12,321 +13593 -1272
Kudos
#6050 (Top 1.8931%)
| Kudos/dag | 1.8 |
| Kudos/reaguursel | 13.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -170 |
12,321 +13593 -1272
Kudos
#6050 (Top 1.8931%)
| Kudos/dag | 1.8 |
| Kudos/reaguursel | 13.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1374 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -170 |
930
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 31.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 27-05-2006 |
| Eerste reactie op | 16-09-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 15:19:51 op Omgekeerde wereld.
Ik had pas nog gereaguurd op iemand die "ik vondt" schreef. Mijn commentaar werd getrakteerd op 9 minkudo's. Dan is echt alle hoop verloren voor het gros van de reaguurders hier.
3 kudos 2026-06-23 20:44:19 op Niet de meeuwen voeren!
Arme Steven.
0 kudos 2026-06-23 01:30:21 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Allemaal even reporten. Heb ik zojuist gedaan in elk geval.
15 kudos 2026-06-23 01:21:27 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ach negers, waar maakten jullie je destijds toch druk om? Achter in de bus zitten is toch nog steeds in de bus zitten? Ga huilen, gauw!
8 kudos 2026-06-23 01:10:50 op Donkere dagen voor HalperNL
Views. Niks meer niks minder. Joris heeft schijt aan wat mensen wel of niet leuk vinden. Als er maar geklikt wordt.
7 kudos 2026-06-23 01:05:10 op Zweedmeisje tijdens NED - ZWE
Ga lekker löllensmöllen.
5 kudos 2026-06-21 21:32:28 op Hey meisje!
Repost
80 kudos 2026-06-21 20:41:40 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Typisch ook weer dat de NPO en Nu.nl hier helemaal niks over berichten. Moet je eens kijken wat er was gebeurd als een blanke man had geroepen dat alle mannen van kleur en homofielen naar achteren moesten en de blanke man vooraan kon staan. Maar ze zijn toch oh zo neutraal, volgens henzelf. Het is wel duidelijk welke kleur ze bekennen.
174 kudos 2026-06-21 15:09:03 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
En niemand die deze tyfusfascist van het podium verwijdert?
0 kudos 2026-06-21 15:06:02 op Brobbey verwoest Zweden
-weggejorist-
-9 kudos 2026-06-18 13:48:06 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
De "ik vondt" doet mij nog het meeste pijn. Dan heb je grammatica echt totaal niet begrepen.
37 kudos 2026-06-17 23:24:53 op MORTAL KOMBAT!
Doet me altijd weer denken aan 2 unlimited - twilight zone.
9 kudos 2026-06-15 23:20:08 op Ha, betrapt!
Dat zijn nog nette favorieten. Als iemand ooit mijn zoektermen zo tentoon zou stellen kan ik beter meteen van de hoogste toren springen.
0 kudos 2026-06-15 23:15:53 op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-13 13:15:53 op Is de stroom eraf?
Precies dezelfde "auw" als de "auw, kutzooi"-klassieker.
17 kudos 2026-06-13 13:13:52 op Domme vrouw
Nounou, het is me wat. Zand in je vagina omdat iemand een foutje maakt? Je had ook gewoon beter kunnen anticiperen en die persoon de ruimte geven ipv proberen de boel dicht te rijden. Jankhaas.
1 kudos 2026-06-13 13:03:27 op Kinderbrommer op je auto
"kijkt erna"... Ja, ze hadden ervoor moeten kijken natuurlijk.
11 kudos 2026-06-13 12:54:51 op Visser springt in eigen net
@Deleukste | 13-06-26 | 12:19: fuck you dolphiiiin and whale!!
6 kudos 2026-06-13 12:18:10 op Ferdy knuffelt met transgenders in Thailand
Mehmetali , nummer 5 van FC Ulu Spor 1.
5 kudos 2026-06-12 10:12:56 op Raaf zet de potjes in elkaar
Intelligenter dan die figuren bij ons in de sportschool die 20kg schijven op de plekken van 2,5kg schijven hangen. Die konden als kind waarschijnlijk dit soort puzzels ook nooit oplossen.
