203,392 +208631 -5239
Kudos
#152 (Top 0.0476%)
| Kudos/dag | 45.06 |
| Kudos/reaguursel | 49.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6500 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -238 |
203,392 +208631 -5239
Kudos
#152 (Top 0.0476%)
| Kudos/dag | 45.06 |
| Kudos/reaguursel | 49.99 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6500 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -238 |
4,069
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.9 |
| Topreaguursels | 93 |
| Woorden per reaguursel | 13.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 60 |
| Geregistreerd op | 14-02-2014 |
| Eerste reactie op | 14-02-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 12:09:01 door Kameleon4 op Aardverschuiving in India
groepsverkrachting
-1 kudos 2026-06-24 06:58:18 door Freddie M op Aardverschuiving in India
Gemiddelde leeftijd 21 jaar.
21 kudos 2026-06-24 04:50:19 door Waknouzie op Aardverschuiving in India
Het hadden er 3 miljard kunnen zijn.
-2 kudos 2026-06-19 20:15:27 door NastyBob op Buien in zeeland/ hansweert
Horizontaal had het er ook niet op gepast
-11 kudos 2026-06-19 09:51:15 door LieverSudoDanZwitsal op Huis met zeezicht is prachtig
Ja lach maar, dat was echt de laatste keer dat ik m'n dyslectische dakdekker een golfkartonnetje liet bestellen.
3 kudos 2026-06-18 16:10:26 door Fluitui2 op Messi in de McDonalds
hahahaha, aangezien messi geen rood kreeg, verwachting dat Argentinië weer moet winnen van de FIFA.
-3 kudos 2026-06-18 16:01:42 door Zolderkamerheldje op Messi in de McDonalds
Nee de echte winnaar is de claxon vonkjes verkoper.
12 kudos 2026-06-18 13:53:12 door pannekoekmetmosterd op Messi in de McDonalds
Het enige dat Marokko meeneemt naar huis, zijn de handdoeken van de tegenstander…
0 kudos 2026-06-16 11:41:06 door owikzegmaarwat op Ja betrapt, zo netjes zijn die jongens dus niet!
@Valreep | 16-06-26 | 13:28: ik vraag me af of die leraar die hem afwees op de kunstschool zich ooit heeft beseft dat hij verantwoordelijk was voor WO2. Maar goed we drijven een beetje af...
0 kudos 2026-06-16 11:28:05 door Valreep op Ja betrapt, zo netjes zijn die jongens dus niet!
-weggejorist-
4 kudos 2026-06-16 07:25:52 door Saekerhett op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@nlnoob | 16-06-26 | 09:23:
Ja dat was beter geweest. Lay's... Levi's... het is nog vroeg, misschien moet ik zelf ook maar even beginnen met een broek aantrekken.
17 kudos 2026-06-16 07:23:26 door nlnoob op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Ik denk meer "Daar zakt mijn broek van af."
1 kudos 2026-06-14 18:34:30 door Uhoortnogvanons op Het WK op de Duitse televisie
O-O.
9 kudos 2026-06-09 12:58:54 door Klerkberk op 1 dagje regen in België
De grappen waren nog nooit zo origineel, aldus een journalist van De Standaard.
3 kudos 2026-06-05 12:55:21 door asdfaghzsc op 3PM Oval Office announcement
AI upscaling veegt alles glad, hoeft dus niet AI gegenereerd te zijn.
-12 kudos 2026-06-05 08:06:45 door Andy007 op 3PM Oval Office announcement
Het is toch leuk om iemand in de zeik te nemen en nep nieuws rond te sturen om zo twee strijdt te zaaien. toch? Dat het wettelijk verboden is trekt men er niets van aan
4 kudos 2026-06-02 12:01:39 door Half-Sole op Meneertje heeft weer pauze hoor
Hij Kent z'n merken hoor.
0 kudos 2026-05-30 19:01:03 door DiePanzerVorwaerts3 op Humor van vroeger
-weggejorist-
8 kudos 2026-05-30 09:06:34 door jan1000001 op Humor van vroeger
@Santtulainen | 30-05-26 | 10:06: Waarom moet je niet lachen als een Marokkaan met een fatbike onder een tram komt? Het zou zomaar jou fatbike kunnen zijn.
-10 kudos 2026-05-30 08:06:05 door Santtulainen op Humor van vroeger
Waarom mag je lachen als een Marokkaan met z'n fatbike onder een tram komt? Het is toch niet jou fatbike.
6 kudos 2026-05-27 10:46:17 door shakaplayer op Guys ik heb een idee voor de zomer man
Drink eerst je koffie.
32 kudos 2026-05-26 13:02:24 door Sabbey op Joep Wennemars wil kaas (en krijgt het)
Sloeg gelijk de bril van iemand anders' harses
0 kudos 2026-05-19 20:58:02 door Snikkelbrasem op Lekker stukje zalm besteld
-weggejorist-
4 kudos 2026-05-12 17:47:48 door N3uk33nd op Dat haal ik prima op m'n fiets
Een woedende kanarie op creatine ?
-26 kudos 2026-05-12 14:47:59 door Anus-Martius op Ik heb het boeket gevangen
Dat worden prachtige syndroomkinderen...
