wegrijden naar rechts kijkt, is het volkomen logisch dat je de fietser niet ziet en daar ook niet mag verwachten. Fietser heeft het verkeersinzicht van een pelpinda en zit fout.

9 kudos 2026-06-07 00:14:57 op STOPSTOPSTOP!
@simvastatien | 06-06-26 | 21:11: Wat dacht je van niet vlak achter een caravan gaan staan? Ik geloof niet dat jij begrijpt dat spiegels licht niet om een caravan heen kunnen buigen.

8 kudos 2026-06-05 00:29:52 op Humor van de bovenste nerdplank
ik heb smakelijk gelachen om dit stuk in de podcast. Sowieso is dit top om naar te luisteren tijdens een lange autorit oid. Je leert er ook nog eens wat van.

7 kudos 2026-06-03 14:12:56 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
We hebben de bingokaart weer vol vandaag.
Misschien moeten we toch eens wat zwaarder gaan straffen voor dit soort geweld, de huidige aanpak lijkt er namelijk niet voor te zorgen dat het minder wordt.

-1 kudos 2026-06-02 13:47:17 op Nieuwe Ferrari
@John McClane | 02-06-26 | 10:24: Dat is de budget ferrari voor mensen die geen gaymobiel kunnen betalen.

11 kudos 2026-06-02 13:41:13 op WTF video van de dag
@Aarsveer | 02-06-26 | 13:15: Ik weet niet wat jij hebt gerookt, maar als iemand niet meer leeft, heeft medische hulp niet zoveel nut, hè?

8 kudos 2026-06-02 13:33:44 op Het was een geweldige dag
Extremisme in welke vorm dan ook, of het nu links of rechts is, is naar mijn idee iets waar je enkel in verwikkeld raakt als je niet goed bij je paasei bent.

9 kudos 2026-06-01 00:08:23 op Uitzwaaitraining Oranje
Gewoon zorgen dat de landen waar het meest aan te verdienen valt er als eerste uit liggen en dan hopen dat de finale curacao tegen congo wordt ofzo.