4 kudos 2026-06-12 10:00:12 op Samenvatting uit Belfast
Dit soort rellen doen niks. Nog lang niet genoeg mensen gaan de straat op. Zolang men het nog (te) goed heeft en veel teveel te verliezen gaat er niks gebeuren. Jij en ik worden opgepakt, belanden in de bak, raken onze banen kwijt, familie zit thuis zonder inkomsten, etc etc.. Mensen willen dat risico niet nemen. Pas als een heel groot deel van de bevolking in armoede en hongersnood leeft komt men echt in opstand, omdat men niks meer te verliezen heeft en juist alleen nog maar kan winnen. Zo ook tijdens de Franse revolutie die je noemt. Men leefde destijds in hongersnood. Nee, dit hele immigratieplan gaat gewoon lekker door en zo wordt het sociale stelsel langzaam maar zeker volledig uitgehold, gaan we economisch naar de klote, politiek nog meer polarisatie en vervolgens worden onze west-europese landen net zoals de landen waar deze migranten vandaan komen.
18 kudos 2026-06-12 09:06:52 op Omar Artan weer thuis in Somalië
Geen seconde gewerkt, dat wordt gewaardeerd daar. Immigranten uit Somalië staan niet voor niks aan de top in europese landen als het om werkloosheid gaat.
3 kudos 2026-06-12 08:49:41 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
NL is het beste land dat nooit een WK heeft gewonnen. Maar, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Met dat slappe team dat er nu staat zie ik het niet gebeuren dit WK. Ik denk dat voorspelmeneer zijn geloofwaardigheid dit keer gaat verliezen.
2 kudos 2026-06-12 08:33:24 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Vergeet de schandpaal niet. Dat zouden ze echt weer moeten invoeren.
2 kudos 2026-06-12 00:03:53 op Rob houdt van vlees
@Peterrrrrrrr | 11-06-26 | 20:25: Dat is echt zo simplistisch gedacht. "Als het maar hetzelfde smaakt.". Ok, dus jou maakt het niks uit wat voor rotzooi ze er allemaal in stoppen, want het gaat immers alleen maar om de smaak? Geef mij maar liever pure dierlijke producten dan al die bewerkte rotzooi om maar een bepaalde smaak na te bootsen.
18 kudos 2026-06-11 23:54:55 op Al me dierbare persoonen
Ruim 15% van de Nederlanders heeft een IQ van onder de 85. Hier ziet u zo'n exemplaar.
81 kudos 2026-06-09 09:43:00 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Ilovefatchicks, deze mag je hebben.
30 kudos 2026-06-08 19:10:10 op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
De spuitkak die op dit moment mijn anus verlaat terwijl ik dit filmpje kijk is meer waard dan dit stuk nageboorte.
-5 kudos 2026-06-08 19:01:12 op Doe maar een tattoetje
Zeker. Zulke verknipte wijven zijn vies geil in bed. Hou het idd bij een paar keer, want helaas valt er in het dagelijks leven niet mee samen te leven. Vanwege alle trauma's in hun kindertijd hebben ze allerlei hechtingsproblemen waardoor je een stabiele relatie wel kunt vergeten.
7 kudos 2026-06-08 14:00:55 op Burenruzie gaat verkeerd
Dit is toch goud heej!
10 kudos 2026-06-07 09:42:35 op Man doet lijm in sleutelgat
@Ultimoose | 07-06-26 | 09:24: Nadenken is niet je sterkste punt, of wel? Als hij een fatsoenlijk gesprek al had geprobeerd dan wist de uploader de oorzaak en stond er dus niet "Waarom doet hij dat bij ons?" in de ondertitel.
204 kudos 2026-06-06 20:04:54 op Ff pinnen
Ik zal er wel weer niks over mogen zeggen zeker, maar het moet me toch van het hart. Ik ben een reaguurder van het eerste uur, maar dit soort AI-filmpjes worden Dumpert's ondergang als het er te vaak te veel worden.
0 kudos 2026-06-04 07:01:28 op Die ene NSB-collega
@JFJC | 03-06-26 | 21:47: De aanpak is belachelijk, want tegen dronken mensen zeggen dat zoiets onverantwoord is komt wel door, of wat?
11 kudos 2026-06-03 11:14:28 op Is mijn eten al klaar dames?
Kinderlijk gedrag door zwakbegaafdheid. Dat soort mensen hebben simpelweg niet genoeg intelligentie om een normaal gesprek te kunnen voeren.
13 kudos 2026-06-03 00:58:04 op Nieuwe Ferrari
Alles wordt met de jaren lelijker. Auto's, gebouwen, meubels, kleding, noem maar op. Alles moet simpel, minimalistisch en met de goedkoopste materialen in elkaar worden geflatst. EV's hebben geen echt leer meer, maar vegan leer. Wat gewoon plastic rommel is. Het is echt om te janken.