5 kudos 2026-05-06 11:23:52 door 68crat68 op Buurman vindt Polen niet lief
''We zijn druk bezig om alle iftarrels van volgend jaar in te plannen''
15 kudos 2026-05-06 08:23:02 door Kroegtijgert op Buurman vindt Polen niet lief
"Sorry, onze collega's hebben het momenteel te druk met andere meldingen."
-1 kudos 2026-05-06 08:05:24 door Naregeit op Foto afgevoerde opa mag niet.
Valid!
0 kudos 2026-05-05 19:30:18 door klokjerond op Op het bevrijdingsfestival in Rotterdam
Ja want dit soort bordjes worden altijd pixelperfect gefabriceerd.
-1 kudos 2026-05-05 16:53:29 door ThaCleaners op Op het bevrijdingsfestival in Rotterdam
Misschien staat het bordje scheef?
-2 kudos 2026-05-04 16:24:51 door Loosecanon op Parkeren?
Koelkast? O nee, dat begint met een K en eindigt op een t en je kan er een worst in stoppen.
-3 kudos 2026-05-04 16:01:33 door Pipo der Clown op Parkeren?
Lje moederL?
2 kudos 2026-04-29 12:25:39 door Hunebedbouwer op Bosbrand Epe
@Harige_hagrid | 29-04-26 | 14:10: Nou niet meer.
-2 kudos 2026-04-29 12:10:57 door Harige_hagrid op Bosbrand Epe
bluht ein kleines Blumelein...
0 kudos 2026-04-21 22:13:37 door DwarsLezer op Makker denkt dat ie in Engeland is
Of de 't', dat kan ook!
-1 kudos 2026-04-20 20:20:28 door owikzegmaarwat op Even inhalen
jij weet niet waar dit is
jij weet niet wat de maximumsnelheid is op die weg
2 kudos 2026-04-20 20:02:43 door peponline op Even inhalen
ik mocht hier inderdaad maar 50 km/h. er stond ironisch ook een bord dat het gevaarlijk onoverzichtelijk is en hoeveel doden sinds 2018.
4 kudos 2026-04-20 14:53:00 door Mentale Retardatie op Even inhalen
De coördinaten (48° 41.89' N, 8° 14.228' E) liggen in een woonwijk / randgebied van Ettlingen (net ten zuiden van Karlsruhe, Baden-Württemberg).In Duitsland geldt in gesloten bebouwde kom (binnen de bebouwde kom, herkenbaar aan het gele plaatsnaambord) standaard 50 km/h, tenzij een verkeersbord iets anders aangeeft.
9 kudos 2026-04-20 14:42:22 door CtrlAltDepeche op Even inhalen
Ja uiteraard, bijna iemand doodrijden, je eigen auto bijna total loss rijden en gewoon debiel rijgedrag is altijd de schuld van iemand die "te langzaam" rijdt.
-2 kudos 2026-04-17 08:31:51 door Madco3 op Sharona kom terug!
Ziet er inderdaad uit alsof ze dol is op fruit.
Hooguit snoepkersjes en pisang goreng.
5 kudos 2026-04-14 13:06:43 door Airbus747 op Nieuwe vissoort ontdekt in Straat van Hormuz
I know everything there is to know about fish
10 kudos 2026-04-14 13:02:27 door Mali op Nieuwe vissoort ontdekt in Straat van Hormuz
It's a tremendous fish.
-6 kudos 2026-04-14 12:38:51 door Zolderkamerheldje op Nieuwe vissoort ontdekt in Straat van Hormuz
Might be greater than the great white shark!
1 kudos 2026-04-07 20:15:31 door ApolloKid op NASA deelt nieuwe foto's
@owikzegmaarwat | 07-04-26 | 21:11: Nee, een zonsverduistering. De maan zit tussen de zon en Orion in.
0 kudos 2026-04-07 19:11:32 door owikzegmaarwat op NASA deelt nieuwe foto's
Was dat nou een aardeverduistering?
-3 kudos 2026-04-07 17:34:30 door Zedelijke_stoner op Trump is weer uit bed zo te zien
Kleine nuance, hij heeft het ook over "total regime change" en "less radicalized minds". Hij bedoelt natuurlijk dat de beschaving van het regime en alle aanhangers eromheen zoals ook de Iraanse Revolutionaire Garde en burger aanhangers verspreid over de wereld, en waarschijnlijk uiteindelijk ook alle terroristische organisaties en milities die erbij horen en hetzelfde gedachtegoed, plannen en agenda delen, eraan gaan. Kort gezegd alles wat op de terreurlijst staat en wat er zo bij zou kunnen. Dat gedachtegoed en hun werkwijze zijn nog 10 keer gevaarlijker dan Trump. En dat is al een gevaarlijke gek en mafkees.
4 kudos 2026-04-07 15:26:38 door Mikkeltje op NASA deelt nieuwe foto's
De tweede foto is de maan met de zon er achter.
-3 kudos 2026-04-07 15:10:17 door Flugel1983 op NASA deelt nieuwe foto's
Is de 2e foto niet de zon?ipv de aarde
10 kudos 2026-04-07 15:07:13 door Saekerhett op NASA deelt nieuwe foto's
Blijkbaar mag je op Dumpert geen serieuze reaguursels meer plaatsen, want dan word je kapot gemind. Volgende keer zal ik ook iets over Chinezen of een bolle bips plaatsen.
-5 kudos 2026-04-07 14:58:38 door Kwaaie tor op Trump is weer uit bed zo te zien
Die gaan naar het paradijs, dus zo erg is dat niet.