DumpStats voor Saekerhett

203,392 +208631 -5239

Kudos

#152 (Top 0.0476%)

Kudos/dag 45.06
Kudos/reaguursel 49.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 6500
Minste kudos op 1 reaguursel -238

4,069

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.9
Topreaguursels 93
Woorden per reaguursel 13.2
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 60
Geregistreerd op 14-02-2014
Eerste reactie op 14-02-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-15 kudos 2026-06-25 09:47:50 op Voetbal kijken bij de buren
Hou toch op. Dan moet je niet tijdens het WK op een camping gaan staan als je dit vreselijk vindt.

17 kudos 2026-06-23 22:15:30 op Aardverschuiving in India
Dat er meer dan anderhalf miljard Indiërs zijn, zal ik nooit begrijpen.

10 kudos 2026-06-19 21:34:56 op Buitje
@Youtoo2 | 19-06-26 | 21:29:
Rare laptop heb jij.

1 kudos 2026-06-19 20:10:21 op Ik eet geen vlees
En alles van Apple is echt dure rommel.
Verstuurd vanaf mijn iPhone.

40 kudos 2026-06-19 19:56:57 op Daar komt de politie aan!
Moet je 's ochtends eens doen op de fatbikeroute naar het vmbo. Ik zou betalen om dat te mogen zien.

53 kudos 2026-06-18 15:47:45 op Messi in de McDonalds
Volgens experts gaat trouwens Marokko er met de beker vandoor dit WK. Wie het toernooi wint, is nog niet geheel duidelijk.

4 kudos 2026-06-16 09:25:52 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@nlnoob | 16-06-26 | 09:23:
Ja dat was beter geweest. Lay's... Levi's... het is nog vroeg, misschien moet ik zelf ook maar even beginnen met een broek aantrekken.

1 kudos 2026-06-13 18:46:06 op Stukje rijden
@Stommiie | 13-06-26 | 18:38:
Iemand filmt verticaal of iemand heeft VVS. En niet VSS.

22 kudos 2026-06-13 11:12:52 op Meisje heeft bedprobleem
Je moet hem wel goed wassen van tevoren, anders roept ze "Ik roekoe".

-4 kudos 2026-06-11 16:31:10 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@Ronkie | 11-06-26 | 16:25:
Je weet toch niet of er later misschien aan de achterkant van de Volvo een auto strak geparkeerd heeft? Denk eens na man, met je ongefundeerde conclusies.

22 kudos 2026-06-09 13:11:46 op 1 dagje regen in België
De ring van Antwerpen heeft er nog nooit zo strak bijgelegen, aldus een journalist van De Standaard.

4 kudos 2026-06-09 12:17:25 op Kleine zit vast
En in de laatste seconde krijgt ie bijna een stok tegen zijn harses....

1 kudos 2026-06-09 10:35:58 op Dixie uitschrobben
Handig hoor zo'n slang. Scheelt een hoop.

14 kudos 2026-06-08 19:00:29 op Doe maar een tattoetje
Nou, doe mij die griet maar dan, als je toch moet kiezen.

10 kudos 2026-06-05 09:54:59 op 3PM Oval Office announcement
Zo fake als wat. Kijk maar naar het tweede deel als er ingezoomd is, ook vooral naar zijn oren. Gaat helemaal nergens over.

5 kudos 2026-06-02 16:42:55 op Ben jij mijn vader?
Dat heb je goed gehoord, er zit dus geen poep in je oren!

5 kudos 2026-06-02 10:44:19 op Eerste keer sportschool
Goed verhaal, lekker fake. Of je moet je armen even omwisselen in de schouderkom.

15 kudos 2026-05-31 09:40:22 op Gezellig in Parijs
Deze ratten kunnen nog geen drie spelers van PSG opnoemen en gebruiken elke gelegenheid om te rellen. Want zo gaat dat in Parijs en een groot deel van de rest van Europa tegenwoordig.

128 kudos 2026-05-29 22:04:35 op Humor van vroeger
Waarom zet een Marokkaan zijn fatbike niet op slot? Blijft toch in de familie.

0 kudos 2026-05-29 11:46:34 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Het gaat ook niet eens om 'een kleurtje', want huidskleur maakt helemaal geen fuck uit. Het gaat om dat schorem met een bepaalde ideologie uit Noord-Afrika en het Midden-Oosten, en de daaruit voortvloeiende normen en waarden die niet stroken met de normen en waarden van de autochtone Nederlander, waar de meeste mensen helemaal zat van zijn.

6 kudos 2026-05-29 11:37:55 op Fatbikert zit op telefoon
Dat wil die bestuurder toch ook? Maar je kunt niet het parkeervak indraaien als er achter jou nog allerlei ander verkeer aan komt. Maar goed, ook jij leert dat ooit nog wel bij je theorie-examen.