356 kudos 2026-06-03 00:50:39 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Het ergste is nog wel dat als ze hem dood hadden geschopt ze er met een fopstrafje vanaf waren gekomen omdat niet kan worden bewezen wie in de groep de genadeklap zou hebben gegeven. Dit land is echt kapot. En het maar raar vinden dat het steeds erger wordt
33 kudos 2026-06-02 01:04:27 op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Wat is dat toch met die mongolen die lachgas achter het stuur gebruiken? Ik heb vroeger in mijn studententijd ook wel eens wat ballonnetjes met lachgas gedaan, maar dat was dan altijd op de bank met coole muziek over de koptelefoon omdat dat dan zo gaaf klonk. Ik begrijp gewoon echt niet waarom je zoiets al rijdend zou gaan doen en dan ook nog eens anderen in gevaar brengen. Wat een klapjostie.
74 kudos 2026-06-01 16:22:41 op Politie pakt trouwstoet
Nou, die 1280eur tikken ze gewoon lekker af als collateral damage en doen dit de volgende keer gewoon weer. Daarom houden dit soort egoïstische klootzakken er nooit mee op. Waarom geen artikel 5? Laat NL eens een voorbeeld nemen aan Noorwegen. De boete voor rood licht alleen al is daar bijna net zoveel als deze 4 boetes samen. Daar komt bovenop dat ze stuk voor stuk hun rijbewijs minstens een half jaar kwijt waren geweest met deze 4 overtredingen bij elkaar. Daarom zie je dat soort hufterig gedrag daar zo goed als nooit.
0 kudos 2026-06-01 14:01:18 op Prog metal drummert speelt 'Shake It Off'
@RinuszonderRomana | 01-06-26 | 12:52: Ik ben metalgeorienteerd, luister nooit radio en heb al heel lang geen TV-abonnement. Toch heb ik dit nummer al zo vaak gehoord. Als je ook maar enigszins in de buitenwereld komt is het onmogelijk dat dit nummer aan je voorbij is gegaan. Zeker iemand als Portnoy die zo diep in de muziekwereld zit kan onmogelijk dit nummer nooit gehoord hebben.
30 kudos 2026-05-28 09:40:21 op Naam bij je beroep
Uploadert snapt het concept naam bij beroep niet. De stagiaire die dit door heeft gelaten ook al niet blijkbaar.
46 kudos 2026-05-27 00:36:21 op De wegen veilig houden
Dit is bij Slottet, ligt aan Mofjorden (in Modalen, Noorwegen), mocht iemand het interesseren.
3 kudos 2026-05-27 00:24:07 op Jackass
Maat wat doe jij?
3 kudos 2026-05-23 19:06:24 op Het wiel opnieuw uitvinden
Profieldiepte.
-1 kudos 2026-05-23 18:50:48 op Kraai op balkon
@Hornoks | 23-05-26 | 13:56: Niet hulpeloos? Heb je zelf wel gezien hoeveel moeite ze heeft met dat beest op te pakken en telkens weer laat flikkeren?
2 kudos 2026-05-23 13:35:29 op Kraai op balkon
Wat ben je dan voor vent als je je vrouw zulke dingen laat oplossen?
1 kudos 2026-05-22 23:44:19 op Meisje heeft een serieuze vraag
Ja, de musculus obliquus externus abdominis. En dan het lage gedeelte daarvan om precies te zijn.
2 kudos 2026-05-22 23:30:52 op Met quad in de mudderrrr
Vrouwen die niet zo moeilijk doen over smerige dingen buiten de slaapkamer doen ook niet zo moeilijk over smerige dingen in de slaapkamer, is mijn ervaring. Maarja, N=1 he.
33 kudos 2026-05-22 23:24:27 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Ik ben een classic man en heb een classic vriendin. Ik snap wat ze bedoelt en ik ben het er ook wel mee eens. MAAR, brabbelen over dat je een classic gentleman wilt en dan volledig onder de inkt zitten tot zelfs in het gezicht, plus een of ander gangstahwannabee gebit. Nou, dat is niet bepaald hoe ik een classic vrouw voor me zie. Dit is er eerder eentje met een shitload aan daddy issues waar je als man nog echt flink gezeik mee gaat krijgen in een relatie met haar. 10x per dag bevestiging in woorden nodig hebben en waarschijnlijk word je om de haverklap gegaslight. Mannen, blijf hier ver vandaan.
168 kudos 2026-05-21 14:09:55 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Een lief meisje, maar het probleem met dit soort linkse lieve meisjes is dat ze er van uitgaan dat al deze vluchtelingen net zo lief als zij zijn en enkel het beste voorhebben met de medemens. Wat dus totaal niet zo is.
0 kudos 2026-05-20 08:59:56 op Alleenstaande vader
Verschrikkelijk :( veel sterkte gewenst.